Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристичні фірми<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Забалдіна, Ю.
    Використання моделі Леунга для нечіткого прогнозування туристичних об'єктів / Ю. Забалдіна, Д. Бугайко, О. Попович // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-19. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- ринок туристичних послуг -- туристичні послуги -- туристичні фірми -- туристичні об'єкти -- прогнозування туристичних об'єктів -- модель Леунга -- використання моделі Леунга в прогнозуванні -- моделювання туристичних потоків -- трансформації туристичних об'єктів -- экономика туризма -- рынок туристических услуг -- туристические услуги -- туристические фирмы -- туристические объекты -- использование модели Леунга в прогнозировании -- моделирование туристических потоков -- трансформация туристических объектов
Анотація: Розглядається можливість використання нечіткої моделі Леунга в евристичному факторному аналізі. Досліджується використання вказаного виду моделі при класифікації туристичних об'єктів за критерієм привабливості для споживачів.


Дод.точки доступу:
Бугайко, Д.; Попович, О.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.05.2009р. Інв.2449ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Бренд контрактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми / М. П. Сагайдак, В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст. - Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- внутренний маркетинг туризма -- внутрішній маркетинг туризму -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- контактный персонал -- контактний персонал -- персональные бренды -- персональні бренди -- туристические фирмы -- туристичні фірми -- фирменные бренды -- фірмові бренди
Анотація: Здійснено аналіз таких напрямків наукової й прикладної сфери діяльності, як внутрішній маркетинг і брендинг персоналу. На основі проведеного дослідження оцінено механізм формування персонального бренду та визначено роль контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу й просуванні бренду туристичної фірми.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Костинець, Валерія Володимирівна (аспірант Національної академії управління; м.Київ; Україна); Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології, міжнародний науковий семінар \о нем\

Знайти схожі

3.


    Швец, Ирина Юрьевна (доктор экономических наук; профессор кафедры экономической теории Финансового университета при Пратвительстве Российской Федерации; г.Москва; Россия).
    Управление конкурентоспособностью объектов туристического рынка [Текст] / И. Ю. Швец, Г. М. Колпакова, Ю. В. Евдокимова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 5. - С. 250-256. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4ПОЛ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
кластеры -- кластери -- туристические кластеры -- туристичні кластери -- конкуренція туристических предприятий -- конкуренция туристических предприятий -- конкурентоспособность туристического рынка -- конкурентоспроможність туристичного ринку -- потребительская ценность -- споживацька цінність -- стратегическое управление туризмом -- стратегічне управління туризмом -- туристические объекты -- туристичні об'єкти -- туристичні підприємства -- туристические предприятия -- туристические фирмы -- туристичні фірми
Анотація: Рассмотрены основные направления повышения конкурентоспособности объектов на основе кластерной модели, основывающейся на создании ценности для потребителя и всех участников кластера. Доказано, что стратегическая цель всей кластерной системы как конкурентной единицы – это обеспечение конкурентоспособности на длительный временной период. Рассмотрена миссия и задачи развития кластера, а также достижение миссии развития кластера в долгосрочном периоде. Определены уровни управления кластером, этапы стратегического управления, регулирующий механизм кластера и его функции.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Колпакова, Галина Михайловна (доктор экономических наук; профессор кафедры финансов и кредита Московского государственного индустриального университета; г.Москва; Россия); Евдокимова, Юлия Викторовна (кандидат философских наук; доцент; исполнительный директор Института туризма и гостиничного хозяйства; г.Москва; Россия)

Знайти схожі

4.


    Зубарєва, М. А. (Національний університет "Острозька академія"; Острог).
    Особливості реклами та ПР у туризмі [Текст] / М. А. Зубарєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 7. - С. 15-20. - Література : С.19-20 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 76
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
PR-деятельность -- PR-діяльність -- интернет-технологии -- інтернет-технології -- паблик рилейшнз -- паблік рілейшнз -- реклама в туризме -- реклама у туризмі -- социальные коммуникации -- соціальні комунікації -- туристические фирмы -- туристические порталы -- туристические продукты -- туристические агентства -- туристичні фірми -- туристичні агентства -- туристичні портали -- туристичні продукти
Анотація: Розглянуто актуальні питання використання важливих інструментів прикладних соціальних комунікацій тактичного спрямування (реклама) і стратегічного (ПР). Охарактеризовано основні види реклами у туризмі та види ПР-діяльності. Виділено основні відмінності між рекламою і ПР у туристичній сфері. Визначено специфіку, проблематику реклами як основного інструменту для просування туристичного продукту на мережевий ринок.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Горин, Г. В.
    Систематизація методологічних підходів до визначення сутності поняття "рекреаційно-туристичний потенціал" [Текст] / Г. В. Горин // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 187-199 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. 197-199. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
рекреаційний потенціал -- рекреационный потенциал -- туристичний потенціал -- туристический потенциал -- туристичні фірми -- туристический потенциал -- рекреаційна географія -- рекреационная география -- рекреалогія -- рекреалогия -- географія туризму -- география туризма -- туризмологія -- туризмология -- регіональна економіка -- региональная экономика -- туристичні тури -- туристические туры -- туристські послуги -- туристские услуги
Анотація: Досліджено трактування терміна "потенціал" у різних сферах науки. Висвітлено різноманітні підходи вчених щодо теоретико-методологічних основ вивчення поняття "рекреаційно-туристичний потенціал регіону". Викладено прикладні аспекти формування різних підходів до визначення сутності дефініції "рекреаційно-туристичний потенціал регіону". Розроблено схему еволюції визначення поняття "рекреаційний потенціал" в економічній науці.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)