Пошуковий запит: <.>K=профільне навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Галузева програма впровадження профільного навчання на 2008-2010 рр. Проект> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 6-10 : табл., рис
ББК 74 Рубрики: Освіта Теорія і методи навчання Образование Теория и методы обучения, 2008-2010 р. Україна Кл.слова (ненормовані): міністерства -- проекти програм -- шкільна освіта -- реформа школи -- методи навчання -- профілізація школи -- галузеві програми -- впровадження профільного навчання -- профільне навчання -- министерства -- проекты программ -- школьное образование -- профилизация школы -- отраслевые программы -- внедрение профильного обучения -- профильное обучение -- методы обучения Анотація: Офіційна інформація про впровадження профільного навчання в шкільну освіту протягом 2008-2010 рр.
Дод.точки доступу: Галузева програма впровадження профільного навчання на 2008-1010 рр., проект Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
|
Дятленко, Тетяна (кандидат педагогічних наук; Глухів). Вивчення української літератури в профільних філологічних класах / Тетяна Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 22-27. - Бібліографія : С.27 : 5 назв. - В обл. библиотеке
на прикладі монографічної теми "Григір Тютюнник". 11 клас ББК 83.3(4Укр)6 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): литературное образование -- литературные задания -- літературна освіта -- літературні завдання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- монографическая тема -- монографічна тема -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- профильное обучение -- профильные классы -- профільне навчання -- профільні класи -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури Анотація: Вивчається фахова підготовка майбутнього вчителя-словесника у ВНЗ для подальшої роботи вчителя в умовах профільного навчання. Один з видів фахової підготовки вчителя-словесника - це система літературних завдань для вивчення монографічних тем за програ мами для профільної школи.
Дод.точки доступу: Тютюнник, Григір (письменник) \о нем\ Знайти схожі
|
>3.
|
Липова, Людмила ([та інші]). Самовизначення особистості в контексті інтеграції України до європейського інтелектуального простору / Л Липова> // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 2 - 6. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04.(4 Укр) Рубрики: Організація освіти в Україні Организация образования в Украине Україна Кл.слова (ненормовані): державні освітні програми -- модернізація освітньої системи -- деференціація навчання -- профільне навчання -- самовизначення учнів -- стан професійного самовизначення -- навчально-виробничі комбінати -- індивідуальні особливості інтелекту -- авторитарний уніфікований зміст -- конкурентоспроможність освіти -- незалежне тестування -- компетентність учнів -- інтеграція освіти -- шкільна психологічна служба -- розвивальне навчання акмеологічного типу -- проектування самовизначення -- Болонський процес -- государственная общеобразовательная программа -- модернизация образовательной системы -- дифферинцированное обучение -- профильное обучение -- самовыражение учеников -- интеграция образования -- независимое тестирование -- компетентность учеников -- проектирование самовыражения Анотація: Виведення освіти на рівень розвинутих країн світу корінним реформуванням її концептуальних, структурних та організаційних засад. Модернізація освітньої системи є суспільною потребою та фундоментальною умовою інтеграції України до Європейського інтелектуального простору.
Утримувачі документа: ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70 Дод.точки доступу: гімназія №86 \о ней\; гімназія № 90 \о ней\ Знайти схожі
|
>4.
|
Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України). Літературні курси за вибором як важливий компонент профільного навчання / Таміла Яценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 21-23. - Бібліографія : С.23 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- литературные курсы -- літературні курси -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное обучение -- профільне навчання -- факультативні заняття -- факультативные занятия -- филологический профиль -- філологічний профіль Анотація: Розглянуто роль літературних факультативних курсів в процесі профільного філологічного навчання учнів в процесі вивчення української літератури.
Знайти схожі
|
>5.
|
Зєня, Л. Я. До питання комплексного моделювання системи професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови старшої профільної школи / Л. Я. Зєня> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 87-96. - Бібліографія : С.95-96 : 17 назв
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вчитель іноземної мови -- высшее образование -- педагогическое моделирование -- педагогічне моделювання -- підготовка вичтелів іноземної мови -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов в высшей школе -- подготовка учителей иностранного языка -- професійна освіта -- профессиональное образование -- профильная школа -- профильное обучение -- профільна школа -- профільне навчання -- учитель иностранного яыка Анотація: Розглядаються проблеми та моделі професійної підготовки вчителів іноземної мови в сучасний умовах
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
|
Таранік-Ткачук, К. В. (головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОНУ; кандидат пед. наук). Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному роках (лист МОН України від 22.05.2009 р. № 1/9-353) / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 7/8. - С. 9-16. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство, 2009 р. Языкознание, 2010 р. Кл.слова (ненормовані): внешнее независимое тестирование -- допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- зовнішнє незалежне тестування -- листи МОН -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- оценка знаний -- оцінювання знань -- письма МОНУ -- профильное обучение -- профільне навчання Анотація: Подано методичні рекомендації щодо вичення української мови у 2009-2010 навчальному році. Наділено увагу проблемам допрофільного і профільного навчання, оцінюванню знань, зовнішньому незалежному тестуванню з української мови.
Дод.точки доступу: Шелехова, Г. Т.; Міністерство освіти і науки України \о нем\Министерство образования и науки Украины \о нем\ Знайти схожі
|
>7.
|
Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії літературної освіти). Курси за вибором і профілізація літературної освіти: діагностика проблеми / Таміла Яценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 20-23. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): курси за вибором -- курсы по выбору -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное обучение -- профільне навчання Анотація: Автор статті аналізує зарубіжний та вітчизняний досвід профільного навчання у літературній освіті, зокрема курси за вибором та їх роль у профілізації філологічного навчання у школі.
Знайти схожі
|
>8.
|
Сікорський, Петро (провідний науковий співробітник Львівського науково-практичного центру АПН України; доктор педагогічних наук; професор). Особливості диференціації в умовах профільного навчання / П. Сікорський> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 23-26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.2 Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- реформування освіти -- система реформування освіти -- концептуальні положення -- диференціація навчання -- загальноосвітні навчальні заклади -- ЗНЗ -- моделі профілізації -- профілізація навчання -- профілізація старшої школи -- профильное обучение -- реформирование образования -- система реформирования образования -- концептуальные положения -- дифференциация обученияобще -- образовательные учебные заведения -- модели профилизации -- профилизация обучения -- профилизация старшей школы Анотація: Мета цієї статті-поглибити концептуальні положення профільного навчання в загальноосвітніх школах, обгрунтувати основні його моделі. а також виявити особливості диференціації в умовах профілізації навчання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>9.
|
Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший співробітник інституту педагогіки АПН України). Профільна природнича освіта і проблеми професійної адаптації молоді / Л. Липова, С. Лисиціна, В. Малишев> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 9-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.202 Рубрики: Теорія і методика навчання Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): модернізація освіти -- фундаментальність освіти -- компоненти освіти -- профільна природнича освіта -- природнича освіта -- профільні школи -- профільне навчання -- гуманістична орієнтація -- гуманістичне виховання -- практична спрямованість навчання -- модернизация образования -- фундаментальность образования -- компоненты образования -- профильное естественное образование -- естественное образование -- профильные школы -- гуманистическая ориентация -- практическая направленность обучения -- профессиональная адаптация молодежи -- професійна адаптація молоді Анотація: Засвоєння провідних принципів і понять допомогає учневі впорядкувати всю понятійну структуру матеріалу природничого предмета, зрозуміти зв'язки базових загальнонаукових основ.
Дод.точки доступу: Лисиціна, Світлана (заступник директора з НВР гімназії №290 м. Києва); Малишев, Валерій (доктор технічних наук; професор Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна") Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>10.
|
Даневич, Світлана (учитель математики; спеціаліст вищої категорії; старший учитель). Система позакласної навчальної діяльності учнів як фактор розвитку їхніх інтересів / С. Даневич> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 66. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.202 Рубрики: Теорія і методика навчання Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): навчальна діяльність учнів -- позакласна навчальна діяльність -- профільне навчання -- досвід гімназій -- учебная деятельность учеников -- внеклассная учебная деятельность -- профильное обучение -- опыт гимназий Анотація: Про форми позакласної діяльності в гімназії "Ерудит".
Дод.точки доступу: Ерудит, гімназія \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>11.
|
Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України). Лінгвістичні засади роботи над стилістичним синтаксисом рідної мови в 11 класі профільної школи (академічний рівень) / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 16-19. - Бібліографія : С.19 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): вивчення стилістики -- изучение стилистики -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- профильное обучение -- профільне навчання -- синтаксическая стилистика -- синтаксична стилістика -- старшие классы -- старші класи -- стилистические средства синтаксиса -- стилистический синтаксис -- стилістичний синтаксис -- стилістичні засоби синтаксису -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови Анотація: Стаття присвячена вивченню стилістичного синтаксису в 11 класі на академічному рівні - вивченню стилістичних можливостей структурних типів основних синтаксичних одиниць задля подальшої їх реалізації в усному і писемному мовленні.
Знайти схожі
|
>12.
|
Русалкіна, Любов (учитель вищої категорії Херсонського ліцею журналістики, бізнесу та правознавства). Засоби риторики як основа особистісного зростання учнів / Любов Русалкіна, Сергій Косянчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 28-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): викладання журналістики -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- интерактивные методы -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- преподавание журналистики -- преподавание риторики -- профильное обучение -- профільне навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- система формування особистості учня -- украинский язык -- українська мова -- формирование личности учащихся Анотація: Автори викладають свій педагогічний досвід у сфері профільного навчання риториці на уроках з основ журналістики в ліцеї, зокрема висвітлюють особливості використання інтерактивних технологій на таких заняттях.
Дод.точки доступу: Косянчук, Сергій Знайти схожі
|
>13.
|
Вербицький, В. (доктор педагогічних наук; директор Национального еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України). Прогностичні орієнтири інноваційного розвитку позашкільного закладу еколого-натуралістичного спрямування / В. Вербицький> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 28-32. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.200 Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): позашкільна освіта -- позашкільне навчання -- безперервна освіта -- модернізація позашкільної освіти -- навчально-виховний процес -- моніторинг навчально-виховного процесу -- моніторингові дослідження -- механізм моніторингу -- інтерактивні способи навчання -- профільне навчання -- позашкільни заклади -- інноваційний розвиток позашкільних закладів -- внешкольное образование -- внешкольное обучение -- беспрерывное образование -- модернизация внешкольного образования -- учебно-воспитательный процесс -- мониторинг учебно-воспитательного процесса -- мониторинговые исследования -- механизм мониторинга -- интерактивные способы обучения -- профильное обучение -- внешкольные учреждения -- инновационное развитие внешкольных учреждений Анотація: У сучасній системі безперервної освіти позашкільне навчання і виховання відіграють суттєву роль в інтерактивному й моральному розвитку молоді, формування у неї фізичних і творчо-перетворювальних здібностей.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>14.
|
Зєня, Л. (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри методики викладання іноземних мов Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов). Освітнє середовище профільно орієнтованого навчання іноземних мов у старшій школі / Л. Зєня> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 6-11 : табл., схеми. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.202 Рубрики: Теорія і методика навчання Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- профільно орієнтоване навчання -- старша школа -- іноземні мови -- учбові предмети -- освітнє середовище -- навчальні предмети -- структура профільного навчання ІМ -- профільні класи -- профильное обучение -- профильно ориентированное обучение -- старшая школа -- иностранные языки -- образовательная среда -- структура профильного обучения ИМ -- профильные классы Анотація: Про дослідження освітнього середрвища як системи умов, яка створюється з метою досягнення конкретного рівня іншомовної комунікативної компетенції, про підвищення ефективності освітнього середовища під час вивчення іноземних мов.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>15.
|
Сябро, С. (здобувач лабораторії хімічної і біологічної освіти Інституту педагогіки АПН України). Психолого-педагогічний аспект готовності учня до навчання у профільних класах біологічного спрямування / С. Сябро> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 11-14 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.202 Рубрики: Теорія і методика навчання Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- профільні класи -- вибір профілю навчання -- готовність учні до свідомого вибору -- свідомий вибір учня -- психолого-педагогічна характеристика учня -- біологічне спрямування навчання -- профильное обучение -- профильные классы -- выбор профиля обучения -- готовность ученика к осознанному выбору -- осознанный выбор ученика -- психолого-педагогическая характеристика ученика -- биологически направленность обучения Анотація: Психолого-педагогічна характеристика учня, підготовленого до навчання за профілем біологічного спрямування.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>16.
|
Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки АПН України). Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності / Л. Липова, П. Замаскіна, В. Малишев> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 43-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.202 Рубрики: Теорія і методика навчання Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): допрофільна підготовка -- професійне самовизначення учнів -- професійне виховання -- профільне навчання -- алгоритм вибору професії -- допрофильная подготовка -- профессиональное самоопределение учеников -- профессиональное воспитание -- профильное обучение -- алгоритм выбора профессии Анотація: Висвітлюється вплив діяльності шкільного центру допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації на формування готовності випускників основної і середньої школи до вибору профілю навчання та професійного самовизначення.
Дод.точки доступу: Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Києва); Малишев, Віктор (доктор технічних наук; професор; директор інженерно-технологічного інституту Універсітету розвитку людини "Україна" ) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>17.
|
Іншомовна освіта в умовах профільного навчання / Валерій Редько [и др.]> // Іноземні мови в навчальних закладах : Науково - методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 98-101. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта Образование Педагогіка Педагогика Іноземна мова Иностранный язык Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- профильное обучение
Дод.точки доступу: Редько, Валерій; Кизенко, Василь; Кохан, Олександр; Басай Надія, Федусенко Юрій Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>18.
|
Яценко, Т. О. (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії літературної освіти Інституту педагогіки НАПНУ). Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури".10-11 класи : напрям - філологічний, профіль - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний / Т. О. Яценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 37-46, З. О. (Шевченко). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3 (4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- програми з української літератури -- программы по украинской литературе -- профильное обучение -- профільне навчання -- спецкурси -- спецкурсы -- філологічна освіта -- художественная литература -- художня література Анотація: Пропонується авторська програма спецкурсу "Художня література в контексті сваітової культури", складена відповідно до державних вимог Програм з українськоїлітератури для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
Знайти схожі
|
>19.
|
Яценко, Т. О. (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України). Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" : 10-11 класи (напрям - філологічний, профіль - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний) / Т. О. Яценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 51-60. - Бібліографія : С.61 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- програми з української літератури -- программы по украинской литературе -- профильное обучение -- профільне навчання -- спецкурси -- спецкурсы -- украинская литература -- українська література -- филологическое образование -- філологічна освіта -- художественная литература -- художня література Анотація: Програма спецкурсу передбачає вивчення стильових течій і напрямів української та світової літератури: неоромантизму, експресіонізму, футуризму, неокласицизму.
Дод.точки доступу: Художня література в контексті світової культури, спецкурс \о произв.\ Знайти схожі
|
>20.
|
Українська мова. 10-11 класи (Програма для загальноосвітніх навчальних закладів) : затверджено МОН України (академічний рівень)> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 43-47. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- програми з української мови -- программы по украинскому языку -- профильное обучение -- профільне навчання -- украинский язык -- українська мова Анотація: Пропонується програма з української мови для 10-11 класів в рамках профільного філолоігчного навчання.
Знайти схожі
|
|
|