Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=туристичні фірми<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Забалдіна, Ю.
Використання моделі Леунга для нечіткого прогнозування туристичних об'єктів / Ю. Забалдіна, Д. Бугайко, О. Попович> // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 17-19. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a338.48
ББК
65.433
Рубрики:
Економіка
Економіка туризму
Экономика
Экономика туризма
Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму
--
ринок туристичних послуг
--
туристичні
послуги
--
туристичні
фірми
--
туристичні
об'єкти
--
прогнозування туристичних об'єктів
--
модель Леунга
--
використання моделі Леунга в прогнозуванні
--
моделювання туристичних потоків
--
трансформації туристичних об'єктів
--
экономика туризма
--
рынок туристических услуг
--
туристические услуги
--
туристические фирмы
--
туристические объекты
--
использование модели Леунга в прогнозировании
--
моделирование туристических потоков
--
трансформация туристических объектов
Анотація:
Розглядається можливість використання нечіткої моделі Леунга в евристичному факторному аналізі. Досліджується використання вказаного виду моделі при класифікації туристичних об'єктів за критерієм привабливості для споживачів.
Дод.точки доступу:
Бугайко, Д.; Попович, О.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.05.2009р. Інв.2449ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Сагайдак, Михайло Петрович
(завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
Бренд контрактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної
фірми
/ М. П. Сагайдак, В. В. Костинець> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 11
. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст. - Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433-6
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
брендінг
--
трудовые ресурсы
--
трудові ресурси
--
внутренний маркетинг туризма
--
внутрішній маркетинг туризму
--
туристичний маркетинг
--
туристический маркетинг
--
контактный персонал
--
контактний персонал
--
персональные бренды
--
персональні бренди
--
туристические фирмы
--
туристичні
фірми
--
фирменные бренды
--
фірмові бренди
Анотація:
Здійснено аналіз таких напрямків наукової й прикладної сфери діяльності, як внутрішній маркетинг і брендинг персоналу. На основі проведеного дослідження оцінено механізм формування персонального бренду та визначено роль контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу й просуванні бренду туристичної
фірми
.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Костинець, Валерія Володимирівна (аспірант Національної академії управління; м.Київ; Україна); Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Швец, Ирина Юрьевна
(доктор экономических наук; профессор кафедры экономической теории Финансового университета при Пратвительстве Российской Федерации; г.Москва; Россия).
Управление конкурентоспособностью объектов туристического рынка [Текст] / И. Ю. Швец, Г. М. Колпакова, Ю. В. Евдокимова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 5
. - С. 250-256. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(4ПОЛ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Польша
Польща
Кл.слова (ненормовані):
кластеры
--
кластери
--
туристические кластеры
--
туристичні
кластери
--
конкуренція туристических предприятий
--
конкуренция туристических предприятий
--
конкурентоспособность туристического рынка
--
конкурентоспроможність туристичного ринку
--
потребительская ценность
--
споживацька цінність
--
стратегическое управление туризмом
--
стратегічне управління туризмом
--
туристические объекты
--
туристичні
об'єкти
--
туристичні
підприємства
--
туристические предприятия
--
туристические фирмы
--
туристичні
фірми
Анотація:
Рассмотрены основные направления повышения конкурентоспособности объектов на основе кластерной модели, основывающейся на создании ценности для потребителя и всех участников кластера. Доказано, что стратегическая цель всей кластерной системы как конкурентной единицы – это обеспечение конкурентоспособности на длительный временной период. Рассмотрена миссия и задачи развития кластера, а также достижение миссии развития кластера в долгосрочном периоде. Определены уровни управления кластером, этапы стратегического управления, регулирующий механизм кластера и его функции.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Колпакова, Галина Михайловна (доктор экономических наук; профессор кафедры финансов и кредита Московского государственного индустриального университета; г.Москва; Россия); Евдокимова, Юлия Викторовна (кандидат философских наук; доцент; исполнительный директор Института туризма и гостиничного хозяйства; г.Москва; Россия)
Знайти схожі
>
4.
Зубарєва, М. А.
(Національний університет "Острозька академія"; Острог).
Особливості реклами та ПР у туризмі [Текст] / М. А. Зубарєва> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. -
№ 7
. - С. 15-20. - Література : С.19-20 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
002
ББК
76
Рубрики:
Реклама
Кл.слова (ненормовані):
PR-деятельность
--
PR-діяльність
--
интернет-технологии
--
інтернет-технології
--
паблик рилейшнз
--
паблік рілейшнз
--
реклама в туризме
--
реклама у туризмі
--
социальные коммуникации
--
соціальні комунікації
--
туристические фирмы
--
туристические порталы
--
туристические продукты
--
туристические агентства
--
туристичні
фірми
--
туристичні
агентства
--
туристичні
портали
--
туристичні
продукти
Анотація:
Розглянуто актуальні питання використання важливих інструментів прикладних соціальних комунікацій тактичного спрямування (реклама) і стратегічного (ПР). Охарактеризовано основні види реклами у туризмі та види ПР-діяльності. Виділено основні відмінності між рекламою і ПР у
туристичні
й сфері. Визначено специфіку, проблематику реклами як основного інструменту для просування туристичного продукту на мережевий ринок.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Горин, Г. В.
Систематизація методологічних підходів до визначення сутності поняття "рекреаційно-туристичний потенціал" [Текст] / Г. В. Горин> // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2014. -
№ 2
. - С. 187-199 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. 197-199. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
ББК
65.433
Рубрики:
Економіка
Економіка туризму
Экономика
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
рекреаційний потенціал
--
рекреационный потенциал
--
туристичний потенціал
--
туристический потенциал
--
туристичні
фірми
--
туристический потенциал
--
рекреаційна географія
--
рекреационная география
--
рекреалогія
--
рекреалогия
--
географія туризму
--
география туризма
--
туризмологія
--
туризмология
--
регіональна економіка
--
региональная экономика
--
туристичні
тури
--
туристические туры
--
туристські послуги
--
туристские услуги
Анотація:
Досліджено трактування терміна "потенціал" у різних сферах науки. Висвітлено різноманітні підходи вчених щодо теоретико-методологічних основ вивчення поняття "рекреаційно-туристичний потенціал регіону". Викладено прикладні аспекти формування різних підходів до визначення сутності дефініції "рекреаційно-туристичний потенціал регіону". Розроблено схему еволюції визначення поняття "рекреаційний потенціал" в економічній науці.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)