Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=рекламное ценообразование<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Грубіч, Горан
(аспірант факультету організаційних наук Університету Белграду; Сербія).
Вертикальна портальна модель електронного бізнесу : (на прикладі будівельної галузі в Південно-Східній Європі) / Г. Грубіч, М. Ратковіч, Л. Пауновіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 224-235 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.31(47)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика строительства
Економіка будівництва
Юго-Восточная Европа
Південно-Східна Європа
Западные Балканы
Західні Балкани
Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркинг
--
веб-сайты
--
веб-сайти
--
вертикальные информационные порталы
--
вертикальні інформаційні портали
--
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
ИНТЕРНЕТ-реклама
--
ІНТЕРНЕТ-реклама
--
отраслевая конкуренция
--
галузева конкуренція
--
рекламное
ценообразование
--
рекламне ціноутворення
--
рекламные потенциалы
--
рекламні потенціали
--
социальные медиа-услуги
--
соціальні медіа-послуги
--
строительные предприятия
--
будівельні підприємства
--
экономическое моделирование
--
економічне моделювання
--
электронный бизнес
--
електронний бізнес
--
зарубіжний досвід
--
зарубежный опыт
Анотація:
Дослідженно вживання вертикальної портальної моделі електронного бізнесу на прикладі будівельної галузі Західно-балканських країн. Модель аналізу рекламних можливостей розроблено і використано для дослідження 84 порталів, пов'язаних із промисловістю, для 4 мов. Результати показали різні моделі ціноутворення, рекламні потенціали і рівні конкуренції. Також розглянуто роль соціальних медіа-послуг, результатів пошуку і продуктивності сайту з використанням бенчмаркингу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Ратковіч, Мілянка (професор Коледжу професіного управління та бізнес-комунікацій; м.Срємські Карловці; Сербія; PhD (маркетинг)); Пауновіч, Лідія (аспірант факультету організаційних наук Університету Белграду; Сербія); INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)