Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=неявні знання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   65.240в7-5
   Д 26


    Дент, Майкл (аспірант Університету Малайзії; м.Кула-Лумпур; Малайзія).
    Досвід продавця : розробка поняття дієвого дослідження / М. Дент, Вонг Сек Хін Е. // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 324-330 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.240в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Трудовые ресурсы

   Трудові ресурси

Кл.слова (ненормовані):
дедеффиренцирование -- дедеференціювання -- дефиренцирование -- деференціювання -- живые тезисы -- живі тези -- исследовательские подходы -- дослідницькі підходи -- неявные знания -- неявні знання -- повседневность -- повсякденність -- продавцы -- продавці -- профессиональный опыт -- професійний досвід -- рефлективные исследования действием -- рефлективні дієві дослідження
Анотація: Розглядається питання дієвого дослідження у вивченні досвіду продавця, включаючи перехід від диференціювання до диференціювання повсякденного життя та досвіду продвця. Описано епістемологічну основу дієвого дослідження і надано базовий опис можливого досліднецького підходу. Обгрунтовано необхідність співвідносити сучасні концепції дієвого дослідження і так зване "рефлективне професійне дієве дослідження" у суспільних науках.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вонг Сек Хін, Едвард (професор кафедри бухгалтерського обліку Університету Малайзії; м.Кула-Лумпур; Малайзія)

Знайти схожі

2.


    Скулиш, Євген (ректор Національної академії Служби безпеки України; професор; м. Київ).
    Психологічні аспекти компетентності випускників академії / Є. Скулиш, О. Охременко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 9. - С. 108-117. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- неявні знання -- неявные знания -- неформалізовані завдання -- неформализованные задания -- професіоналізація -- профессионализация -- особистісний стиль -- личностный стиль -- підготовка професійних кадрів СБ -- подготовка профессиональных кадров СБ -- психологічна підготовка -- психологическая подготовка -- компетентність випускників академії -- компетентность выпускников академии -- рівні компетентності -- уровни компетентности -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ
Анотація: Аналізується системна складова освітнього процесу підготовки професіоналів нового типу. Розглядається проблема активації неявних знань під час виконання складних неформалізованих професійно спрямованих завдань. Неявні знання як складова професійної компетентності тлумачиться як передумова формування особистісного стилю професійної діяльності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.16.pdf

Дод.точки доступу:
Охременко, Ольга (професор кафедри професійної психології та педагогіки Національної академії Служби безпеки України; доктор психологічних наук; професор; м. Київ); Дюран, Т. \о нем\; Національна академія служби безпеки України \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)