Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=познавательная активность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Малихін, Олександр (доктор педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри іноземних мов Криворізького державного педагогічного унівеоситету).
    Аспектний аналіз категорій "пізнавальна самостійність" і "пізнавальна активність" у контексті організації самостійної навчальної діяльності студентів / О. Малихін // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 25-29. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
аспектний аналіз -- аспектный анализ -- пізнавальна самостійність -- познавательная самостоятельность -- пізнавальна активність -- познавательная активность -- навчальна діяльність студентів -- учебная деятельность студентов -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- риси особистості -- черты личности -- умови розумової діяльності -- условия разумной деятельности -- спосіб мислення -- способ мышления -- структура пізнавальної самостійності -- структура познавательной самостоятельности -- наукові дослідження -- научные исследования
Анотація: Здійснено аспектний аналіз категорій "пізнавальна самостійність" і "пізнавальна активність" у контексті організації самостійної навчальної діяльності студентів. Пізнавальну активність і пізнавальну самостійність розглянуто у трьох аспектах: процесуальному, мотиваційному і вольовому.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Кравченко, Юрій (заступник директора ЗОШ І - ІІІ ст. №21 м. Білої Церкви).
    Українознавство у системі роботи вчителя природничо-математичних дисциплін [Текст] / Ю. Кравченко // Українознавство. - 2012. - № 1. - С.179-181 : табл. - Библиогр.: с. 181. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.26(4 Укр)
Рубрики: Методика викладання навчальних предметів у загальноосвітній школі
   Методика преподавания учебніх предметов в общеобразовательной школе

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українознавство -- діяльнісний підхід -- навчально-виховне середовище -- пізнавальна активність -- міжпредметна інтеграція -- навчальні проекти -- природничо-математичні дисципліни -- пошуково-дослідницька робота старшокласників -- національне виховання -- патріотичне виховання -- міжпредметні зв'язки -- щоденники погоди -- украиноведение -- деятельностный подход -- учебно-воспитательная среда -- познавательная активность -- межпредметная интеграция -- учебные проекты -- естественно-математические дисциплины -- поисково-исследовательская работа старшеклассников -- национальное воспитание -- патриотическое воспитание -- межпредметные связи -- дневники погоды
Анотація: Досвід українознавчої роботи на уроках природничо-математичних дисциплін ЗОШ № 21 Білої Церкви.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Загальноосвітня школа І - ІІІ ступеня №21 \про неї\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.04.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Цимбалюк, Світлана Олексіївна (доктор економічних наук; доцент кафедри управління персоналом та економіки праці Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
    Детермінанти трудової активності персоналу в системі мотивації [Текст] / С. О. Цимбалюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 264-272 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.240г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление персоналом

   Управління персоналом

Кл.слова (ненормовані):
трудові ресурсів -- трудовые ресурсы -- концептуальные положения -- концептуальні положення -- мотивация персонала -- мотивація персоналу -- наемные работники -- наймані працівники -- познавательная активность -- пізнавальна активність -- потребности персонала -- потреби персоналу -- психологические факторы -- психологічні фактори -- развитие персонала -- розвиток персоналу -- самоотдача в работе -- самовіддача в роботі -- стимулирование персонала -- стимулювання персоналу -- терминология -- термінологія -- трудовая активность -- трудова активність -- факторный дисперсный анализ -- фаторний дисперсний аналіз
Анотація: Сформульовано концептуальні положення, що розкривають сутність поняття «трудова активність». Встановлено зв’язок між трудовою активністю та мотивацією персоналу. Виокремлено внутрішні та зовнішні детермінанти трудової активності найманого працівника. Оцінено вплив на результативну ознаку «рівень трудової активності та самовіддачі» таких факторних ознак, як рівень задоволення компенсаційним пакетом, рівень задоволення умовами праці, наявність умов для професійного та кар’єрного зростання, ставлення керівництва компанії до працівників, імідж компанії на ринку праці.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

4.


    Калінченко, Людмила (аспірант).
    Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970-1990-ті рр.) / Л. Калінченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 5/6. - С. 26-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
учні початкових шкіл -- ученики начальных классов -- творче мислення -- творческое мышление -- розумовий розвиток -- умственное развитие -- пізнавальна активність -- познавательная активность -- пізнавальна самостійність -- познавательная самостоятельность -- вчені-педагоги -- ученые-педагоги -- наукова діяльність -- научная деятельность -- молодші школяри -- младшие школьники -- педагогічні погляди -- педагогические взгляды -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность
Анотація: Висвітлено погляди О. Савченко на формування творчого мислення молодших школярів шляхом підвищення їхньої пізнавальної активності та самостійності. Розкрито тлумачення вченою понять "творче мислення", "пізнавальна активність", "пізнавальна самостійність", розглянуто вплив змісту та методів навчання на формування мислення учнів. Обгрунтовано актуальність використання ідей О. Савченко у сучасному навчально-виховному процесі початкової школи.


Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; академік НАПН України ; 1942-) \о ней\; Умій учитися, посібник \о произв.\Барвистий клубок, книга \о произв.\; Слово до вчителів та батьків, книга \о произв.\; Розвивай свої здібності, книга \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Амерханян, Світлана (директор Малинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 Житомирської області).
    Розвиток криличного мислення учнів на уроках української мови та літератури [Текст] / С. Амерханян // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 10. - С. 2-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр) + 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Методика викладання української мови

   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- розробки уроків -- разработки уроков -- 9 клас -- 9 класс -- критичне мислення -- критическое мышление -- пізнавальна активність -- познавательная активность -- актуалізація суб'єктного досвіду -- актуализация субъектного опыта -- рефлексія -- рефлексия -- проблемні завдання -- проблемные задания -- дослідницька робота -- исследовательская работа -- інтерактивні вправи -- интерактивные упражнения -- формування критичного мислення в учнів -- формирование критического мышления у учеников -- освітні проекти -- образовательные проекты -- усвідомлення змісту -- осознание содержания -- методи розвитку критичного мислення -- методы развития критического мышления -- прийоми розвитку критичного мислення -- приемы развития критического мышления -- метод передбачення -- метод предсказания -- створення асоціативних рядів -- создание ассоциативных рядов -- фантастичний елемент -- фантастический элемент -- метод проблемних питань -- метод проблемных вопросов
Анотація: Висвітлено деякі прийоми та методи формування критичного мислення учнів на уроках української мови та літератури.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Читання та письмо для розвитку критичного мислення, міжнародний освітній проект \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

6.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)

    Бондаренко, Г. П.
    Метод проектів як засіб стимулювання пізнавальної активності старшокласників на уроках української мови / Г. П. Бондаренко // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2021. - Вип. 3 (102): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 37-46. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Мовознавство

   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
технологія навчання -- технология обучения -- проектне навчання -- проектное обучение -- пізнавальна активність -- познавательная активность -- творчі уміння -- творческие умения -- урок української мови -- урок украинского языка


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)