Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=моделирование структурными уравнениями<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Сяо, Цзюі-Мінь (науковий співробітник кафедри прикладної економіки Національного університету; м. Ілан; Тайвань).
    Управління кар'єрою, міра задоволеності роботою та лояльність до фірми : (за даними автомобільних салонів на Тайвані) / Ц. -М. Сяо // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 432-440 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КИТ)-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
лояльность к фирме -- лояльність до фірми -- моделирование структурными уравнениями -- моделювання структурними рівняннями -- степень удовлетворенности работой -- міра задоволеності роботою -- управление карьерой -- управління кар'єрою -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- управління персоналом -- управление персоналом
Анотація: Розглянуто залежність між управлінням кар'єрою, мірою задоволеності роботою і лояльністю до фірми персоналу автомобільних салонів "Форд" на Тайвані. В аналізі використано метод моделювання структурними рівняннями АМОС. Отримано 199 заповнених анкет з рівнем відгуку 66,3%. Результати показали, що на управління кар'єрою, міру задоволеності роботою і лояльність до фірми найбільше впливають інформація про перспективи зростання, зовнішня задоволеність і нормативні зобов'язання. За результатами моделювання передбачено, що можливість управління кар'єрою значно впливає на міру задоволеності роботою, але мало впливає на лояльність до фірми. Особливого впливу міри задоволеності роботою на лояльність до фірми не виявлено.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ford Motorse, автомобильная фирма \о ней\

Знайти схожі

2.


    Цай, Шуо-Чан (старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Університету Азії; м.Коахсунг; Тайвань).
    Інтегрування інформаційних систем у викладання на основі поширення інноваційних перспектив : на прикладі невдалого функціонування операційної системи Vista / Ш. -Ч. Цай, Ч. -Ю. Янь // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 417-426 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- моделирование восприятия технологии -- моделювання сприйняття технології -- моделирование структурными уравнениями -- моделювання структурними рівняннями -- образовательные потребности -- освітні потреби -- образовательные процессы -- освітні процеси -- операционные системы -- операційні системи -- организационное интегрирование -- організаційне інтегрування -- ПО -- ПЗ -- потребительская функциональность -- споживча функціональність -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- распространение инноваций -- поширення інновацій -- технические средства -- технічні засоби -- технологические инновации -- технологічні інновації
Анотація: Проаналізовано освіту на основі інформаційних технологій і залучення їх вчителями до освітнього процесу. Не всі інноваційні технологічні продукти сприймаються споживачами так, як задумано. Наприклад, термін використання попереднього покоління операціної системи Windous-VISTA - склав лише 2 роки. Автори розглянули модель ухвалення рішень вчителями відносно VISTA на основі комбінації парадигми процесу інноваційного рішення (Роджерс, 1995) і моделі сприйняття технології (Девіс, 1989). Результати показали, що викладачі вважають Vista погано сумісною з іншим програмним забезпченням і надають перевагу попередній версії Windous ХР як більш відповідній потребам у порівнянні з менш функціональною VISTA. Крім того, викладачі вважали процес установлення і використання VISTA занадто складним.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Янь, Чінь-Юнь (старший викладач кафедри готельного маркетингу та керування культурними заходами Національного університету гостинності та туризму; м.Коахсунг; Тайвань; PhD); Windows Vista, операционная система \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Цой, Йонг-Рок (професор кафедри міжнародної торгівлі Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея; PhD (економіка)).
    "Зелений" маркетинг, управління "зеленим" ланцюжком постачань і бізнес-показники : (на прикладі Китаю) / Й. -Р. Цой, Н. Чанг, С. Чанг // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 427-437 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Логистика

   Логістика

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- внешний маркетинг -- зовнішній маркетинг -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- зеленый маркетинг -- зелений маркетинг -- зеленое управление -- зелене управління -- маркетинговые мероприятия -- маркетингові заходи -- моделирование структурными уравнениями -- моделювання структурними рівняннями -- рыночные показатели -- ринкові показники -- SEM -- цепочки поставок -- ланцюжки постачань -- экономическое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Досліджено проблему взаємозв'язку "зеленого" маркетингу, управління "зеленим" ланцюжком постачань, "зеленого" брендингу та ринкових показників у галузі логістики у Китаї. Отримані результати показують, що "зелений" внутрішній маркетинг має прямий вплив на управління "зеленим" ланцюжком постачань (GSCM). У той же час він не має прямої кореляції з показниками "зеленого" брендингу а також із іншими ринковими показниками. З іншого боку, "зелений" зовнішній маркетинг прямо впливає на показники "зеленого" брендингу і ринкові показники, але не на GSCM. У випадку із GSCM відсутня ланка між внутрішнім та зовнішнім маркетингом. Відповідно, різнорідні маркетингові заходи мають бути інтегровані таким чином, щоб забезпечити стійкість, а также передбачити ефективне посередництво у вигляді GSCM і "зеленого" іміджу бренду.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чанг, Нінг (аспірант Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея); Чанг, Су (магістарнт Університету Інха; м.Інчхон; Південна Корея)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)