Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сетевые пользователи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Красновский, В. Н. (кандидат психологических наук; доцент Военно-космической академии имени А. Ф. Можайского (г. Санкт-Петербург)).
    О некоторых аспектах влияния сетевого воздействия на массовое общественное сознание / В. Н. Красновский // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 77-80. - (Социальная психология - Соціальна психологія). - Библиогр. в конце ст., 7 названий. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Социальная психология
   Соціальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
манипуляция сознанием -- маніпуляція свідомістю -- массовое сознание -- масова свідомість -- идентичность -- ідентичність -- мережеві користувачі -- сетевые пользователи -- социальная сеть -- соціальна мережа -- сетевое информационное воздействие -- мережевий інформаційний вплив -- сетевые коммуникации -- мережеві комунікації
Анотація: Рассматриваются некоторые стороны влияния сетевого воздействия на личность пользователя сети и массовые социально-психологические установки и ценности участников виртуальных сетевых коммуникаций.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

2.


    Мерло, Павел (доктор кафедри макроекономіки Вармінсько-Мазурського університету; м.Ольштин; Польща; доктор; ад'юкт).
    Оцінювання використання електронної торгівлі польськими споживачами / П. Мерло, Я. Міхаляк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 426-433 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4ПОЛ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
потребительские расходы -- споживацькі витрати -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- польские потребители -- польські споживачі -- сетевые пользователи -- мережеві користувачі -- функциональная динамика -- функціональна динаміка -- электронная торговля -- електронна торгівля -- INTERNET -- Інтернет -- глобальная информационная сеть
Анотація: Подано результати оцінювання використання електронної торгівлі польськими споживачами на основі власних досліджень. Дослідження показали зростаючу кількість користувачів ІНТЕРНЕТу, які наважуються купувати в мережі практично за всіма категоріями продуктів. Витрати на покупки в ІНТЕРНЕТі становлять, в більшості випадків, значну частину загальних витрат респондентів. Споживачі поступово втрачають побоювання, пов'язані з цією формою покупок, і все частіше замінюють ними традиційні покупки. Електронна торгівля в Польщі, безсумнівно, має великі перспективи розвитку, користуючись все більшим інтересом і завойовуючи все більшу кількість прихильників. Однак, проведене дослідження показало, що електронна торгівля все-таки не в змозі повністю замінити традиційні форми покупки за нинішніх господарських умов.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Міхаляк, Яцек (доктор кафедри аналізу ринку та маркетингу Вармінсько-Мазурського університету; м.Ольштин; Польща; доктор; ад'юкт)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)