Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=сприймана корисність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Ін Цзе Лю (старший викладач кафедри управління інформацією Технологічного університету Чаоянг; Тайвань; PhD (управління інформаційними системами)).
    Дослідження сайтів текстових медичних консультацій - розширення теорії підтвердження очікувань / Ін Цзе Лю // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 406-416 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая полезность -- сприймана корисність -- інформаційні системи охорони здоров'я -- информационные системы охраны здоровья -- глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- здравоохранение -- охорона здоров'я -- ИНТЕРНЕТ-ресурсы -- ІРТЕРНЕТ-ресурси -- медицина -- медицина -- медицинские сайты -- медичні сайти -- постоянство -- постійність -- потребительские ожидания -- споживацькі очікування -- практические рекомендации -- практичні рекомендації -- теория подтверждения ожиданий -- теорія підтвердження очікувань -- сайты медицинских консультаций -- сайти медичних консультацій -- электронная информация -- електронна інформація -- інформаційні технології в медицині -- информационные технологии в медицине
Анотація: Сайти медичних консультацій - онлайн-сервіси, що забезпечують консультації з діагностики та лікування. Сприйняттю користувачами сайтів текстових медичних консультацій присвячено мало досліджень. У дослідженні сформовано платформу, яка розширює теорію підтвердження очікувань, з метою вивчення можливості використання населенням сайтів медичних консультацій. Для перевірки платформи були зібрані ІНТЕРНЕТ-анкети. Результати їх аналізу показали, що сприймана корисність є критичним чинником, який сприяє задоволеності користвувачів, а задоволеність користвувачів впливає на лояльність і мотивацію до рекомендації сайтів іншим користувачам. За результатами дослідження надано пропозиції і рекомендації з покращення сприйняття користувачами корисності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)