Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=формирование личности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-28 
1.


    Герасименко, Т. В.
    Елементи педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського як виховні інновації у формуванні особистості студента - майбутнього сім'янина / Т. В. Герасименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 57-66. - Бібліографія : С.66 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів -- вища освіта -- воспитание студентов -- высшее образование -- добрачные установки молодежи -- дошлюбна підготовка -- дошлюбні настанови молоді -- инновации в педагогике -- история педагогики -- история педагогики Украины -- інновації в педагогіці -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- образовательные инновации -- освітні інновації -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- підготовка до сімейного життя -- подготовка к семейной жизни -- семейное воспитание -- сімейне виховання -- формирование личности -- формирование личности студента -- формування особистості -- формування особистості студента
Анотація: В статті запропонована класифікація елементів педагогічної спадщини видатного педагога як виховних інновацій в підготовці студентської молоді до сімейного життя. Особливостями інноваційної дошлюбної підготовки з елементами педагогіки В.О.Сухомлинськог о є: людинознавча та народознавча спрямованість процесу; визначення змісту та методики інноваційної дошлюбної підготовки на засадах народної моралі, національних та загальнолюдських цінностей; формування гуманної, гармонійно розвиненої особистості м айбутнього сім'янина; становлення особистості педагога-вихователя як батька, старшого товариша і друга; конструктивна взаємодія навчального закладу та родини в процесі дошлюбної підготовки молоді.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Плахотнюк, О. Л.
    Концепція виховання характеру в сучасній системі шкільної освіти США / О. Л. Плахотнюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 117-125. - Бібліографія : С.124-125 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- виховання характеру -- виховна внекласна робота -- внекласна робота -- внеклассная работа -- внешкільне виховання -- внешкольное воспитание -- воспитание учеников -- воспитание характера -- воспитательная внеклассная работа -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- концепции воспитания -- концепції виховання -- моральне виховання -- моральне виховання учнів -- нравственное воспитание -- нравственное воспитание учащихся -- образование в США -- освіта в США -- позитивні риси характеру -- позитивные черты характера -- риси характеру -- середня освіта -- среднее образование -- формирование личности -- формирование личности учащихся -- формування особистості -- характер -- черты характера -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: В статті досліджені різноманітні визначення поняття "виховання характеру" та різноманітні підходи до упровадження відповідної концепції в школах США. Починаючи з 1998 р. кожного наступного року Товариство з питань виховання характеру визначає певну к ількість Національних шкіл характеру. Отже, виховання характеру в США - це всеохоплююче поняття, що об'єднує всі аспекти розвитку в памолоді позитивних рис характеру.


Знайти схожі

3.


    Антонюк, В. (доктор економіних наук).
    Якісна система безперервної освіти як умова підвищення конкурентоспроможності України та її регіонів / В. Антонюк, Ю. Дорофєєва // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 11-18 : табл., сх. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65
Рубрики: Економіка. Економічні науки
   Экономика. Экономические науки

   Україна
    США

    Велика Британія

    Польща

    Франція

    Данія

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- ступені освіти -- этапы образования -- безперервна освіта -- непрерывное образование -- людський капітал -- человеческий капитал -- якість освіти -- качество образования -- формування особистості -- формирование личности -- конкурентоспроможність економіки -- конкурентоспособность экономики -- конкурентоспроможність освіти -- конкурентоспособность образования -- конкурентоспроможність країни -- конкурентоспособность страны
Анотація: В статті висвітлюються питання забезпечення безперервної освіти як умови підвищення конкурентоспроможності країни та регіону. Розглядається стан формування безперервної освіти в Україні та окремих європейських країнах. Визначено основні проблеми забезпечення освіти впродовж життя та надані рекомендації щодо шляхів підвищення конкурентоспроможності освіти в Україні.


Дод.точки доступу:
Дорофєєва, Ю. (Інститут економіки промисловості НАН України м. Донецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Євтух, М. Б.
    Морфологічний аналіз і синтез структури життєвої компетентності людини / М. Б. Євтух // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 106-115. - Бібліографія : С.114-115 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- життєва компетентність -- индивидуализм и коллективизм -- індивідуалізм і колективізм -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностное образование -- компетентность -- компетентность жизненная -- личность -- морфологический анализ -- морфологічний аналіз -- особистість -- синтез -- формирование компетентности -- формирование личности -- формування компетентності -- формування особистості
Анотація: Розглянуто, як шляхом морфологічного аналізу і синтезу чинників формально отримана структура життєвої компетентності індивіда. В запропонованій структурі описані та акцентовані передумови і результати життєдіяльності індивіда в різних сферах. Отримана структура відображає важливі закономірності феномену життєвої компетентності, дозволяє збудувати формалізовану процедуру її кількісної оцінки та намітити шляхи її формування. Розглянута ознака "індивідуалізм - колективізм" - одна з найважливіших і зн ачною мірою визначає структуру й зміст життєвої компетентності людини.


Знайти схожі

5.


    Євтух, М. Б.
    Морфологічний аналіз і синтез структури життєвої компетентності людини / М. Б. Євтух // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 51-62. - Бібліографія : С.62 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- жизненная компетентность -- життєва компетентність -- личность -- морфологический анализ и синтез -- морфологічний аналіз і синтез -- особистість -- психология личности -- психологія особистості -- структура компетентности -- структура компетентності -- формирование личности -- формування особистості
Анотація: Розглянуто, як шляхом морфологічного аналізу і синтезу чинників одержано структуру життєвої компетентності індивіда. У запропонованій структурі життєвої компетентності описано й акцентовано передумови й результати життєдіяльності індивіда в різних сфе- рах. Одержана структура відбиває багато важливих закономірностей феномена життєвої компетентності, дає змогу побудувати формалізовану процедуру її кількісної оцінки та визначити методи її формування.


Знайти схожі

6.


    Бех, І. Д.
    Життя особистості як шлях до духовної далини / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 15-32. - Бібліографія : С.32 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- вчинок -- вчинок-переживання -- гнев -- гнів -- готовність до майбутнього -- готовность к будущему -- групове спілкування -- групповое общение -- духовні цінності -- духовные ценности -- жизненная направленность личности -- жизненные решения -- жизненные ситуации личности -- жизненный путь личности -- життєва спрямованість особистості -- життєвий шлях особистості -- життєві рішення -- життєві ситуації особистості -- моральні цінності -- моральные ценности -- направленность личности -- переживание гнева -- переживання гніву -- поступок -- поступок-переживание -- психологическая нестабильность -- психологічна нестабільність -- философия жизни -- філософія життя -- формирование личности -- формування особистості -- ценности -- ценности личности -- цінності -- цінності особистості -- Я-сам
Анотація: Морально-духовні цінності, тобто цінності, які входять до складу моральної культури людства, в структурі вчинку повинні бути його мотиваційною основою. В зв'язку з цим розглянуто: життя особистості, як систему вчинка, що розвивається; типи життєвої спря- мованості особистості; життя в контексті готовності особистості до майбутнього; різновиди переживань особистості; вплив емоційного фактору на психічне життя особистості; значення для неї відношення значущих інших; морально-ціннісні викривлення в груповому житті; спроможність підростаючої особистості до зміни приватного життя.


Знайти схожі

7.


    Гоштанар, І. В.
    Й.Ф.Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 115-125. - Бібліографія : С.125 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховуюче навчання -- воспитательное обучение -- естетичне виховання -- зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- история образования -- история педагогики -- історія освіти -- історія педагогіки -- мировоззрение -- моральність -- нравственность -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- самостійність -- самостоятельность -- світогляд -- формирование личности -- формирование мировоззрения -- формування особистості -- формування світогляду -- эстетическое воспитание
Анотація: Запропоновано переклад педагогічних публікацій одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки - Й.Ф.Гербарта. Це - листи-звіти про результати практичної виховної діяльності, які він під час свого перебування у Швейцарії мав надсил ати щодва місяці губернаторові Штейгеру. Ці листи-звіти розривають головну особливість гербартівської теорії виховання - формування естетичного уявлення про світ як головної мети виховання. Подан перший такий лист, датований листопадом 1797 року.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (педагог ; 1776-1841) \о нем\; Гербарт, Йоган Фрідріх \о нем\

Знайти схожі

8.


    Козак, І. В.
    Формування гуманістичного світогляду учнів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського / І. В. Козак // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 105-115. - Бібліографія : С.114-115 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- воспитание школьников -- гуманизм -- гуманистическое мировоззрение -- гуманізм -- гуманістичний світогляд -- духовність -- духовность -- история воспитания -- история образования -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія виховання -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- мировоззрение -- педагогическое наследие -- педагогічна спадщина -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- світогляд -- формирование личности -- формирование мировоззрения -- формування особистості -- формування світогляду -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: На основі праці відомих учених розкрито сутнісну характеристику поняття "гуманістичний світогляд", представлено його структуру й чинники, під впливом яких учителі Павлиської школи формували в учнів цей світогляд. Акцентовано увагу на формуванні духовн ого світу особистості, потреби тонкого проникнення в цей світ. Представлено механізми вироблення переконаності й гуманістичного світогляду, які застосовував у педагогічній практиці В.О.Сухомлинський.


Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

9.


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліографія : С.54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход -- діяльнісний підхід -- интегрированный подход -- інтегрований підхід -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- навчальний процес -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- пояснительно-преобразующая стратегия -- пояснювально-перетворювальна стратегія -- психология обучения -- психологія навчання -- развитие личности -- розвиток особистості -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- творча особистість -- творческая личность -- учебный процесс -- формирование личности -- формування особистості -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого. Результатом діяльнісного підходу є наукове знання, компетентнісного - науково-відповідний до свід, інтегрованого - науково-відповідна цілісна досвідченість. Синтез цих підходів - оптимальна суб'єктна основа для повноцінного розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.


Знайти схожі

10.


    Бех, І. Д.
    Психологічні механізми сходження особистості до духовних цінностей / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 37-44. - Бібліографія : С.44 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- духовні цінності -- духовные ценности -- емоційне самопідкріплення -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- психология личности -- психологія особистості -- рефлексивно-довільна спрямованість -- рефлексивно-произвольная направленность -- рефлексия -- рефлексія -- самовиховання -- самовоспитание -- саморазвитие -- саморозвиток -- самосвідомість -- самосознание -- свідомість -- сознание -- формирование личности -- формування особистості -- ценности -- цінності -- эмоциональное самоподкрепление -- Я-духовне -- Я-духовное -- Я-Ти-детермінація -- Я-Ты-детерминация
Анотація: Розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формуються духовні цінності особистості. У цьому зв'язку виділяються типи особистісної рефлексії в контексті їхніх духовно перетворювальних можливостей. Перший тип рефлексії - регулятивна; до другого типу доцільно зарахувати рефлексію визначальну; рефлексія синтезуюча - третій тип; четвертий тип представляє рефлексія створювальна. Оволодівши лише разом з педагогом технологією створення певної духовної цінності, вихованець набув цим самим дійових засобів для духовного самовиховання як відповідного саморозвитку.


Знайти схожі

11.


    Шпитальов, Геннадій Георгійович (кандидат історичних наук; доцент Запорізького національного технічного університету).
    Діалектика етичного та естетичного у процесі формування особистості фахівця охоронної діяльності / Г. Г. Шпитальов // Грані. - 2012. - № 1. - С. 22-25. - Бібліографія: : С.25 : 10 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
естетична свідомість -- етична свідомість -- личность -- морально-этические ориентиры -- особистість -- охоронна діяльність -- охоронці -- охранная деятельность -- охранники -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- професійна етика -- профессиональная этика -- философия образования -- філософія освіти -- формирование личности -- формування особистості -- эстетическое воспитание -- эстетическое сознание -- этическое сознание
Анотація: На основі аналізу світоглядних орієнтирів сучасної вітчизняної філософсько-педагогічної думки теоретично обгрунтовано необхідність взаємодії етичного та естетичного підходів до процесу підготовки майбутніх фахівців охоронної діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.
   60.55
   Б 90


    Буковинська, М. П. (кандидат економічних наук; професор; НУХТ).
    Формування і розвиток особистості : соціальний аспект / М. П. Буковинська // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - С. 172-175 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.55
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Социология личности

   Соціологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
воспитание личности -- виховання особистості -- моральное усовершенствование -- моральне удосконалення -- развитие личности -- розвиток особистості -- социальная детерминация личности -- соціальна детермінація особистості -- социальная среда -- соціальне середовище -- социальные работники -- соціальні працівники -- формирование личности -- формування особистості
Анотація: Розглянуто вплив соціальних факторів на формування особливості, які являються невід’ємною частиною стратегії розвитку корпорацій і держави в цілому.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

13.


    Тарабасова, А. Г. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Світ діяльності дитини дошкільного віку: теоретико-методологічні засади дослідження / А. Г. Тарабасова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 6. - С. 68-72. - Бібліографія : С. 72 : 10 назв
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
ведущая деятельность -- деятельность ребенка -- дитина -- діяльність дитини -- дошкільна освіта -- дошкільна педагогіка -- дошкільне виховання -- дошкільний вік -- дошкольная педагогика -- дошкольники -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- дошкольный возраст -- педагогика дошкольного возраста -- педагогическое воздействие -- педагогическое действие -- педагогічна дія -- педагогічна діяльність -- предметно-развивающая среда -- предметно-розвивальне середовище -- провідна діяльність -- развитие ребенка -- ребёнок -- розвиток дитини -- формирование личности -- формування особистості
Анотація: Досліджуються теоретико-методологічні засади різних видів діяльності дітей дошкільного віку, вплив предметно-розвивального середовища на розвиток дитини та роль провідної діяльності в житті дитини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.


    Тажикенова, Сапия (заведующая кафедрой экономических дисциплин Университета "Туран-Астана"; г.Астана; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент).
    Интерактивные методы обучения - инновация в образовании / С. Тажикенова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 500-506. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КИТ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
анализ ситуаций -- аналіз ситуацій -- активная учебная деятельность -- активізація учбової дільності -- выработка навыков -- напрацювання навичок -- высшее образование -- вища освіта -- методы активного обучения -- методи активного навчання -- практическое обучение -- практичне навчання -- приемы активного обучения -- прийоми активного навчання -- решение задач -- рішення завдань -- усвоение знаний -- засвоєння знань -- учебно-познавательная деятельность -- учбово-пізнавальна діяльність -- учебный процесс -- навчальний процес -- формирование личности -- формування особистості -- интерактивные методы обучения -- інтерактивні методи навчання
Анотація: Рассматривается использование активных методов в вузовском обучении как необходимого условия для подготовки высококвалифицированных специалистов, приводящего к положительным результатам, т.к. они позволяют формировать знания и умения и навыки студентов путем вовлечения их в активную учебно- познавательную деятельность, при этом учебная информация переходит в личностное знание студентов.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Об образовании, закон Республики Казахстан \о произв.\

Знайти схожі

15.


    Максимова, Наталія (доктор психологічних наук; професор).
    Позитивний клімат у сім'ї як запорука успішного формування особистості дитини / Н. Максимова, Л. Порох // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 44-49. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
виховний процес -- воспитательный процесс -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- психолого-педагогічна грамотність батьків -- психолого-педагогическая грамотность родителей -- формування особистості -- формирование личности -- психологічні служби -- психологические службы -- самодіагностика -- самодиагностика -- хібний тип виховання -- неправильный тип воспитания -- наукові погляди -- научные взгляды -- концепція індивідуальної психології -- концепция индивидуальной психологии -- формування захисних механізмів особистості -- формирование защитных механизмов личности -- поведінковий підхід -- поведенческий подход -- трансактивний аналіз -- трансактивный анализ -- теорія трансактивного аналізу -- теория трансактивного анализа -- типи виховання -- типы воспитания -- гіперпротекція -- гиперпротекция -- гіпопротекція -- гипопротекция -- неконгруентність у спілкуванні -- альтернуюче виховання
Анотація: Розглянуто проблему впливу особливостей сімейного виховання на формування особистості дитини. Проаналізовано концепції гуманистичної психології, в яких важливе значення в особистісному розвитку дитини відводиться дитячо-батьківським стосункам. наголошено на ролі шкільної психологічної служби в профілактиці сімейних негараздів, корекції сімейного виховання та підвищенні рівня психолого-педагогічної грамотності батьків.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Порох, Людмила; Адлер, Альфред (психолог ; 1870-1937) \о нем\; Фрейд, З. (австрийский психиатр; психолог ; 1856-1939) \о нем\; Берн, Э. (психотерапевт) \о нем\

Знайти схожі

16.


    Куліненко, Лілія (кандидат педагогічних наук; доцент; Ізмаїльський гуманітарний університет).
    Освіта як чинник формування громадянських якостей особистостей / Л. Куліненко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 33-39. - Бібліогр. в кінці ст. 14 назв
ББК 74.580.05
Рубрики: Гражданское воспитание
   Громадянське виховання

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- культура -- формування особистості -- навчально-виховний процес -- громадянські якості особистості -- учебно-воспитательный процесс -- формирование личности -- гражданские качества личности -- философия образования -- філософія освіти -- теория воспитатания -- теорія виховання
Анотація: Проаналізовано актуальні проблеми освіти як чинника формування громадянських якостей особистості.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Завгородня, Тетяна (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника).
    Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 20-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
епістолярна спадщина -- эпистолярное наследие -- батьківська педагогіка -- родительская педагогика -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- формування особистості -- формирование личности -- звернення батьків до дітей -- обращение отцов к детям -- епістолярій у літературних творах -- эпистолярий в литературных произведениях -- письменники -- писатели -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- теория воспитания -- теорія виховання
Анотація: Висвітлюється проблема ролі батька в сімейному вихованні. На прикладі листів до синів розглядається вплив батьків на формування особистості майбутніх поколінь в контексті європейських тенденцій розвитку педагогічної теорії та практики.


Дод.точки доступу:
Честерфилд, Филип Дормер Стенхоп, (английский государственный деятель; дипломат; писатель ; 1694-1773) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Стус , Василь (український письменник; поет; літературний критик; дисидент ; 1938-1985) \о нем\; Листи до сина \о произв.\; Письма к сыну \о произв.\

Знайти схожі

18.


    Сурков, В. В. (Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка; Суми).
    Гюбріс як фактор формування злочинної особистості / В. В. Сурков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 5. - С. 28-31. - Література : С.31 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.5
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
аномия -- аномія -- гюбрис -- гюбристический -- гюбріс -- гюбрістичний -- злочинна особистість -- злочинність -- криминология -- кримінологія -- личность преступника -- мотиви злочинів -- мотивы преступлений -- особистість злочинця -- преступная личность -- преступность -- состояние духа -- стан духу -- философия человека -- философская антропология -- філософія людини -- філософська антропологія -- формирование личности -- формування особистості -- ценностная ориентация -- ціннісна орієнтація
Анотація: Для філософської антропології важливо зрозуміти, які складові людської природи можуть розцінюватися як злочинні. Поняття "гюбріс" використовується для позначення світовідношення людини, що обумовлює її занадто зарозумілу, зухвалу поведінку, яка станов ить суспільну небезпеку. В історії кримінології є багато прикладів злочинних осіб з гюбрісом. Тому гюбріс можна вважати криміногенним фактором. Аналіз факторів, що стимулюють появу та зростання гюбрісу, дозволяють зробити висновок про те, що найбільшо ю мірою вони присутні у масовому суспільстві. Породжувана ним аномія може проявлятися як гюбріс, який часто виступає як криміногенний фактор. Таким чином, обмеження гюбрісу потребує змін в організації всього суспільного життя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи.).
    Педагогіка миру: актуальність теорії та практики / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 5-12. - Бібліогр.: 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
миролюбство -- миролюбие -- толерантність -- толерантность -- формування миролюбства -- формирование миролюбия -- виховання миролюбства -- воспитание миролюбия -- гуманізм -- гуманизм -- формування особистості -- формирование личности -- виховання духовно-світоглядних орієнтацій -- воспитание духовно-мировозренческих ориентаций -- роль учителя -- формування європейської людини -- формирование европейского человека -- полікультурне виховання -- поликультурное воспитание -- педагогіка миру -- педагогика мира -- благоговіння перед життям -- благоговение перед жизнью -- вічний мир -- вечный мир
Анотація: Аналізується актуальність цінності миру та миролюбства, формування цих якостей засобами навчання та виховання; автор стверджує, що базовими установками щодо змістовної організації цього процесу є ідея І. Канта про "вічний мир" та А. Швейцера "благоговіння перед життям"; підкреслено, що у філософсько-освітній літературі сформульовані основні принципи та напрями виховання миролюбства, однак на перешкоді їх утілення в конкретну виховну практику стоять, насамперед, традиції авторитарної, суб'єкт-об'єктної педагогіки, яка в основі своїй встановлює статусне розшарування між різними суб'єктами навчально-виховного процесу, що не сприяє вихованню толерантного ставлення до іншого; сучасна європейська практика виховання миролюбства і толерантності ґрунтується виключно на суб'єкт-суб'єктній, гуманістичній парадигмі виховання, яка ставить у центр будь-якого педагогічного процесу розвиток комунікативно-екзистенціального потенціалу дитини як людини та особистості - найвищої суспільної цінності.


Дод.точки доступу:
Кант, Імануїл (німецький філософ ; 1724-1804) \о нем\; Франк, С. (русский философ; психолог ; 1877-1950) \о нем\

Знайти схожі

20.


    Середа, Ольга (вчитель початкової школи, спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
    Розвиток і формування особистості молодшого школяра в умовах естетично-творчої діяльності / О. Середа // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 60-63. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

   Україна
    Украина

    Миколаївська область

    Николаевская область

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- развитие личности -- формування особистості -- формирование личности -- молодші школяри -- младшие школьники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- естетично-творча діяльність -- эстетично-творческая деятельность -- навчальні програми -- учебные программы -- початкова освіта -- начальное образование -- авторські школи -- авторские школы -- авторські програми -- авторские программы
Анотація: Проаналізовано психолого-педагогічні аспекти розвитку й формуванню особистості молодшого школяра в естетично-творчій діяльності, презентовано програму реалізації такого підходу в навчально-виховний процес початкової освіти.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел "Академія дитячої творчості" \о ней\; Академія дитячої творчості, спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)