Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=обслуживающий персонал<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Лі, І-Мінь
(доцент кафедри управління у туризмі Національного унверситету прикладних наук; м.Каохсіюнг; Тайвань; PhD).
Згладжуючий ефект емоційного інтелекту у відношенні між емоційною працею, емоційним виснаженням і громадянською організаційною поведінкою готельних працівників нижньої ланки / І. -М. Лі> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 226-236 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.432в6-80 + 88.4в6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка готельного господарства
Кл.слова (ненормовані):
гражданское организационное поведение
--
громадянська організаційна поведінка
--
организация труда
--
кадры
--
кадри
--
коррелационный анализ
--
кореляційний аналіз
--
международные отели
--
міжнародні готелі
--
готельні працівники
--
гостиничные сотрудники
--
обслуживающий
персонал
--
обслуживающий
персонал
--
описательная статистика
--
описова статистика
--
профессиональная психология
--
професійна психологія
--
сглаживающие эффекты
--
сглажжуючі ефекти
--
трудовые ресурсы
--
трудові ресурси
--
управление
персонал
ом
--
управління
персонал
ом
--
факторный анализ
--
факторний аналіз
--
эмоциональное истощение
--
емоційне виснаження
--
эмоциональный интеллект
--
емоційний інтелект
--
эмоциональный труд
--
емоційний труд
--
эмпирический анализ
--
емпіричний аналіз
Анотація:
Вивчено вплив емоційної праці, емоційного виснаження і емоційного інтелекту на громадянську організаційну поведінку на прикладі співробітників нижчої ланки в міжнародних готелях. Використано структуровану анкету для збору даних для подальшого аналізу. При складанні анкети було проведено пробне анкетування. Дані проаналізовано за допомогою статистичного програмного забезпечення, у т.ч. описової статистики, факторного аналізу, аналізу надійності, кореляційного аналізу, аналізу ієрархічної регресії. Емпіричний аналіз показав, що емоційне виснаження має значний негативний вплив на громадянську організаційну поведінку, а емоційний інтелект має значний згладжуючий ефект у відношенні між емоціною працею, емоційним виснаженням і громадянською організаційною поведінкою.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
2.
06
С 92
Пительгузов, Н. А.
Взаимосвязь надежности работы транспортных систем и безопасности труда обслуживающего
персонал
а на железнодорожном транспорте / Н. А. Пительгузов, А. В. Черных, А. В. Малов> // Вісник Дніпропетровського національного університету імені В. Даля. - 2012. -
№ 6(177). Ч. 2
. - С. 150-152. - Библиогр. в конце ст.
УДК
656.2:658.345
Рубрики:
Железнодорожный транспорт
Охрана труда
Залізничний транспорт
Охорона праці
Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт
--
транспортные системы
--
охрана труда
--
безопасность труда
--
обслуживающий
персонал
--
травматизм
--
залізничний транспорт
--
транспортні системи
--
охорона праці
--
безпека праці
--
обслуговуючий
персонал
Дод.точки доступу:
Черных, А. В.; Малов, А. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Ткачук, Світлана Валеріївна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ).
Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 7
. - С. 194-200 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
330.352:338.46
ББК
65.49г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика непроизводственной сферы
Економіка невиробничої сфери
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Кл.слова (ненормовані):
контактный
персонал
--
контактний
персонал
--
робота з клієнтами
--
работа с клиентами
--
задоволеність споживача
--
удовлетворенность потребителей
--
маркетинг-микс
--
маркетинг-мікс
--
нематериальное производство
--
нематеріальне виробництво
--
процесс обслуживания
--
процес обслуговування
--
обслуговуючий
персонал
--
обслуживающий
персонал
--
якість обслуговуючого
персонал
у
--
качество обслуживающего
персонал
а
--
качество сервиса
--
якість сервісу
--
системные элементы
--
системні елементи
--
структура сфери услуг
--
структура сфери послуг
--
сфера услуг
--
сфера послуг
--
середовище надання послуг
--
среда оказания услуг
Анотація:
Досліджено специфіку процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу, запропоновано структуру даного елемента, сформульовано пропозиції щодо його оптимізації, а також подано схематичне відображення процесу обслуговування.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Стахурська, Світлана Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ); Стахурський, Валерій Олександрович (провідний викладач кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)