Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=фірмова конкурентоспроможність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Лу, Вень-Мінь (доцент кафедри фінансового управління Національного університету оборони; м.Тайбей; Тайвань; PhD (управління бізнесом)).
    Ефективність корпорації і корпоративна соціальна відповідальність : граничний підхід / В. -М. Лу, В. -К. Ван, Д. -С. Хе // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 364-375 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Объединения предприятий

   Обєднання підприємств

Кл.слова (ненормовані):
анализ функциональной среды -- аналіз функціонального середовища -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- теория корпоративного управления -- теорія корпоративного управління -- корпоративне управління -- корпоративное управление -- рыночная стоимость -- ринкова вартість -- социальные взаимодействия -- соціальні взаємодії -- топ-менеджмент -- управление качеством -- управління якістю -- управление персоналом -- управління персоналом -- фирменная конкурентоспособность -- фірмова конкурентоспроможність -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- экономическая эффективность предприятий -- економічна ефективність підприємств
Анотація: Вивчено зв'язок між корпоративною соціальною відповідальністю (КСО) і ефективністю корпорації, розроблено рекомендації топ-менеджерам з розвитку КСО і підвищення конкурентоспроможності фірм. Результати показали, що вплив різних показників корпоративної соціальної відповідальності на рентабельність невисокий. Проте створення ринкової вартості залежить від рівня корпоративного управління, соціальної взаємодії, різносторонності, піклування про екологію і підвищення якості товарів. Фірми повинні враховувати ці 5 чинників для підвищення конкурентоспроможності і збільшення ринкової вартості.


Дод.точки доступу:
Ван, Вей-Кан (професор кафедри бухгалтерського обліку Коледжу менеджменту Університету Юань Цзе; м.Таоюань; Тайвань; PhD); Хе, Дун-Син (викладач кафедри фінансового менеджменту Національного університету оборони; м.Тайбей; Тайвань)

Знайти схожі

2.


    Лінь, Фень-І (професор кафедри управління бізнесом Національного технологічного університету; м.Тайбей; Тайвань; PhD (менеджмент)).
    Нагороди за якість як основа комплексного управління якістю у високотехнологічних галузіх / Ф. -І. Лінь, П. Ц.-Л. Ван, Дж. Інь // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 392-402 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика отраслей промышленности

   Економіка галузей промисловості

   Управление качеством

   Управління якістю

Кл.слова (ненормовані):
высокотехнологическая промышленность -- високотехнологічна промисловість -- Дельфи модифицированный метод -- Дельфі модифицированный метод -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- качество администрирования -- якість адміністрування -- комплексне управління якістю -- метод анализа иерархий -- метод аналізу ієрархій -- модифицированный метод Дельфи -- модифікований метод Дельфі -- управленческая комплексность -- управлінська комплексність -- фирменная конкурентоспособность -- фірмова конкурентоспроможність
Анотація: Досліджено тайванську систему нагород за якість у рамках вимірювання критеріїв комплексного управління якістю (КУЯ) та проаналізовано його вплив на конкурентоспроможність фірми для галузі високотехнологічної промисловості. Для виявлення факторів, що впливають на реалізацію КУЯ, застосовано модифікований метод Дельфі, а потім проведено аналіз ієрархій для встановлення пріоритетності показників. Результати показали, що модель, яка використовує показники нагород за якість, надійно визначає розміри впровадження КУЯ. Ключовими факторами успіху для високотехнологічних фірм є активна участь вищого керівництва і клієнтоорієнтована стратегія розвитку. Описано теоретичні та практичні способи застосування отриманих даних.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ван, Печсі Цзін-Лін (викладач Інституту промислового і бізнес-управління Національного технологічного університету; м.Тайбей; Тайвань); Інь, Джиммі (фінансовий директор"Chongqing Songlia Property Corporation"; м.Тайбей; Тайвань); Тайваньская национальная награда за качество \о ней\

Знайти схожі

3.


    Буковинська, М. П. (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту та адміністрування Національного університету харчових технологій; м.Київ).
    Корпоративна соціальна відповідальність як фактор розвитку бізнеса і суспільства [Текст] / М. П. Буковинська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 5. - С. 8-11 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Корпоративное управление

   Корпоративное управление

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
анализ функциональной среды -- аналіз функціонального середовища -- объединение предприятий -- обєднання підприємств -- бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- КСО -- КСВ -- корпоративная экологическая ответственность -- корпоративна екологічна відповідальність -- общественное развитие -- суспільний розвиток -- потребители продукции -- споживачі продукції -- предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність -- топ-менеджмент -- управление качеством продукции -- управління якістю продукції -- управление персоналом -- управління персоналом -- фирменная конкурентоспособность -- фірмова конкурентоспроможність -- экологические аспекты -- екологічні аспекти -- экономическая эффективность корпоративной социальной ответственности -- економічна ефективність корпоративної соціальної відповідальності -- репутаційний менеджмент -- репутационный менеджмент -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Розглянуто вплив корпоративної соціальної відповідальності на розвиток бізнесу та суспільства. Проаналізовано групи корпоративної соціальної відповідальності - внутрішню та зовнішню, які ураховуються при розробці ефективної бізнес-стратегії. Конкретизовано перелік соціальних та екологічних проблем, які відчуває бізнес, виявлено основні підходи до концепції корпоративної соціальної відповідальності, в основі яких лежить ідея морально-етичного обов'язку бізнесу та окремих менеджерів перед суспільством.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Боуэн, Хоуард Р. (американский экономист) \о нем\; Социальная ответственность бизнесмена \о произв.\Хлебпром, украинский концерн \о нем\; Нестле, компания \о ней\

Знайти схожі

4.


    Баула, Олексій Віталійович (студент Київського національного університету технологій і дизайну).
    Сучасні аспекти формування корпоративно-соціальної відповідальності в Україні [Текст] / О. В. Баула, Ганущак-Єфіменко Л.М. // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 11. - С. 26-28. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.292г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория корпоративного управления

   Теорія корпоративного управління

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
объединение предприятий -- обєднання підприємств -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- корпорации -- корпорації -- КСО -- КСВ -- организационные модели -- організаційні моделі -- социальная деятельность корпораций -- соціальна діяльність корпорацій -- триада бизнес-государство-общество -- тріада бізнес-держава-суспільство -- фирменная конкурентоспособность -- фірмова конкурентоспроможність -- экономическая эффективность социальной деятельности корпораций -- економічна ефективність соціальної діяльності корпорацій
Анотація: Досліджено теоретичні засади корпоративної соціальної відповідальності, обгрунтовано вплив практик корпоративної соціальної відповідальності на соціально-економічний розвиток бізнесу. Виокремлено сучасні теоретичні та практичні аспекти формування корпоративної соціальної відповідальності в Україні.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Ганущак-Єфіменко, Людмила Михайлівна (доктор економічних наук; доцент доцент; завідувач кафедри підприємництва Київського національного університету технологій і дизайну)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)