Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (6)Мережеві ресурси (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Економіка туризму<.>
Загальна кількість знайдених документів : 209
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Гуменюк, В. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри готельно-ресторанної справи Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника).
    Чинники сезонності в управлінні фінансовим забезпеченням туристичних підприємств / В. В. Гуменюк // Фінанси України : Науково- теоретичний та інформаційно- практичний журнал Міністерства фінансів України. - 2008. - № 8. - С. 74-81 : табл. - Библиогр.: в сносках
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    Прикарпаття

Кл.слова (ненормовані):
фінанси підприємств -- туристичні підприємства -- туристична галузь -- управління фінансами -- фінансовий менеджмент -- суб'єкти господарювання -- ризики транспортної галузі -- біржові температурні погодні деривативи -- ф'ючерси на погоду -- температурні контракти -- финансы предприятий -- туристические предприятия -- туристическая отрасль -- управление финансами -- финансовый менеджмент -- субъекты хозяйствования -- риски траснпортной отрасли -- биржевые температурные погодные деривативы -- фьючерсы на погоду -- температурные контракты
Анотація: Досліджено проблематику фінансового забезпечення суб'єктів господарювання туристичної галузі у зв'язку з сезонним характером їх операційної діяльності.


Дод.точки доступу:
ЗАТ "Перлини Прикарпаття"
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (18.12.2008р. Інв.2083ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Забалдіна, Ю.
    Використання моделі Леунга для нечіткого прогнозування туристичних об'єктів / Ю. Забалдіна, Д. Бугайко, О. Попович // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-19. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- ринок туристичних послуг -- туристичні послуги -- туристичні фірми -- туристичні об'єкти -- прогнозування туристичних об'єктів -- модель Леунга -- використання моделі Леунга в прогнозуванні -- моделювання туристичних потоків -- трансформації туристичних об'єктів -- экономика туризма -- рынок туристических услуг -- туристические услуги -- туристические фирмы -- туристические объекты -- использование модели Леунга в прогнозировании -- моделирование туристических потоков -- трансформация туристических объектов
Анотація: Розглядається можливість використання нечіткої моделі Леунга в евристичному факторному аналізі. Досліджується використання вказаного виду моделі при класифікації туристичних об'єктів за критерієм привабливості для споживачів.


Дод.точки доступу:
Бугайко, Д.; Попович, О.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.05.2009р. Інв.2449ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Мигалина, Юрій (Мукачівський державний університет).
    Санаторно-курортні заклади України: бізнес чи соціальна спрямованість? / Ю. Мигалина // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 6. - С. 38-40 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- галузі економіки -- туристична галузь -- сфера послуг -- курортна справа -- рекреаційно-туристична діяльність -- лікувально-оздоровчий туризм -- санаторно-курортні заклади -- оздоровчі заклади -- комерційні СПА-заклади -- захворюваність населення -- статистика захворюваності -- экономика туризма -- отрасли экономики -- туристическая отрасль -- сфера услуг -- курортное дело -- рекреационно-туристическая деятельность -- лечебно-оздоровительный туризм -- санаторно-курортные заведения -- оздоровительные заведения -- коммерческие СПА-заведения -- заболеваемость населения -- статистика заболеваемости
Анотація: Акцентовано увагу на перспективності розвитку санаторно-курортної справи в Україні. Але, в той же час, наголошено на непростій ситуації, в якій опинилися вітчизняні санаторно-курортні та оздоровчі заклади. Автор запропонував найбільш вдалі, з його точки зору, варіанти виходу в даній ситуації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Абдулхаіров, Аджеміль Закер'янович (к. п. н.; доцент кафедри економіки та менеджменту; декан факультету мистецтв РВУЗ "Кримський інженерно-педагогічний університет").
    Роль міністерства курортів і туризму АР Крим у рекламно-інформаційному просуванні Кримського туристського продукту / А. З. Абдулхаіров // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 4. - С. 7-9. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    АР Крим

    Украина

    АР Крым

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- туристичні продукти -- туристичні послуги -- рекреаційні послуги -- просування туристичних продуктів -- рекламно-інформаційна діяльність -- рекламно-інформаційна політика -- туристські інформаційні центри -- туристські сайти -- міжнародні туристські виставки -- туристські виставки -- рекламна діяльність -- державне регулювання -- экономика туризма -- туристические продукты -- туристические услуги -- рекреационные услуги -- продвижение туристических продуктов -- рекламно-информационная деятельность -- рекламно-информационная политика -- туристические информационные центры -- туристические сайты -- международные туристические выставки -- туристические выставки
Анотація: Охарактеризовано використання Міністерством курортів і туризму Автономної Республіки Крим таких ключових інструментів просування туристського продукту як участь у міжнародних туристських виставках, створення туристичних інформаційних центрів, розміщення рекламних матеріалів.


Дод.точки доступу:
Міністерство курортів і туризму АР Крим \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Дергоусова, Алла (аспірант; Українська державна академія залізничого транспорту).
    До питання визначення факторів конкурентоспроможності залізничного туризму / А. Дергоусова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 11. - С. 61-62 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- галузі економіки -- залізнична галузь -- види туризму -- залізничний туризм -- конкурентоспроможність видів туризму -- бенчмаркінговий аналіз -- автомобільний транспорт -- туристичні перевезення -- экономика туризма -- отрасли экономики -- железнодорожная отрасль -- виды туризма -- железнодорожный туризм -- конкурентоспособность видов туризма -- бенчмаркинговий анализ -- автомобильный транспорт -- туристические перевозки
Анотація: Розглянуто принципи формування факторів пріоритетності розвитку залізничного туризму в Україні. Сформовано перелік факторів конкурентоспроможності залізничного туризму. Запропоновано напрямки подальшої роботи українських залізниць з метою розвитку залізничного туризму в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Surugiu, Camelia (National Institute for Research and Development in Tourism; Bucharest; Romania).
    An emhirical analysis of the CO? emissions impact [Text] : evidence from Romanisn tourism sector / C. Surugiu, M. -R. Surugiu = Емпіричний аналіз впливу викидів вуглекислого газу : за даними туристичної галузі Румунії / К.Суруджіу, А.-І.Дінка, М.-Р.Суруджіу = Эмпирический анализ выбросов углекислого газа : по данным туристической отрасли Румынии / К.Суруджиу, А.-И.Динка, М.-Р.Суруджиу // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 458-468 : табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7(4РУМ)-2 + 20.1(4РУМ)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Румыния
    Румунія

    Romania

Кл.слова (ненормовані):
потребления-производство -- анализ связи -- споживання-виробництво -- аналіз зв'язку -- input-output analysis -- выбросы углекислого газа -- викиди вуглекислого газу -- CO? emissions -- скачки -- стрибки -- multipliers -- туризм -- tourism -- екологічний підхід -- экологический подход -- туристична діяльність -- туристическая деятельность
Анотація: This paper investigates the impact of changes of the final demand in tourism sector upon the carbon dioxide (CO?) emissions, using the envirinmental input-output (IO) approach. The IO framework is used to reveal the changes in CO? emissions as a rusult of changes in CO? intensity of various economic sectors. The empirical analysis is developed for Romania, using economic and environmental data for two distinctive years - 2000 and 2006 respectively.
Исследовано влияние изменений в объемах туризма на количество выбросов углекислого газа, использован экологический подход "потребление-производство". Данный подхид применен для отслеживания изменений в газовых эмиссиях в резуультате изменений и интенсивности работы различных отраслей экономики. Для эмпирического анализа использованы данные по Румынии за 2 года - 2000 и 2006 гг.
Досліджено вплив змін в обсягах туризму на кількість викидів виглккислого газу, застосовано екологічний підхід "споживання-виробництво". Даний підхід використано для відстежування змін в газових емісіях у результаті змін в інтенсивності роботи різних галузей економіки. Для емпірічного аналізу використані дані по Румунії за 2 роки - 2000 та 2006 рр.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Dinca, Ana-Irina (National Institute for Research and Development in Tourism; Bucharest; Romania); Surugiu, Maribs-Razvan (Institute of National Economy; Romanian Academy; Bucharest; Romania)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Богославець, А. Г. (аспірантка; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана).
    Туристсько-рекреаційний комплекс в умовах економіки знань / А. Г. Богославець // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 3. - С. 112-115 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
градостроительство -- містобудування -- индустрия отдыха -- індустрія відпочинку -- рекреация -- рекреація -- толкование терминов -- тлумачення термінів -- рекреационные ресурсы -- рекреаційні ресурсы -- рекреационные услуги -- рекреаційні послуги -- туризм -- функции рекреации -- функції рекреації -- экономика знаний -- економіка знань -- рекреаційний потенціал -- рекреационный потенциал
Анотація: У статті досліджено теоретичні і практичні питання визначення економічної ролі туристсько-рекреаційного комплексу в умовах постіндустріальної стадії розвитку світової економіки та переходу до економіки знань.


Знайти схожі

8.


    Пунько, Б. М. (доктор економічних наук; Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З.Гжицького; Україна).
    Політико-економічні чинники забезпечення розвитку рекреаційно-туристичної сфери України / Б. М. Пунько, Ю. С. Христук // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 126-138 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туризм -- зовнішнє середовище туристичного бізнесу -- внешняя среда туристического бизнеса -- индустрия отдыха -- індустрія відпочинку -- рекреационная деятельность -- рекреаційна діяльність -- рекреації -- рекреации -- курортное дело -- курортна справа -- политико-экономические факторы -- політико-економічні чинники -- рекреационно-туристическая сфера -- рекреаційно-туристична сфера -- экономико-экологическое функционирование -- економіко-екологічне функціонування -- рекреационный потенциал -- рекреаційний потенціал -- туристичний потенціал -- туристический потенциал -- нормативно-правовое регулирование -- нормативно-правове регулювання -- закони
Анотація: Охарактеризовано сутність і місце політико-економічних чинників у складній системі чинників зовнішнього середовища. Подано хронологічний перелік форумів і заходів з проблем становлення й розвитку рекреаційно-туристичної сфери, визначено їх головні рішення (рекомендації). Сформульовано політико-економічні чинники та сутнісне визначення категорійних елементів забезпечення розвитку рекреаційно-туристичної сфери України. Визначено проблемні основоположні складові і перелік основних наукових завдань щодо подальшого розвитку грунтовних досліджень теоретико-метологічних основ ефективного економіко-екологічного функціонування рекреаційно-туристичної сфери України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Христук, Ю.С. (кандидат сільськогосподарських наук; Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З.Гжицького; Україна); Державний комітет молодіжної політики, спорту і туризму України \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Мархонос, С. М. (кандидат географічних наук; Інститут туризму ФПУ).
    Механізм розробки маркетингової стратегії просування нового туристичного продукту для туристичного агента / С. М. Мархонос, Н. П. Турло // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 1. - С. 113-117 : схем., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
туристический бизнес -- туристичний бізнес -- маркетинг туризма -- маркетинг туризму -- реклама туризма -- реклама туризму -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- туристические агенты -- туристичні агенти -- туристические продукты -- туристичні продукти
Анотація: Розкрито особливості формування маркетингової стратегії для просування нового туристичного продукту туристичними агентами. Визначено основні етапи побудови маркетингової стратегії та часові аспекти її реалізації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Турло, Н.П. (кандидат економічних наук; Інститут туризму ФПУ)

Знайти схожі

10.
   65.433
   К 59


    Козловська, М. В. (здобувач; Європейський університет).
    Механізми управління трансформацією туристичних підприємств / М. В. Козловська // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2012. - № 2. - С. 139-142 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
инновационный потенциал -- інноваційний патенціал -- инновационный спрос -- інноваційний попит -- механизм управления -- механізм управління -- трансформация предприятий -- трансформація підприємств -- туристические предприятия -- турістичні підприємства -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент
Анотація: Викладено результати досліджень у сфері іноваційного менеджменту трансформації туристичних підприємств, проаналізовано етапи аналізу діагностики сприятливості інноваційного середовища, досліджено джерела появи ускладнень трасформаційних процесів та динамику їх інтенсивності, запропановано механізм діагностики сприятливості передумов інноваційних трансформацій турістичних підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

11.
   65.44(5КИТ)-2
   Ф 94


    Фу, Хсін-Веі (доцент, Університет Ай-Шоу; м.Каохсюнг; Тайвань).
    Дослідження залежності між різновидами подорожей, якістю сервісу та мірою задоволеності туристів / Х. -В. Фу, Ш. -П. Іє // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 1. - С. 434-443 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.44(5КИТ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги -- разновидности путешествий -- разновидности путешествий -- різновиди подорожей -- якість туристичних послуг -- качество туристических услуг -- соціологічны дослідження -- социологические исследования
Анотація: Обгрунтовано, що Тайвань знаходиться на стадії переходу до сервісної економіки. Люди стали приділяти більше уваги відпочинку та якості супутніх послуг. Робота та темп життя збільшують напругу, і подорожі стали одним з кращіх способів релаксації. Описано, яким чином можна підвищити якість послуг та задоволеність туристів цими послугами. Опитування проведено шляхом випадкової вибірки: 500 анкет розповсюджено, 217 повернено, доля відгуку - 43%. За результатами, різновид подорожі позитивно корелює зі ступенем задоволеності туриста, при цьому якість сервісу має стримуючу дію на залежність між різновидом подорожі та задоволеністю туриста. Представлено рекомендації як для практиків, так і щодо подальших досліджень за різновидами подорожей.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Іє, Шань-Пао (Університет Ай-Шоу; м.Каохсюнг; Тайвань)

Знайти схожі

12.
   65.433(4УКР)-2
   Б 20


    Балашова, Р. І. (кандидат економічних наук; Донецький інститут туристичного бізнесу; Україна).
    Концептуальні підходи до економічного розвитку туристичних підприємств / Р. І. Балашова // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 110-117 : рис., табл. . - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- стратегическое управление -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- развитие туризма -- розвиток туризму -- экономическое развитие -- економічний розвиток
Анотація: Надано характеристику аналітичних показників і методичних заходів щодо діяльності підприємств туризму, визначено їхній вплив на ефективність результату. Обгрунтовано і запропоновано методологічні та методичні засади і концептуальні положення економічного розвитку туристичних підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Краун, туристическая фирма \о ней\; ООО"Краун" \о нем\

Знайти схожі

13.
   65.433(4УКР)-5
   Є 40


    Забуранна, Л. В. (кандидат економічних наук; Українська академія банківської справи Національного банку України; м.Суми; Україна).
    Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 68-76 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бренды -- бренди -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- стратегія підприємств -- стратегия предприятий -- брендинг -- брендинговые стратегии -- брендингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристичні потоки -- туристические потоки -- реклама туристичних послуг -- реклама туристических услуг
Анотація: Досліджено визначення та специфіку бренду, розглянуто особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку, новий підхід розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правільної стратегії є запорукою успіху на довгі роки. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Крамаренко, В.Г. (аспірант; Європейський університет; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

14.
   65.433(4УКР)-2
   К 59


    Козловська, М. В. (здобувач; Європейський університет; м.Київ; Україна).
    Методологічні засади інформаціного забезпечення регулювання розвитку туризму в Україні / М. В. Козловська // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 290-294. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- туристический бизнес -- часовий аналіз -- временной анализ -- інформаційні технології в туризмі -- информационные технологии в туризме -- инфомационное обеспечение туризма -- інформаційне забезпечення туризму -- пространственный анализ -- просторовий аналіз -- рекреационные комплексы -- рекреаційні комплекси -- сезонные характеристики -- статистические данные -- статистичні дані -- туристические потоки -- туристичні потоки -- туристический транзит -- туристичний транзит -- финансовый анализ -- фінансовий аналіз
Анотація: Представлено результати досліджень інформаційного забезпечення регулювання розвитку туризму, визначено актуальні проблеми та недоліки й запропановано джерела інформації, оцінювання яких дозволить проводити просторовий аналіз туристичних потоків, надавати сезонну характеристику їх руху, з'ясовувати частку транзитних відвідувачів, уникати подвійного обліку туристів, які перетинають кордон, розраховувати середній час перебування туристів в області, виявляти обсяги коштів, які витрачають туристи в області, деференціювати ці грошові витрати залежно від категорії туристів, їх громадянства, виду туризму.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

15.
   65.433(4УКР)-5
   М 48


    Мельник, О. М. (головний бухгалтер; Кузнецовська філія Європейського університету; Україна).
    Туризм у Західному регіоні України і його стратегічні складові / О. М. Мельник // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 191-197. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

    Західна Україна

    Западная Украина

    Польша

    Польща

Кл.слова (ненормовані):
стратегическое управление -- стратегічне управління -- туристичний бізнес -- асортиментні стратегії -- ассортиментные стратегии -- регионы Украины -- регіони України -- качество туристических услуг -- якість туристичних послуг -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний потенціал -- нормативно-правовое регулирование -- нормативно-правове регулювання
Анотація: Розглянуто стратегічні складові розвитку туризму Західного регіону України. Досліджено досвід туристичної галузі регіону, стратегічні альтернативи, асортиментну стратегію і якість послуг. Запропановано шляхи удосканалення розвитку туризму в західному регіоні, а саме: вдосканалення існуючої законодавчої бази, впровадження фінансово-економічних механізмів сталого розвитку туризму, забезпеченняя асортименту послуг при мінімізації їх вартості, удосканалення диференціації послуг для різних вікових категорій населення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

16.
   65.433-6
   Я 75


    Ярмолка, В. М. (старший викладач; Кузнецовська філія Європейського університету; Україна).
    Вплив мотиваційного аспекту на управління якістю послуг туристичних фірм / В. М. Ярмолка // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 173-179 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
качество туристических услуг -- якість туристичних послуг -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- управління персоналом -- управление персоналом -- мотивація персоналу -- мотивация персонала -- кваліфікація персоналу -- квалификация персонала -- якість персоналу -- качество персонала -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- людські ресурси -- конкурентоспроможність туристичної компанії -- конкурентоспособность туристической компании -- мотивационный менеджмент -- мотиваційний менеджмент -- туристическая организация -- туристична організація -- туристична компанія -- туристическая компания -- удолетворение потребностей -- задоволення потреб -- якість туристичних послуг -- качество туристических услуг
Анотація: Розглянуто основні положення мотиваційного менеджменту, проаналізовано залежність прибутку фірми від ступеня мотиваційного сприйняття, обгрунтовано комплекс заходів, спрямованих на розвиток мотиваційного менеджменту в туристичній організації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

17.
   65.433в7-2
   Б 87


    Братюк, В. П. (здобувач; Національна академія управління; м.Київ; Україна).
    Теоретичні підходи до державної політики розвитку туризму й інструменти та методи її забезпечення / В. П. Братюк // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в7-2 + 65.050в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление экономикой

   Управління економікою

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- развитие туризма -- розвиток туризму -- зарубіжний досвід -- туристический потенциал -- туристичний потенціал -- туристические потоки -- туристичні потоки
Анотація: Узагальнено теоретичні підходи до державної політики розвитку туризму. Досліджено інстументи, економічні та маркетингові методи її забезпечення. Виявлено тенденції збільшення виробництва в певних секторах туристичної економіки та географічних зонах у процесі реалізації політики розвитку туризму. Доведено необхідність прийняття загальнодержавної стратегії розвитку індустрії туризму, яка має бути збалансованою щодо чинників туристичних потоків і ресурсних можливостей України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

18.
   65.433с-5
   Х 97


    Хсу, Ю-Лун (старший викладач кафедри туризму Технологічного інституту; м.Тайвань; Тайвань).
    Ефективність вебсайтів групової закупівлі у туристичному маркетингу : на прикладі Groupon.com / Ю. -Л. Хсу, К. -Ю. Чен, Ю. -С. Тінг // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 519-527 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
вэб-сайты -- веб-сайти -- групповые закупки -- групові закупівлі -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговые онлайновые площадки -- маркетинговій онлайнові майданчики -- предложения со скидками -- пропозиції зі знижками -- туристическая индустрия -- туристична індустрія -- туристические сертификаты -- туристичні сертифікати -- туристический маркетинг -- туристичний маркетинг -- ценовая дискриминация -- цінова дискримінація -- электронная информация -- електронна інформація
Анотація: Досліджується ефективність "Groupon" як маркетингового майданчика для індустрії туризму. Туристичні фірми продають свої послуги на "Groupon" у секції " Getaway". У якості нового маркегингового онлайн-майданчика це може бути можливістю для турфірм підняти рівень продажів, збільшити свою частку на ринку та підвищити конкурентоспроможність. Важливо визначити, наскільки корисний цей сайт групової закупівлі для турфірм, через оцінювання його принципів дії та прогнозованих вартості, збитків та прибутків.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чен, Куан-Ю (доцент кафедри спортивного відпочинку та профілактики Національного науково-технічного університету м.Піньтунь; Тайвань); Тінг, Ю-Сан (доцент кафедри туризму Університету І-Шоу; м.Кахсіунг; Тайвань); Groupon.com, сервер ИНТЕРНЕТ \о произв.\

Знайти схожі

19.
   65.433-5
   Г 83


    Григор'єва, Ярина Валентинівна (аспірант Львівської державної фінансової академії; Україна).
    Кластери як чинник активізації туристичної діяльності / Я. В. Григор'єва // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 73-79 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
виды кластеров -- види кластерів -- инновационные кластеры -- інноваційні кластери -- мировые финансовые кризисы -- світові фінансові кризи -- повышение конкурентоспособности -- підвищення конкурентоспроможності -- тенденции развития -- тенденції розвитку -- туристические кластеры -- туристичні кластери -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Досліджено питання кластеризації економіки як ефективного механізму підвищення конкурентоспроможності. Визначено тенденції, які сприяють упровадженню кластерного підходу в туризмі та основні переваги створення таких кластерів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

20.


    Димчук, Аліна Василівна.
    Вдосконалення національної політики в галузі регулювання ринку туристичних послуг у контексті глобальних викликів і кризових ситуацій / А. Димчук // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. - № 6. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- галузі економіки -- національний туризм -- туристичні послуги -- ринок туристичних послуг -- туристична політика -- державне регулювання -- экономика туризма -- отрасли экономики -- национальный туризм -- туристические услуги -- рынок туристических услуг -- туристическая политика -- государственное регулирование
Анотація: Розглянуто питання вибору оптимальних шляхів розвитку національного туризму, організації та регулювання туристичної сфери. Визначено необхідність впливу органів державної влади на розвиток туризму. Розроблено пропозиції для вдосконалення національної політики в галузі регулювання ринку туристичних послуг в умовах сучасних динамічних змін середовища та кризових ситуацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)