Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживацьке сприйняття<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
   65.290в7-2
   Є 40


    Загорняк, Наталія Борисівна (доцент кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного інституту бізнесу; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук).
    Споживацька цінність у системі управління організацією : компас для нової реальності у боротьбі за ринкові можливості / Н. Б. Загорняк // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 8. - С. 164-171. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.290в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
акционеры -- акціонери -- дефицит доверия -- дефіцит довіри -- корпоративная социальная эффективность -- корпоративна соціальна ефективність -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- послекризичные периоды -- післякризові періоди -- потребительская ценность товара -- споживацька цінність товару -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- стейкхолдеры -- стейкхолдери -- теоретические основы -- теоретичні основи -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- стратегічне управління -- стратегическое управление
Анотація: Розглянуто теоретичні основи спрямованості на споживальну цінність при формуванні стратегії організації відповідно до принципу дотримання інтересів стейкхолдерів, що пов'язано зі здійсненням заходів у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Сформульовано висновки щодо доцільності переміщення фокусу у стратегічному мисленні з підвищення цінності для акціонерів на дотримання інтересів максимального широкого кола стейкхолдеров, що дозволить забезпечити стійкість добробуту власників організації в умовах посткризового дефіциту довіри суспільства до бізнесу; на пріоритетність підвищення організацією цінності товарів, що відчувається споживачами. Запропоновано напрями практичного застосування в Україні інструментів корпоративної соціальної відповідальності для підвищення цінності товарів організації у сприйнятті споживачів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Понну, Сіріл Х. (декан факультету бізнесу та бухгалтерської справи Університету Малайзії; м.Куау-Лумпур; Малайзія).
    Вплив поведінки фірми на намір здійснити покупку : ставлення малайзійських споживачів до бізнес-етики / С. Х. Понну // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 445-456 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5МАЗ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Малазия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-этика -- бізнес-етика -- корпоративная этика -- корпоративна етика -- намерение совершить покупку -- намір здійсними покупку -- неэтичное поведение -- неетична поведінка -- поведение фирмы -- поведінка фірми -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття
Анотація: Розглянуто питання неетичної поведінки з точки зору споживачів у Малайзії. Розглядаються такі питання: які очікування споживачів щодо етичної поведінки корпорацій? Чи турбує покупців питання етичної або не етичної поведінки фірми? Чи впливає інформація про неетичну поведінку фірми на намір здійснити покупку? Проведено анкетування для отримання відповідей на ці питання. Різниця між відповідями споживачів у розвинених країнах і в Малайзії не істотна. Результати дослідження можуть допомогти керівникам підприємств при розробці правил корпоративної етики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Фан, Вей-Шан (старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Університету Нанхуа; пос.Далін; Тайвань; PhD (менеджмент)).
    Вплив сприйняття доступності і якості інформації на веб-сайті на управління клієнтськими знаннями і потоковим досвідом / В. -Ш. Фан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 515-526 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
доступность веб-сайтов -- доступність веб-сайтів -- интегрированная информация -- інтегрована інформація -- информационный поиск -- інформаційний пошук -- ИТ -- ІТ -- информационные технологии -- інформаційні технології -- качество информации -- якість інформації -- потоковый опыт -- потоковий досвід -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- проектное моделирование -- проектне моделювання -- управление клиентским знанием -- управління клієнтським знанням -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронные ресурсы -- електронні ресурси
Анотація: Вивчено чинники, які впливають на онлайн-шопінг, і визначено чинники, що залучають споживачів на веб-сайт і зміцнюють лояльність клієнтів. Використано модель структурного рівняння для розробки інтегрованої моделі причинно-наслідкових залежностей, щоб підствердити, що вплив на управління клієнтським знанням і потоковим досвідом є основним чинником успішного веб-сайту. Результати дослідження підтвердили, що всі 4 змінні позитивно впливають на веб-сайт, а перевірочні результати показали, що загальні критерії придатності моделі і придатності внутрішньої структури досягають рівня, за якого теоретична модель підтверджується. З практичної точку зору доведено, що при розробці веб-сайту необхідно сконцентруватися на управлінні клієнтським знанням і створенні потокового досвіду для подальшого стимулювання пошуків по сайту. До того ж, сайти повинні надавати пакет інтегрованої інформації і дозволяти користувачам миттєво знаходити інофрмацію, задовлльняти їх запити і долати інформаційне занепокоєння.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

4.


    Мілош, Марек (заступник директора Інституту комп'ютерних наук Університету "Політехніка Любельська"; м.Люблін; Польща; PhD; доцент).
    Економічний аспект запам'ятовуваності сайту / М. Мілош, Лухан-Мора С. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 405-414 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
веб-сайты -- веб-сайти -- временные потери -- часові втрати -- информационная производительность -- іфнормаційна продуктивність -- непродуманная организованность -- непродумана організованість -- производительность труда -- продуктивність праці -- пользовательская запоминаемость -- користувацька запам'ятовуваність -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- экономическая эффективность сайта -- економічна ефективність сайту -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- юзабилити -- юзабіліті
Анотація: Представлено результати експерименту щодо визначення втрат часу через погану запам'ятовуваність сайту. Описано економічну модель для оцінювання прихованих втрат використання веб-сайтів. Доведено, що ці втрати є результатом зниження продуктивності праці в зв'язку з використанням погано розроблених, без урахування юзабіліті, веб-сторінок. Одним з елементів юзабіліті є запам'ятовуваність. Цей аспект розглянуто більш докладно.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Лухан-Мора, Серхіо (доцент кафедри програмного забезпечення та комп'ютерних систем Університету Аліканте; Іспанія; PhD)

Знайти схожі

5.


    Філіповіч, Олена (старший викладач з маркетингових комунікацій та маркетингу у галузі сервісу економічного факультету Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD).
    Ефективність рекламних прийомів у банерній реламі / О. Філіповіч, В. Марінковіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 470-478 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
баннеры -- банери -- маректинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- гендерные отличия -- гендерні відмінності -- инфорпмационные технологии -- інформаційні технології -- пол -- стать -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- пугающая реклама -- лякаюча реклама -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність -- сексуальна реклама -- сексуальна реклама -- социальная реклама -- соціальна реклама -- электронная реклама -- електронна реклама -- юмористическая реклама -- гумористична реклама
Анотація: Розглянуто 4 види реклами: гумористична, з сексуальним підтекстом, лякаюча і соціальна. Підтверджено відмінність жіночого і чоловічого сприйняття реклами з сексуальним підтекстом і соціальної реклами і схоже сприйняття гумористичної та лякаючої реклами. Результати цього дослідження особливо корисні для менеджерів з маркетингу, оскільки вони вказують на відмінності в рекламі, пов'язані з нейтральними, сексуальними і гумористичними підтекстами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Марінковіч, Велько (доцент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія)

Знайти схожі

6.


    Носкова, Елена Викторовна (кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия).
    Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст] / Е. В. Носкова, И. М. Романова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 136-146 : табл., граф., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.495(255РОС)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика здравоохранения

   Економіка охорони здоров'я

   Россия
    Росія

    Дальний Восток

    Далекий Схід

Кл.слова (ненормовані):
исследовательский инструментарий -- дослідницький інструментарій -- лекарственные средства -- лікарські засоби -- маркетингово-ориентированное управление -- маркетингово-орієнтоване управління -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- медицинские препараты -- медичні препарати -- позиционирование брендов -- позиціювання брендів -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- розничные аптечные сети -- роздрібні аптечні мережі -- торговая реализация -- торговельна реалізація -- фармацевтические товары -- фармацевтичні товари -- ценность брендов -- цінність брендів -- бренды аптечных сетей -- бренди аптечних мереж
Анотація: Предложена методика определения разрывов в позиционировании бренда розничной аптечной сети и его восприятии потребителями. Разработаны алгоритм и инструментарий проведения исследований, предложены показатели для расчёта ценности бренда розничной аптечной сети. Приведены результаты апробации предложенной методики на примере крупных розничных аптечных сетей Дальнего Востока России.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Романова, Ирина Матвеевна (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия); Аптека,ру, розничная аптечная сеть РФ \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)