Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=цифрова інформація<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Сатті, Саклейн Латіф
(викладач Коледжу бізнес-адміністрування Університету Короля Сауда; м.Ер-Ряд; Саудівська Аравія; МВА).
Інформованість інвесторів, непрйняття ризику й ухвалення інвестиційних рішень / С. Л. Сатті, Дін С. Уд Сіа Уд, Насір Алі Н.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 380-389. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290г-56
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы предприятия
Фінанси підприємства
Кл.слова (ненормовані):
инвестиционные решения
--
інвестиційні рішення
--
капиталовложения
--
капіталовкладення
--
инвестиционные риски
--
інвестиційні ризики
--
инвесторы
--
інвестори
--
информированность инвесторов
--
інформованість інвесторів
--
консультационная информация
--
консультаційна
інформація
--
информационный поиск
--
інформаційний пошук
--
максимальная доходность
--
максимальна прибутковість
--
управленческие стратегии
--
управлінські стратегії
--
цифрова
я информация
--
цифрова
інформація
--
эвристика
--
евристика
--
инвестиционные решения
--
інвестиційні рішення
Анотація:
Обгрунтовано, що ризик є важливим чинником максимізації прибутку. Інвестори шукають інформацію для зменшення невизначеності, пов'язаної з інвестиційним рішенням. Показано психологічні чинники неприйняття ризику і стратегій скорочення ризиків в процесі ухвалення інвестиційних рішень. Доповнено стратегії зниження ризиків і моделі ухвалення рішень інвесторами, досліджено інформованість інвесторів та її вплив на пошук інформації і ухвалення інвестиційних рішень. Результати дослідження показали, що інформованість інвесторів може спростити пошук інформації та інвестиційний процес. Інвестор із повнішою інформацією може приймати рішення, виходячи зі своїх знань і досвіду.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Дін С. Уд, Сіа Уд (молодший науковий співробітник Університету IQRA; м.Ісламабад; Пакистан); Алі Н., Насір (викладач Коледжу бізнес-адміністрування Університету Короля Сауда; м.Ер-Ріяд; Саудівська Аравія)
Знайти схожі
>
2.
Дубовик, Тетяна Віталіївна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
Управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями підприємств [Текст] / Т. В. Дубовик, В.В. Ортинська> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 10
. - С. 61-65 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
методологія маркетингу
--
методология маркетинга
--
маркетинговые коммуникации предприятий
--
маркетингові комунікації підприємств
--
интернет-маркетинговые коммуникации предприятий
--
інтернет-маркетингові комунікації підприємств
--
интегрированные коммуникационные технологии
--
інтегровані коммунікаційні технології
--
кросс-функциональность
--
крос-функціональність
--
терминология
--
термінологія
--
управленческие системы
--
управлінські системи
--
цифрова
я информация
--
цифрова
інформація
Анотація:
Наведено аналіз проблем формування інтегрованих маркетингових комунікацій з урахуванням розвитку цифрових технопопй, визначено поняття інтегрованих ІНТЕРНЕТ-маркетингових комунікацій, обґрунтовані основні принципи та елементи побудови системи управління ІНТЕРНЕТ-маркетинговими комунікаціями.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Ортинська, В.В. (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету)
Знайти схожі
>
3.
Онищенко, О.
Адаптація бібліотек до "життя в цифрі" / О. Онищенко> // Бібліотечний вісник. - 2020. -
№ 1 (255)
. - С. 3-8
УДК
025.3/.6:004+[02:[004:316.77]]–044.247
Рубрики:
Бібліотечна справа
Банковское дело
Інформаційні технології
Информационные технологии
Комунікації
Коммуникации
Кл.слова (ненормовані):
цифровізація бібліотек
--
цифровизация библиотек
--
електронні ресурси
--
электронные ресурсы
--
цифрова
інформація
--
цифрова
я информация
--
національні лінгвістичні корпуси
--
национальные лингвистические корпуса
--
цифровий інтегрований сервіс
--
цифровой интегрированный сервис
--
дистанційне обслуговування читачів
--
дистанционное обслуживание читателей
--
інформаційна аналітика бібліотек
--
информационная аналитика библиотек
Є примірники у відділах:
ДИР Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)