Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якість медичних послуг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


   
    Система управління якістю медичних послуг / М. Павленко [и др.] // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2011. - № 2. - С. 41-45. - Библиогр.: с. 45. - 1 табл., 1 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

Кл.слова (ненормовані):
якість послуг -- качество услуг -- система управління якістю -- СУЯ -- система управления качеством -- СУК -- медичні послуги -- медицинские услуги -- методичні положення -- методические положения -- охорона здоров’я -- охрана здоровья -- системна криза -- системный кризис -- здоров’я населення -- здоровье населения -- демографічна ситуація -- демографическая ситуация -- медична допомога -- медицинская помощь -- фармакологічна допомога -- фармакологическая помощь -- качество медицинских услуг -- якість медичних послуг
Анотація: Досліджено основні методичні положення щодо створення системи управління якістю медичних послуг.


Дод.точки доступу:
Павленко, М. (директор); Маматова, Т. (кандидат економічних наук, доцент); Маматов, В. (кандидат економічних наук, доцент, заступник генерального директора); Федьо, О. (інженер 1-ї категорії)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Блащук, Тетяна (кандидат юридичних наук; доцент кафедри цивільно-правових дисциплін Національного університету "Острозька академія").
    Якість медичної допомоги (послуги) та право на якість медичної допомоги (послуги): співвідношення понять / Т. Блащук, І. Пецко // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 4. - С. 33-36. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Гражданское право

Кл.слова (ненормовані):
медична допомога -- медицинская помощь -- якість медичної допомоги -- качество медицинской помощи -- охорона здоров'я -- охрана здоровья -- якість медичних послуг -- качество медицинских услуг -- медичні послуги -- медицинские услуги -- право на якісну медичну допомогу -- право на качественную медицинскую помощь
Анотація: Аналізуються поняття "якість медичної допомоги (послуги)" як правова категорія у законодавстві України та спеціальній літературі, а також походження та зміст права на якість медичної допомоги (послуги), визначається співвідношення цих понять.

Перейти к внешнему ресурсу: Якість медичної допомоги (послуги) та

Дод.точки доступу:
Пецко, Ірина (магістр права)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Йованович Міленковіч, Марина (викладач факультету організаційних наук Університету Белграду; Сербія; PhD).
    Зв'язок через ІНТЕРНЕТ і SMS в системі охорони здоров'я Республіки Сербія / Йованович Міленковіч М., Д. Міленкович, М. Доброта // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 364-369 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.495(4ЮГС)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика здравоохранения

   Економіка охорони здоров'я

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
врачи -- лікарі -- техническое обеспечение -- технічне забезпечення -- глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- здравоохранение -- охорона здоров'я -- ИНТЕРНЕТ-услуги -- ІНТЕРНЕТ-послуги -- информационные технологии в медицине -- інформаційні технології в медицині -- качество медицинских услуг -- якість медичних послуг -- медичні послуги -- медицинские услуги -- коммуникационные технологии в медицине -- комунікаційні технології в медицині -- мобильная связь -- мобільний зв'язок -- пациенты -- пацієнти -- SMS-услуги -- SMS-послуги
Анотація: Визначено, що однією з основних проблем охорони здоров'я і сучасної медицини в цілому є збір, обробка і використання даних, які збираються щодня у вигляді паперової документації в медичних установах. Впровадження інформаційних і комунікативних технологій підвищує ефективність, продуктивність і якість роботи організацій охорони здоров'я, а також надає можливість покращити спілкування між пацієнтами і лікарями. Можливими каналами зв'язку є Інтернет і SMS. Досліджуються можливості використання ІНТЕРНЕТ і SMS для спілкування між лікарями і пацієнтами в Республіці Сербія.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Міленкович, Деян (співробітник Генерального штабу Збройних Сил Сербії); Доброта, Марина (асистент кафедри статистики Університету Белграду; Сербія); INTEPNET, глобальная информационнная сеть \о нем\

Знайти схожі

4.


    Рудавська, Іга (професор кафедри підприємницьких стратегій Університету Щецина; Польща; PhD).
    Методика оцінювання якості послуг у сфері охорони здоров'я : загальна концепція / І. Рудавська // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 9. - С. 481-491. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.495в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология здравоохранения

   Методологія охорони здоров'я

Кл.слова (ненормовані):
интегрированное здравоохранение -- інтегрована охорона здоров'я -- здравоохранение -- охорона здоров'я -- качество медицинских услуг -- якість медичних послуг -- лечебные учреждения -- лікувальні заклади -- медицинское обслуживание -- медичне обслуговування -- медичні послуги -- медицинские услуги -- оценочная методология -- оціночна методологія -- пациенты -- персонал
Анотація: Полано методологію оцінювання якості обслуговування пацієнтів у галузі охорони здоров'я. Описано модель інтегрованої охорони здоров'я, яка представляє взаємовідношення "пацієнт — персонал лікарні" в даному контексті. Вивчено якість обслуговування пацієнтів і методи його оцінювання, представлено базові параметри нового підходу до оцінювання пацієнтом якості обслуговування в рамках єдиної системи охорони здоров'я.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Тулай, О. І. (кандидат економічних наук; доцент; докторант кафедри фінансів ім. С. І. Юрія).
    Проблеми та перспективи державного фінансування системи охорони здоров'я в Україні [Текст] / О. І. Тулай // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2016. - № 4. - С. 84-99 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.495
Рубрики: Экономика
   Экономика здравоохранения

   Економіка

   Економіка охорони здоров'я

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
державне фінансування охорони здоров'я -- государственное финансирование охраны здоровья -- якість медичних послуг -- качество медицинских услуг -- державно-приватне партнерство -- государственно-частное партнерство -- інститути громадянського суспільства -- институты гражданского общества -- бюджетні видатки на охорону здоров'я -- бюджетные расходы на охрану здоровья -- медична субвенція -- медицинская субвенция -- державна політика -- государственная политика -- реформування системи охорони здоров'я -- реформирование системы охраны здоровья -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Висвітлено сучасний стан і перспективи державного фінансування охорони здоров'я в контексті ідеології стійкого людського розвитку. З'ясовано, що якість медичних послуг безпосередньо впливає на ефективність використаня бюджетних коштів. Проаналізовано рівень державного фінансування охорони здоров'я в європейських країнах і в Україні та зроблено висновок, що в нашій країні він є низьким.Наведено принципи державної фінансової підтримки галузі, реалізація котрих передбачає взаємодію держави та суб'єктів господарювання приватної форми власності й громадського сектору. Розглянуто переваги державно-приватного партнерства у сфері охорони здоров'я та сформульовано умови його продуктивності. Підкреслено, що процес модернізації вітчизняної системи охорони здоров'я залежить від об'єднання таких двох впливових сил, як реформа згори, котра проводиться державою, та реформа знизу, що здійснюється зусиллями самих громадян у напрямі поліпшення медичних послуг і підвищення якості життя загалом.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)