Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетологические основы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Решетніченко, А. В. (професор Академії митної служби України; доктор філософських наук).
    Маркетологічні основи державного управління: методологічні аспекти / А. В. Решетніченко // Грані. - 2011. - № 6. - С. 75-78. - Примітки : С.78 : 2 назви
УДК
ББК 60.8
Рубрики: Соціальне управління
   Социальное управление

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление -- державне управління -- имидж -- імідж -- маркетологические основы -- маркетологічні основи -- методологические аспекты -- методологічні аспекти -- адміністративні послуги -- социология управления -- соціологія управління -- управленческая деятельность -- управлінська діяльність -- административные услуги
Анотація: Проаналізовано стан, проблеми та напрямки теоретичного і практичного розвитку маркетологічних основ управлінської діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)