Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=туристичні агенції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Шлюсарчик, Беата (PhD; доцент факультету менеджменту Ченстохівського технологічного університету; Польща).
    Ланцюг постачань туристичного продукту [Текст] / Б. Шлюсарчик, К. Смоларж, С. Кот // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 5. - С. 197-207 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4ПОЛ)г-80 + 65.40г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленности

   Економіка промисловості

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- производственная логистика -- виробнича логістика -- гостиницы -- готелі -- информационные технологии в туризме -- інформаційні технології в туризмі -- комплексное оценивание -- комплексне оцінювання -- онлайн-бронирование -- онлайн-бронювання -- партнерство -- поставки продукции -- поставки продукції -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- сбыт продукции -- збут продукції -- качество сервиса -- якість сервісу -- туристические агентства -- туристичні агенції -- туристические продукты -- туристичні продукти -- туроператоры -- туроператори -- цепи поставок -- ланцюги поставок
Анотація: Представлено огляд переваг та ризиків від введення ланцюга постачань з використанням ІНЕТРНЕТу в галузі туризму. Розглянуто ланцюги постачань туристичного продукту на обраних підприємствах Польщі, при цьому особливу увагу приділепо рівню співробітництва, перевагам та джерелам ризиків. Результати показали, що ланцюг постачань туристичного продукту не може ефективно виконувати свою роль без тісного співробітництва, що особливо важливо для готелів та туристичних агенцій. Продемонстровано, що вибір партнерів для ланцюга постачань базується на якості послуг, що надаються потенційними партнерами по сервісу, а також на їхній надійності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Смоларж, Клаудіа (PhD; факультет менеджменту Ченстохівського технологічного університету; Польща); Кот, Себастіан (PhD; доцент факультету менеджменту Ченстохівського технологічного університету; Польща)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)