Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=формы обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.


    Марцінко, Тетяна (асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
    Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
активне навчання -- активное обучение -- взаємодія в процесі навчання -- взаимодействие в процессе обучения -- викладання риторики -- виховний потенціал -- воспитательный потенциал -- групові технології навчання -- групповые технологии обучения -- зв'язне мовлення -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- коммуникативно-деловое обучение -- комунікативно-ділове навчання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- підлітки -- пізнавальна діяльність учнів -- подростки -- познавательная деятельность учащихся -- преподавание риторики -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- технологии обучения -- технології навчання -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.


Знайти схожі

2.


    Федорчук, Тетяна (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі / Тетяна Федорчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 9-16. - Бібліографія : С.16 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- преподавание риторики -- приемы обучения -- прийоми навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Автор статті розглядає такі форми, методи і прийоми навчання риторики, як метод опорних конспектів, діалогічний метод, метод мозкового штурму, ігрові методи, інтерактивні методи, прийоми роботи в групі тощо.


Знайти схожі

3.


    Кравець, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри корекційної психопедагогіки Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ імені Михайла Драгоманова).
    Особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної форми навчання / Н. Кравець, В. Шорохова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
розумова працездатність школярів -- працездатність школярів -- інклюзивна форма навчання -- форми навчання -- розумова працездатність -- розумово відсталі учні -- умственная трудоспособность школьников -- трудоспособность школьников -- инклюзивная форма обучения -- формы обучения -- умственная трудоспособность -- умственно отсталые дети
Анотація: Розглядаються особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної форми навчання, подаються результати експериментального дослідження.


Дод.точки доступу:
Шорохова, Валентина (методист науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти КМПУ імені Бориса Грінченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Безродна, Валентина (учитель історії ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності / В. Безродна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 66-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- комунікативна компетентність -- позитивна мотивація -- історична освіта -- методика викладання історії -- ключові компетентності -- інтерактивні форми навчання -- форми навчання -- метод групового обговорення -- тематичні семінари -- навчальні дискусії -- гуманизация образования -- коммуникативная компетентность -- позитивная мотивация -- историческое образование -- методика преподавания истории -- ключевые компетентности -- интерактивные формы обучения -- формы обучения -- метод группового обсуждения -- тематические семинары -- обучающие дискуссии
Анотація: Описано власний досвід автора з формування комунікативної компетентності учнів 10-11 класів на уроках історії в ліцеї при Донецькому національному універсітеті.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Пономаренко, Володимир (ректор Харківського національного економічного університету; доктор економічних наук; професор; академік Академії економічних наук; заслужений діяч науки і техніки України).
    Підвищення якості підготовки фахівців в університеті / В. Пономаренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 10. - С. 7-24 : табл., рис.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- підготовка фахівців -- університети -- самонавчання -- анкетування -- опитування абітурієнтів -- статистика -- виховна робота -- індивідуальні навчальні плани студентів -- ІНПС -- самостійна робота -- блочно-модульний контроль -- екзаменаційні оцінки -- форми навчання -- денна форма навчання -- заочна форма навчання -- персональні навчальні системи -- електронні підручники -- дистанційне навчання -- высшее образование -- подготовка специалистов -- университеты -- самообразование -- анкетирование -- опрос абитуриентов -- воспитательная работа -- индивидуальные учебные планы студентов -- ИУПС -- самостоятельная работа -- экзаменационные оценки -- формы обучения -- дневная форма обучения -- заочная форма обучения -- персональные учебные системы -- электронные учебники -- дистанционное обучение
Анотація: Розглядається проблема формування професійних компетенцій як одна з найбільш важливих у побудові та організації навчального процесу. Висвітлюється об'єктивна необхідність створення персональних навчальних систем на базі дистанційних технологій та детально розглядається механізм їх впровадження у ВНЗ на прикладі ХНЕУ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Шевчук, Л. М.
    Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 54-62. - Бібліографія : С.61-62 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
види навчання -- виды обучения -- групова навчальна діяльність -- групповая учебная деятельность -- индивидуально-групповое обучение -- індивідуально-групове навчання -- кооперативно-групове навчання -- кооперативно-групповое обучение -- модели обучения -- моделі навчання -- навчальна діяльність -- навчальний процес -- учебная деятельность -- учебный процесс -- форми навчання -- формы обучения -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглянуто сутність групової роботи учнів, описано її форми та види залежно від різних критеріїв. В груповій роботі можна використовувати колективну та індивідуальну форми навчальної діяльності. Різними можуть бути і моделі співпраці членів групи. Спільним для всіх моделей є неодмінно групове підбиття підсумків та звіт перед класом і вчителем про отримані результати. Існують: спільно-навчаюча, спільно-контролююча, спільно-рівноправна, спільно-індивідуальна, спільно-послідовна та контролююча моделі співпраці.


Знайти схожі

7.


    Бондар, Віталій (доктор педагогічних наук; професор; академік НАПН України; директор Науково-методичного центру накуової освіти ПНУ імені М.П. Драгоманова).
    Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- интегрированное обучение -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- інклюзивна педагогіка -- инклюзивная педагогика -- навчальний процес -- учебный процесс -- інтегрована освіта -- интегрированное образование -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- форми навчання -- формы обучения -- діти з особливостями розвитку -- дети с особенностями развития -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- моделі навчання дітей -- модели обучения детей
Анотація: Аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психологічного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини її відповідності потребам сьогодення і міжнародним вимогам.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Толкованов, В'ячеслав (Голова Національного агентства України з питань державної служби; кандидат юридичних наук; доктор публічного права).
    Підготовка професійних кадрів для роботи в органах державної влади та органах місцевого самоврядування: сучасний стан та підходи до модернізації / В. Толкованов // Вісник державної служби України : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 4. - С. 6-11 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.401
Рубрики: Право
   Адміністративне право

   Административное право

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
державна служба -- государственная служба -- державні службовці -- государственные служащие -- адміністративна реформа -- административная реформа -- місцеве самоврядування -- местное самоуправление -- кадрова політика -- кадровая политика -- професійна підготовка кадрів -- профессиональная подготовка кадров -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- підвищення рівня професійної компентності -- повышение уровня профессиональной компетентности -- магістри державної служби -- магистры государственной службы -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- форми навчання -- формы обучения -- види навчання -- виды обучения -- нормативно-правове регулювання
Анотація: Розглядаються актуальні питання підготовки кадрів для роботи в органах державної влади та органах місцевого самоврядування в контексті реалізації адміністративної реформи в Україні. На засадах аналізу чинних нормативно-правових актів, кращих практик визначаються подальші напрями покращення системи підвищення рівня професійної компетентності державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування в Україні.


Дод.точки доступу:
Про державну службу, закон України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


   
    Методи навчання української мови у системі компетентністної освіти [Текст] // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 6. - С. 13-14 : фото . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

    Київ

    Киев

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- педагогічні конференції -- педагогические конференции -- наукові конференції -- научные конференции -- методи навчання -- методы обучения -- прийоми навчання -- приемы обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- форми навчання -- формы обучения -- форми організації навчання -- формы организации обучения -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- дослідницькі методи навчання -- исследовательские методы обучения -- інтерактивні вправи -- интерактивные упражнения
Анотація: Репортаж з круглого столу в Інституті педагогіки НАПНУ, присвяченого інноваційним методикам навчання української мови.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Методи навчання української мови у системі компетентністної освіти, круглий стіл \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Дроздова, Ірина (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки та психології професійної підготовки ХНАДУ).
    Методика аудиторних і позааудиториних занять як основа розвитку професійного мовлення студентів-нефілологів / І. Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 21-25. - Література : С.25 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудиторна робота -- аудиторная работа -- аудиторные занятия -- вища освіта -- внеаудиторная деятельность студентов -- высшее образование -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- позааудиторні заняття -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- украинский язык -- українська мова -- учебные лекции -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Здійснюється аналіз методики аудиторних і позааудиторних занять як основи розвитку професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

11.
   06
   С 92


    Бондаренко, О. В.
    Використання інтерактивних форм навчання у вищих навчальних закладах / О. В. Бондаренко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, НДІ духовного розвитку людини. - Луганськ, 2013. - Вип. 2 (55). - С. 3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- ВНЗ -- форми навчання -- інтерактивне навчання -- образование -- ВУЗ -- формы обучения -- интерактивное обучение

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 11. - С. 21-25. - Література : С.25 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
виховання на уроках літератури -- воспитание на уроках литературы -- духовна культура -- духовная культура -- духовні цінності -- духовные ценности -- зарубежная детская литература -- методи навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- методы обучения -- моральна культура -- моральная культура -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Автор статті досліджує поняття духовної та моральної культури, пропонує форми і методи навчання, які сприяють формуванню моральних цінностей учнів, розвитку духовної сфери.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зарубіж_літ_в_шк_Укр_2014_11\8.pdf

Знайти схожі

13.


    Безена, І. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Технологічний вимір трансформації змісту освіти для розвитку та самореалізації особистості школяра: філософсько-освітній аспект / І. М. Безена // Грані. - 2015. - № 3. - С. 118-124. - Бібліографія : С.124 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
альтернативна освіта -- альтернативное образование -- дистанционное образование -- дистанційна освіта -- зміст освіти -- индивидуальное обучение -- интерактивность -- індивідуальне навчання -- інтерактивність -- класно-урочна форма навчання -- классно-урочная форма обучения -- компетентнісний підхід -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- личность школьника -- навчально-виховний процес -- неформальна освіта -- неформальное образование -- особистість школяра -- развитие личности -- розвиток особистості -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- содержание образования -- технологическое измерение -- технологічний вимір -- трансформация содержания образования -- трансформація змісту освіти -- учебно-воспитательный процесс -- философия воспитания -- философия образования -- философско-образовательный аспект -- філософія виховання -- філософія освіти -- філософсько-освітній аспект -- формальна освіта -- формальное образование -- форми навчання -- формы обучения -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: У навчальному процесі необхідно забезпечити збалансованість особистісних і загальнодержавних інтересів. Це зумовляє два основні напрями формування змісту шкільної освіти: державний та особистісний, який уможливлює вибір кожним учнем предметів і курсів , які поглиблюють і доповнюють визначений державою навчальний зміст. Загальновизнано, що наблизити школу до потреб дітей, а разом з тим - і до реалізації гуманістичних цінностей в навчально-виховному процесі без контролю з боку громадськості неможливо . Тобто постає питання про прозорість навчальної роботи школи, технологічного процесу трансформації форм навчання, а також формування змісту загальноосвітньої підготовки, його коригування відповідно до запитів замовників освітньої послуги.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\21.pdf

Знайти схожі

14.


    Кравченко, Юрій (завідувач кафедри комп'ютерних наук; доктор технічних наук; професор).
    Концепція раціонального структурування знань у системі дистанційного навчання [Текст] / Ю. Кравченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 4/5. - С. 76-86. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- проблеми упровадження дистанційного навчання -- проблемы внедрения дистанционного обучения -- підготовка викладачів дистанційного навчання -- подготовка преподавателей дистанционного обучения -- термінологія -- терминология -- навчально-матеріальне забезпечення -- учебно-материальное обеспечение -- форми навчання -- формы обучения -- структуризація знань -- структуризация знаний -- моделювання знань -- моделирование знаний -- структурний аналіз знань -- структурный анализ знаний -- інформаційні ресурси -- информационные ресурсы
Анотація: Доводиться, що розвиток дистанційного навчання є об'єктивною тенденцією впровадження інформаційних технологій в усі сфери людської діяльності. Доведена актуальність проблематики, яка пов'язана з певними труднощами при структуризації великої кількості навчального матеріалу в комп'ютерній системі у формі, зручній для навчального процесу. Запропонована нова концепція найбільш повного використання інформаційного ресурсу у системі дистанційног навчання, заснована на ідеї структурування знань, з урахуванням того, що знання, на відміну від даних, самі породжують знання.


Знайти схожі

15.


    Задорожній, В. (вчитель фізики та іфнорматики; вчитель І категорії).
    Використання комп'ютерних технологій під час вивчення курсу фізики / В. Задорожній. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 51-53. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- информационные технологии -- розвиток інформаційних технологій -- развитие информационных технологий -- інформатика -- информатика -- інформатизація освіти -- информатизация образования -- комп'ютерні технології -- компьютерные технологии -- комп'ютерні технології на уроках фізики -- компьютерные технологии на уроках физики -- творчий розвиток учнів -- творческое развитие учащихся -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- форми навчання -- формы обучения -- методи навчання -- методы обучения -- організаційно-педагогічні умови -- организационно-педагогические условия -- діяльність учнів -- деятельность учащихся -- фізика -- физика
Анотація: Розглядаються проблеми застосування комп'ютерної технології на уроках фізики, зокрема під час проведення уроків різних типів. Обґрунтовується, що така технологія є ефективним засобом активізації учнів у процесі навчання. Пропонуються шляхи використання комп'ютера на уроках фізики.


Дод.точки доступу:
Про заходи щодо забезпечення комп'ютерної грамотності учнів середніх навчальних закладів і широкого впровадження електронно-обчислювальної техніки в навчальний процес, постанова \о произв.\

Знайти схожі

16.


    Костюк, Вікторія (викладач кафедри англійської мови у судноводінні).
    Використання кейс-технологій на занятті з іноземної мови / В. Костюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 47-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
професійно-орієнтоване спілкування -- профессионально-ориентированное общение -- кейс-технології -- кейс-технологии -- методи активного навчання -- методы активного обучения -- засоби навчання -- средства обучения -- форми навчання -- формы обучения -- учбові предмети -- учебные предметы -- іноземні мови -- иностранные языки -- методика застосування кейс-технологій -- методика применения кейс-технологий -- кейс -- планування етапів заняття -- планирование этапов занятий
Анотація: Розглянуто методику організації навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування на основі кейс-технологій, реалізація яких має забезпечити високий рівень професійної підготовки майбутніх фахівців. Охарактеризовано особливості їх реалізації в морських навчальних закладах. Доведено, що використання цих технологій сприяє професійному становленню; дає смогу вирішити проблему шляхом аналізу її складових, залучити курсантів до колективного вирішеня професійних питань, активізувати набуті знання з фахових дисциплін, застосувати теоретичні знання на практиці. Наголошено, що робота курсантів з англомовним кейсом допомогає викладачу викликати зацікавленість до вивчення іноземних мов, розвинути креативність, уяву, розумові якості курсантів, уміння усного мовлення, активувати знання лексики та граматики. Підсумовано, що процес опрацювання кейсу мотивує курсантів вивчати англійську мову, сприяє поліпшенню розуміння головної ідеї кейсу, допомогає виявити труднощі, які постають у курсантів під час усного мовлення.


Знайти схожі

17.


    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; член-кореспондент НАНО; Львів).
    Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів [Текст] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : науково-методичний журнал. - 2015. - № 11. - С. 2-7. - Библиогр.: с. 6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
форми навчання -- методи навчання -- духовно-моральна культура -- духовні цінності -- цінності пізнання -- цінність Батьківщини -- принципи гармонізації -- принципи людяності -- принцип проблемності навчання -- аксіологічний принцип -- метод проблемно-рефлексивного полілогу -- кольорограма героя -- твори-спогади -- зона комфортного мислення -- формы обучения -- методы обучения -- духовно-моральные культуры -- духовные ценности -- ценности познания -- ценности Родины -- принципы гармонизации -- принципы человечности -- принципы проблемности обучения -- аксиологический принцип -- метод проблемно-рефлексивного полилога -- произведения-воспоминания -- зона комфортного мышления
Анотація: Про сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.11.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

18.
   656.2
   П 78


    Патласов, О. М.
    Організації безперервного моніторингу навчання - важлива задача якісного навчання та підвищення кваліфікації [Текст] / О. М. Патласов, В. П. Купрій // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : тез. докл. 75 Междунар. науч.-практ. конф. (Днепропетровск, 14-15 мая 2015 г.) / Днепропетр. нац. ун-т ж.-д. трансп. им. акад. В. Лазаряна, Восточноукр. науч. центр, Укртрансакад. - Днепропетровск, 2015. - С. 419-420
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КККГ -- КТОФ -- вища освіта -- высшее образование -- форми навчання -- формы обучения -- якість навчання -- качество обучения -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- моніторинг навчання -- мониторинг обучения


Дод.точки доступу:
Купрій, В. П.; Куприй, В. П.; Патласов, А. М.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Загородня, Алла (кандидат педагогічних нгаук; професор кафедри професійної освіти та управління навчальним закладом).
    Форми і методи підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України / А. Загородня // Вища школа. - 2017. - № 1. - С. 37-43. - Бібліогр.: у виносках. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта -- экономическое образование -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- форми навчання -- формы обучения -- методи навчання -- методы обучения -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- модульне навчання -- модульное обучение -- навчальні тренінги -- учебные тренинги -- фахівці фінансово-економічного профілю -- специалисты финансово-экономического профиля
Анотація: Розглядаються форми і методи підготовки фахівців економічної галузі у вишах. Зазначається, що система форм і методів підготовки фахівців економічної галузі у вітчизняних вишах ґрунтується на спільних вимогах, критеріях та стандартах на- ціональних систем вищої освіти і спрямовані на підвищення їх конкурентоспроможності, забезпечення мобільності студентів, викладачів та науковців.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2017_1\4.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)