Пошуковий запит: <.>K=професійна компетенція<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Климова, Катерина (кандидат педагогічних наук; завідувач кафедри філології і лінгводідактики Житомирського держ. ун-ту). Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторингу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів / Катерина Климова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 46-50. - Бібліографія : С.50 : 4 назви. - В библиотеке ДНУ
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): качества речи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- педагогический мониторинг -- педагогічний моніторинг -- підготовка спеціалістів -- підготовка спеціалістів у вищій школі -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- тести з української мови -- тестовий контроль -- тестові завдання -- тестовые задания -- тестовый контроль -- тесты по украинскому языку -- якості мовлення Анотація: Пропонуються результати дослідження використання тестового контролю у процесі проведення педагогічного моніторингу мовленнєвих якостей студентів (лексична мовнокомунікативна професійна компетенція).
Знайти схожі
|
>2.
|
Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; Бердичівський педагогічний коледж). Аматорська кінотворчість як ефективний шлях до професійної компетентності майбутнього педагога / Тамара Бабійчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 44-45. - Бібліографія : С.45 : 6 назв. - В библиотеке ДНУ
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): аматорська кінотворчість -- видеофрагмент -- відеофрагмент -- любительское кинотворчество -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- навчальне кіно -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- творчество студентов -- творчість студентів -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- учебное кино Анотація: Аматорська кінотворчість як вид самодіяльної творчості студентів; створення аматорського відеофрагмента - вид особистісно зорієнтованого навчання і виховання студентів педагогічного коледжу у процесі вивчення української літератури.
Знайти схожі
|
>3.
|
Осин, В. В. (доцент кафедры философии и социально-политических дисциплин Академии таможенной службы Украины). Генетическая эпистемология политической науки: политилогический ум / В. В. Осин> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 115-119. - Бібліографія : С.119 : 12 назв
ББК 66 Рубрики: Політика. Політологія Политика. Политология Кл.слова (ненормовані): генетическая эпистемология -- генетична епістемологія -- интеллект -- интеллектуальное развитие личности -- інтелект -- інтелектуальний розвиток особистості -- методология политологических исследований -- методологія політологічних досліджень -- политическая наука -- политическая эпистемология -- политологический ум -- політична епістемологія -- політична наука -- політологічний розум -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция Анотація: Автор рассматривает взаимосвязь логического и психологического в политической науке: при помощи метода генетической эпистемологии Ж. Пиаже изучается категория политологического ума, то есть когнитивных характеристик, определяющих уровень достижения м инимальной профессиональной компетентности.
Дод.точки доступу: Пиаже, Жан \о нем\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
|
Зайчук, Г. (викладач Академії муніципального управління). Педагогічні технології формування професійної компетенції майбутнього маркетолога туристичної сфери / Г. Зайчук> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 1. - С. 37-42 : рис. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- модернізація освіти -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- педагогічні технології -- професійна компетенція -- професійна освіта -- туристична освіта -- высшее образование -- модернизация образования -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- педагогические технологии -- профессиональные компетенции -- профессиональное образование -- туристическое оборудование Анотація: Піднімаються питання ролі педагогічних технологій у формуванні професійної компетенції майбутнього маркетолога туристичної сфери.
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
|
Руденко, Вікторія (викладач Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького). Роль інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх філологів / Вікторія Руденко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 40-44. - Бібліографія : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- игровое проектирование -- игровые методы обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные методы -- ігрове проектування -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- технологии образования -- технології освіти Анотація: Вивчаються інтерактивні технології навчання у формування професійно-комунікативної компетенції майбутніх філологів; звертається увага на специфіку ігрового проектування і технології дискусії.
Знайти схожі
|
>6.
|
Шарманова, Наталія (кандидат філологічних наук; завідувач навчального відділу, доцент кафедри української мови). Етнолінгвістичні студії як засіб формування соціокультурної компетенції майбутнього словесника / Н. Шарманова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 61-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74р Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): етнолінгвістика -- соціокультурна компетенція -- етнос -- професійна компетенція -- мовнокомунікативна компетенція -- етнолінгвістичні студії -- майбутні словесники -- вчителі-словесники -- этнолингвистика -- социокультурная компетенция -- этнос -- профессиональная компетенция -- языковокультурная компетенция -- этнолингвисические студии -- будущие словесники -- учителя-словесники Анотація: Розглянуто процес формування соціокультурної компетенції майбутнього вчителя-словесника, провідна роль у якому належить етнолінгвістичним студіям, що вивчають зв'язок мови і культури етносу.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>7.
|
Гордієнко, Галина (доцент кафедри документознавства Відкритого міжнародного університету розвитку людства "Україна"). Компетентнісний підхід до навчання майбутніх документознавців / Галина Гордієнко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 30-36. - Бібліографія : С.35-36 : 30 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.5 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное образование -- компетентностный подход -- підготовка документознавців -- підготовка спеціалістів -- подготовка документоведов -- подготовка специалистов -- професійна компетенція -- професійна освіта -- профессиональная компетенция -- профессиональное образование Анотація: Стаття присвячена визначенню суті й особливостей компетентнісного підходу, технологічних аспектів розроблення й впровадження компетентнісно зорієнтованого навчання майбутніх документознавців.
Знайти схожі
|
>8.
|
Климова, Катерина (докторант Київського національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова). Розвиток читацьких інтересів у процесі формування мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / Катерина Климова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 26-30. - Бібліографія : С.30 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3 (4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- навчання читанню -- обучение чтению -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- стилистический анализ -- стилістичний аналіз -- читательские интересы -- читательские умения -- читацькі вміння -- читацькі інтереси -- мовнокомунікативні компетенції Анотація: Автор статті порушує проблему стимулювання інтересу до книги в майбутніх учителів-нефілологів. Запропоновано завдання, спрямовані на розвиток читацьких інтересів у майбутніх учителів. Виконання цих завдань сприятиме формуванню у студентів стилістичног о складника мовнокомунікативної професійної компетенції.
Знайти схожі
|
>9.
|
Сагуйченко, В. В. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Теоретичний конструктор освіти протягом усього життя і його філософсько-антропологічне обгрунтування / В. В. Сагуйченко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 98-100. - Бібліографія: С. 100 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 87 Рубрики: Філософія Философия Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- беспрерывное образование -- беспрерывное профессиональное образование -- информация -- история образования -- історія освіти -- ключевые компетенции -- компетенції -- личностно-профессиональная компетентность -- навчання протягом життя -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- образовательная политика -- обучение на протяжении жизни -- освітня політика -- особистісно-професійна компетентність -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- система образования -- система освіти -- философия образования -- філософія освіти Анотація: У статті розглянуто питання розвитку і становлення концепції освіти протягом усього життя. Простежено вплив освіти на формування критичного аналізу власного досвіду дорослої людини, її орієнтації на нові соціальні ролі у сучасному суспільстві.
Знайти схожі
|
>10.
|
Копусь, Ольга (кандидат філологічних наук; доцент Південноукраїнського національного педагогічного університету). Концептуальні підходи до розроблення змісту й організації процесу формування у майбутніх магістрів-філологів професійної мовленнєвої компетенції / О. Копусь> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 46-51. - Література : С.51 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): будущие словесники -- будущие учителя -- коммуникативная компетенция -- коммуникативные умения -- коммуникативные умения учителя -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- культура мовлення -- культура речи -- майбутні вчителі -- майбутні словесники -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в ВУЗе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- професійне мовлення -- професійне спілкування -- профессиональная компетенция -- профессиональная речь -- профессиональное общение -- развитие речи -- розвиток мовленевих навичок -- украинский язык -- українська мова Анотація: У статті висвітлено провідні тенденції в розробленні змістової складової професійної мовленнєвої підготовки майбутніх магістрів-філологів.
Знайти схожі
|
>11.
|
Богданова, Н. О. (кандидат політичних наук; Миколаїв). Процес формування професійного елітного корпусу державної служби: аспекти державного менеджеризму / Н. О. Богданова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 3. - С. 119-123. - Бібліографія : С.123 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 60.5 Рубрики: Соціологія Социология Україна Украина Кл.слова (ненормовані): бюрократия -- бюрократія -- государственная служба -- государственное управление -- державна служба -- державне управління -- ефективне управління -- компетентність -- компетентность -- людський капітал -- менеджери -- менеджеры -- политическая элита -- політична еліта -- професійна компетентність менеджерів -- професійна компетенція -- професіоналізм -- професіоналізм фахівця -- профессионализм -- профессиональная компетентность -- профессиональная компетентность менеджеров -- профессиональная компетенция -- социология профессионализма -- соціологія професіоналізму -- украинская элита -- українська еліта -- управленческий профессионализм -- управлінська еліта -- человеческий потенциал -- элита управленческая -- эффективное управление Анотація: Аналізуються особливості формування елітного корпусу державної служби в Україні на сучасному етапі. Основна увага приділена проблемам становлення та розвитку політико-управлінської еліти, підвищення фахового рівня чиновницького апарату, інвес- тування у людський капітал.
Знайти схожі
|
>12.
|
Сухоставська, Людмила (аспірант кафедри загальної педагогіки і психології Навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і культури). З досвіду співпраці Черкаського національного університету із Шевченківською спеціалізованою школою-інтернатом / Л. Сухоставська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 10. - С. 11-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04 Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Кл.слова (ненормовані): школи-інтернати -- школы-интернаты -- спеціалізовані школи-інтернати -- специализированные школы-интернаты -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- професіоналізм учителя -- профессионализм учителя -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- співпраця школи і університету -- сотрудничество школы и интерната -- ВНЗ -- ВУЗы Анотація: Обгрунтовано доцільність співпраці Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького із Шевченківською школою-інтернатом з поглибленим вивчанням предметів гуманітарно-естетичного профілю. Наведено приклади щодо організації спільної роботи.
Дод.точки доступу: Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\; Шевченківська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>13.
|
Добровська, Л. М. Концепція формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх інженерів з комп'ютерних систем медичного профілю / Л. М. Добровська> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 55-66. - Література : С.65-66 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.00 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- инженерно-техническое образование -- комп'ютерні системи медичного профілю -- компьютерные системы медицинского профиля -- підготовка інженерів -- підготовка спеціалістів -- подготовка инженеров -- подготовка специалистов -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- технічна освіта Анотація: Представлено концепцію організації процесу формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх інженерів з комп'ютерних систем медичного профілю на факультетах вищих технічних навчальних закладів.
Знайти схожі
|
>14.
|
Руденко, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького). Професійно-комунікативні вміння як складники професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя-словесника / В. Руденко> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 53-55. - Література : С.55 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): коммуникативные умения -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентність вчителя -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- компетентность учителя -- комунікативні вміння -- методика викладання української мови -- вища освіта -- методика преподавания украинского языка -- высшее образование -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- профессиональные умения -- украинский язык -- українська мова -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури Анотація: У статті подано структуру професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя-словесника, зокрема виділено чотири основні компоненти: лінгвістичний, гностичний, конативний та емоційно-оцінний.
Знайти схожі
|
>15.
|
Іванова, Наталя (професор кафедри професійної психології ті педагогіки Національної академії Служби безпеки України; доктор психологічних наук; доцент; м. Київ). Психологічне супроводження навчально-виховного процесу в Національній академії СБ України / Н. Іванова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 9. - С. 118-127. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис.
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): психологічне супроводження -- психологическое сопровождение -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- індивідуальна професійна концепція -- индивидуальная профессиональная концепция -- психологічна готовність -- психологическая готовность -- індивідуальний стиль діяльності -- индивидуальный стиль деятельности -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы Анотація: Розглядаються мета, завдання, структура та система психолого-педагогічних заходів психологічного супроводження навчально-виховного процесу в Національній академії Служби безпеки України. Описуються результати їх впливу на професійне становлення курсантів, слухачів.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.17.pdf Дод.точки доступу: Національна академія служби безпеки України \о ней\ Знайти схожі
|
>16.
|
Кофанова, О. В. Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 59-69. - Література : С.68-69 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее экологическое образование -- методика викладання екології -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методика преподавания экологии -- педагогическая деятельность -- педагогический эксперимент -- педагогіка вищої школи -- педагогічна діяльність -- педагогічний експеримент -- підготовка екологів -- подготовка экологов -- професійна компетентність -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- профессиональная компетенция -- профессиональное образование -- химическая компетентность -- хімічна компетентність Анотація: Досліджується поняття хімічної компетентності майбутнього інженера-еколога. Мета роботи - теоретичне обгрунтування та емпіричне доведення ефективності дії виявлених автором педагогічних умов у рамках розробленої компетентнісно орієнтованої мо делі методичної системи хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів на формуваня в них хімічної компетентності.
Знайти схожі
|
>17.
|
Левченко, О. О. Абнотивність як складова комплексу професійних компететностей викладача в процесі формування студента-гуманітарія / О. О. Левченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 23-30. - Література : С.29-30 : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): абнотивность -- викладачі вузів -- викладачі вищих навчальних закладів -- вища освіта -- высшее образование -- гуманитарии -- гуманитарное образование -- педагогика высшей школы -- педагогическая деятельность -- педагогіка вищої школи -- педагогічна діяльність -- преподаватели высшей школы -- преподаватели высших учебных заведений -- професійна компетентність -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- профессиональная компетенция -- психология высшей школы -- психологія вищої школи -- студенти-гуманітарії -- студенты-гуманитарии -- творча здатність -- творча обдарованість -- творческая деятельность -- творческая одаренность -- творческие взаимоотношения -- творческие методы обучения -- творческие способности -- творчі здібності -- творчі методи навчання -- творчість студентів Анотація: Розкривається процес формування особистості студентів-гуманітаріїв на основі розвитку абнотивності як складової комплексу професійних компетентностей викладача сучасної вищої школи. Автор статті підкреслює, що в педагогіці феномен абнотивності поки що не досліджений, але його сутність можна звести до дослідження й створення умов для творчого розвитку студентів (учнів) на засадах виховання творчого викладача. Абнотивність - це комплексна здібність педагога до осмислення й розуміння творчого учня, здатність надати потрібну психолого-педагогічну підтримку.
Знайти схожі
|
>18.
|
Кукуля, Анжела (завідувач сектора управління персоналом на державній службі експертно-аналітичного відділу Центру адаптації державно служби до стандартів Європейського Союзу; магістр педагогіки). Принцип професіоналізму державних службовців та профілі професійної компетентності посад державної служби / А. Кукля> // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 11-17 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.401 Рубрики: Право Адміністративне право Административное право Кл.слова (ненормовані): державна служба -- государственная служба -- принципи державної служби -- принципы государственной службы -- професіоналізм державних службовців -- профессионализм государственных служащих -- персональна відповідальність -- персональная ответственность -- компетентнісний підхід -- компетентносный подход -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- профілі професійної компетентності -- профили профессиональной компетентности -- рівень професійної компетентності -- уровень профессиональной компетентности -- вищий корпус державної служби -- высший корпус государственной службы -- рамки компетенцій -- рамки компетенций -- зарубіжний досвід -- посади державної служби -- должности государственной службы -- нормативно-правове регулювання Анотація: Розглянуто сутність поняття принципу професіоналізму державної служби, компоненти професійної компетентності державних службовців та особливості запровадження компетентнісного підходу в галузі державної служби.
Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Про державну службу, закон України \о произв.\; Про стратегію державної кадрової політики на 2012-2020 рр., указ Президента України \о произв.\ Знайти схожі
|
>19.
|
Грабар, Наталя (кандидат наук із соціальних комунікацій; доцент кафедри культурних універсалій; головний бібліограф Харківського національного технічного університету сільського господарства імені П. Василенка). Особливості професійного спілкування сучасного бібліотекаря [Електронний ресурс] / Н. Грабар> // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2015. - № 1. - С. 40-41. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263)
Рубрики: Бібліотечна справа Библиотечное дело Кл.слова (ненормовані): бібліотечна справа -- библиотечное дело -- бібліотечні фахівці -- библиотечные специалисты -- спілкування -- общение -- професійна свідомість -- профессиональное сознание -- професіоналізм бібліотекаря -- профессионализм библиотекаря -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- професійне спілкування -- профессиональное общение -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- комунікативна функція спілкування -- коммуникативная функция общения -- стендові презентації -- стендовые презентации -- соціальні мережі -- социальные сети -- комунікативність -- коммуникативность -- творчість -- творчество -- натхнення -- вдохновение -- комунікаційна культура -- коммуникационная культура -- бібліотечний колектив -- библиотечный коллектив Анотація: Проаналізовано специфіку бібліотечного спілкування. Розглянуто інструментарій бібліотечного комунікаційного простору.
Утримувачі документа: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна Дод.точки доступу: Ільганаєва, В. \про неї\; Соколов, А. \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ДБВ (1) Вільні: ДБВ (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Федоренко, Н. І. (Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана). Використання інформаційних технологій у вищій школі як шлях формування професійних компетенцій у майбутніх фахівців [Текст] / Н. І. Федоренко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 6. - С. 103-108. - Література : С.107-108 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.561.9 Рубрики: Соціологія Социология Україна Украина Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- информационные технологии в образовании -- інформаційні технології в освіті -- образовательные информационные технологии -- освітні інформаційні технології -- предметно-профессиональная компетентность -- професійна компетентність -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- профессиональная компетенция -- социология высшей школы -- соціологія вищої школи Анотація: Розкрито особливості впровадження інноваційних технологій навчання в освітній процес вищої школи та зазаначено їх вплив на формування професійних умінь та навичок у студентів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
|
|