Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стратегічні альтернативи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Співаковська, Т. (кандидат економічних наук).
    Конкурентні стратегії компаній: класифікація стратегічних альтернатив та інструментів формування / Т. Співаковська // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 36-41 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
ББК 365.291.3
РУБ 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
конкурентні стратегії -- конкурентна поведінка -- класифікація стратегій -- стратегічні альтернативи -- інструменти маркетингу -- конкурентные стратегии -- конкурентное поведение -- классификация стратегий -- стратегические альтернативы
Анотація: Запропоновано класифікацію конкурентних стратегій.


Дод.точки доступу:
Дорогань, С.

Знайти схожі

2.


    Ковтун, О. (доцент; кандидат економічних наук).
    Стратегічні альтернативи для бізнесу та конкуренція в сучасній економіці / О. Ковтун // Економіка України : науковий журнал. - 2012. - № 6. - С. 54-65 : рис. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 65.290
Рубрики: Економіка
   Бізнес. Підприємництво, 2010-2011 рр.

   Экономика

   Бизнес. Предпринимательство, 2010-2011 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
трансформаційні економіки -- стратегії підприємств -- стратегічні альтернативи -- система СА -- мале підприємництво -- середнє підприємництво -- конкурентоспроможні підприємства -- конкурентні стратегії -- менеджмент підприємств -- трансформационные экономики -- стратегии предприятий -- стратегические альтернативы -- малое предпринимательство -- среднее предпринимательство -- конкурентоспособные предприятия -- конкурентные стратегии -- менеджмент предприятий
Анотація: Розглянуто систематизований перелік стратегічних сценаріїв поведінки й розвитку підприємств у трансформаційній економіці та загальні принципи їх вибору залежно від типу, мети, ресурсних і конкурентних можливостей, характеру діяльності та специфіки ситуацій, в яких вони можуть опинитися.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Габдуллін, Ренат (старший науковий співробітник відділу проблем управління економікою Інституту економіки Комітету науки Міністерства освіти і науки Республіки Казахстан; м.Алмати; Казахстан; кандидат економічних наук).
    Загальна концепція управління національною економікою в контексті глобалізації / Р. Габдуллін // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 235-242 : табл.,. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.050(5КАЗ)г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория управления экономикой

   Теорія управління економікою

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- государственная экономическая политика -- державна економічна політика -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- концептуальные основы -- концептуальні засади -- национальные экономики -- національні економіки -- посткризисные периоды -- посткризові періоди -- стратегические альтернативы -- стратегічні альтернативи -- экономическое развитие -- економічний розвиток
Анотація: Розглянуто комплекс механізмів, спрямованих на гармонійний розвиток національної економіки Казахстану в посткризовий період. На основі аналізу теоретичного матеріалу з даного питання визначено і доповнено методологію дослідження, оцінено поточну економічну ситуацію в Республіці Казахстан, запропоновано альтернативні сценарії розвитку в контексті глобалізації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Максютенко, Ірина Євгеніївна (кандидат економічних наук; доцент; доцент кафедри подовженої професійної підготовки Інституту післядипломного навчання Національного авіаційного університету; м.Киїів Україна).
    Пропозиції щодо формування стратегії розвитку інформаційно-телекомунікаційних систем на авіаційному транспорті / І. Є. Максютенко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 7/8. - С. 106-109 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(4УКР)с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
авиатранспорт -- авіатранспорт -- авиакомпании -- авіакомпанії -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- авиационные перевозки -- авіаційні перевезення -- аэропорты -- аеропорти -- авиапромышленность -- авіапромисловість -- авиационный рынок -- авіаційний ринок -- информационные технологии в авиационном транспорте -- інформаційні технології в авіаційному транспорті -- провайдеры авианавигационного обслуживания -- провайдери аеронавігаційного обслуговування -- стратегические альтернативы -- стратегічні альтернативи -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- SLEPT-анализ общего авиационного пространства -- SLEPT-аналіз спільного авіаційного простору -- телекоммуникационные системы -- телекомунікаційні системи -- технологическое перевооружение -- технологічне переозброєння -- управленческие субстратегии -- управлінські субстратегії -- економічна інтеграція -- экономическая интеграция -- європейська інтеграція -- европейская интеграция -- інтеграція авіатранспортної інфраструктури з ЄС -- интеграция авиатранспортной инфраструктуры с ЕС
Анотація: Наведено основні вимоги щодо формування стратегічних альтернатив розвитку авіаційного ринку України, наведено основні фактори інтеграції України до Спільного авіаційного простору, проведено SLEPT-аналіз перспектив розвитку авіатранспорту України, визначено субстратегії розвитку основних суб'єктів авіаційного ринку та наведено рекомендації щодо їхньої реалізації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Ковтун, О. И. (кандидат экономических наук; доцент кафедры экономической теории; Львовская коммерческая академия).
    О методологии формирования стратегии предприятия / О. И. Ковтун // Экономика Украины : научный журнал. - 2014. - № 9. - С. 19-34 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Економіка
   Управління економікою

   Экономика

   Управление экономикой

Кл.слова (ненормовані):
фрейм -- фреймовые модели подачи информции -- фреймові моделі надання інформації -- модель фрейма -- стратегии предприятия -- стратегії підприємств -- стратегии инноваций -- стратегії інновацій -- стратегические альтернативы -- стратегічні альтернативи -- слоты -- окна-меню -- вікна-меню -- инновационные стратегии -- інноваційні стратегії
Анотація: Как базовый универсальный инструмент формирования и представления стратегии предприятия предложена фреймовая модель, в основе которой лежит идея фреймовой подачи знаний (информации) в виде окон-меню по аналогии с ОС Windows. Благодаря применению данной модели предусмотрена возможность отображения различных аспектов и альтернатив как самой стратегии предприятия, так и методов проведения его стратегического позиционирования и анализа, а также параметров идентификации стратегии. Предложено использовать ее как навигатор при формировании, выборе и идентификации предприятием адекватной, уникальной, успешной стратегии.


Знайти схожі

6.


    Труніна, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; доцент кафедри економітки Східно-Українського національного університету ім. В.Даля; м.Краматорськ).
    Розробка конкурентної сртратегії суб'єкта підприємницької діяльності на основі компетентісного підходу [Текст] / Ірина Михайлівна Труніна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 206-213 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.9(0)09г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Национальная экономика

   Національна економіка

   Частное предпринимательство

   Приватне підприємництво

Кл.слова (ненормовані):
компетентностный подход -- компетентісний підхід -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність -- рыночное функционирование -- ринкове функціонування -- системные матрицы -- системні матриці -- стратегические альтернативы -- стратегічні альтернативи -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- управленческие влияния -- управлінські впливи
Анотація: Визначено сутність конкурентної стратегії суб'єкта підприємницької діяльності (СПІД) та загальні підходи до її розробки, що дало змогу встановити основні етапи формування конкурентної стратегії СПД. Наведено приклад реалізації конкурентної стратегії суб'єкта підприємницької діяльності як сукупності управлінських впливів на ключові сфери компетенції. Побудовано матрицю стратегічних альтернатив забезпечення конкурентоспроможності суб'єкта підприємницької діяльності з використанням компетентнісного підходу. Доведено, що універсальної підприємницької конкурентної стратегії не існує. Продемонстровано основні альтернативи конкурентної стратегії у підприємництві.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

7.


    Гудзь, О. Є.
    Маркетингові аспекти стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства / О. Є. Гудзь, С. Ю. Стрельнікова // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2017. - N 4 (22). - С. 5-11. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1655/1581. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/97. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Управління
   Управление

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління -- стратегическое управление -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- підприємство -- предприятие -- маркетинг -- стратегічні альтернативи -- стратегические альтернативы -- маркетингове забезпечення -- маркетинговое обеспечение

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Стрельнікова, С. Ю.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)