Я 75 Ярмолка, В. М. (старший викладач; Кузнецовська філія Європейського університету; Україна). Вплив мотиваційного аспекту на управління якістю послуг туристичних фірм / В. М. Ярмолка> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 173-179 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика туризма Економіка туризму Кл.слова (ненормовані): качество туристических услуг -- якість туристичних послуг -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- управління персоналом -- управление персоналом -- мотивація персоналу -- мотивация персонала -- кваліфікація персоналу -- квалификация персонала -- якість персоналу -- качество персонала -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- людські ресурси -- конкурентоспроможність туристичної компанії -- конкурентоспособность туристической компании -- мотивационный менеджмент -- мотиваційний менеджмент -- туристическая организация -- туристична організація -- туристична компанія -- туристическая компания -- удолетворение потребностей -- задоволення потреб -- якість туристичних послуг -- качество туристических услуг Анотація: Розглянуто основні положення мотиваційного менеджменту, проаналізовано залежність прибутку фірми від ступеня мотиваційного сприйняття, обгрунтовано комплекс заходів, спрямованих на розвиток мотиваційного менеджменту в туристичній організації. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |