Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інформаційне поле<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Білецький, Антон (директор маркетинг-конслтингової агенції "Business2People2).
    Новий Інтернет-маркетинг / А. Білецький // Маркетинг в Україні : науково-теоретичний журнал. Ринки.Маркетингові дослідження. . - 2012. - № 1. - С. 61-63
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- медійний простір -- медийное пространство -- інформаційне поле -- информационное поле


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Сусська, Ольга (кандидат філологічних наук; доцент Національного університету "Києво-Могилянська академія").
    Інтерпретативні можливості теорії відповідності інформаційного поля індивіда / О. Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 131-138. - Джерела : С.137-138
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виртуальная реальность -- віртуальна реальність -- информационное поле -- информационный обмен -- інформаційне поле -- інформаційний обмін -- коммуникативное взаимодействие -- комунікативна взаємодія -- масова комунікація -- массовая коммуникация -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія Інтернету -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій
Анотація: Подано аналіз рівнів відповідності складових процесу конструювання інформаційного поля особистості на підставі авторської категорії відповідності інформаційного поля.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Чеклов, В. Ф. (кандидат технічних наук; ДонІЗТ).
    Інтероперабельність промислового і магістрального залізничного транспорту на основі інформаційно-керуючих систем / В. Ф. Чеклов // Залізн. трансп. України. - 2014. - № 1. - С. 11-19 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Залізничний транспорт
   Железнодорожный транспорт

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- промисловий залізничний транспорт -- промышленный железнодорожный транспорт -- магістральний транспорт -- магистральный транспорт -- интероперабельность -- інтероперабельність -- обсяги перевезень -- объемы перевозок -- залізничні перевезення -- железнодорожные перевозки -- транспортні комплекси -- транспортные комплексы -- вантажні перевезення -- грузовые перевозки -- інформаційно-керуючі системи -- информационно-управляющие системы -- автоматизовані системи управління -- автоматизированные системы управления -- під'їзні колії -- подъездные пути -- інформаційне поле -- информационное поле -- електронні дані -- электронные данные -- електронний документообіг -- электронный документооборот -- залізничні тарифи -- железнодорожные тарифы -- автоматизовані робочі місця -- автоматизированные рабочие места
Анотація: В статті аналізується взаємодія промислового і магістрального залізничного транспорту, інтероперабельності на основі інформаційно-керуючих систем. Визначено поняття інтероперабельності промислового і магістрального залізничного транспорту, інформаційно-керуючих систем.

Утримувачі документа:
Науково-технічна бібліотека Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Литвинчук, Ірина Ірина Леонідівна (кандидат економічних наук; доцент; докторант кафедри економічної теорії та інтелектуальної власності Житомирського національного агроекологічного університту; м.Житомир).
    Наукова школа менеджменту інтелектуальної власності в агроекономічних дослідженнях [Текст] / І. Л. Литвинчук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 11. - С. 8-22 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельского хозяйства, 1999-2015 гг.

   Економіка сільського господарства, 1999-2015 рр.

   Організація виробництва

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аграрная экономика -- аграрна економіка -- агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- организация производства -- організація виробництва -- интеллектуальные бизнес-процессы -- інтелектуальні бізнес-процеси -- информационное поле -- інформаційне поле -- исследовательский мониторинг -- досліднцький моніторинг -- коммуникационная институциализация -- комунікаційна інституціалізація -- международное сотрудничество -- міжнародне співробітництво -- менеджмент -- наукометрия -- наукометрія -- научные школы -- наукові школи -- системный инструментарий -- системний інструментарій -- специализированные репозитарии научных работ -- спеціалізовані репозитарії наукових робіт -- творческая активность -- творча активність -- теоретические исследования -- теоретичні дослідження -- управление интеллектуальной собственностью -- управління інтелектуальною власністю -- цитування авторів -- цитування статей
Анотація: Презентовано результати моніторингу дослідницької активності у сфері проблематики управління інтелектуальною власністю в аграрному секторі економіки з акцентом на тематичну диференціацію інформаційного поля та ідентифікацію моделей творчої активності. Доведено неформальний характер формування інтелектуального ландшафту досліджень проблеми. Обґрунтовано пропозиції щодо інституціонального розвитку наукової комунікації дослідників тематики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

5.


    Сусська, Ольга (кандидат філологічних наук; професор кафедри соціології МАУП).
    Методологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіа [Текст] / О. Сусска // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 2. - С. 119-130 : 2 табл. - Библиогр.: с. 129-130 (14 назв.). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 76
Рубрики: Средства массовой информации
   СМИ в целом

   Засоби масової інформації

   Змі в цілому

Кл.слова (ненормовані):
информационное поле -- інформаційне поле -- коммуникативные стратегии -- комунікативні стратегії -- массовые коммуникации -- масові комунікації -- методологии исследований -- методології досліджень -- социокультурный анализ -- соціокультурний аналіз -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- социология масс-медиа -- соціологія мас-медіа -- социология массовых коммуникаций -- соціологія масових комунікацій
Анотація: Речь идет об использовании различных научных подходов в изучении коммуникативных стратегий, в частности в исследовании коммуникативных действий персонифицированного субъекта, направленных на формирование собственного информационного поля.
Йдеться про використання різних наукових підходів у вивченні комунікативних стратегій, зокрема в дослідженні комунікативних дій персоніфікованого суб'єкта, спрямованих на формування власного інформаційного поля.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)