Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=споживацький раціоналізм<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Радуновіч, Данка
(доцент факультету спеціальної корекційної освіти та треабілітації Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD).
Гендерні відмінності в процесі прийняття споживчих рішень / Д. Радуновіч, Б. Марічіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 381-390 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422.5(4СЕР)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Сербия
Сербія
Кл.слова (ненормовані):
гендерные отличия
--
гендерні відмінності
--
маркетинг
--
женщины
--
жінки
--
мужчины
--
чоловіки
--
пол
--
стать
--
потребительская импульсивность
--
споживацька імпульсивність
--
потребительский рационализм
--
споживацький
раціоналізм
--
потребительское поведение
--
споживацька поведінка
Анотація:
Наведено результати дослідження, проведеного на вибірці з 3206 учасників, показано як чоловіки (1328) і жінки (1878) приймають споживчі рішення під впливом таких змінних, як якість продукції, реклама, найменування виробника, ціна, доступність і співвідношення реальної вартості і ціни. Результати показали, що обом статям може бути властивe раціональне і імпульсивне ухвалення рішень, але у чоловіків раціональне ухвалення рішень є переважаючим, а імпульсивне ухвалення рішень переважає серед жінок.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Марічіч, Бранко (професор економічного факультету Університету Бєлграду; президент Сербської асоціації маркетингу; м.Бєлград; Сербія; PhD)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)