Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтеграція освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.


    Липова, Людмила ([та інші]).
    Самовизначення особистості в контексті інтеграції України до європейського інтелектуального простору / Л Липова // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 2 - 6. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04.(4 Укр)
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
державні освітні програми -- модернізація освітньої системи -- деференціація навчання -- профільне навчання -- самовизначення учнів -- стан професійного самовизначення -- навчально-виробничі комбінати -- індивідуальні особливості інтелекту -- авторитарний уніфікований зміст -- конкурентоспроможність освіти -- незалежне тестування -- компетентність учнів -- інтеграція освіти -- шкільна психологічна служба -- розвивальне навчання акмеологічного типу -- проектування самовизначення -- Болонський процес -- государственная общеобразовательная программа -- модернизация образовательной системы -- дифферинцированное обучение -- профильное обучение -- самовыражение учеников -- интеграция образования -- независимое тестирование -- компетентность учеников -- проектирование самовыражения
Анотація: Виведення освіти на рівень розвинутих країн світу корінним реформуванням її концептуальних, структурних та організаційних засад. Модернізація освітньої системи є суспільною потребою та фундоментальною умовою інтеграції України до Європейського інтелектуального простору.

Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70

Дод.точки доступу:
гімназія №86 \о ней\; гімназія № 90 \о ней\

Знайти схожі

2.


    Пальчук, М. І.
    Глобалізаційні процеси в єдиному освітньому просторі та їхній вплив на стратегічний розвиток професійної освіти / М. І. Пальчук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 38-49. - Бібліографія : С.47-49 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- интеграция образования -- интернационализация образования -- інтеграція освіти -- інтернаціоналізація освіти -- модернизация образования -- модернізація освіти -- образование в Европейском Союзе -- образование и глобализация -- образование и рынок труда -- образовательное пространство -- освіта в Європейському Союзі -- освіта і глобалізація -- освіта і ринок праці -- освітній простір -- професійна освіта -- профессиональное образование -- стратегическое развитие -- стратегічний розвиток
Анотація: Розглянуті проблеми впливу глобалізаційних процесів на розвиток професійної освіти в умовах загальноєвропейської інтеграції. Розкриті особливості розвитку системи професійної освіти в країнах ЄС. Обгрунтована необхідність орієнтації професійної освіти на світовий ринок праці.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

3.


    Якубов, Ф. (ректор Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор технічних наук; професор; герой України; заслужений діяч науки Узбекістану; заслужений працівник освіти України; лауреат національної премії України імені Т. Г. Шевченка).
    Кримський інженерно-педагогічний університет - інтелектуальна основа інтеграційних процесів у багатонаціональному Криму / Ф. Якубов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 3/4. - С. 5-10
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Крим

Кл.слова (ненормовані):
інтерв'ю -- ВНЗ -- університети -- історія університетів -- інтеграція освіти -- Болонський процес -- вища освіта -- вищі навчальні заклади -- интервью -- ВУЗы -- университеты -- история университетов -- интеграция образования -- Болонский процесс -- высшее образование -- высшие учебные заведения
Анотація: Розкривається роль Кримського інженерно-педагогічного університету як інтелектуальної бази для інтеграційних процесів в умовах полікультурності.


Дод.точки доступу:
Кримський інженерно-педагогічний університет \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Шрамко, Ярослав (доктор філософських наук; професор; в.о. ректора КДПУ).
    Досвід упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес педагогічного універсітету / Я. Шрамко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 8-10. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- интеграция образования -- кредитно-модульная система -- высшие учебные заведения -- педагогические университеты -- системи навчання -- педагогічна освіта -- Болонський процес -- інтеграція освіти -- кредитно-модульна система -- вищі навчальні заклади -- педагогічні університети
Анотація: Проаналізовано особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в педагогічному універсітеті. Автор розглядає проблеми модернізації вищої освіти в аспекті її інтеграції в європейський освітній простір.


Дод.точки доступу:
Криворізький державний педагогічний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Таланова, Жанна (докторант Інституту вищої освіти НАПН України; кандидат наук з державного управління).
    Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? / Ж. Таланова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 7/8. - С. 96-106 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- докторська підготовка -- інтеграція освіти -- вища освіта -- Європейська освіта -- докторська освіта -- підготовка докторів наук -- міжнародні стандарти -- законопроекти -- Болонский процесс -- докторская подготовка -- интеграция образования -- высшее образование -- европейское образование -- докторское образование -- подготовка докторов наук -- доктора наук -- международные стандарты -- законопроекты
Анотація: На підставі узагальнення світового і європейського досвіду здійснено системну класифікацію докторської підготовки за рівнями, етапами, циклами, типами. Надано рекомендації щодо реформування підготовки кандидатів і докторів наук та її віднесення до вищої освіти в Україні в контексті сучасних тенденцій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Іщенко, Тетяна (директор Науково-методичного центру аграрної освіти України; кандидат педагогічних наук; професор).
    Без права на помилку / Т. Іщенко, М. Хоменко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 11. - С. 47-56. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- реформування освіти -- підготовка фахівців -- інтеграція освіти -- молодші спеціалісти -- професійно-технічна освіта -- конкурентоспроможність освіти -- высшее образование -- реформирование образования -- подготовка специалистов -- интеграция образования -- младшие специалисты -- профессионально-техническое образование -- конкурентоспособность образования
Анотація: Вказується необхідність створення сучасної конкурентоспроможності системи вищої освіти з урахуванням аналізу сильних і слабих сторін вищої школи, розмаїття підходів і пропозиції щодо підвищення якості підготовки фахівців.


Дод.точки доступу:
Хоменко, Микола (директор відокремленого структурного підрозділу Науково-методичного центру аграрної освіти України "Навчально-методичний центр"; кандидат педагогічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Андрушкевич, Фабіан.
    Основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці / Ф. Андрушкевич // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 108-113. - Библиогр. в конце ст. 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 84.58ж
Рубрики: міжнародні зв'язки вищої освіти
   международные связи в высшем образовании

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція освіти -- міжнародна співпраця в галузі освіти -- транскордонна академічна співпраця
Анотація: У статті аналізуються основні напрями та форми українсько-польської академічної співпраці - обмін студентами і викладачами, проведення наукових форумів і спільних досліджень, наукове стажування і захист дисертацій тощо.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Лігум, Ю. С.
    Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 22-27. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- интеграция образования -- информационно-коммуникационные технологии -- інтеграція освіти -- інформаційно-комунікаційні технології -- качество высшего образования -- качество образования -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- образование Украины -- образовательное пространство -- освіта України -- освітній простір -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- сервери ВНЗ -- серверы ВУЗов -- технологии обучения -- технології навчання -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Розглянуто питання застосування інформаційних систем і технологій для забезпечення якості освіти. Одним з напрямів виконання поставлених задач є впровадження інформаційних систем підтримки ухвалення рішень (ІСПУР) у різних ВНЗ, що дасть змогу обмінюватися базами знань між їхніми (ВНЗ) серверами та буде забезпечувати ці виші інформацією в реальному масштабі часу. Завдяки впровадженню ІСПУР можна буде підвищити якість освіти й реалізувати систему "подвійного" чи "багатостороннього" диплома, що передбачає видачу двох чи більше дипломів двома чи більше ВНЗ за спорідненими навчальними напрямами чи спеціальностями.


Знайти схожі

9.


    Приходченко, К. І.
    Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 63-70. - Бібліографія : С.69-70 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта України -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- интеграция образования -- інтеграція освіти -- качество высшего образования -- качество образования -- навчання -- образование Украины -- образовательное пространство -- обучение -- освіта України -- освітній простір -- підвищення якості освіти -- повышение качества образования -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Розглянуто Болонську систему навчання, яка відкриває студентам великі можливості для розширення обміну інформацією та взаємодії в гуманітарній сфері, в духовному збагаченні.


Знайти схожі

10.


    Черепаха, В. М.
    Філософські основи сучасної освіти / В. М. Черепаха // Безпека життєдіяльності. - 2012. - № 5 : 28-33
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

Кл.слова (ненормовані):
философия образования -- філософія освіти -- Болонский процесс -- Болонський процес -- задачи образования -- завдання освіти -- проблемы образования -- проблеми освіти -- модензация образования -- модернізація освіти -- непрерывное образование -- безперервна освіта -- образовательные услуги -- освітні послуги -- интеграция образования -- інтеграція освіти -- образовательные инновации -- освітні інновації


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Клименко, Л. (професор; доктор технічних наук).
    Перспективи і роль академічних консорціумів у процесах реформування вищої освіти в Україні / Л. Клименко, Ю. Кондратенко // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 45-55 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Образование
   Высшее профессиональное образование

   Освіта

   Вища фахова освіта

   Україна

   Украина

Кл.слова (ненормовані):
міжуніверситетська співпраця -- інтеграція освіти -- академічні консорціуми -- реформування освіти -- вища освіта -- економіка знань -- межуниверситетское сотрудничество -- интеграция образования -- академические консорциумы -- реформирование образования -- высшее образование -- экономика знаний
Анотація: Присвячено обговоренню проблем взаємозв’язку демократичних змін в освітянській сфері для підвищення рівня кваліфікації.

Перейти к внешнему ресурсу: Перспективи і роль

Дод.точки доступу:
Кондратенко, Ю. (професор; доктор технічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Мусієнко, І. І. (доктор наук з державного управління; професор Нац.ун-ту "Юридична академія імені Ярослава Мудрого").
    Освітні стратегії формування національних інтересів у добу глобалізації / І. І. Мусієнко // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 9. - С. 117-120. - Література : С. 120 : 4 назви
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- евроинтеграция образования -- євроінтеграція освіти -- интеграция образования -- інтеграція освіти -- национальные интересы -- національні інтереси -- образование и глобализация -- образовательная безопасность -- образовательная политика -- образовательные стратегии -- освіта і глобалізація -- освітня безпека -- освітня політика -- украинская политология -- украинский социум -- украинское общество -- українська політологія -- українське суспільство -- український соціум
Анотація: Присвячено аналізу особливостей формування та провадження національних інтересів в українському суспільстві в добу глобалізації, розкривається роль освіти як провідного чинника формування національних інтересів українського соціуму з урахуванням специфіки європейської освітньої інтеграції, яка не зводиться до організаційних змін. Особлива увага приділена проблемам освітньої безпеки.

Перейти к внешнему ресурсу: 

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

13.


    Глибовець, Микола (декан факультету інформатики; доктор фізико-математичних наук; професор).
    Факультет інформатики Національного університету "Києво-Могилянська академія": чи справді "Могилянка"-лише гуманітарний виш? / М. Глибовець, В. Бублик, С. Гороховський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 3/4. - С. 109-117. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
інформатика -- информатика -- програмна інженерія -- программная инженерия -- прикладна математика -- прикладная математика -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- електронне навчання -- электронное обучение -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- інтеграція виробництва -- интеграция производства -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади
Анотація: Зроблена спроба визначити місце інформатики в суспільстві на різних етапах його розвитку, а також розглядається досвід факультету інформатики НаУКМА у застосування інноваційних технологій у процесі навчання. Ретельно досліджуються зміст та цілі навчання, обгрунтовано роль математики та програмування як основ сучасної освіти в галузі ІТ-технологій. Показано, як навіть у традиційно гуманітарному університеті вивчення та застосування ІТ-технологій може посісти гідне місце. Підсумовано атракційні можливості факультету інформатики порівняно зі звичними традиціями навчання у класичних університетах. Висвітлюється становлення факультету як лідера серед технічних факультетів України.



Дод.точки доступу:
Бублик, Володимир (завідувач кафедри мультимедійних систем ; кандидат фізико-математичних наук; доцент); Гороховський, Семен (керівник магістерської програми "Інформаційні та управляючі системи та технології"; кандидат фізико-математичних наук; доцент); Національний університет "Києво-Могилянська Академія" \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Ніколаєнко, Станіслав (доктор педагогічних наук; професор; ректор).
    Дослідницькі університети у системі освіти та науки України / С. Ніколаєнко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 8. - С. 7-15. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- дослідницькі університети -- исследовательские университеты -- інтегрований розвиток освіти -- интегрированное развитие образования -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- дослідницькі парки -- исследовательские парки -- трикутник знань -- треугольник знаний -- наука-освіта-інновації -- наука-образование-инновации -- досвід університетів -- опыт университетов -- підготовка магістрів -- подготовка магистров
Анотація: Висвітлено місце та роль дослідницьких університетів у системі сучансої освіти й науки в Україні. Автор виділяє етапи формування дослідницьких університетів, їх спільні характерні риси та основні завдання. розвиток дослідницьких університетів в Україні продемоностровано на прикладі Національного університету біоресурсів та природокористування України.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Положення про дослідницький університет \о произв.\; Національний університет біоресурсів і природокористування України \о нем\

Знайти схожі

15.


    Костіна, Лариса (відмінник освіти України; директор).
    Готовність учителя до інноваційної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі: вектори виміру / Л. Костіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 3-8 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційний потенціал педагогів -- инновационный потенциал педагогов -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- педагогічні нововведення -- педагогические нововведения -- готовність до інноваційної діяльності -- готовность к инновационной деятельности -- педагогічні концепції -- педагогические концепции -- професійна готовність -- профессиональная готовность -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- педагогічна практика -- педагогическая практика -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев -- самоосвітня діяльність педагогів -- самообразовательная деятельность педагогов -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения
Анотація: Розглядається проблема інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Визначається поняття інноваційного потенціалу педагога та його складових, критеріїв, показників та рівнів сформованості. Обгрунтовуються уміння та якості, якими повинен володіти вчитель, готовий до інноваційної педагогічної діяльності.


Дод.точки доступу:
Ліцей №293 І-ІІІ ступеню Деснянського районй М. Києва \о нем\

Знайти схожі

16.


    Мінчев, Красімір (Надзвичайний і Повноважний Посол Республіки Болгарії в Україні).
    "Для мене такими близькими є біль та страждання українського народу, і я намагаюсь допомогти йому своєю діяльністю" / К. Мінчев ; інтерв'ю підготувала А. Пугач // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 9-11 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інтерв'ю -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- педагогічні нововведення -- педагогические нововведения -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- іноземні мови -- иностранные языки -- болгарська мова -- болгарский язык -- міжнародна співпраця -- международное солтрудничество -- Болонський процес -- Болонский процесс
Анотація: Про українсько-болгарські зв'язки у галузі освіти.


Дод.точки доступу:
Пугач, Анжеліна (головний редактор журналу "Рідна школа"); Ліцей №293 І-ІІІ ступеню Деснянського районй М. Києва \о нем\

Знайти схожі

17.


    Рябченко, Володимир (кандидат сільськогосподарських наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник відділу якості вищої освіти).
    Проблема якості вітчизняної вищої освіти в контексті освітянських реформ: ретроспектива й сучасність з позицій світоглядно-компетентнісного підходу [Текст] / В. Рябченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 1. - С. 12-27. - Бібліогр. в кінці ст. 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58в2 + 74.58ц
Рубрики: Образование. Педагогика
   Философия образования

   Освіта. Педагогіка

   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- освітянські реформи -- світоглядно-компетентнісний підхід -- ринок праці -- інтеграція освіти -- высшее образование -- образовательные реформы -- мировоззренческо-компетентностный подход -- рынок труда -- интеграция образования -- реформи вищої освіти -- якість освіти -- реформы высшего образования -- качество высшего образования
Анотація: Проаналізовано основні реформи вищої школи України, які були здійснені за останні 35 років та їх вплив на якість вищої освіти.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

18.


    Архипова, Світлана (кандидат педагогічних наук; професор; завідувач кафедри соціальної роботи і соціальної педагогіки).
    Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників у рамках програми подвійних дипломів [Текст] / С. Архипова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 4. - С. 101-106. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
соціальні педагогі -- социальные педагоги -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- подвійні дипломи -- двойные дипломы -- співпраця в освітній сфері -- сотрудничество в образовательной сфере -- європейський простір освіти -- европейское пространство образования -- програма подвійних дипломів -- програма двойных дипломов -- університетська освіта -- университетское образование -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- національні університети -- национальные университеты
Анотація: Акцентується увага на тому, що розвиток сучасного суспільства відбувається на тлі політичних і соціальних перетворень, які актуалізують проблеми поширення міжкультурних зв'язків між народами, глобалізації, інтеграції соціально-економічного й освітнього простору. Вказано, що політика Європейського Союзу у сфері освіти є одним із головних факторів, який впливає на всі сфери суспільного життя і багато в чому визначає вектор європейської інтеграції в цілому.


Дод.точки доступу:
Подвійний диплом, програма \о произв.\; Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

19.


    Кочубейник, О. М.
    Спільний комунікативний простір як реалізація міждисциплінарної інтеграції освіти й науки у гуманітарній сфері / О. М. Кочубейник // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 1. - С. 66-69. - Література : 1 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.0
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- гуманитарная сфера -- гуманітарна сфера -- информационно-коммуникативное пространство -- інформаційно-комунікативний простір -- междисциплинарные исследования -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- інтеграція науки -- интеграция науки -- міждисциплінарні дослідження -- наука и образование -- наука і освіта
Анотація: Проаналізовано проблемне поле інтеграціїх наукової та освітньої діяльності в сучасному українському просторі. Обговорено ресурси інтеграції науки та освіти як основи досягнення результатів світового рівня.


Знайти схожі

20.


    Набок, М. В.
    Інтеграція освіти і науки України як проблема державної політики у сфері науки і технологій / М. В. Набок // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 3. - С. 26-33. - Література : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища школа -- высшая школа -- высшее образование -- наука и образование -- наука і освіта -- наукова політика -- науково-дослідницька діяльність студентів -- научная политика -- научно-исследовательская работа студентов -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- державна політика -- государственная политика -- университетская наука -- університетська наука -- университеты -- університети
Анотація: Проаналізовано проблеми та перспективи інтеграції освіти й науки у вищій школі України в контексті змін законодавства у сфері науки і технологій упродовж періоду незалежності.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)