Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=профільне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-62 
1.


   
    Галузева програма впровадження профільного навчання на 2008-2010 рр. Проект // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 6-10 : табл., рис
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта
   Теорія і методи навчання

   Образование

   Теория и методы обучения
, 2008-2010 р.
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
міністерства -- проекти програм -- шкільна освіта -- реформа школи -- методи навчання -- профілізація школи -- галузеві програми -- впровадження профільного навчання -- профільне навчання -- министерства -- проекты программ -- школьное образование -- профилизация школы -- отраслевые программы -- внедрение профильного обучения -- профильное обучение -- методы обучения
Анотація: Офіційна інформація про впровадження профільного навчання в шкільну освіту протягом 2008-2010 рр.


Дод.точки доступу:
Галузева програма впровадження профільного навчання на 2008-1010 рр., проект
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Дятленко, Тетяна (кандидат педагогічних наук; Глухів).
    Вивчення української літератури в профільних філологічних класах / Тетяна Дятленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 22-27. - Бібліографія : С.27 : 5 назв. - В обл. библиотеке
на прикладі монографічної теми "Григір Тютюнник". 11 клас
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
литературное образование -- литературные задания -- літературна освіта -- літературні завдання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- монографическая тема -- монографічна тема -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- профильное обучение -- профильные классы -- профільне навчання -- профільні класи -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури
Анотація: Вивчається фахова підготовка майбутнього вчителя-словесника у ВНЗ для подальшої роботи вчителя в умовах профільного навчання. Один з видів фахової підготовки вчителя-словесника - це система літературних завдань для вивчення монографічних тем за програ мами для профільної школи.


Дод.точки доступу:
Тютюнник, Григір (письменник) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Липова, Людмила ([та інші]).
    Самовизначення особистості в контексті інтеграції України до європейського інтелектуального простору / Л Липова // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 2 - 6. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04.(4 Укр)
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
державні освітні програми -- модернізація освітньої системи -- деференціація навчання -- профільне навчання -- самовизначення учнів -- стан професійного самовизначення -- навчально-виробничі комбінати -- індивідуальні особливості інтелекту -- авторитарний уніфікований зміст -- конкурентоспроможність освіти -- незалежне тестування -- компетентність учнів -- інтеграція освіти -- шкільна психологічна служба -- розвивальне навчання акмеологічного типу -- проектування самовизначення -- Болонський процес -- государственная общеобразовательная программа -- модернизация образовательной системы -- дифферинцированное обучение -- профильное обучение -- самовыражение учеников -- интеграция образования -- независимое тестирование -- компетентность учеников -- проектирование самовыражения
Анотація: Виведення освіти на рівень розвинутих країн світу корінним реформуванням її концептуальних, структурних та організаційних засад. Модернізація освітньої системи є суспільною потребою та фундоментальною умовою інтеграції України до Європейського інтелектуального простору.

Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70

Дод.точки доступу:
гімназія №86 \о ней\; гімназія № 90 \о ней\

Знайти схожі

4.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Літературні курси за вибором як важливий компонент профільного навчання / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 21-23. - Бібліографія : С.23 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- литературные курсы -- літературні курси -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное обучение -- профільне навчання -- факультативні заняття -- факультативные занятия -- филологический профиль -- філологічний профіль
Анотація: Розглянуто роль літературних факультативних курсів в процесі профільного філологічного навчання учнів в процесі вивчення української літератури.


Знайти схожі

5.


    Зєня, Л. Я.
    До питання комплексного моделювання системи професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови старшої профільної школи / Л. Я. Зєня // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 87-96. - Бібліографія : С.95-96 : 17 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вчитель іноземної мови -- высшее образование -- педагогическое моделирование -- педагогічне моделювання -- підготовка вичтелів іноземної мови -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов в высшей школе -- подготовка учителей иностранного языка -- професійна освіта -- профессиональное образование -- профильная школа -- профильное обучение -- профільна школа -- профільне навчання -- учитель иностранного яыка
Анотація: Розглядаються проблеми та моделі професійної підготовки вчителів іноземної мови в сучасний умовах

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Таранік-Ткачук, К. В. (головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОНУ; кандидат пед. наук).
    Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному роках (лист МОН України від 22.05.2009 р. № 1/9-353) / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 7/8. - С. 9-16. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство, 2009 р.
   Языкознание, 2010 р.

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое тестирование -- допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- зовнішнє незалежне тестування -- листи МОН -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- оценка знаний -- оцінювання знань -- письма МОНУ -- профильное обучение -- профільне навчання
Анотація: Подано методичні рекомендації щодо вичення української мови у 2009-2010 навчальному році. Наділено увагу проблемам допрофільного і профільного навчання, оцінюванню знань, зовнішньому незалежному тестуванню з української мови.


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т.; Міністерство освіти і науки України \о нем\Министерство образования и науки Украины \о нем\

Знайти схожі

7.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії літературної освіти).
    Курси за вибором і профілізація літературної освіти: діагностика проблеми / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 20-23. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
курси за вибором -- курсы по выбору -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное обучение -- профільне навчання
Анотація: Автор статті аналізує зарубіжний та вітчизняний досвід профільного навчання у літературній освіті, зокрема курси за вибором та їх роль у профілізації філологічного навчання у школі.


Знайти схожі

8.


    Сікорський, Петро (провідний науковий співробітник Львівського науково-практичного центру АПН України; доктор педагогічних наук; професор).
    Особливості диференціації в умовах профільного навчання / П. Сікорський // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 23-26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- реформування освіти -- система реформування освіти -- концептуальні положення -- диференціація навчання -- загальноосвітні навчальні заклади -- ЗНЗ -- моделі профілізації -- профілізація навчання -- профілізація старшої школи -- профильное обучение -- реформирование образования -- система реформирования образования -- концептуальные положения -- дифференциация обученияобще -- образовательные учебные заведения -- модели профилизации -- профилизация обучения -- профилизация старшей школы
Анотація: Мета цієї статті-поглибити концептуальні положення профільного навчання в загальноосвітніх школах, обгрунтувати основні його моделі. а також виявити особливості диференціації в умовах профілізації навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший співробітник інституту педагогіки АПН України).
    Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді / Л. Липова, С. Лисиціна, В. Малишев // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 9-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- фундаментальність освіти -- компоненти освіти -- профільна природнича освіта -- природнича освіта -- профільні школи -- профільне навчання -- гуманістична орієнтація -- гуманістичне виховання -- практична спрямованість навчання -- модернизация образования -- фундаментальность образования -- компоненты образования -- профильное естественное образование -- естественное образование -- профильные школы -- гуманистическая ориентация -- практическая направленность обучения -- профессиональная адаптация молодежи -- професійна адаптація молоді
Анотація: Засвоєння провідних принципів і понять допомогає учневі впорядкувати всю понятійну структуру матеріалу природничого предмета, зрозуміти зв'язки базових загальнонаукових основ.


Дод.точки доступу:
Лисиціна, Світлана (заступник директора з НВР гімназії №290 м. Києва); Малишев, Валерій (доктор технічних наук; професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна")
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Даневич, Світлана (учитель математики; спеціаліст вищої категорії; старший учитель).
    Система позакласної навчальної діяльності учнів як фактор розвитку їхніх інтересів / С. Даневич // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 66. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність учнів -- позакласна навчальна діяльність -- профільне навчання -- досвід гімназій -- учебная деятельность учеников -- внеклассная учебная деятельность -- профильное обучение -- опыт гимназий
Анотація: Про форми позакласної діяльності в гімназії "Ерудит".


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Лінгвістичні засади роботи над стилістичним синтаксисом рідної мови в 11 класі профільної школи (академічний рівень) / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 16-19. - Бібліографія : С.19 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення стилістики -- изучение стилистики -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- профильное обучение -- профільне навчання -- синтаксическая стилистика -- синтаксична стилістика -- старшие классы -- старші класи -- стилистические средства синтаксиса -- стилистический синтаксис -- стилістичний синтаксис -- стилістичні засоби синтаксису -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Стаття присвячена вивченню стилістичного синтаксису в 11 класі на академічному рівні - вивченню стилістичних можливостей структурних типів основних синтаксичних одиниць задля подальшої їх реалізації в усному і писемному мовленні.


Знайти схожі

12.


    Русалкіна, Любов (учитель вищої категорії Херсонського ліцею журналістики, бізнесу та правознавства).
    Засоби риторики як основа особистісного зростання учнів / Любов Русалкіна, Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 28-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання журналістики -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- интерактивные методы -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- преподавание журналистики -- преподавание риторики -- профильное обучение -- профільне навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- система формування особистості учня -- украинский язык -- українська мова -- формирование личности учащихся
Анотація: Автори викладають свій педагогічний досвід у сфері профільного навчання риториці на уроках з основ журналістики в ліцеї, зокрема висвітлюють особливості використання інтерактивних технологій на таких заняттях.


Дод.точки доступу:
Косянчук, Сергій

Знайти схожі

13.


    Вербицький, В. (доктор педагогічних наук; директор Национального еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України).
    Прогностичні орієнтири інноваційного розвитку позашкільного закладу еколого-натуралістичного спрямування / В. Вербицький // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 28-32. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- позашкільне навчання -- безперервна освіта -- модернізація позашкільної освіти -- навчально-виховний процес -- моніторинг навчально-виховного процесу -- моніторингові дослідження -- механізм моніторингу -- інтерактивні способи навчання -- профільне навчання -- позашкільни заклади -- інноваційний розвиток позашкільних закладів -- внешкольное образование -- внешкольное обучение -- беспрерывное образование -- модернизация внешкольного образования -- учебно-воспитательный процесс -- мониторинг учебно-воспитательного процесса -- мониторинговые исследования -- механизм мониторинга -- интерактивные способы обучения -- профильное обучение -- внешкольные учреждения -- инновационное развитие внешкольных учреждений
Анотація: У сучасній системі безперервної освіти позашкільне навчання і виховання відіграють суттєву роль в інтерактивному й моральному розвитку молоді, формування у неї фізичних і творчо-перетворювальних здібностей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Зєня, Л. (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри методики викладання іноземних мов Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов).
    Освітнє середовище профільно орієнтованого навчання іноземних мов у старшій школі / Л. Зєня // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 6-11 : табл., схеми. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профільно орієнтоване навчання -- старша школа -- іноземні мови -- учбові предмети -- освітнє середовище -- навчальні предмети -- структура профільного навчання ІМ -- профільні класи -- профильное обучение -- профильно ориентированное обучение -- старшая школа -- иностранные языки -- образовательная среда -- структура профильного обучения ИМ -- профильные классы
Анотація: Про дослідження освітнього середрвища як системи умов, яка створюється з метою досягнення конкретного рівня іншомовної комунікативної компетенції, про підвищення ефективності освітнього середовища під час вивчення іноземних мов.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Сябро, С. (здобувач лабораторії хімічної і біологічної освіти Інституту педагогіки АПН України).
    Психолого-педагогічний аспект готовності учня до навчання у профільних класах біологічного спрямування / С. Сябро // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 11-14 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профільні класи -- вибір профілю навчання -- готовність учні до свідомого вибору -- свідомий вибір учня -- психолого-педагогічна характеристика учня -- біологічне спрямування навчання -- профильное обучение -- профильные классы -- выбор профиля обучения -- готовность ученика к осознанному выбору -- осознанный выбор ученика -- психолого-педагогическая характеристика ученика -- биологически направленность обучения
Анотація: Психолого-педагогічна характеристика учня, підготовленого до навчання за профілем біологічного спрямування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки АПН України).
    Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності / Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 43-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
допрофільна підготовка -- професійне самовизначення учнів -- професійне виховання -- профільне навчання -- алгоритм вибору професії -- допрофильная подготовка -- профессиональное самоопределение учеников -- профессиональное воспитание -- профильное обучение -- алгоритм выбора профессии
Анотація: Висвітлюється вплив діяльності шкільного центру допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації на формування готовності випускників основної і середньої школи до вибору профілю навчання та професійного самовизначення.


Дод.точки доступу:
Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Києва); Малишев, Віктор (доктор технічних наук; професор; директор інженерно-технологічного інституту Універсітету розвитку людини "Україна" )
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


   
    Іншомовна освіта в умовах профільного навчання / Валерій Редько [и др.] // Іноземні мови в навчальних закладах : Науково - методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 98-101. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта
   Образование

   Педагогіка

   Педагогика

   Іноземна мова

   Иностранный язык

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение


Дод.точки доступу:
Редько, Валерій; Кизенко, Василь; Кохан, Олександр; Басай Надія, Федусенко Юрій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Яценко, Т. О. (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії літературної освіти Інституту педагогіки НАПНУ).
    Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури".10-11 класи : напрям - філологічний, профіль - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний / Т. О. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 37-46, З. О. (Шевченко). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3 (4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- програми з української літератури -- программы по украинской литературе -- профильное обучение -- профільне навчання -- спецкурси -- спецкурсы -- філологічна освіта -- художественная литература -- художня література
Анотація: Пропонується авторська програма спецкурсу "Художня література в контексті сваітової культури", складена відповідно до державних вимог Програм з українськоїлітератури для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів.


Знайти схожі

19.


    Яценко, Т. О. (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" : 10-11 класи (напрям - філологічний, профіль - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний) / Т. О. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 51-60. - Бібліографія : С.61 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- програми з української літератури -- программы по украинской литературе -- профильное обучение -- профільне навчання -- спецкурси -- спецкурсы -- украинская литература -- українська література -- филологическое образование -- філологічна освіта -- художественная литература -- художня література
Анотація: Програма спецкурсу передбачає вивчення стильових течій і напрямів української та світової літератури: неоромантизму, експресіонізму, футуризму, неокласицизму.


Дод.точки доступу:
Художня література в контексті світової культури, спецкурс \о произв.\

Знайти схожі

20.


   
    Українська мова. 10-11 класи (Програма для загальноосвітніх навчальних закладів) : затверджено МОН України (академічний рівень) // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 43-47. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- програми з української мови -- программы по украинскому языку -- профильное обучение -- профільне навчання -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Пропонується програма з української мови для 10-11 класів в рамках профільного філолоігчного навчання.


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-62 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)