Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Торгівля окремими видами товарів, 2003-2015 рр.<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Данніков, Олег (кандидат економічних наук; доцент; докторант кафедри маркетингу ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана").
    Формування системи антикризових заходів як каталізатора розвитку вітчизняного товарного ринку [Текст] / О. Данніков, С. В. Петухов // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 7/8, № 8. - С. 20-27 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5(4УКР)г-97
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров, 2003-2015 гг.

   Торгівля окремими видами товарів, 2003-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
антикризисные меры -- антикризові заходи -- бегство капитала -- втеча капіталу -- теория антикризисного управления -- теорія антикризового управління -- глобализация -- глобалізація -- деиндустриализация -- індустрліалізація -- депопуляция -- депопуляція -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- корпоративная социальная ответственность -- корпоративна соціальна відповідальність -- макроэкономические показатели -- макроекономічні показники -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- научный потенциал -- науковий потенціал -- покупательная способность -- купівельна спроможність -- политические кризисы -- політичні кризи -- потребительский спрос -- споживчий попит -- потребление -- споживання -- научный потенциал -- науковий потенціал -- рынки сбыта -- ринки збуту -- социально-экономическое развитие -- соціально-економічний розвиток -- социальные кризисы -- соціальні кризи -- соціальні кризи -- статистическая динамика -- статистична динаміка -- стратегии развития -- стратгеії розвитку -- сырьевой тип аграрной экономики -- сировинний тип аграрної економіки -- товарные рынки -- товарні ринки -- факторы ситуационного влияния -- фактори ситуативного впливу -- финансово-экономические кризисы -- фінансово-економічні кризи -- экономические депрессии -- економічні депресії
Анотація: Метою дослідження є розробка методології вивчення глобалізації бізнесу в цілому, а також окремих її аспектів, пов'язаних з інформаційно-комунікативними проблемами вітчизняного бізнесу, на тлі посилення кризових явищ в економіці країни. Формування системи антикризових заходів як каталізатора розвитку товарного ринку в умовах глобалізації вітчизняного бізнесу. Предметом дослідження виступають методично-прикладні питання діагностики товарного ринку та аналізу макроекономічних показників щодо масштабу впливу кризових явищ на економіку України. Об'єктом дослідження є процес уточнення стратегічного напряму маркетингової діяльності суб'єктів господарювання працюючих на вітчизняному та глобальних товарних ринках з урахуванням особливостей підвищеного ризику.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Петухов, С.В. (асистент кафедри маркетингу ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана")

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)