Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методология образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.


    Бойко, Алла (доктор педагогічних наук; завідувач кафедри педагогіки Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка; член-кореспондент АПН України).
    Стратегія-упровадження прискореного розвитку педагогічної практики й теорії / А. Бойко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 3-9 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Загальна педагогіка
   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна теорія -- методологія освіти -- педагогічна наука -- передовий педагогічний досвід -- педагогічна діяльність вчителя -- інноваційні педагогічні технології -- педагогічні технології -- класифікація педагогічних досліджень -- фундаментальні педагогічні дослідження -- прикладні дослідження -- теорія-практика -- інноваційні технології -- етапи впровадження інновацій -- процес упровадження нового -- впровадження нового -- педагогическая теория -- методология образования -- педагогическая наука -- передовой педагогический опыт -- педагогическая деятельность учителя -- инновационные педагогические технологии -- педагогические технологии -- классификация педагогичесских исследований -- фундаментальные педагогические исследования -- прикладные исследования -- теория-практика -- инновационные технологии -- этапы внедрения инноваций -- внедрение нового
Анотація: Про вдосконалення педагогічного процесу на наукових засадах, про впровадження у їхню практику останніх досягнень науки, новітніх дидактичних і вихлвних технологій, передового досвіду.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Рудишин, С. Д.
    Методолгічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 47-55. - Бібліографія : С.55 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів -- вища освіта -- вища освіта України -- воспитание студентов -- высшее образование -- высшее образование Украины -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- методология образования -- методологія освіти -- підготовка екологів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: Методологічною основою змісту вищої екологічної освіти і виховання в контексті сталого розвитку є екоеволюційна парадигма симбіоза трьох систем "людина - біосфера - техніка". Біологічні знання розглядаються як базові при формуванні професійної компете нтності майбутніх екологів. Саме біологічна складова екологічних знань з урахуванням соціального аспекту сприяє гуманізації; дає змогу майбутньому фахівцеві емоційно й морально приєднатися до гуманістичної традиції в ставленні до навколишнього природн ого середовища.


Знайти схожі

3.


    Оржеховська, В. М.
    Методологічні засади діяльності освітнього закладу, спрямованої на здоров'я / В. М. Оржеховська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 5-17. - Бібліографія : С.16-17 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
валеологическое воспитание -- валеология -- валеологічне виховання -- валеологія -- виховання -- виховання підлітків -- виховання студентів -- виховання учнів -- вища освіта -- воспитание -- воспитание подростков -- воспитание студентов -- воспитание учеников -- высшее образование -- діяльність, спрямована на здоров'я -- збереження здоров'я -- здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- методология образования -- методологія освіти -- педагогика здоровья -- педагогическая терминология -- педагогіка здоров'я -- педагогічна термінологія -- принципи виховання -- приципы воспитания -- сохранение здоровья -- технологии сохранения здоровья -- технології збереження здоров'я
Анотація: В статті надано теоретичний аналіз термінологічного апарату педагогіки здоров'я. Показано, що широке вживання понять, похідних від "збереження" ("технології збереження здоров'я", "навчально-виховний процес збереження здоров'я" тощо), обмежує завдання й можливості освіти за збереження, зміцнення й формування здоров'я дітей, підлітків та молоді, а утворення понять похідних від "зміцнення" й "формування", недоцільне. Пропонується використовувати термін "діяльність, спрямована на здоров'я". Під такою д іяльністю розуміється сукупність планомірних освітніх дій та заходів, зосереджених на збереженні, зміцненні й формуванні здоров'я дітей, підлітків та молоді завдяки сприянню формуванню ціннісного ставлення до власного здоров' я та здоров'я інших, форм уванню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя й створення відповідного навчально-виховного середовища.


Знайти схожі

4.


    Дем'яненко, Н. (доктор педагогічних наук; професор; заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту вищої освіти АПН України).
    Інституту вищої освіти АПН України - 10 років: витоки, сьогодення, майбуття / Н. Дем'яненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіти -- наукові заклади -- педагогічна освіта -- статут Інституту вищої освіти -- наукові дослідження -- видавничі проекти інституту -- наукові розробки інституту -- структура Інституту вищої освіти -- высшее образование -- методология образования -- методологія освіти -- научные учреждения -- педагогическое образование -- устав Института высшего образования -- научные исследования -- издательские проекты институтов -- научные разрабртки институтов -- структура Института высшего образования
Анотація: Про основні напрямки діяльності Інституту вищої освіти АПН України.


Дод.точки доступу:
Інститут вищої освіти АПН України \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Козлик, Ігор
    Про методологічні проблеми викладання російської літератури у вищих навчальних закладах України / Ігор Козлик // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 77-82. - Бібліографія : С.82 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- методика викладання російської літератури у ВНЗ -- методика преподавания русской литературы в вузе -- методология образования -- методологія освіти -- російська література -- російська література в Україні -- русистика в Україні -- русская литература -- русская литература в Украине -- украинская русистика -- украинско-русские литературные связи и взаимодействия -- українсько-російські літературні зв'язки та взаємодії -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Стаття присвячена розгляду основних методологічних параметрів викладання російської літератури у вищих навчальних закладах України.


Знайти схожі

6.


    Сагуйченко, В. В. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Шкільний директор як освітній філософ: критичний аналіз управління досвіду / В. В. Сагуйченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 50-54. - Бібліографія: С. 54 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
государственно-общественное управление -- державно-громадське управління -- директора школ -- директори шкіл -- загальноосвітні навчальні заклади -- загальноосвітні школи -- загальноосвітній навчальний заклад -- загальноосвітня школа -- институт последипломного образования -- інститут післядипломной освіти -- качество образования -- керівники учбових закладів -- керівники освіти -- методология образования -- методологія освіти -- общеобразовательная школа -- общеобразовательные учебные заведения -- общеобразовательные школы -- підготовка керівників -- післядипломна освіта -- подготовка руководителей -- последипломное образование -- руководители учебных заведений -- философия образования -- філософія освіти -- якість освіти
Анотація: У статті розглянуто підготовку керівників шкіл до державно-громадського управління. Простежено вплив підготовки керівника загальноосвітнього навчального закладу в якості освітнього філософа в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти на зміни в управлінській діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу.


Знайти схожі

7.


    Волинський, В. П.
    Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / В. П. Волинський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 90-97, О. С. (Красовський). - Бібліографія : С.97 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
АВЕЗ -- аудиовизуальные электронные средства -- аудіовізуальні електронні засоби -- дидактическая роль и назначение -- дидактична роль і призначення -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- информатизация образования -- информационные функции -- інформатизація освіти -- інформаційні функції -- методология образования -- методологія освіти -- навчання -- обучение -- педагогические возможности -- педагогічні можливості -- средства обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- технологии обучения -- технології навчання -- электронные средства обучения
Анотація: Проаналізовано наукові пошуки й перспективи в галузі проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (АВЕЗ). Наголошено на важливості визначення методологічних основ з'ясування педагогічних можливостей. Йдеться про педагогічні процеси з використанням АВЕЗ у системі "вчитель - АВЕЗ - учень". Потрібно визначати змістові ознаки поняття "інформаційні функції" як систематизований і анотований перелік специфічних явищ, об'єктів, процесів. "Призначення" визначати як систематизований перелік взаємопов'язаних (споріднених) завдань. "Роль" визначати як значущість (достатність) навчально-пізнавальної, операційно-діяльнісної, керівної інформації в змістових ознаках АВЕЗ. Визначаються пізнавально-інформаційні та регулятивно-інформаційні (керівн і) функції АВЕЗ.


Знайти схожі

8.


    Луговий, В. І.
    Інформація як чинник організації людини: теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Бібліографія : С.19-21 : 23 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
високі педагогічні технології -- вища освіта -- вища освіта України -- высокие педагогические технологии -- высшее образование -- высшее образование Украины -- информационно-коммуникационные технологии -- информация и образование -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформація та освіта -- методология образования -- методологія освіти -- образование Украины -- образовательная парадигма -- освіта України -- освітня парадигма -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- социально-культурная информация -- соціально-культурна інформація -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Проаналізовано сутність інформації, її організуючий, розвиваючий вплив на людину. Показано, що соціально-культурна інформація розкладається на п'ять видів: знання, цінності, проекти, консенсуси та художні образи, які детермінують відповідні педагогічн і технології ії опанування. Аргументовано, що розвиток інформаційно-комунікаційних технологій зумовлює зміну освітньої парадигми.


Знайти схожі

9.


    Михайлишин, Галина Йосипівна (доцент Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника).
    До питання про зміст понять "освіта", "філософія" та "філософія освіти" / Г. Й. Михайлишин // Грані. - 2012. - № 2. - С. 49-53. - Бібліографія : С.53 : 7 назв
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- дидактика -- методология образования -- методология философии -- методологія освіти -- методологія філософії -- образование -- освіта -- социальная философия -- соціальна філософія -- философия образования -- философский анализ -- філософія освіти -- філософський аналіз
Анотація: Проаналізовано взаємозв'язок та співвідношення змістових характеристик освіти, філософії, методики, методології у сучасній науці та означено філософію освіти, як новий напрямок сучасної науки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Пашков, В. В. (ректор Запорізької академії післядипломної освіти; доцент).
    Світоглядно-методологічні засади педагогічної освіти / В. В. Пашков // Грані. - 2011. - № 5. - С. 103-107. - Література : С.107 : 4 назви
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
методология образования -- методологія освіти -- педагогическая социология -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічна соціологія -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- философия педагогики -- філософія педагогіки
Анотація: Розглядаються світоглядно-методологічні засади освіти педагогів. Визначено соціокультурні пріоритети філософії освіти та її аксіологічні аспекти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Марченко, О. В. (кандидат педагогічних наук; докторант Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С Сковороди).
    "Формула прогресу" для освітнього простору ХХІ століття / О. В. Марченко // Грані. - 2011. - № 6. - С. 36-39. - Бібліографія : С. 39 : 4 назви
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- методология образования -- методологія освіти -- модели образования -- моделирование -- моделі навчання -- моделювання -- модернизация образования -- модернізація освіти -- образовательное пространство -- освітній простір -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Радикальні соціально-економічні перетворення на етапі становлення інформаційного суспільства актуалізують потребу у системному дослідженні змістових та структурних особливостей простору освіти. Експлікація у проблемне поле філософії освіти досвіду тео ретичного моделювання, зокрема концепції суспільного розвитку О. Панаріна, дозволить обгрунтувати визначальні стратегії модернізації освітньої теорії і практики у сучасних умовах.


Дод.точки доступу:
Панарин, Александр Сергеевич (политолог; доктор философских наук ; 1940-2003) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Колесник, А. О. (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Освітній маркетинг у соціальному контексті постіндустріалізму / А. О. Колесник // Грані. - 2012. - № 4. - С. 100-103. - Бібліографія : С.103 : 7 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг образования -- маркетинг освіти -- методология образования -- методологія освіти -- постиндустриализм -- постіндустріальне суспільство -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Визначено напрями еволюції освітнього маркетингу як процесу формування його філософсько-освітньої предметності. Обгрунтовано риси освітнього маркетингу у контексті цінностей постіндустріалізму.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Шабаєва, Л. М. (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Комунікативні практики у сучасному освітньому просторі: теоретико-методологічні засади / Л. М. Шабаєва // Грані. - 2012. - № 4. - С. 97-100. - Бібліографія : С.100 : 9 назв
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные практики -- комунікативні практики -- методология образования -- методологія освіти -- навчально-педагогічна комунікація -- образовательное пространство -- освітній простір -- педагогическая коммуникация -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розглянуто особливості сучасного освітнього простору, дається характеристика комунікативним практикам, які можуть використовуватися в сучасному освітньому просторі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.


    Пашков, В. В. (кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти).
    Ідеологія сучасної безперевної освіти / В. В. Пашков // Грані. - 2012. - № 4. - С. 77-81. - Бібліографія : С.81 : 9 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- вища освіта -- высшее непрерывное образование -- высшее образование -- метабразование -- метаосвіта -- методология образования -- методологія освіти -- непрерывное образование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розкривається ідеологія цивілізаційно-глобалістського підходу у сучасній післядипломній педагогічній освіті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

15.


    Тараненко, Галина Григорівна (кандидат педагогічних наук; доцент Мелітопольського державного педагогічного університету).
    Глобально орієнтований освітній простір: філософсько-методологічний аналіз / Г. Г. Тараненко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 11. - С. 47-50. - Література : С.50 : 5 назв
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аксиология природы -- аксіологія природи -- глобальні проблеми -- глобально ориентированное образовательное пространство -- глобально орієнтований освітній простір -- глобальные проблемы -- методология образования -- методологія освіти -- образовательное пространство -- освітній простір -- философия образования -- философско-методологический анализ -- філософія освіти -- філософсько-методологічний аналіз
Анотація: Здійснено філософсько-методологічний аналіз глобально орієнтованого освітнього простору, обгрунтовано актуальність формування аксіології природи у людини, що навчається, та доведено необхідність визначення головним концептом сучасної освіти світоглядно-ціннісні орієнтації, в основі яких лежить раціонально-наукове та позараціональне сприйняття дійсності.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

16.


    Григоров, Георгій Альбертович (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Медіаосвіта як чинник, що формує нову парадигму освіти / Г. А. Григоров // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 6. - С. 96-99. - Література : С.99 : 12 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
консьюмеризация образования -- консьюмеризм -- мас-медіа -- масс-медиа -- медиаобразование -- медіаосвіта -- методология образования -- методологія освіти -- парадигма образования -- парадигма освіти -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Актуалізується питання про методологічну корекцію не тільки епістемологічних, але й аксіологічних принципів комп'ютерних систем освіти (медіаосвіти).

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Кондратьєва, А. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Освітній менеджмент у процесі здійснення реформ / А. В. Кондратьєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 2. - С. 42-47. - Література : С.46-47 : 13 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
менеджмент образования -- менеджмент освіти -- методология образования -- методологія освіти -- образовательные реформы -- образовательный менеджмент -- освітні реформи -- освітній менеджмент -- реформы в образовании -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Автор подає огляд різних точок зору на проблему системного підходу до використання освітнього менеджменту у процесі здійснення реформ у галузі освіти.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Поливода, А. А.
    Герменевтика как философско-педагогическая методология [Текст] / А. А. Поливода // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 5. - С. 6-11. - Литература : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87.22
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
философская герменевтика -- філософська герменевтика -- герменевтический подход -- интерпретация -- інтерпретація -- методология образования -- методология педагогики -- методологія освіти -- методологія педагогики -- зміст освіти -- содержание образования -- понимание в герменевтике -- розуміння в герменевтиці -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: В статье автор делает попытку определить и описать основные педагогические аспекты герменевтики сквозь призму ее взаимоотношений с процессом образования.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Кучеренко, Ірина (доктор педагогічних наук; доцент).
    Філософсько-методологічні засади сучасної мовної освіти [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 3. - С. 22-28. - Література : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
диалогизация обучения -- діалогізація навчання -- личностно ориентированное образование -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методология образования -- методологія освіти -- мовна освіта -- мовна особистість -- особистісно орієнтоване навчання -- особистісно-орієнтована освіта -- украинский язык -- українська мова -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української літератури -- учитель української мови і літератури -- философия образования -- філософія освіти -- языковая личность -- языковое образование -- філософсько-методологічні тенденції -- философско-методологические тенденции -- технології навчання -- технологии обучения
Анотація: Присвячено філософським засадам сучасної мовної освіти. Розглянуто сутність й особливості основних філософсько-методологічних концепт-тенденцій мовної освіти.


Знайти схожі

20.


    Бермус, Олександр (доктор педагогічних наук; професор; академічний партнер).
    Онтологічні проблеми науково-педагогічного пізнання в сучасному світі / О. Бермус // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 12. - С. 81-92. - Библиогр.: в сносках . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
поле наукового пізнання -- поле научного познания -- онтологія освіти -- онтология образования -- методологія освіти -- методология образования -- інфраструктура освіти -- инфраструктура образования -- реальність освіти -- реальность образования -- дійсність освіти -- действительность образования -- науково-педагогічне пізнання -- научно-педагогическое познание -- онтологічний поворот -- онтологический поворот -- педагогічне пізнання -- педагогическое познание -- науково-педагогічні дослідження -- научно-педагогические исследования -- методологія науково-педагогічного пізнання -- методология научно-педагогического познания
Анотація: Показано, що більшість проблем як власне освітньої практики, так і спроб її наукового пізнання знання і раціональної реконструкції пов'язані з глибокою світоглядною кризою, яку спричинила втрата колишньої онтологічної картини, характерної для індустріальної епохи, та несформованістю нового розуміння. Вважається самовизначення у ставленні до цього завершеного періоду: подолання, трансформація чи поворот. Ключові питання, які потребують спеціального обговорення на цьому шляху, пов'язані з необхідністю переосмислення власне співвідношення між реальністю освіти і різними способами її репрезентації; реконструкції простору і категоріальної структури науково-педагогічного пізнання; ідентифікації нового проблемного поля наук про освіту і формування нової методології науково-педагогічних досліджень.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)