Пошуковий запит: <.>U=372.8<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 207
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Лазаренко, Л. М. (професор). Екологічна освіта в школі / Л. М. Лазаренко, В. В. Дивак> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 11/12. - С. 25-26. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.26 Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання учбових предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Україна Кл.слова (ненормовані): навчальні дисципліни -- шкільна біологія -- екологічна безпека -- безпека життєдіяльності -- формування екологічної культури -- екологічна культура -- екологічне виховання -- факультативи -- практичні заняття -- охорона природи -- природні ресурси -- раціональне використання природних ресурсів -- учебные дисциплины -- школьная биология -- экологическая безопасность -- безопасность жизнедеятельности -- экологическое образование -- формирование экологической культуры -- экологическая культура -- экологическое воспитание -- практические занятия -- охрана природы -- природные ресурсы -- рациональное использование природных ресурсов Анотація: Про зв'язок біології з практикою охорони навколишнього середовища, програма факультативних занять з екології.
Дод.точки доступу: Дивак, В. В. (професор кафедри права та безпеки життєдіяльності УМО АПН України) Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
|
Лісовський, Антон (канд. пед. наук; доцент кафедри дидактичної лінгвістики та літературознавства; Житомирський ун-т). Аксіоми методики / Антон Лісовський> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 32-35. - В обл. библиотеке
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- викладання літератури як мистецтва слова -- восприятие художественного текста -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- преподавание литературы как искусства слова -- принципи навчання -- принципы обучения -- сприйняття художнього тексту -- целостность художественного произведения -- цілісність художнього твору Анотація: Досліджуються деякі фундаментальні принципи методики викладання літератури, зокрема принцип вивчення літератури як мистецтва слова, що передбачає вивчення і аналіз літературних творів різних жанрів в їх художній цілісності. Аналізуються рівні сприйман ня художнього твору та аналіз літературного твору в школі.
Знайти схожі
|
>3.
|
Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України). Папки успіху діють... / Анатолій Фасоля> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 27-31. - Бібліографія посторінкова : 3 назви. - В обл. библиотеке
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методическое сопровождение обучения -- методичний супровід навчання -- методы обучения -- навчальні досягнення -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- папки успеха -- папки успіху -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- портфолио -- портфоліо -- технологии обучения -- технології навчання -- учебные достижения Анотація: Портфоліо (папка успіху) - це модель (технологія, засіб) автентичного оцінювання навчальної діяльності й особистісного розвитку. Призначення портфоліо - допомога учневі з вибором профілю навчання в процесі допрофільної підготовки, а в подальшому у виб орі професії. Мета статті - подати рекомендації для методичного супроводу діяльності учнів і педагогів у створенні папок успіху.
Знайти схожі
|
>4.
|
Косянчук, Сергій (науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України). Деякі аспекти вивчення проблеми формування риторичних умінь старшокласників / Сергій Косянчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 22-26. - В обл. библиотеке
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): викладання риторики -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- культура мови -- культура речи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєвий розвиток учнів -- преподавание риторики -- речевое развитие учащихся -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- старшеклассники -- старшокласники Анотація: Роль риторики у формуванні комунікативної компетенції та високого рівня мовленнєвої культури. Автор статті вивчає ставлення до риторики як науки про красномовство у старшокласників, значення риторичної культури в їх подальшому житті.
Знайти схожі
|
>5.
|
Марцінко, Тетяна (асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету). Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): активне навчання -- активное обучение -- взаємодія в процесі навчання -- взаимодействие в процессе обучения -- викладання риторики -- виховний потенціал -- воспитательный потенциал -- групові технології навчання -- групповые технологии обучения -- зв'язне мовлення -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- коммуникативно-деловое обучение -- комунікативно-ділове навчання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- підлітки -- пізнавальна діяльність учнів -- подростки -- познавательная деятельность учащихся -- преподавание риторики -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- технологии обучения -- технології навчання -- форми навчання -- формы обучения Анотація: Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.
Знайти схожі
|
>6.
|
Дубовик, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент КМПУ ім. Б.Д. Грінченка). Мовленнєвий етикет як складова культури спілкування молодших школярів / Світлана Дубовик> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 7-11. - Бібліографія : С.11 : 7 назв. - В обл. библиотеке
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): единицы речевого этикета -- культура общения -- культура спілкування -- методика преподавания украинского языка -- младшие школьники -- мовленнєвий етикет -- мовленнєвий розвиток учнів -- молодші школярі -- начальная школа -- одиниці мовленнєвого етикету -- початкова школа -- речевое развитие учащихся -- речевой этикет -- твори учнівські -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- урок украинского языка -- урок української мови -- формули мовленнєвого етикету -- формулы речевого этикета Анотація: Досліджується система роботи щодо формування у молодших школярів культури мовлення, правил мовленнєвої поведінки - мовленнєвого етикету - на уроках української мови в 1-4 класах. Подається типологія одиниць українського мовленнєвого етикету та фрагмен ти уроків із використанням правил мовного (мовленнєвого) етикету.
Знайти схожі
|
>7.
|
Донченко, Тамара (доктор педагогічних наук; професор; Національний педагогічний унверситет ім. М.П. Драгоманова). Учнівські твори як засіб мовленнєвого розвитку учнів / Тамара Донченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 2-7. - Бібліографія : С.7 : 11 назв. - В обл. библиотеке
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): зміст твору -- изложение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовне оформлення твору -- переказ -- письменные работы -- письмові роботи -- підготовка до твору -- план сочинения -- план твору -- подготовка к сочинению -- речевое развитие учащихся -- содержание сочинения -- сочинения учащихся -- твори учнівські -- урок підготовки до твору -- урок подготовки к сочинению -- урок украинского языка -- урок української мови Анотація: Досліджується значення твору як виду роботи з мовленнєвого розвитку учнів, особливості підготовки до твору, робота над змістом, планом, мовним оформленням твору; урок підготовки до твору.
Знайти схожі
|
>8.
|
Дороз, Вікторія (доцент; канд. пед. наук; Інститут філології Бердянського державного педагогічного університету). Крос-культурне навчання української мови як дидактична система / Вікторія Дороз> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 12-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В обл. библиотеке
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): багатонаціональні школи -- диалог культур -- дидактические системы -- дидактичні системи -- діалог культур -- крос-культурна компетенція -- крос-культурна лінгводидактика -- крос-культурне навчання -- кросс-культурная компетенция -- кросс-культурная лингводидактика -- кросс-культурное обучение -- лингводидактика -- лингвокультурная компетенция -- лингвокультурология -- лінгводидактика -- лінгвокультурна компетенція -- лінгвокультурологія -- межкультурная коммуникация -- межкультурная компетенция -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжкультурна компетенція -- міжкультурна комунікація -- многонациональные школы -- поликультурное языковое образование -- полікультурна мовна освіта -- урок украинского языка -- урок української мови -- ученики-полилингвы -- учні-полілінгви Анотація: Висвітлюється актуальність й сутність крос-культурного навчання української мови (в умовах міжкультурного діалогу) учнів-полілінгвів в багатонаціональних школах, з'ясовуються основні аспекти крос-культурної компетенції та її компоненти.
Знайти схожі
|
>9.
|
Резолюція Всеукраїнської науково-практичної конференції "Особистісно зорієнтований підхід до навчання української мови та літератури" (2 жовтня 2008 року, м. Рівне)> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 62-63. - В обл. библиотеке
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Рівне, 2008 р. жовтень Кл.слова (ненормовані): личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- особистісно орієнтоване навчання
Дод.точки доступу: Особистісно зорієнтований підхід до навчання української мови та літератури, всеукраїнська науково-практична конференція \о ней\ Знайти схожі
|
>10.
|
Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; заслужений учитель України; Миколаїв). Компендіум понять у просторі методики викладання літераури на компетентністній основі / Василь Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 48. - В обл. библиотеке
ББК 74.26 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): компендиум -- компендіум -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- литературное образование -- літературна освіта -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- синергетика -- синергетический подход в образовании -- синергетичний підхід в освіті Анотація: Розглянуто поняття "синергетика" (синергетично-філософська парадигма) в системі літературної освіти.
Знайти схожі
|
>11.
|
Комашко, Оксана (учитель гімназії № 1 м. Ковеля; Волинська область). Застосування методу проектів під час вивчення особистості письменника / Оксана Комашко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 15-17. - Бібліографія : С.16 : 6 назв. - В обл. библиотеке
ББК 74.26 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): биография писателя -- біографія письменника -- вивчення біографії письменника -- литературное образование -- літературна освіта -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- навчальне проектування -- технологии обучения -- технології навчання -- учебное проектирование Анотація: Технологія проектування в історії педагогічної думки. Можливість застосування методу проектів під час вивчення біографії письменника в школі.
Знайти схожі
|
>12.
|
Мхитарян, Ольга (аспірантка; Миколаїв). Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
ББК 74.26 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): важкі діти -- дети с низким уровнем учебных достижений -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- качество образования -- корекційна педагогіка -- корекційна психологія -- коррекционная педагогика -- коррекционная психология -- литературное образование -- литературные знания -- литературные умения -- літературна освіта -- літературні знання -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- отстающие ученики -- педагогический оптимизм -- педагогический такт -- педагогічний оптимізм -- педагогічний такт -- принципи навчання -- принципы обучения -- слабовстигаючі діти -- слабоуспевающие дети -- трудные дети -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- якість освіти Анотація: Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.
Знайти схожі
|
>13.
|
Плахотник, Василь (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України). Вправи і завдання в лінгводидактиці / Василь Плахотник> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 43-45. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вправи -- завдання -- задания -- лингводидактика -- лінгводидактика -- терминология лингводидактики -- термінологія лінгводидактики -- упражнения Анотація: Вивчається значення та використання лінгводидактичних термінів "вправи" та "завдання".
Знайти схожі
|
>14.
|
Теплицький, Ілля (кандидат педагогічних наук). Комп'ютерне моделювання як інтеграційна основа навчання інформатичних дисциплін / І. Теплицький> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 26-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.26 Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): комп'ютерне моделювання -- шкільна інформатика -- навчальні дисципліни -- педагогічні ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- об'єктно-орієнтоване програмування -- систематичне навчання моделювання -- інтеграція інформатичних дисциплін -- компьютерное моделирование -- школьная информатика -- учебные дисциплины -- педагогические ВУЗы -- высшие учебные заведения -- объектно-ориентированное программирование -- медика обучения -- методика навчання Анотація: Про методику вивчення моделювання у педагогічних ВНЗ.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>15.
|
Топузов, Олег (доктор педагогічних наук; професор; заступник директора Інституту педагогіки АПН України). Методика формування економічних знань учнів під час вивчення курсу "Економічна і соціальна географія України" / О. Топузов, А. Шуканова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 33-40 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.26 Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): географічна освіта -- навчальні предмети -- економічні знання -- учбові предмети -- навчально-пізнавальна діяльність учнів -- формування економічних знань -- методика викладання -- географическое образование -- учебные предметы -- экономические знания -- учебно-познавательная деятельность учеников -- формирование экономических знаний -- методика преподавания Анотація: Приклади реалізації авторського підходу, що містять методичні розробки організації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення окремих програмних тем курсу "Економічна і соціальна географія України".
Дод.точки доступу: Шуканова, Анжела (старший викладач кафедри географії та краєзнавства Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка); Економічна і соціальна географія України \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>16.
|
Завідова, Наталія (старший викладач кафедри іноземних мов факультету маркетингу КНЕУ). Фразеологізми як один із шляхів збагачення словникового складу англійської мови / Н. Завідова, З. Циганок> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 40-41. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.26 Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): учбові предмети -- англійська мова -- фразеологічні звороти -- словниковий склад -- ідіоми -- фразеологічні зрощення -- фразеологічні єдності -- фразеологічні сполучення -- прислів'я -- учебные предметы -- английский язык -- фразеологические обороты -- словарный состав -- идиомы -- фразеологическое единство Анотація: Фразеологія складає національну специфіку кожної мови, притаманна кожній мові і, таким чином, спричиняє труднощі під час перекладу.
Дод.точки доступу: Циганок, Зоя (викладач кафедри іноземних мов факультету маркетингу КНЕУ) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>17.
|
Котовська, Алла (методист з іноземних мов; спеціаліст вищої категорії; учитель-методист). Система роботи вчителя іноземної мови в школі повного дня / А. Котовська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 34-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.26 Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): навчальні заклади -- школи повного дня -- учбові предмети -- іноземні мови -- методика викладання іноземних мов -- навчальний процес -- організація уроків -- самопідготовка учнів -- позакласна робота -- форми позакласної роботи -- досвід гімназій -- комунікативне мовлення -- учебные заведения -- школы полного дня -- учебные предметы -- иностранные языки -- методика преподавания иностранных языков -- учебный процесс -- организация уроков -- самоподготовка учеников -- внеклассная работа -- формы внеклассной работы -- опыт гимназий -- коммуникативное общение Анотація: Про форми і методи викладання іноземних мов в гімназії "Ерудит".
Дод.точки доступу: Ерудит, гімназія \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>18.
|
Конопля, Тамара (вчитель зарубіжної літератури; спеціаліст вищої категорії). Компетентісний підхід у навчанні школярів на уроках зарубіжної літератури / Т. Конопля> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 43-44. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.26 Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): учбовий процес -- учбові предмети -- зарубіжна література -- методика викладання зарубіжної літератури -- досвід гімназій -- учебный процесс -- учебные предметы -- зарубежная литература -- методика преподавания зарубежной литературы -- опыт гимназий Анотація: Про досвід викладання зарубіжної літератури, про компетентнісний підхід у навчанні на уроках літератури.
Дод.точки доступу: Ерудит, гімназія \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>19.
|
Сологуб, Наталія (учитель історії; спеціаліст вищої категорії; старший учитель). Організація проектної роботи на уроках історії / Н. Сологуб> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 45-47 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.26 Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): учбові предмети -- методика викладання історії -- проектна робота -- метод проектів -- проектні технології -- досвід гімназій -- учебные предметы -- методика преподавания истории -- проектная работа -- метод проектов -- проектные технологии -- опыт гимназий Анотація: Про запровадження проектних елементів в навчальну діяльність, про проектний метод організації занять при вивченні історії.
Дод.точки доступу: Ерудит, гімназія \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>20.
|
Кравцов, Іван (учитель хімії; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України). Педагогічні технології в організації самопідготовки у школі повного дня : на прикладі завдань з хімії / І. Кравцов> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 50-53 : рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.26 Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): школи повного дня -- учбові заклади -- учбові предмети -- методика викладання хімії -- хімія -- самопідготовка учнів -- самостійна робота учнів -- інтерактивні форми роботи -- педагогічні технології -- досвід гімназій -- школы полного дня -- учебные предметы -- учебные заведения -- методика преподавания химии -- химия -- самоподготовка учеников -- самостоятельная работа учеников -- интерактивные формы работы -- педагогические технологии -- опыт гимназий Анотація: Про технологію організації процесу самопідготовки учнів, про урочні форму організації навчальної роботи у гімназії, про використання інтерактивних форм роботи на уроках хімії.
Дод.точки доступу: Ерудит, гімназія \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
|
|