Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=образование взрослых<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.


    Макеєва, І. І.
    Психологічні проблеми інформаційно-бібліотечної перекваліфікації бібліотекарів книгозбірень вишів / І. І. Макеєва // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 142-149. - Бібліографія : С.149 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.44
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
библиотекари -- библиотеки ВУЗов -- библиотеки высших учебных заведений -- библиотечное образование -- бібліотекарі -- бібліотеки вищих навчальних закладів -- бібліотеки навчальних закладів -- бібліотечна освіта -- вища освіта -- высшее образование -- образование взрослых -- освіта дорослих -- переквалификация специалистов -- перекваліфікація фахівців -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- психология библиотечной работы -- психология профессий -- психология учебной деятельности -- психологія бібліотечної справи -- психологія навчальної діяльності -- психологія професій
Анотація: Проаналізовані психологічні аспекти процеса підвищення інформаційно-бібліографічної кваліфікації фахівців бібліотек вузів, які впливають на формування професійної компетентності. Стратегія формуваня професійних знань, навичок та вмінь у бібліотекарів к нигозбірень закладів вишу залежить від трьох головних чинників організації навчального процесу: мети навчання (навіщо навчатися), змісту (чого навчатися), принципів організації навчального процесу (як навчати).


Знайти схожі

2.


    Міщенко, Володимир (доктор економічних наук; професор; директор Центру наукових досліджень Національного банку України).
    Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 9-16. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.05
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Неперервна освіта

   Образование. Педагогика

   Непрерывное образование

   Іспанія
    Испания

    Словенія

    Словения

    Австрія

    Австрия

    Норвегія

    Норвегия

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- непрерывное образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- професійне спрямування освыти -- профессиональная направленность образования -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- економічна освіта -- экономическое образование -- освіта дорослих -- образование взрослых -- дорослі учні -- взрослые ученики -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни -- освітній процес -- образовательный процесс -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- системи непрерервної освіти -- системы непрерывного образования
Анотація: Досліджено світовий досвід організації неперервної освіти, обгрунтовано основні напрями його використання в Україні, визначено проблеми становлення та запропановано важелі впорядкування, фінансування і стимулювання розвитку вітчизняної системи неперервної освіти.


Дод.точки доступу:
Лісабонська стратегія \о произв.\; Європейська стратегія зайнятості \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Гіптерс, Зінаїда (кандидат педагогічних наук; доцент Львіського інституту банківської справи).
    Марко Кропивницький і західноукраїнська інтелігенція у справі економічної освіти дітей і дорослих другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / Зінаїда Гіптерс // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7. - С. 11-16. - Бібліографія : С.16 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство, 19 ст. кін.-20 ст. поч.
   Литературоведение, 19 ст. кін.-20 ст. поч.

   Україна
    Украина

    Галичина

Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта -- история образования в Украине -- история украинского театра -- історія освіти в Україні -- історія українського театру -- культурно-просветительская работа -- культурно-просвітня робота -- образование взрослых -- освіта дорослих -- украинская интеллигенция -- украинская литература -- украинское национальное возрождение -- українська інтелігенція -- українська література -- українське національне відродження -- экономическое образование
Анотація: Попри відсутність держави, авторитарність системи освіти, прогресивні культурно-освітні діячі другої половини 19 - початку 20 ст. започаткували національне відродження Галичини на засадах торговельно-кооперативного шкільництва, використовуючи передусім громадсько-педагогічне подвижництво. Розглянуто діяльність товариства "Просвіта" на західноукраїнських землях та окремих його діячів, зокрема Євгена Олесницького.


Дод.точки доступу:
Олесницький, Євген \о нем\; Кропивницький, Марко Лукич; Кропивницкий, Марк Лукич \о нем\; Просвіта, товариство \о ней\

Знайти схожі

4.


    Дем'яненко, Наталія.
    Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині XX ст. / Н. Дем'яненко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 2. - С. 59-65. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.4
Рубрики: Образование взрослых
   Освіта дорослих

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- неперервна освіта -- андрагогіка -- герагогіка -- образование взрослых -- непрерывное образование -- андрагогика -- герагогика
Анотація: Логіко-системний аналіз міжнародного досвіду і перспектив розвитку ідей "Освіта дорослого населення" та "Освіта впродовж життя" здійснено на основі документальної бази ЮНЕСКО періоду 1949-2010 рр. (фонди ООН НБУ ім. В. І. Вернадського). Рівень реалізації проблеми в Україні висвітлено в контексті інтеграції до світового освітнього простору.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Товканець, Г. В.
    Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці [] / Г. В. Товканець // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 59-64. - Бібліографія : С.64 : 18 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Чехія
    Чехия

Кл.слова (ненормовані):
бюджетна грамотність -- бюджетная грамотность -- вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- грошова грамотність -- денежная грамотность -- економіка та освіта -- економічна криза -- економічна освіта -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- образование в Чехии -- образование взрослых -- освіта в Чехії -- освіта дорослих -- финансовая грамотность -- финансовое образование -- финансово-экономическое образование -- фінансова грамотність -- фінансова освіта -- фінансово-економічна освіта -- ценовая грамотность -- цінова грамотність -- экономика и образование -- экономический кризис -- экономическое образование
Анотація: Розглянуто проблеми економічної освіти, зокрема забезпечення фінансової грамотності та її роль у подоланні економічної кризи. Проаналізовано Національну стратегію фінансової освіти в Чеській Республіці. Охарактеризовано різні форми забезпечення ефективної співпраці в контексті фінансової освіти, зокрема навчально-методологічний проект. Визначено грошову, цінову й бюджетну грамотність як частину фінансово-економічної освіти. Окреслено завдання й принципи розвитку фінансової освіти як одного з чинників подолання економічної кризи, а також узагальнено пріоритетні напрямки розвитку фінансової освіти в країні. Серед заходів забезпечення належного рівня фінансово-економічної грамотності виділено ефективну співпрацю між державними органами, професійними асоціаціями фінансових установ і асоціаціями споживачів, формування стандартів фінансової грамотності дорослих.


Знайти схожі

6.


    Семенюк, Наталія Вікторівна (кандидат філософських наук; доцент; Хмельницький національний університет).
    Безперервна освіта: світова практика й Україна / Н. В. Семенюк // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 100-106. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв
ББК 74.05
Рубрики: Непрерывное профессиональное образование
   Безперервна професійна освіта

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- система освіти -- культура навчання -- освіта дорослих -- суб'єкти навчання -- професійні знання -- непрерывное образование -- система образования -- образование взрослых -- субъекты обучения -- профессиональные знания -- образование на протяжении жизни -- освіта продовж життя
Анотація: Проаналізовано проблему організації безперервної освіти, яка спрямована на постійне вдосконалення і цілісний розвиток людини протягом життя.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Шугалій, Наталія Євгенівна (Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя).
    Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга - засновника сучасної освіти дорослих / Н. Є. Шугалій // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 72-78. - Бібліогр. в кінці ст. 21 назв
ББК 74.4
Рубрики: Образование взрослых
   Освіта дорослих

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- культурне відродження -- національне відродження -- образование взрослых -- культурное возрождение -- национальное возрождение -- науково-педагогічна спадщина -- научно-педагогическое наследие
Анотація: Розглянуто стан дослідження наукового спадку Н. Грундтвіга - датського поета, філософа, теолога, натхненника соціального руху XIX ст. за національне та культурне відродження Вітчизни.


Дод.точки доступу:
Грундтвіг, Ніколай Фредерік Северін (датский священник; писатель; философ ; 1783-1872) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Онопрієнко, Володимир (доктор педагогічних наук; доцент Сумського національного аграрного університету).
    Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки / В. Онопрієнко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 28-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.4
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогіка дорослих

   Образование. Педагогика

   Педагогика взрослых

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- образование взрослых -- процес навчання дорослих -- процесс обучения взрослых -- андрагогіка -- андрагогика -- історія виникнення поняття андрагогіка -- история возникновения понятия андрагогика -- наукові погляди вчених -- научные взгляды ученых -- моделі навчання -- модели обучения
Анотація: Аналізуються сутність та природа освіти й виховання дорослих. Доводиться думка про те, що виховання дорослих людей відрізняється від виховання дітей та підлітків тим, що базується на різному минулому досвіді і на відмінному темпі перебігу психічних реакцій. Розглянуто функції, які виконує андрагогіка у сучасному суспільстві.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Ноулз, Малколм Шеппард (1913-1997) \о нем\

Знайти схожі

9.


    Кадемия, Майя Юхимівна (кандидат педагогічних наук; доцент; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського).
    Сучасні педагогічні технології навчання дорослих / М. Ю. Кадемия // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 11-17. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25 + 74.4
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

   Образование взрослых

   Освіта дорослих

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- педагогічні інновації -- освіта дорослих -- Веб-квести -- Блог-квести -- е-Lеаrning -- педагогические технологии -- педагогические инновации -- образование взрослых -- Веб-квесты -- Блог-квесты -- електронне навчання -- электронное обучение -- е-lеагning -- мобільне навчання -- мобильное обучение -- m-lеагning -- всепроникаюче навчання -- всепроникающее обучение -- u-lеаrning -- змішане навчання -- смешанное обучение -- електронні навчально-методичні комплекси -- электронные учебно-методические комплексы
Анотація: Проаналізовано використання сучасних педагогічних технологій навчання в освіті дорослих, що будуються на використанні ІКТ, а також інформаційно-комунікаційних мереж. Застосування сучасних ІКТ і ІКМ-технологій дає можливість створення якісного нового інформаційного освітнього середовища, середовища без кордонів з можливістю побудови системи електронного навчання.


Знайти схожі

10.


    Лук'янова, Л. Б.
    Світовий досвід та європейські тенденції законодавчого врегулювання освіти дорослих / Л. Б. Лук'янова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 64-69. - Бібліографія : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.4
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
законодательство в сфере образования -- законодательство о высшем образовании -- непрерывное образование взрослых -- образование в Европейском Союзе -- образование взрослых -- образование за рубежом -- образовательное законодательство -- освіта дорослих -- освіта за кордоном -- освітнє законодавство
Анотація: Висвітлено роль законодавчого врегулювання освіти дорослих та обгрунтовано доцільність розроблення відповідного законодавства для України, проаналізовано міжнародний досвід у цій сфері та перспективні напрями його адаптації в правовому полі України.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

11.


    Василенко, О. В.
    Розвиток функціональної грамотності в системі неформальної освіти дорослих / О. В. Василенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 3. - С. 34-41. - Література : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.4
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта дорослих -- неформальное образование взрослых -- образование взрослых -- освіта дорослих -- функциональная грамотность -- функціональна грамотність -- елементарна грамотність -- элементарная грамотность
Анотація: Розглянуто поняття функціональної грамотності дорослих людей. Доведено пріоритетність формування функціональної грамотності у різних сферах життєдіяльності в освітній політиці розвинених країн і міжнародних організацій.


Знайти схожі

12.


    Волярська, О. С.
    Вплив післядипломної педагогічної освіти на професійний розвиток учителів / О. С. Волярська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 3. - С. 42-46. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.4
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
андрогогика -- андрогогіка -- образование взрослых -- освіта дорослих -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- последипломное образование педагогов -- професійний розвиток педагогів -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- профессиональное развитие педагогов
Анотація: Автор доводить, що післядипломна педагогічна освіта спрямована на формування професійних орієнтирів педагогів з метою розвитку їхніх особистісних і професійних якостей, підвищення професійної компетентності, професійного зростання.


Знайти схожі

13.


    Аніщенко, О. В.
    Професіоналізація освіти дорослих у країнах Східного партнерства / О. В. Аніщенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 3. - С. 80-84. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Східна Європа
    Восточная Европа

Кл.слова (ненормовані):
Східне партнерство -- Восточное партнерство -- образование в Европейском Союзе -- образование взрослых -- образование за рубежом -- освіта в Європейському Союзі -- освіта дорослих -- освіта за кордоном -- професіоналізація освіти -- профессионализация образования -- регіональні літні академії -- региональные летние академии
Анотація: Автор подає огляд обговорення проблеми професіоналізації освіти дорослих на Регіональній Літній Академії для представників країн Східного партнерства (21-28 серпня 2016 року).


Знайти схожі

14.


    Куцаєва, Т. О.
    Неформальна освіта дорослих та музейна андрагогіка в контексті історії сучасної музейної справи в Україні (огляд історіографії) [Текст] / Т. О. Куцаєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № № 9. - С. 162-170. - Література : 48 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 63л61
Рубрики: Музейна справа. Музеєзнавство
   Музейное дело. Музееведение

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
андрагогика -- андрагогическая модель образования -- андрагогічна модель освіти -- андрагогіка -- дорослі відвідувачі музеїв -- история музейного дела -- історія музеїв -- история музеев -- історія музейної справи -- неформальна освіта -- неформальное образование -- неформальное образование взрослых -- неформальна освіта дорослих -- освіта дорослих -- образование взрослых -- взрослые посетители музеев -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни
Анотація: Автор аналізує наукові публікації та результати практичних напрацювань музеїв України за 1990 - 2010-і рр., що у своїй сукупності можна характеризувати як музейну андрогогіку або неформальну освіту дорослих музейними засобами.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Бабушко, С. Р.
    Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 47-54. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.3
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
адаптация мигрантов -- адаптація мігрантів -- андрагогика -- андрагогіка -- культурная политика -- миграционная политика -- міграційна політика -- культурна політика -- интеграция мигрантов -- інтеграція мігрантів -- межкультурная компетенция -- межкультурный диалог -- методика викладання іноземних мов -- методика викладання німецької мови -- методика преподавания иностранных языков -- методика преподавания немецкого языка -- міжкультурна компетенція -- міжкультурний діалог -- неформальна освіта дорослих -- неформальное образование взрослых -- образование взрослых -- освіта дорослих -- международные организации -- міжнародні організації
Анотація: Проаналізовано одну з освітніх можливостей неформальної освіти дорослих, що сприяють розвитку міжкультурного діалогу, розглянуто сутність концепту "міжкультурна компетентність", окреслено різні підходи до проблеми інтеграції мігрантів у суспі льство завдяки діяльності громадської організації DVV International, зокрема через вивчення дорослими німецької мови.


Дод.точки доступу:
Соловей, Л. С.; Европейский Союз, международная организация \о нем\Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

16.


    Кремень, В. Г. (доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук; президент Товариства "Знання" України).
    Про діяльність Національної Академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012-2016 рр.і завдання подальшого розвитку / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 5-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 2012-2016 рр.
   Образование. Педагогика, 2012-2016 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- инновационная концепция образования -- инновационное образование -- інноваційна концепція освіти -- інноваційна освіта -- наукові установи -- научные учреждения -- образование взрослых -- освіта дорослих -- середня освіта -- среднее образование -- философия образования -- філософія освіти -- тексти доповідей -- тексты докладов -- національні академії -- национальные академии
Анотація: Надано текст доповіді "Про діяльність Національної Академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012-2016 рр.і завдання подальшого розвитку".

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Педагогіка і психологія_2017_2\1.pdf

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України \про неї\; Национальная академия педагогических наук Украины \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)