Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=371.4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 239
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Федяєва, Валентина (кандидат педагогічних наук; проректор Херсонського державного університету).
    Роль сім'ї у вихованні мовної особистості / В. Федяєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
виховання молодого покоління -- молода людина -- мовна особистість -- виховний процес -- становлення особистості -- особистість -- мовленнєва діяльність -- рідна мова -- сімейне виховання -- мовне виховання -- функції мови -- спілкування -- поліфункціональність мови -- цінність мови -- діяльнісна функція мови -- мовлення -- мовленннєвий розвиток дитини -- мовленнєве спілкування -- культура мовлення -- воспитание молодого поколения -- молодой человек -- становление личности -- воспитательный процесс -- личность -- языковая деятельность -- родной язык -- семейное воспитание -- языковое воспитание -- функции языка -- общение -- многофункциональность языка -- ценность языка -- деятельная функция языка -- языковое развитие ребенка -- языковое общение
Анотація: Сучасна педагогічна наука розглядає виховний процес як багаторівневий і багатоаспектний. Формування сучасної людини як особистості проходить кілька етапів-дошкільний, шкільний і професійний. На кожному з них людина розвиває й удосконалює свій інтелект, емоційну сферу, навички різних видів діяльності тощо. Визначаються й аспекти розвитку-фізичний, психічний, моральний, духовний, мовний.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Роговець, Олена (аспірантка Інституту проблем виховання АПН України).
    Взаємодія сім'ї і школи як чинник виховання громадянської культури особистості / О. Роговець // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 31-34. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методики виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
громадянська культура особистості -- громадянські цінністі -- громадянське виховання -- світоглядні цінності -- громадське становлення дитини -- сім'я і школа -- організація взаємодії -- форми організації взаємодії -- активне партнерство -- конструктивне партнерство -- пасивне партнерство -- види партнерства -- гражданская культура личности -- гражданские ценности -- гражданское воспитание -- мировоззренческие ценности -- гражданское становление ребенка -- семья и школа -- организация взаимодействия -- формы организации взаимодействия -- активное партнерство -- конструктивное партнерство -- пассивное партнерство -- виды партнерства
Анотація: Про формування громадської культури особистості, про певну узгодженість змістовного аспекту громадянського виховання сучасних школярів, його взаємодоповнюваність діями батьків та вчителів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Максимова, Наталія (доктор психологічних наук; професор Київського університету імені Тараса Шевченка; керівник психологічної служби спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Впровадження психологічних технологій у навчально-виховному процесі (за результатами десятирічного експерименту) / Н. Максимова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 46-50 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- загальноосвітні навчальні заклади -- психологічні служби -- психологічна діагностика -- діагностична робота -- моніторинг розвитку особистості -- форми фіксації отриманих результатів -- творчі здібності учнів -- інтегральні показники креативності -- рівні розвитку дітей -- учебно-воспитательный процесс -- общеобразовательные учебные заведения -- психологические службы -- психологическая диагностика -- диагностическая работа -- мониторинг развития личности -- формы фиксации полученных результатов -- творческие способности учеников -- интегрированные показатели креативности -- уровни развития детей
Анотація: Про досвід школи № 318 м. Києва в організації інноваційного навчально-виховного процесу у психологізації діяльності педагогічного колективу. Про експеримент "Психологічні аспекти розвитку творчого потенціалу дітей в ході експериментальної педагогічної програми".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Кундеревич, Олена (кандидат філософських наук; викладач курсу "Етика" спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Етика і освіта: виховання особистості / О. Кундеревич // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 53-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- виховання особистості -- людська моральність -- термінологія -- моральное воспитание -- воспитание личности -- человеческая моральность -- терминология -- этика
Анотація: Про процес морального виховання, про проблеми формування особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Павлюк, Тетяна (кандидат мистецтвознавства; доцент; докторант КНУКіМ; викладач хореографії спеціальної школи № 318 м. Києва).
    Ідеоністична, рекреаційно-оздоровча та виховна функції в системі хореографічного мистецтва / Т. Павлюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 56-57 : фото. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
хореографічне мистецтво -- виховання особистості -- естетичне виховання -- художні засоби -- танець -- виховна функція танцю -- хореографическое искусство -- воспитание личности -- эстетическое воспитание -- художественные средства
Анотація: Танець дає людині змогу реалізувати себе, дарує їй фізичне здоров'я й духовну рівновагу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Беседіна, Антонина (вчитель-методист; учитель початкових класів спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Вплив методів і завдань ейдетики на розвиток особистості дитини / А. Беседіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 61-62. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- початкові класи -- молодші школяри -- методи ейдетики -- ланцюговий метод -- акровербальний метод -- метод місць -- метод регресії -- метод відсторонення -- забування -- методы обучения -- начальные классы -- младшие школьники -- методы эйдетики
Анотація: Методи навчання, які пропонує ейдетика, спираються на образне мислення дитини, вони відповідають законам природи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


   
    Концепція Національного центру обдарованої дитини : проект // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 64-68. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
обдарована дитина -- національні центри -- організаційно-педагогічна структура центру -- концепції -- национальные центры -- одаренные дети -- организационно-педагогическая структура центра
Анотація: Проект концепції Національного центру обдарованої дитини.


Дод.точки доступу:
Національний центр обдарованої дитини \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Прашко, Олена (методист з виховної роботи; спеціаліст вищої категорії; старший учитель).
    Проектна діяльність і організація роботи самоврядування як головні напрями виховної системи гімназії "Ерудит" / О. Прашко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 32-33. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади -- гімназії -- виховний процес -- гімназійне самоврядування -- модель гімназійного самоврядування -- напрямки виховної роботи -- проектна робота -- метод проектування -- досвід гімназій -- учнівське самоврядування -- учебные учреждения -- гимназии -- воспитательный процесс -- гимназическое самоуправление -- модель гимназического самоуправления -- направления воспитательной работы -- проектная работа -- метод проектирования -- опыт гимназий -- ученическое самоуправление
Анотація: Про створення в гімназії "Ерудит" мікромоделі учнівського самоврядування "Еріда". Мета-залучення учнів до управління гімназійним життям та формування управлінських навичок.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Луньова, Ірина (завідуюча кафедри національного виховання; спеціаліст вищої категорії).
    Роль кафедри національного виховання в підвищенні освітньої мотивації учнів / І. Луньова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 56-59 : додатки. - Додатки: Самоаналіз роботи класного керівника(куратора) за рік . - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- кафедра національного виховання -- мотивація учнів -- освітні мотивації учнів -- мотивації до навчання -- проектно-дослідницька діяльність -- досвід гімназій -- национальное воспитание -- кафедра национального воспитания -- мотивация учеников -- образовательные мотивации учеников -- проектно-исследовательская работа -- опыт гимназий
Анотація: Про роботу кафедри національного виховання гімназії "Ерудит" м. Києва.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Норинчак, Анеля (вчитель української мови та літератури; спеціаліст вищої категорії; старший учитель).
    Виховання особистості гімназиста-важлива умова оптимізації навчально-виховного процесу в школі повного дня / А. Норинчак // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 72-73. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
виховний процес -- процес виховання -- особистісне виховання -- школи повного дня -- досвід гімназій -- воспитательный процесс -- процесс воспитания -- личностное воспитание -- школы полного дня -- опыт гимназий
Анотація: Про форми, методи, прийоми особистісного виховання. З досвіду роботи.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Ніколенко, Віра (учитель природознавства; спеціаліст вищої категорії; старший учитель).
    Модель системи роботи зі збереження та зміцнення здоров'я гімназистів / В. Ніколенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 73-74. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- школи повного дня -- здоров'язберігальна діяльність -- досвід гімназій -- учебно-воспитательный процесс -- школы полного дня -- здоровьесберегающая деятельность -- опыт гимназий
Анотація: Про систему виховання здорового покоління, формування мотивації учнів на здоровий спосіб життя. З досвіду роботи гімназії "Ерудит" м. Києва.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Пуківська, Лариса (учитель фізичної культури, спеціаліст другої категорії).
    Фізкультурно-оздоровча робота на уроках та в позаурочний час / Л. Пуківська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 74-75. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- фізкультурно-оздоровча робота -- здоров'я дітей -- досвід гімназій -- учебный процесс -- физкультурно-оздоровительная работа -- здоровье детей -- опыт гимназий
Анотація: Про причини неблагополучного впливу процесу навчання на здоров'я дитини, про забезпечення оздоровчого впливу школи на дитину. З досвіду роботи гімназії "Ерудит" м. Києва.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Пронь, Леся (керівник театральної студії).
    Робота театральної студії "Дійство" / Л. Пронь // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 78. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
гімназії -- театральні студії -- досвід гімназій -- позакласна діяльність -- гимназии -- театральные студии -- опыт гимназий -- внеклассная работа
Анотація: Про роботу театральної студії "Дійство" гімназії "Ерудит"


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\; Дійство, театральна студія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Оржеховська, В. М.
    Методологічні засади діяльності освітнього закладу, спрямованої на здоров'я / В. М. Оржеховська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 5-17. - Бібліографія : С.16-17 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
валеологическое воспитание -- валеология -- валеологічне виховання -- валеологія -- виховання -- виховання підлітків -- виховання студентів -- виховання учнів -- вища освіта -- воспитание -- воспитание подростков -- воспитание студентов -- воспитание учеников -- высшее образование -- діяльність, спрямована на здоров'я -- збереження здоров'я -- здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- методология образования -- методологія освіти -- педагогика здоровья -- педагогическая терминология -- педагогіка здоров'я -- педагогічна термінологія -- принципи виховання -- приципы воспитания -- сохранение здоровья -- технологии сохранения здоровья -- технології збереження здоров'я
Анотація: В статті надано теоретичний аналіз термінологічного апарату педагогіки здоров'я. Показано, що широке вживання понять, похідних від "збереження" ("технології збереження здоров'я", "навчально-виховний процес збереження здоров'я" тощо), обмежує завдання й можливості освіти за збереження, зміцнення й формування здоров'я дітей, підлітків та молоді, а утворення понять похідних від "зміцнення" й "формування", недоцільне. Пропонується використовувати термін "діяльність, спрямована на здоров'я". Під такою д іяльністю розуміється сукупність планомірних освітніх дій та заходів, зосереджених на збереженні, зміцненні й формуванні здоров'я дітей, підлітків та молоді завдяки сприянню формуванню ціннісного ставлення до власного здоров' я та здоров'я інших, форм уванню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя й створення відповідного навчально-виховного середовища.


Знайти схожі

15.


    Плахотнюк, О. Л.
    Концепція виховання характеру в сучасній системі шкільної освіти США / О. Л. Плахотнюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 117-125. - Бібліографія : С.124-125 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- виховання характеру -- виховна внекласна робота -- внекласна робота -- внеклассная работа -- внешкільне виховання -- внешкольное воспитание -- воспитание учеников -- воспитание характера -- воспитательная внеклассная работа -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- концепции воспитания -- концепції виховання -- моральне виховання -- моральне виховання учнів -- нравственное воспитание -- нравственное воспитание учащихся -- образование в США -- освіта в США -- позитивні риси характеру -- позитивные черты характера -- риси характеру -- середня освіта -- среднее образование -- формирование личности -- формирование личности учащихся -- формування особистості -- характер -- черты характера -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: В статті досліджені різноманітні визначення поняття "виховання характеру" та різноманітні підходи до упровадження відповідної концепції в школах США. Починаючи з 1998 р. кожного наступного року Товариство з питань виховання характеру визначає певну к ількість Національних шкіл характеру. Отже, виховання характеру в США - це всеохоплююче поняття, що об'єднує всі аспекти розвитку в памолоді позитивних рис характеру.


Знайти схожі

16.


    Год, Борис (доктор педагогічних наук; професор; проректор із науково-педагогічної роботи; завідувач кафедри всесвітньої історії та методики викладання історії Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. Короленка).
    Дитячі ігри в історико-педагогічному дискурсі / Б. Год // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 63-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
дитячі ігри -- теорія гри -- феномен гри -- ідея дитячих ігор -- дослідження феномена гри -- детские игры -- теория игры -- феномен игры -- идея детских игр -- исследование феномена игры
Анотація: У статті розглядається період становлення і розвитку сучасного ставлення до гри як такої в педагогічної думці Західної Європи-від античності до початку Нового часу.


Дод.точки доступу:
Кентиліан, М. Ф. \о нем\; Коменський, Я.А. \о нем\; Еразм, Роттердамський \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Стрілько, Валентина (здобувач Інституту проблем виховання АПН України; президент Міжнародного освітнього фонду ім. Ярослава Мудрого).
    Біопсихологічні засади індивідуального підходу до учнів у навчально-виховному процесі / В. Стрілько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 36-38. - Библиогр. в конце ст. - табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховна робота -- навчально-виховний процес -- індивідуальні особливості учнів -- індивідуальний підхід до учнів -- особистісна індивідуалізація -- особистісні якості учнів -- психологічні особливості учнів -- біопсихологічні характеристикі учнів -- учебно-воспитательная работа -- учебно-воспитательный процесс -- индивидуальные особенности учеников -- индивидуальный подход к ученикам -- личностная индивидуализация -- личностные качества учеников -- психологические особенности учеников -- биопсихологические особенности учеников
Анотація: Індивідуальний підхід до учнів є однією з найважливіших умов успіху навчально-виховної роботи, виховання інтересу, а отже, і смаку до знань. У дидактиці він передбачає врахування біопсихологічних характеристик кожного учня.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Вербицький, В. (доктор педагогічних наук; директор Национального еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України).
    Прогностичні орієнтири інноваційного розвитку позашкільного закладу еколого-натуралістичного спрямування / В. Вербицький // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 28-32. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- позашкільне навчання -- безперервна освіта -- модернізація позашкільної освіти -- навчально-виховний процес -- моніторинг навчально-виховного процесу -- моніторингові дослідження -- механізм моніторингу -- інтерактивні способи навчання -- профільне навчання -- позашкільни заклади -- інноваційний розвиток позашкільних закладів -- внешкольное образование -- внешкольное обучение -- беспрерывное образование -- модернизация внешкольного образования -- учебно-воспитательный процесс -- мониторинг учебно-воспитательного процесса -- мониторинговые исследования -- механизм мониторинга -- интерактивные способы обучения -- профильное обучение -- внешкольные учреждения -- инновационное развитие внешкольных учреждений
Анотація: У сучасній системі безперервної освіти позашкільне навчання і виховання відіграють суттєву роль в інтерактивному й моральному розвитку молоді, формування у неї фізичних і творчо-перетворювальних здібностей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Петрюк, І. (кандидат педагогічних наук; завідувач кафедри загальної та соціальної педагогіки Чернивецького національного університету ім. Юрія Федьковича).
    Показники і фактори шкільної дезадаптації дітей / І. Петрюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 24-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
молоді школяри -- шкільна дезадаптація дітей -- дезадаптація дітей -- соціально-педагогічна допомога -- адапційні труднощі школярів -- педагогічна діагностика -- адаптивність -- соціальні педагоги -- младшие школьники -- школьная дезадаптация детей -- дезадаптация детей -- социально-педагогическая помощь -- адаптационные трудности школьников -- педагогическая диагностика -- адаптивность -- социальные педагоги
Анотація: Визначення особливостей виявлення показників і факторів шкільної дезадаптації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Виноградова, Т. (завідувач відділу позакласної , позашкільної роботи Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Превентивне виховання як головний компонент формування правової культури підлітків / Т. Виноградова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 28-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
правова культура підлітків -- правове виховання неповнолітніх -- превентивне виховання -- система превентивних заходів -- правовая культура подростков -- правовое воспитание несовершеннолетних -- превентивное воспитание -- система превентивных мероприятий
Анотація: Про систему превентивних заходів, про основні напрями роботи з попередження аморальних вчинків серед підлітків.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)