Пошуковий запит: <.>K=методология образования<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
|
Бойко, Алла (доктор педагогічних наук; завідувач кафедри педагогіки Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка; член-кореспондент АПН України). Стратегія-упровадження прискореного розвитку педагогічної практики й теорії / А. Бойко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 3-9 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.00 Рубрики: Загальна педагогіка Общая педагогика Кл.слова (ненормовані): педагогічна теорія -- методологія освіти -- педагогічна наука -- передовий педагогічний досвід -- педагогічна діяльність вчителя -- інноваційні педагогічні технології -- педагогічні технології -- класифікація педагогічних досліджень -- фундаментальні педагогічні дослідження -- прикладні дослідження -- теорія-практика -- інноваційні технології -- етапи впровадження інновацій -- процес упровадження нового -- впровадження нового -- педагогическая теория -- методология образования -- педагогическая наука -- передовой педагогический опыт -- педагогическая деятельность учителя -- инновационные педагогические технологии -- педагогические технологии -- классификация педагогичесских исследований -- фундаментальные педагогические исследования -- прикладные исследования -- теория-практика -- инновационные технологии -- этапы внедрения инноваций -- внедрение нового Анотація: Про вдосконалення педагогічного процесу на наукових засадах, про впровадження у їхню практику останніх досягнень науки, новітніх дидактичних і вихлвних технологій, передового досвіду.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>2.
|
Рудишин, С. Д. Методолгічна основа формування змісту професійного навчання й виховання студентів екологів у вищій школі / С. Д. Рудишин> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 47-55. - Бібліографія : С.55 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): виховання студентів -- вища освіта -- вища освіта України -- воспитание студентов -- высшее образование -- высшее образование Украины -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- методология образования -- методологія освіти -- підготовка екологів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- экологическое воспитание -- экологическое образование Анотація: Методологічною основою змісту вищої екологічної освіти і виховання в контексті сталого розвитку є екоеволюційна парадигма симбіоза трьох систем "людина - біосфера - техніка". Біологічні знання розглядаються як базові при формуванні професійної компете нтності майбутніх екологів. Саме біологічна складова екологічних знань з урахуванням соціального аспекту сприяє гуманізації; дає змогу майбутньому фахівцеві емоційно й морально приєднатися до гуманістичної традиції в ставленні до навколишнього природн ого середовища.
Знайти схожі
|
>3.
|
Оржеховська, В. М. Методологічні засади діяльності освітнього закладу, спрямованої на здоров'я / В. М. Оржеховська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 5-17. - Бібліографія : С.16-17 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.200 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): валеологическое воспитание -- валеология -- валеологічне виховання -- валеологія -- виховання -- виховання підлітків -- виховання студентів -- виховання учнів -- вища освіта -- воспитание -- воспитание подростков -- воспитание студентов -- воспитание учеников -- высшее образование -- діяльність, спрямована на здоров'я -- збереження здоров'я -- здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- методология образования -- методологія освіти -- педагогика здоровья -- педагогическая терминология -- педагогіка здоров'я -- педагогічна термінологія -- принципи виховання -- приципы воспитания -- сохранение здоровья -- технологии сохранения здоровья -- технології збереження здоров'я Анотація: В статті надано теоретичний аналіз термінологічного апарату педагогіки здоров'я. Показано, що широке вживання понять, похідних від "збереження" ("технології збереження здоров'я", "навчально-виховний процес збереження здоров'я" тощо), обмежує завдання й можливості освіти за збереження, зміцнення й формування здоров'я дітей, підлітків та молоді, а утворення понять похідних від "зміцнення" й "формування", недоцільне. Пропонується використовувати термін "діяльність, спрямована на здоров'я". Під такою д іяльністю розуміється сукупність планомірних освітніх дій та заходів, зосереджених на збереженні, зміцненні й формуванні здоров'я дітей, підлітків та молоді завдяки сприянню формуванню ціннісного ставлення до власного здоров' я та здоров'я інших, форм уванню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя й створення відповідного навчально-виховного середовища.
Знайти схожі
|
>4.
|
Дем'яненко, Н. (доктор педагогічних наук; професор; заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту вищої освіти АПН України). Інституту вищої освіти АПН України - 10 років: витоки, сьогодення, майбуття / Н. Дем'яненко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.00 Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальна педагогіка Образование. Педагогика Общая педагогика Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіти -- наукові заклади -- педагогічна освіта -- статут Інституту вищої освіти -- наукові дослідження -- видавничі проекти інституту -- наукові розробки інституту -- структура Інституту вищої освіти -- высшее образование -- методология образования -- методологія освіти -- научные учреждения -- педагогическое образование -- устав Института высшего образования -- научные исследования -- издательские проекты институтов -- научные разрабртки институтов -- структура Института высшего образования Анотація: Про основні напрямки діяльності Інституту вищої освіти АПН України.
Дод.точки доступу: Інститут вищої освіти АПН України \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>5.
|
Козлик, Ігор Про методологічні проблеми викладання російської літератури у вищих навчальних закладах України / Ігор Козлик> // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 77-82. - Бібліографія : С.82 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- методика викладання російської літератури у ВНЗ -- методика преподавания русской литературы в вузе -- методология образования -- методологія освіти -- російська література -- російська література в Україні -- русистика в Україні -- русская литература -- русская литература в Украине -- украинская русистика -- украинско-русские литературные связи и взаимодействия -- українсько-російські літературні зв'язки та взаємодії -- филологическое образование -- філологічна освіта Анотація: Стаття присвячена розгляду основних методологічних параметрів викладання російської літератури у вищих навчальних закладах України.
Знайти схожі
|
>6.
|
Сагуйченко, В. В. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Шкільний директор як освітній філософ: критичний аналіз управління досвіду / В. В. Сагуйченко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 50-54. - Бібліографія: С. 54 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 87 Рубрики: Філософія Философия Кл.слова (ненормовані): государственно-общественное управление -- державно-громадське управління -- директора школ -- директори шкіл -- загальноосвітні навчальні заклади -- загальноосвітні школи -- загальноосвітній навчальний заклад -- загальноосвітня школа -- институт последипломного образования -- інститут післядипломной освіти -- качество образования -- керівники учбових закладів -- керівники освіти -- методология образования -- методологія освіти -- общеобразовательная школа -- общеобразовательные учебные заведения -- общеобразовательные школы -- підготовка керівників -- післядипломна освіта -- подготовка руководителей -- последипломное образование -- руководители учебных заведений -- философия образования -- філософія освіти -- якість освіти Анотація: У статті розглянуто підготовку керівників шкіл до державно-громадського управління. Простежено вплив підготовки керівника загальноосвітнього навчального закладу в якості освітнього філософа в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти на зміни в управлінській діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу.
Знайти схожі
|
>7.
|
Волинський, В. П. Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / В. П. Волинський> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 90-97, О. С. (Красовський). - Бібліографія : С.97 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.202 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): АВЕЗ -- аудиовизуальные электронные средства -- аудіовізуальні електронні засоби -- дидактическая роль и назначение -- дидактична роль і призначення -- електронні засоби навчання -- засоби навчання -- информатизация образования -- информационные функции -- інформатизація освіти -- інформаційні функції -- методология образования -- методологія освіти -- навчання -- обучение -- педагогические возможности -- педагогічні можливості -- средства обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- технологии обучения -- технології навчання -- электронные средства обучения Анотація: Проаналізовано наукові пошуки й перспективи в галузі проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (АВЕЗ). Наголошено на важливості визначення методологічних основ з'ясування педагогічних можливостей. Йдеться про педагогічні процеси з використанням АВЕЗ у системі "вчитель - АВЕЗ - учень". Потрібно визначати змістові ознаки поняття "інформаційні функції" як систематизований і анотований перелік специфічних явищ, об'єктів, процесів. "Призначення" визначати як систематизований перелік взаємопов'язаних (споріднених) завдань. "Роль" визначати як значущість (достатність) навчально-пізнавальної, операційно-діяльнісної, керівної інформації в змістових ознаках АВЕЗ. Визначаються пізнавально-інформаційні та регулятивно-інформаційні (керівн і) функції АВЕЗ.
Знайти схожі
|
>8.
|
Луговий, В. І. Інформація як чинник організації людини: теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Бібліографія : С.19-21 : 23 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.202 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): високі педагогічні технології -- вища освіта -- вища освіта України -- высокие педагогические технологии -- высшее образование -- высшее образование Украины -- информационно-коммуникационные технологии -- информация и образование -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформація та освіта -- методология образования -- методологія освіти -- образование Украины -- образовательная парадигма -- освіта України -- освітня парадигма -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- социально-культурная информация -- соціально-культурна інформація -- технологии обучения -- технології навчання Анотація: Проаналізовано сутність інформації, її організуючий, розвиваючий вплив на людину. Показано, що соціально-культурна інформація розкладається на п'ять видів: знання, цінності, проекти, консенсуси та художні образи, які детермінують відповідні педагогічн і технології ії опанування. Аргументовано, що розвиток інформаційно-комунікаційних технологій зумовлює зміну освітньої парадигми.
Знайти схожі
|
>9.
|
Михайлишин, Галина Йосипівна (доцент Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника). До питання про зміст понять "освіта", "філософія" та "філософія освіти" / Г. Й. Михайлишин> // Грані. - 2012. - № 2. - С. 49-53. - Бібліографія : С.53 : 7 назв
ББК 87 Рубрики: Філософія Философия Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- дидактика -- методология образования -- методология философии -- методологія освіти -- методологія філософії -- образование -- освіта -- социальная философия -- соціальна філософія -- философия образования -- философский анализ -- філософія освіти -- філософський аналіз Анотація: Проаналізовано взаємозв'язок та співвідношення змістових характеристик освіти, філософії, методики, методології у сучасній науці та означено філософію освіти, як новий напрямок сучасної науки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Пашков, В. В. (ректор Запорізької академії післядипломної освіти; доцент). Світоглядно-методологічні засади педагогічної освіти / В. В. Пашков> // Грані. - 2011. - № 5. - С. 103-107. - Література : С.107 : 4 назви
ББК 60.561.9 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): методология образования -- методологія освіти -- педагогическая социология -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічна соціологія -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- философия педагогики -- філософія педагогіки Анотація: Розглядаються світоглядно-методологічні засади освіти педагогів. Визначено соціокультурні пріоритети філософії освіти та її аксіологічні аспекти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Марченко, О. В. (кандидат педагогічних наук; докторант Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С Сковороди). "Формула прогресу" для освітнього простору ХХІ століття / О. В. Марченко> // Грані. - 2011. - № 6. - С. 36-39. - Бібліографія : С. 39 : 4 назви
ББК 74 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- методология образования -- методологія освіти -- модели образования -- моделирование -- моделі навчання -- моделювання -- модернизация образования -- модернізація освіти -- образовательное пространство -- освітній простір -- философия образования -- філософія освіти Анотація: Радикальні соціально-економічні перетворення на етапі становлення інформаційного суспільства актуалізують потребу у системному дослідженні змістових та структурних особливостей простору освіти. Експлікація у проблемне поле філософії освіти досвіду тео ретичного моделювання, зокрема концепції суспільного розвитку О. Панаріна, дозволить обгрунтувати визначальні стратегії модернізації освітньої теорії і практики у сучасних умовах.
Дод.точки доступу: Панарин, Александр Сергеевич (политолог; доктор философских наук ; 1940-2003) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Колесник, А. О. (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти). Освітній маркетинг у соціальному контексті постіндустріалізму / А. О. Колесник> // Грані. - 2012. - № 4. - С. 100-103. - Бібліографія : С.103 : 7 назв
ББК 74 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): маркетинг образования -- маркетинг освіти -- методология образования -- методологія освіти -- постиндустриализм -- постіндустріальне суспільство -- философия образования -- філософія освіти Анотація: Визначено напрями еволюції освітнього маркетингу як процесу формування його філософсько-освітньої предметності. Обгрунтовано риси освітнього маркетингу у контексті цінностей постіндустріалізму.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Шабаєва, Л. М. (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Комунікативні практики у сучасному освітньому просторі: теоретико-методологічні засади / Л. М. Шабаєва> // Грані. - 2012. - № 4. - С. 97-100. - Бібліографія : С.100 : 9 назв
ББК 74.200 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): коммуникативные практики -- комунікативні практики -- методология образования -- методологія освіти -- навчально-педагогічна комунікація -- образовательное пространство -- освітній простір -- педагогическая коммуникация -- философия образования -- філософія освіти Анотація: Розглянуто особливості сучасного освітнього простору, дається характеристика комунікативним практикам, які можуть використовуватися в сучасному освітньому просторі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Пашков, В. В. (кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти). Ідеологія сучасної безперевної освіти / В. В. Пашков> // Грані. - 2012. - № 4. - С. 77-81. - Бібліографія : С.81 : 9 назв
ББК 74 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- вища освіта -- высшее непрерывное образование -- высшее образование -- метабразование -- метаосвіта -- методология образования -- методологія освіти -- непрерывное образование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- философия образования -- філософія освіти Анотація: Розкривається ідеологія цивілізаційно-глобалістського підходу у сучасній післядипломній педагогічній освіті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Тараненко, Галина Григорівна (кандидат педагогічних наук; доцент Мелітопольського державного педагогічного університету). Глобально орієнтований освітній простір: філософсько-методологічний аналіз / Г. Г. Тараненко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 11. - С. 47-50. - Література : С.50 : 5 назв
ББК 74.00 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): аксиология природы -- аксіологія природи -- глобальні проблеми -- глобально ориентированное образовательное пространство -- глобально орієнтований освітній простір -- глобальные проблемы -- методология образования -- методологія освіти -- образовательное пространство -- освітній простір -- философия образования -- философско-методологический анализ -- філософія освіти -- філософсько-методологічний аналіз Анотація: Здійснено філософсько-методологічний аналіз глобально орієнтованого освітнього простору, обгрунтовано актуальність формування аксіології природи у людини, що навчається, та доведено необхідність визначення головним концептом сучасної освіти світоглядно-ціннісні орієнтації, в основі яких лежить раціонально-наукове та позараціональне сприйняття дійсності.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Григоров, Георгій Альбертович (здобувач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Медіаосвіта як чинник, що формує нову парадигму освіти / Г. А. Григоров> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 6. - С. 96-99. - Література : С.99 : 12 назв
ББК 74 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): консьюмеризация образования -- консьюмеризм -- мас-медіа -- масс-медиа -- медиаобразование -- медіаосвіта -- методология образования -- методологія освіти -- парадигма образования -- парадигма освіти -- философия образования -- філософія освіти Анотація: Актуалізується питання про методологічну корекцію не тільки епістемологічних, але й аксіологічних принципів комп'ютерних систем освіти (медіаосвіти).
Утримувачі документа: НБ ДНУ Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Кондратьєва, А. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ). Освітній менеджмент у процесі здійснення реформ / А. В. Кондратьєва> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 2. - С. 42-47. - Література : С.46-47 : 13 назв
ББК 74 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): менеджмент образования -- менеджмент освіти -- методология образования -- методологія освіти -- образовательные реформы -- образовательный менеджмент -- освітні реформи -- освітній менеджмент -- реформы в образовании -- философия образования -- філософія освіти Анотація: Автор подає огляд різних точок зору на проблему системного підходу до використання освітнього менеджменту у процесі здійснення реформ у галузі освіти.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>18.
|
Поливода, А. А. Герменевтика как философско-педагогическая методология [Текст] / А. А. Поливода> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 5. - С. 6-11. - Литература : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 87.22 Рубрики: Філософія Философия Кл.слова (ненормовані): философская герменевтика -- філософська герменевтика -- герменевтический подход -- интерпретация -- інтерпретація -- методология образования -- методология педагогики -- методологія освіти -- методологія педагогики -- зміст освіти -- содержание образования -- понимание в герменевтике -- розуміння в герменевтиці -- философия образования -- філософія освіти Анотація: В статье автор делает попытку определить и описать основные педагогические аспекты герменевтики сквозь призму ее взаимоотношений с процессом образования.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>19.
|
Кучеренко, Ірина (доктор педагогічних наук; доцент). Філософсько-методологічні засади сучасної мовної освіти [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 3. - С. 22-28. - Література : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): диалогизация обучения -- діалогізація навчання -- личностно ориентированное образование -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методология образования -- методологія освіти -- мовна освіта -- мовна особистість -- особистісно орієнтоване навчання -- особистісно-орієнтована освіта -- украинский язык -- українська мова -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української літератури -- учитель української мови і літератури -- философия образования -- філософія освіти -- языковая личность -- языковое образование -- філософсько-методологічні тенденції -- философско-методологические тенденции -- технології навчання -- технологии обучения Анотація: Присвячено філософським засадам сучасної мовної освіти. Розглянуто сутність й особливості основних філософсько-методологічних концепт-тенденцій мовної освіти.
Знайти схожі
|
>20.
|
Бермус, Олександр (доктор педагогічних наук; професор; академічний партнер). Онтологічні проблеми науково-педагогічного пізнання в сучасному світі / О. Бермус> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 12. - С. 81-92. - Библиогр.: в сносках . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.00 Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальна педагогіка Образование. Педагогика Общая педагогика Кл.слова (ненормовані): поле наукового пізнання -- поле научного познания -- онтологія освіти -- онтология образования -- методологія освіти -- методология образования -- інфраструктура освіти -- инфраструктура образования -- реальність освіти -- реальность образования -- дійсність освіти -- действительность образования -- науково-педагогічне пізнання -- научно-педагогическое познание -- онтологічний поворот -- онтологический поворот -- педагогічне пізнання -- педагогическое познание -- науково-педагогічні дослідження -- научно-педагогические исследования -- методологія науково-педагогічного пізнання -- методология научно-педагогического познания Анотація: Показано, що більшість проблем як власне освітньої практики, так і спроб її наукового пізнання знання і раціональної реконструкції пов'язані з глибокою світоглядною кризою, яку спричинила втрата колишньої онтологічної картини, характерної для індустріальної епохи, та несформованістю нового розуміння. Вважається самовизначення у ставленні до цього завершеного періоду: подолання, трансформація чи поворот. Ключові питання, які потребують спеціального обговорення на цьому шляху, пов'язані з необхідністю переосмислення власне співвідношення між реальністю освіти і різними способами її репрезентації; реконструкції простору і категоріальної структури науково-педагогічного пізнання; ідентифікації нового проблемного поля наук про освіту і формування нової методології науково-педагогічних досліджень.
Знайти схожі
|
|