Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=позитивний імідж<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Бойко, Анна (головний спеціаліст відділу протоколу та консультацій з громадськістю управління організаційно-аналітичного забезпечення роботи керівника та кадрової роботи Головного управління державної служби України).
    Імідж: класифікація, його структурні елементи. Факторна модель іміджу / А. Бойко // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 50-55. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.777
Рубрики: Етика
   Моральне виховання

   Этика

   Нравственное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
імідж -- имидж -- види іміджу -- модели имиджа -- виды имиджа -- класифікація видів іміджу -- классификация видов имиджа -- факторна модель іміджу -- факторная модель имиджа -- органічний імідж -- органичный имидж -- позитивний імідж -- позитивный имидж -- негативний імідж -- негативный имидж -- груповий імідж -- групповой имидж -- предметний імідж -- предметный имидж -- корпоративний імідж -- корпоративный имидж -- зовнішній імідж -- внешний имидж -- внутрішній імідж -- внутренний имидж
Анотація: Кваліфікуються та аналізуються види іміджу, визначаються особливості його конструювання та розробляються факторні моделі іміджу.


Знайти схожі

2.


    Левченко, Нина (заведующая библиотекой Харьковского торгово-экономического института Киевского национального торгово-экономического университета).
    Профессиональный праздник - весомая составляющая имиджа библиотеки / Н. Левченко // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2013. - № 3. - С. 21-23
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Библиотеки высших учебных заведений

   Бібліотеки вищих навчальних закладів

   Украина
    Україна

    Харьков

    Харків

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- библиотеки высших учебных заведений -- бібліотеки вищих навчальних закладів -- престиж библиотеки -- престиж бібліотеки -- имидж библиотеки -- імідж бібліотеки -- положительный имидж -- позитивний імідж -- функции имиджа -- функції іміджу -- методы создания имиджа -- методи створення іміджу -- популяризация деятельности библиотек -- популяризація діяльності бібліотек -- Всеукраинский день библиотек -- Всеукраїнський день бібліотек -- профессиональные праздники -- професійні свята -- подготовка праздника -- підготовка свята -- организация праздника -- організація свята
Анотація: Раскрыт опыт проведения профессионального праздника в библиотеке Харьковского торгово-экономического института Киевского национального торгово-экономического университета и его влияние на имидж библиотеки.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Библиотека Харьковского торгово-экономического института Киевского национального торгово-экономического университета \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Мок Кім Ман Менді (провідний викладач Університету Нілаї; Малайзія).
    Цінність імені бренду [Текст] : приклад застосування моделі Аакера / Мок Кім Ман Менді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 120-125. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(5МАЛ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
Аакера модель -- брендинг -- брендінг -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- бренды стран -- бренди країн -- имена брендоа -- імена брендів -- капитал бренда -- капітал бренду -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- логотипы -- логотипи -- миссия брендов -- місія брендів -- модель Аакера -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивный имидж -- позитивний імідж -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- слоганы -- слогани -- узнаваемые бренды -- впізнавані бренди
Анотація: Описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду — ім'я, лого та слоган — які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваност ібренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

4.


    Затварницька-Мадура, Беата (PhD (економікс); спіробітник кафедри маркетингу факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща).
    Імідж бренду та довіра споживачів [Текст] / Затварницька-Мадура Б., Ю. Стецько, Г. Ментель // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 237-245 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
Аакера модель -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- брендинг -- брендінг -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- модель Аакера -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивный имидж -- позитивний імідж -- потребительское доверие -- доверие потребителей -- довіра споживачів -- узнаваемые бренды -- впізнавані бренди
Анотація: Виявлено, на основі первинного та вторинного дослідження, залежність між іміджем бренду та довірою споживачів до нього. При цьому представлено вітчизняні і зарубіжні публікації, а також аналіз власних опитувань з даної проблеми. Результати дослідження вказують на значний вплив іміджу бренду на довіру споживачів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Стецько, Юстина (PhD (філософія); співробітник кафедри гуманітарний наук факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща); Ментель, Гжегож (PhD (економікс); викладач кафедри облікових методів факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща)

Знайти схожі

5.


    Сазонова, С. В.
    Формування іміджу компанії / С. В. Сазонова, Б. С. Кушик // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2020. - N 2 (32). - С. 31-34 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономическая политика

   Імідж

   Имидж

Кл.слова (ненормовані):
імідж компанії -- имидж компании -- позитивний імідж -- положительный имидж -- етапи формування іміджу -- этапы формирования имиджа -- соціальна відповідальність -- социальная ответственность


Дод.точки доступу:
Кушик, Б. С.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)