Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=образование взрослых<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
16
Показані документи
с 1 за 16
>
1.
Макеєва, І. І.
Психологічні проблеми інформаційно-бібліотечної перекваліфікації бібліотекарів книгозбірень вишів / І. І. Макеєва> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 142-149. - Бібліографія : С.149 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.9:028.02
ББК
88.44
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
библиотекари
--
библиотеки ВУЗов
--
библиотеки высших учебных заведений
--
библиотечное
образование
--
бібліотекарі
--
бібліотеки вищих навчальних закладів
--
бібліотеки навчальних закладів
--
бібліотечна освіта
--
вища освіта
--
высшее
образование
--
образование
взрослых
--
освіта дорослих
--
переквалификация специалистов
--
перекваліфікація фахівців
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
психология библиотечной работы
--
психология профессий
--
психология учебной деятельности
--
психологія бібліотечної справи
--
психологія навчальної діяльності
--
психологія професій
Анотація:
Проаналізовані психологічні аспекти процеса підвищення інформаційно-бібліографічної кваліфікації фахівців бібліотек вузів, які впливають на формування професійної компетентності. Стратегія формуваня професійних знань, навичок та вмінь у бібліотекарів к нигозбірень закладів вишу залежить від трьох головних чинників організації навчального процесу: мети навчання (навіщо навчатися), змісту (чого навчатися), принципів організації навчального процесу (як навчати).
Знайти схожі
>
2.
Міщенко, Володимир
(доктор економічних наук; професор; директор Центру наукових досліджень Національного банку України).
Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 11
. - С. 9-16. - Библиогр. в конце ст. - 2 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.014
ББК
74.05
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Неперервна освіта
Образование
. Педагогика
Непрерывное
образование
Іспанія
Испания
Словенія
Словения
Австрія
Австрия
Норвегія
Норвегия
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта
--
непрерывное
образование
--
професійна освіта
--
профессиональное
образование
--
професійне спрямування освыти
--
профессиональная направленность образования
--
формальна освіта
--
формальное
образование
--
неформальна освіта
--
неформальное
образование
--
економічна освіта
--
экономическое
образование
--
освіта дорослих
--
образование
взрослых
--
дорослі учні
--
взрослые ученики
--
освіта впродовж життя
--
образование
на протяжении жизни
--
освітній процес
--
образовательный процесс
--
зарубіжний досвід
--
зарубежный опыт
--
системи непрерервної освіти
--
системы непрерывного образования
Анотація:
Досліджено світовий досвід організації неперервної освіти, обгрунтовано основні напрями його використання в Україні, визначено проблеми становлення та запропановано важелі впорядкування, фінансування і стимулювання розвитку вітчизняної системи неперервної освіти.
Дод.точки доступу:
Лісабонська стратегія \о произв.\; Європейська стратегія зайнятості \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Гіптерс, Зінаїда
(кандидат педагогічних наук; доцент Львіського інституту банківської справи).
Марко Кропивницький і західноукраїнська інтелігенція у справі економічної освіти дітей і дорослих другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / Зінаїда Гіптерс> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 7
. - С. 11-16. - Бібліографія : С.16 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2"18"
ББК
83.3(4Укр)5
Рубрики:
Літературознавство, 19 ст. кін.-20 ст. поч.
Литературоведение, 19 ст. кін.-20 ст. поч.
Україна
Украина
Галичина
Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта
--
история образования в Украине
--
история украинского театра
--
історія освіти в Україні
--
історія українського театру
--
культурно-просветительская работа
--
культурно-просвітня робота
--
образование
взрослых
--
освіта дорослих
--
украинская интеллигенция
--
украинская литература
--
украинское национальное возрождение
--
українська інтелігенція
--
українська література
--
українське національне відродження
--
экономическое
образование
Анотація:
Попри відсутність держави, авторитарність системи освіти, прогресивні культурно-освітні діячі другої половини 19 - початку 20 ст. започаткували національне відродження Галичини на засадах торговельно-кооперативного шкільництва, використовуючи передусім громадсько-педагогічне подвижництво. Розглянуто діяльність товариства "Просвіта" на західноукраїнських землях та окремих його діячів, зокрема Євгена Олесницького.
Дод.точки доступу:
Олесницький, Євген \о нем\; Кропивницький, Марко Лукич; Кропивницкий, Марк Лукич \о нем\; Просвіта, товариство \о ней\
Знайти схожі
>
4.
Дем'яненко, Наталія
.
Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині XX ст. / Н. Дем'яненко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. -
№ 2
. - С. 59-65. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.4
Рубрики:
Образование
взрослых
Освіта дорослих
Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих
--
неперервна освіта
--
андрагогіка
--
герагогіка
--
образование
взрослых
--
непрерывное
образование
--
андрагогика
--
герагогика
Анотація:
Логіко-системний аналіз міжнародного досвіду і перспектив розвитку ідей "Освіта дорослого населення" та "Освіта впродовж життя" здійснено на основі документальної бази ЮНЕСКО періоду 1949-2010 рр. (фонди ООН НБУ ім. В. І. Вернадського). Рівень реалізації проблеми в Україні висвітлено в контексті інтеграції до світового освітнього простору.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Товканець, Г. В.
Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці [] / Г. В. Товканець> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 59-64. - Бібліографія : С.64 : 18 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Чехія
Чехия
Кл.слова (ненормовані):
бюджетна грамотність
--
бюджетная грамотность
--
вища освіта
--
вища освіта в зарубіжних країнах
--
высшее
образование
--
высшее
образование
в зарубежных странах
--
грошова грамотність
--
денежная грамотность
--
економіка та освіта
--
економічна криза
--
економічна освіта
--
зарубежное
образование
--
зарубіжна освіта
--
образование
в Чехии
--
образование
взрослых
--
освіта в Чехії
--
освіта дорослих
--
финансовая грамотность
--
финансовое
образование
--
финансово-экономическое
образование
--
фінансова грамотність
--
фінансова освіта
--
фінансово-економічна освіта
--
ценовая грамотность
--
цінова грамотність
--
экономика и
образование
--
экономический кризис
--
экономическое
образование
Анотація:
Розглянуто проблеми економічної освіти, зокрема забезпечення фінансової грамотності та її роль у подоланні економічної кризи. Проаналізовано Національну стратегію фінансової освіти в Чеській Республіці. Охарактеризовано різні форми забезпечення ефективної співпраці в контексті фінансової освіти, зокрема навчально-методологічний проект. Визначено грошову, цінову й бюджетну грамотність як частину фінансово-економічної освіти. Окреслено завдання й принципи розвитку фінансової освіти як одного з чинників подолання економічної кризи, а також узагальнено пріоритетні напрямки розвитку фінансової освіти в країні. Серед заходів забезпечення належного рівня фінансово-економічної грамотності виділено ефективну співпрацю між державними органами, професійними асоціаціями фінансових установ і асоціаціями споживачів, формування стандартів фінансової грамотності дорослих.
Знайти схожі
>
6.
Семенюк, Наталія Вікторівна
(кандидат філософських наук; доцент; Хмельницький національний університет).
Безперервна освіта: світова практика й Україна / Н. В. Семенюк> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. -
№ 4
. - С. 100-106. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв
ББК
74.05
Рубрики:
Непрерывное профессиональное
образование
Безперервна професійна освіта
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта
--
система освіти
--
культура навчання
--
освіта дорослих
--
суб'єкти навчання
--
професійні знання
--
непрерывное
образование
--
система образования
--
образование
взрослых
--
субъекты обучения
--
профессиональные знания
--
образование
на протяжении жизни
--
освіта продовж життя
Анотація:
Проаналізовано проблему організації безперервної освіти, яка спрямована на постійне вдосконалення і цілісний розвиток людини протягом життя.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Шугалій, Наталія Євгенівна
(Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя).
Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга - засновника сучасної освіти дорослих / Н. Є. Шугалій> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. -
№ 4
. - С. 72-78. - Бібліогр. в кінці ст. 21 назв
ББК
74.4
Рубрики:
Образование
взрослых
Освіта дорослих
Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих
--
культурне відродження
--
національне відродження
--
образование
взрослых
--
культурное возрождение
--
национальное возрождение
--
науково-педагогічна спадщина
--
научно-педагогическое наследие
Анотація:
Розглянуто стан дослідження наукового спадку Н. Грундтвіга - датського поета, філософа, теолога, натхненника соціального руху XIX ст. за національне та культурне відродження Вітчизни.
Дод.точки доступу:
Грундтвіг, Ніколай Фредерік Северін (датский священник; писатель; философ ; 1783-1872) \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
Онопрієнко, Володимир
(доктор педагогічних наук; доцент Сумського національного аграрного університету).
Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки / В. Онопрієнко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 28-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a374.7
ББК
74.4
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогіка дорослих
Образование
. Педагогика
Педагогика
взрослых
Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих
--
образование
взрослых
--
процес навчання дорослих
--
процесс обучения
взрослых
--
андрагогіка
--
андрагогика
--
історія виникнення поняття андрагогіка
--
история возникновения понятия андрагогика
--
наукові погляди вчених
--
научные взгляды ученых
--
моделі навчання
--
модели обучения
Анотація:
Аналізуються сутність та природа освіти й виховання дорослих. Доводиться думка про те, що виховання дорослих людей відрізняється від виховання дітей та підлітків тим, що базується на різному минулому досвіді і на відмінному темпі перебігу психічних реакцій. Розглянуто функції, які виконує андрагогіка у сучасному суспільстві.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Ноулз, Малколм Шеппард (1913-1997) \о нем\
Знайти схожі
>
9.
Кадемия, Майя Юхимівна
(кандидат педагогічних наук; доцент; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського).
Сучасні педагогічні технології навчання дорослих / М. Ю. Кадемия> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. -
№ 2
. - С. 11-17. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.580.25 + 74.4
Рубрики:
Высшее профессиональное
образование
Вища професійна освіта
Образование
взрослых
Освіта дорослих
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології
--
педагогічні інновації
--
освіта дорослих
--
Веб-квести
--
Блог-квести
--
е-Lеаrning
--
педагогические технологии
--
педагогические инновации
--
образование
взрослых
--
Веб-квесты
--
Блог-квесты
--
електронне навчання
--
электронное обучение
--
е-lеагning
--
мобільне навчання
--
мобильное обучение
--
m-lеагning
--
всепроникаюче навчання
--
всепроникающее обучение
--
u-lеаrning
--
змішане навчання
--
смешанное обучение
--
електронні навчально-методичні комплекси
--
электронные учебно-методические комплексы
Анотація:
Проаналізовано використання сучасних педагогічних технологій навчання в освіті дорослих, що будуються на використанні ІКТ, а також інформаційно-комунікаційних мереж. Застосування сучасних ІКТ і ІКМ-технологій дає можливість створення якісного нового інформаційного освітнього середовища, середовища без кордонів з можливістю побудови системи електронного навчання.
Знайти схожі
>
10.
Лук'янова, Л. Б.
Світовий досвід та європейські тенденції законодавчого врегулювання освіти дорослих / Л. Б. Лук'янова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. -
№ 1
. - С. 64-69. - Бібліографія : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
374.7
ББК
74.4
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
законодательство в сфере образования
--
законодательство о высшем образовании
--
непрерывное
образование
взрослых
--
образование
в Европейском Союзе
--
образование
взрослых
--
образование
за рубежом
--
образовательное законодательство
--
освіта дорослих
--
освіта за кордоном
--
освітнє законодавство
Анотація:
Висвітлено роль законодавчого врегулювання освіти дорослих та обгрунтовано доцільність розроблення відповідного законодавства для України, проаналізовано міжнародний досвід у цій сфері та перспективні напрями його адаптації в правовому полі України.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
11.
Василенко, О. В.
Розвиток функціональної грамотності в системі неформальної освіти дорослих / О. В. Василенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 3
. - С. 34-41. - Література : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
374.7
ББК
74.4
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
неформальна освіта дорослих
--
неформальное
образование
взрослых
--
образование
взрослых
--
освіта дорослих
--
функциональная грамотность
--
функціональна грамотність
--
елементарна грамотність
--
элементарная грамотность
Анотація:
Розглянуто поняття функціональної грамотності дорослих людей. Доведено пріоритетність формування функціональної грамотності у різних сферах життєдіяльності в освітній політиці розвинених країн і міжнародних організацій.
Знайти схожі
>
12.
Волярська, О. С.
Вплив післядипломної педагогічної освіти на професійний розвиток учителів / О. С. Волярська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 3
. - С. 42-46. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
374.7
ББК
74.4
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
андрогогика
--
андрогогіка
--
образование
взрослых
--
освіта дорослих
--
педагогическое
образование
--
педагогічна освіта
--
післядипломна педагогічна освіта
--
последипломное педагогическое
образование
--
последипломное
образование
педагогов
--
професійний розвиток педагогів
--
неперервна освіта
--
непрерывное
образование
--
профессиональное развитие педагогов
Анотація:
Автор доводить, що післядипломна педагогічна освіта спрямована на формування професійних орієнтирів педагогів з метою розвитку їхніх особистісних і професійних якостей, підвищення професійної компетентності, професійного зростання.
Знайти схожі
>
13.
Аніщенко, О. В.
Професіоналізація освіти дорослих у країнах Східного партнерства / О. В. Аніщенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 3
. - С. 80-84. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Східна Європа
Восточная Европа
Кл.слова (ненормовані):
Східне партнерство
--
Восточное партнерство
--
образование
в Европейском Союзе
--
образование
взрослых
--
образование
за рубежом
--
освіта в Європейському Союзі
--
освіта дорослих
--
освіта за кордоном
--
професіоналізація освіти
--
профессионализация образования
--
регіональні літні академії
--
региональные летние академии
Анотація:
Автор подає огляд обговорення проблеми професіоналізації освіти дорослих на Регіональній Літній Академії для представників країн Східного партнерства (21-28 серпня 2016 року).
Знайти схожі
>
14.
Куцаєва, Т. О.
Неформальна освіта дорослих та музейна андрагогіка в контексті історії сучасної музейної справи в Україні (огляд історіографії) [Текст] / Т. О. Куцаєва> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ № 9
. - С. 162-170. - Література : 48 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
069.01(477)
ББК
63л61
Рубрики:
Музейна справа. Музеєзнавство
Музейное дело. Музееведение
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
андрагогика
--
андрагогическая модель образования
--
андрагогічна модель освіти
--
андрагогіка
--
дорослі відвідувачі музеїв
--
история музейного дела
--
історія музеїв
--
история музеев
--
історія музейної справи
--
неформальна освіта
--
неформальное
образование
--
неформальное
образование
взрослых
--
неформальна освіта дорослих
--
освіта дорослих
--
образование
взрослых
--
взрослые посетители музеев
--
освіта впродовж життя
--
образование
на протяжении жизни
Анотація:
Автор аналізує наукові публікації та результати практичних напрацювань музеїв України за 1990 - 2010-і рр., що у своїй сукупності можна характеризувати як музейну андрогогіку або неформальну освіту дорослих музейними засобами.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
15.
Бабушко, С. Р.
Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 4
. - С. 47-54. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.3
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
адаптация мигрантов
--
адаптація мігрантів
--
андрагогика
--
андрагогіка
--
культурная политика
--
миграционная политика
--
міграційна політика
--
культурна політика
--
интеграция мигрантов
--
інтеграція мігрантів
--
межкультурная компетенция
--
межкультурный диалог
--
методика викладання іноземних мов
--
методика викладання німецької мови
--
методика преподавания иностранных языков
--
методика преподавания немецкого языка
--
міжкультурна компетенція
--
міжкультурний діалог
--
неформальна освіта дорослих
--
неформальное
образование
взрослых
--
образование
взрослых
--
освіта дорослих
--
международные организации
--
міжнародні організації
Анотація:
Проаналізовано одну з освітніх можливостей неформальної освіти дорослих, що сприяють розвитку міжкультурного діалогу, розглянуто сутність концепту "міжкультурна компетентність", окреслено різні підходи до проблеми інтеграції мігрантів у суспі льство завдяки діяльності громадської організації DVV International, зокрема через вивчення дорослими німецької мови.
Дод.точки доступу:
Соловей, Л. С.; Европейский Союз, международная организация \о нем\Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\
Знайти схожі
>
16.
Кремень, В. Г.
(доктор філософських наук; професор; академік НАН України і АПН України; президент Академії педагогічних наук; президент Товариства "Знання" України).
Про діяльність Національної Академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012-2016 рр.і завдання подальшого розвитку / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія. - 2017. -
№ 2
. - С. 5-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 2012-2016 рр.
Образование
. Педагогика, 2012-2016 гг.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее
образование
--
инновационная концепция образования
--
инновационное
образование
--
інноваційна концепція освіти
--
інноваційна освіта
--
наукові установи
--
научные учреждения
--
образование
взрослых
--
освіта дорослих
--
середня освіта
--
среднее
образование
--
философия образования
--
філософія освіти
--
тексти доповідей
--
тексты докладов
--
національні академії
--
национальные академии
Анотація:
Надано текст доповіді "Про діяльність Національної Академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012-2016 рр.і завдання подальшого розвитку".
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Педагогіка і психологія_2017_2\1.pdf
Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України \про неї\; Национальная академия педагогических наук Украины \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)