Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=фірмова конкурентоспроможність<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Лу, Вень-Мінь
(доцент кафедри фінансового управління Національного університету оборони; м.Тайбей; Тайвань; PhD (управління бізнесом)).
Ефективність корпорації і корпоративна соціальна відповідальність : граничний підхід / В. -М. Лу, В. -К. Ван, Д. -С. Хе> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 364-375 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.292г-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Объединения предприятий
Обєднання підприємств
Кл.слова (ненормовані):
анализ функциональной среды
--
аналіз функціонального середовища
--
корпоративная социальная ответственность
--
корпоративна соціальна відповідальність
--
теория корпоративного управления
--
теорія корпоративного управління
--
корпоративне управління
--
корпоративное управление
--
рыночная стоимость
--
ринкова вартість
--
социальные взаимодействия
--
соціальні взаємодії
--
топ-менеджмент
--
управление качеством
--
управління якістю
--
управление персоналом
--
управління персоналом
--
фирменная конкурентоспособность
--
фірмова
конкурентоспроможність
--
конкурентоспособность предприятий
--
конкурентоспроможність
підприємств
--
экономическая эффективность предприятий
--
економічна ефективність підприємств
Анотація:
Вивчено зв'язок між корпоративною соціальною відповідальністю (КСО) і ефективністю корпорації, розроблено рекомендації топ-менеджерам з розвитку КСО і підвищення конкурентоспроможності фірм. Результати показали, що вплив різних показників корпоративної соціальної відповідальності на рентабельність невисокий. Проте створення ринкової вартості залежить від рівня корпоративного управління, соціальної взаємодії, різносторонності, піклування про екологію і підвищення якості товарів. Фірми повинні враховувати ці 5 чинників для підвищення конкурентоспроможності і збільшення ринкової вартості.
Дод.точки доступу:
Ван, Вей-Кан (професор кафедри бухгалтерського обліку Коледжу менеджменту Університету Юань Цзе; м.Таоюань; Тайвань; PhD); Хе, Дун-Син (викладач кафедри фінансового менеджменту Національного університету оборони; м.Тайбей; Тайвань)
Знайти схожі
>
2.
Лінь, Фень-І
(професор кафедри управління бізнесом Національного технологічного університету; м.Тайбей; Тайвань; PhD (менеджмент)).
Нагороди за якість як основа комплексного управління якістю у високотехнологічних галузіх / Ф. -І. Лінь, П. Ц.-Л. Ван, Дж. Інь> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 11
. - С. 392-402 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.304в7-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика отраслей промышленности
Економіка галузей промисловості
Управление качеством
Управління якістю
Кл.слова (ненормовані):
высокотехнологическая промышленность
--
високотехнологічна промисловість
--
Дельфи модифицированный метод
--
Дельфі модифицированный метод
--
детерминирующие факторы
--
детермінуючі фактори
--
качество администрирования
--
якість адміністрування
--
комплексне управління якістю
--
метод анализа иерархий
--
метод аналізу ієрархій
--
модифицированный метод Дельфи
--
модифікований метод Дельфі
--
управленческая комплексность
--
управлінська комплексність
--
фирменная конкурентоспособность
--
фірмова
конкурентоспроможність
Анотація:
Досліджено тайванську систему нагород за якість у рамках вимірювання критеріїв комплексного управління якістю (КУЯ) та проаналізовано його вплив на
конкурентоспроможність
фірми для галузі високотехнологічної промисловості. Для виявлення факторів, що впливають на реалізацію КУЯ, застосовано модифікований метод Дельфі, а потім проведено аналіз ієрархій для встановлення пріоритетності показників. Результати показали, що модель, яка використовує показники нагород за якість, надійно визначає розміри впровадження КУЯ. Ключовими факторами успіху для високотехнологічних фірм є активна участь вищого керівництва і клієнтоорієнтована стратегія розвитку. Описано теоретичні та практичні способи застосування отриманих даних.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Ван, Печсі Цзін-Лін (викладач Інституту промислового і бізнес-управління Національного технологічного університету; м.Тайбей; Тайвань); Інь, Джиммі (фінансовий директор"Chongqing Songlia Property Corporation"; м.Тайбей; Тайвань); Тайваньская национальная награда за качество \о ней\
Знайти схожі
>
3.
Буковинська, М. П.
(доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту та адміністрування Національного університету харчових технологій; м.Київ).
Корпоративна соціальна відповідальність як фактор розвитку бізнеса і суспільства [Текст] / М. П. Буковинська> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. -
№ 5
. - С. 8-11 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.292г-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Корпоративное управление
Корпоративное управление
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
анализ функциональной среды
--
аналіз функціонального середовища
--
объединение предприятий
--
обєднання підприємств
--
бизнес-стратегии
--
бізнес-стратегії
--
корпоративная социальная ответственность
--
корпоративна соціальна відповідальність
--
социальная ответственность бизнеса
--
соціальна відповідальність бізнесу
--
КСО
--
КСВ
--
корпоративная экологическая ответственность
--
корпоративна екологічна відповідальність
--
общественное развитие
--
суспільний розвиток
--
потребители продукции
--
споживачі продукції
--
предпринимательская деятельность
--
підприємницька діяльність
--
топ-менеджмент
--
управление качеством продукции
--
управління якістю продукції
--
управление персоналом
--
управління персоналом
--
фирменная конкурентоспособность
--
фірмова
конкурентоспроможність
--
экологические аспекты
--
екологічні аспекти
--
экономическая эффективность корпоративной социальной ответственности
--
економічна ефективність корпоративної соціальної відповідальності
--
репутаційний менеджмент
--
репутационный менеджмент
--
зарубіжний досвід
--
зарубежный опыт
Анотація:
Розглянуто вплив корпоративної соціальної відповідальності на розвиток бізнесу та суспільства. Проаналізовано групи корпоративної соціальної відповідальності - внутрішню та зовнішню, які ураховуються при розробці ефективної бізнес-стратегії. Конкретизовано перелік соціальних та екологічних проблем, які відчуває бізнес, виявлено основні підходи до концепції корпоративної соціальної відповідальності, в основі яких лежить ідея морально-етичного обов'язку бізнесу та окремих менеджерів перед суспільством.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Боуэн, Хоуард Р. (американский экономист) \о нем\; Социальная ответственность бизнесмена \о произв.\Хлебпром, украинский концерн \о нем\; Нестле, компания \о ней\
Знайти схожі
>
4.
Баула, Олексій Віталійович
(студент Київського національного університету технологій і дизайну).
Сучасні аспекти формування корпоративно-соціальної відповідальності в Україні [Текст] / О. В. Баула, Ганущак-Єфіменко Л.М.> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. -
№ 11
. - С. 26-28. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
334:316.334.2
ББК
65.292г-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Теория корпоративного управления
Теорія корпоративного управління
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
объединение предприятий
--
обєднання підприємств
--
корпоративная социальная ответственность
--
корпоративна соціальна відповідальність
--
социальная ответственность бизнеса
--
соціальна відповідальність бізнесу
--
корпорации
--
корпорації
--
КСО
--
КСВ
--
организационные модели
--
організаційні моделі
--
социальная деятельность корпораций
--
соціальна діяльність корпорацій
--
триада бизнес-государство-общество
--
тріада бізнес-держава-суспільство
--
фирменная конкурентоспособность
--
фірмова
конкурентоспроможність
--
экономическая эффективность социальной деятельности корпораций
--
економічна ефективність соціальної діяльності корпорацій
Анотація:
Досліджено теоретичні засади корпоративної соціальної відповідальності, обгрунтовано вплив практик корпоративної соціальної відповідальності на соціально-економічний розвиток бізнесу. Виокремлено сучасні теоретичні та практичні аспекти формування корпоративної соціальної відповідальності в Україні.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Ганущак-Єфіменко, Людмила Михайлівна (доктор економічних наук; доцент доцент; завідувач кафедри підприємництва Київського національного університету технологій і дизайну)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)