Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=обслуживающий персонал<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Лі, І-Мінь (доцент кафедри управління у туризмі Національного унверситету прикладних наук; м.Каохсіюнг; Тайвань; PhD).
    Згладжуючий ефект емоційного інтелекту у відношенні між емоційною працею, емоційним виснаженням і громадянською організаційною поведінкою готельних працівників нижньої ланки / І. -М. Лі // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 226-236 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432в6-80 + 88.4в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
гражданское организационное поведение -- громадянська організаційна поведінка -- организация труда -- кадры -- кадри -- коррелационный анализ -- кореляційний аналіз -- международные отели -- міжнародні готелі -- готельні працівники -- гостиничные сотрудники -- обслуживающий персонал -- обслуживающий персонал -- описательная статистика -- описова статистика -- профессиональная психология -- професійна психологія -- сглаживающие эффекты -- сглажжуючі ефекти -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- управление персоналом -- управління персоналом -- факторный анализ -- факторний аналіз -- эмоциональное истощение -- емоційне виснаження -- эмоциональный интеллект -- емоційний інтелект -- эмоциональный труд -- емоційний труд -- эмпирический анализ -- емпіричний аналіз
Анотація: Вивчено вплив емоційної праці, емоційного виснаження і емоційного інтелекту на громадянську організаційну поведінку на прикладі співробітників нижчої ланки в міжнародних готелях. Використано структуровану анкету для збору даних для подальшого аналізу. При складанні анкети було проведено пробне анкетування. Дані проаналізовано за допомогою статистичного програмного забезпечення, у т.ч. описової статистики, факторного аналізу, аналізу надійності, кореляційного аналізу, аналізу ієрархічної регресії. Емпіричний аналіз показав, що емоційне виснаження має значний негативний вплив на громадянську організаційну поведінку, а емоційний інтелект має значний згладжуючий ефект у відношенні між емоціною працею, емоційним виснаженням і громадянською організаційною поведінкою.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.
   06
   С 92


    Пительгузов, Н. А.
    Взаимосвязь надежности работы транспортных систем и безопасности труда обслуживающего персонала на железнодорожном транспорте / Н. А. Пительгузов, А. В. Черных, А. В. Малов // Вісник Дніпропетровського національного університету імені В. Даля. - 2012. - № 6(177). Ч. 2. - С. 150-152. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Охрана труда

   Залізничний транспорт

   Охорона праці

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- транспортные системы -- охрана труда -- безопасность труда -- обслуживающий персонал -- травматизм -- залізничний транспорт -- транспортні системи -- охорона праці -- безпека праці -- обслуговуючий персонал


Дод.точки доступу:
Черных, А. В.; Малов, А. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Ткачук, Світлана Валеріївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ).
    Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 194-200 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.49г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика непроизводственной сферы

   Економіка невиробничої сфери

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
контактный персонал -- контактний персонал -- робота з клієнтами -- работа с клиентами -- задоволеність споживача -- удовлетворенность потребителей -- маркетинг-микс -- маркетинг-мікс -- нематериальное производство -- нематеріальне виробництво -- процесс обслуживания -- процес обслуговування -- обслуговуючий персонал -- обслуживающий персонал -- якість обслуговуючого персоналу -- качество обслуживающего персонала -- качество сервиса -- якість сервісу -- системные элементы -- системні елементи -- структура сфери услуг -- структура сфери послуг -- сфера услуг -- сфера послуг -- середовище надання послуг -- среда оказания услуг
Анотація: Досліджено специфіку процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу, запропоновано структуру даного елемента, сформульовано пропозиції щодо його оптимізації, а також подано схематичне відображення процесу обслуговування.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Стахурська, Світлана Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ); Стахурський, Валерій Олександрович (провідний викладач кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)