Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=посилення кокуренції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Мельник, Т. С.
    Роль маркетингових досліджень у забезпеченні лояльності і задоволеності пасажирів залізничного транспорту з позиції клієнтоорієнтованості / Т. С. Мельник // Вагонний парк. - 2017. - № 1/2. - С. 60-64 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Пасажирські перевезення
   Пассажирские перевозки

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
системи управління якістю -- системы управления качеством -- транспортні організації -- транспортные организации -- підвищення задоволеності споживачів -- повышение удовлетворенности потребителей -- посилення кокуренції -- усиление кокуренции -- альтернативні види транспорту -- альтернативные виды транспорта


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)