Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=372.8<.>
Загальна кількість знайдених документів : 207
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Лазаренко, Л. М. (професор).
    Екологічна освіта в школі / Л. М. Лазаренко, В. В. Дивак // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 11/12. - С. 25-26. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
навчальні дисципліни -- шкільна біологія -- екологічна безпека -- безпека життєдіяльності -- формування екологічної культури -- екологічна культура -- екологічне виховання -- факультативи -- практичні заняття -- охорона природи -- природні ресурси -- раціональне використання природних ресурсів -- учебные дисциплины -- школьная биология -- экологическая безопасность -- безопасность жизнедеятельности -- экологическое образование -- формирование экологической культуры -- экологическая культура -- экологическое воспитание -- практические занятия -- охрана природы -- природные ресурсы -- рациональное использование природных ресурсов
Анотація: Про зв'язок біології з практикою охорони навколишнього середовища, програма факультативних занять з екології.


Дод.точки доступу:
Дивак, В. В. (професор кафедри права та безпеки життєдіяльності УМО АПН України)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Лісовський, Антон (канд. пед. наук; доцент кафедри дидактичної лінгвістики та літературознавства; Житомирський ун-т).
    Аксіоми методики / Антон Лісовський // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 32-35. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- викладання літератури як мистецтва слова -- восприятие художественного текста -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- преподавание литературы как искусства слова -- принципи навчання -- принципы обучения -- сприйняття художнього тексту -- целостность художественного произведения -- цілісність художнього твору
Анотація: Досліджуються деякі фундаментальні принципи методики викладання літератури, зокрема принцип вивчення літератури як мистецтва слова, що передбачає вивчення і аналіз літературних творів різних жанрів в їх художній цілісності. Аналізуються рівні сприйман ня художнього твору та аналіз літературного твору в школі.


Знайти схожі

3.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України).
    Папки успіху діють... / Анатолій Фасоля // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 27-31. - Бібліографія посторінкова : 3 назви. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методическое сопровождение обучения -- методичний супровід навчання -- методы обучения -- навчальні досягнення -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- папки успеха -- папки успіху -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- портфолио -- портфоліо -- технологии обучения -- технології навчання -- учебные достижения
Анотація: Портфоліо (папка успіху) - це модель (технологія, засіб) автентичного оцінювання навчальної діяльності й особистісного розвитку. Призначення портфоліо - допомога учневі з вибором профілю навчання в процесі допрофільної підготовки, а в подальшому у виб орі професії. Мета статті - подати рекомендації для методичного супроводу діяльності учнів і педагогів у створенні папок успіху.


Знайти схожі

4.


    Косянчук, Сергій (науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України).
    Деякі аспекти вивчення проблеми формування риторичних умінь старшокласників / Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 22-26. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- культура мови -- культура речи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєвий розвиток учнів -- преподавание риторики -- речевое развитие учащихся -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Роль риторики у формуванні комунікативної компетенції та високого рівня мовленнєвої культури. Автор статті вивчає ставлення до риторики як науки про красномовство у старшокласників, значення риторичної культури в їх подальшому житті.


Знайти схожі

5.


    Марцінко, Тетяна (асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
    Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
активне навчання -- активное обучение -- взаємодія в процесі навчання -- взаимодействие в процессе обучения -- викладання риторики -- виховний потенціал -- воспитательный потенциал -- групові технології навчання -- групповые технологии обучения -- зв'язне мовлення -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- коммуникативно-деловое обучение -- комунікативно-ділове навчання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- підлітки -- пізнавальна діяльність учнів -- подростки -- познавательная деятельность учащихся -- преподавание риторики -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- технологии обучения -- технології навчання -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.


Знайти схожі

6.


    Дубовик, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент КМПУ ім. Б.Д. Грінченка).
    Мовленнєвий етикет як складова культури спілкування молодших школярів / Світлана Дубовик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 7-11. - Бібліографія : С.11 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
единицы речевого этикета -- культура общения -- культура спілкування -- методика преподавания украинского языка -- младшие школьники -- мовленнєвий етикет -- мовленнєвий розвиток учнів -- молодші школярі -- начальная школа -- одиниці мовленнєвого етикету -- початкова школа -- речевое развитие учащихся -- речевой этикет -- твори учнівські -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- урок украинского языка -- урок української мови -- формули мовленнєвого етикету -- формулы речевого этикета
Анотація: Досліджується система роботи щодо формування у молодших школярів культури мовлення, правил мовленнєвої поведінки - мовленнєвого етикету - на уроках української мови в 1-4 класах. Подається типологія одиниць українського мовленнєвого етикету та фрагмен ти уроків із використанням правил мовного (мовленнєвого) етикету.


Знайти схожі

7.


    Донченко, Тамара (доктор педагогічних наук; професор; Національний педагогічний унверситет ім. М.П. Драгоманова).
    Учнівські твори як засіб мовленнєвого розвитку учнів / Тамара Донченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 2-7. - Бібліографія : С.7 : 11 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
зміст твору -- изложение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовне оформлення твору -- переказ -- письменные работы -- письмові роботи -- підготовка до твору -- план сочинения -- план твору -- подготовка к сочинению -- речевое развитие учащихся -- содержание сочинения -- сочинения учащихся -- твори учнівські -- урок підготовки до твору -- урок подготовки к сочинению -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Досліджується значення твору як виду роботи з мовленнєвого розвитку учнів, особливості підготовки до твору, робота над змістом, планом, мовним оформленням твору; урок підготовки до твору.


Знайти схожі

8.


    Дороз, Вікторія (доцент; канд. пед. наук; Інститут філології Бердянського державного педагогічного університету).
    Крос-культурне навчання української мови як дидактична система / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 12-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
багатонаціональні школи -- диалог культур -- дидактические системы -- дидактичні системи -- діалог культур -- крос-культурна компетенція -- крос-культурна лінгводидактика -- крос-культурне навчання -- кросс-культурная компетенция -- кросс-культурная лингводидактика -- кросс-культурное обучение -- лингводидактика -- лингвокультурная компетенция -- лингвокультурология -- лінгводидактика -- лінгвокультурна компетенція -- лінгвокультурологія -- межкультурная коммуникация -- межкультурная компетенция -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжкультурна компетенція -- міжкультурна комунікація -- многонациональные школы -- поликультурное языковое образование -- полікультурна мовна освіта -- урок украинского языка -- урок української мови -- ученики-полилингвы -- учні-полілінгви
Анотація: Висвітлюється актуальність й сутність крос-культурного навчання української мови (в умовах міжкультурного діалогу) учнів-полілінгвів в багатонаціональних школах, з'ясовуються основні аспекти крос-культурної компетенції та її компоненти.


Знайти схожі

9.


   
    Резолюція Всеукраїнської науково-практичної конференції "Особистісно зорієнтований підхід до навчання української мови та літератури" (2 жовтня 2008 року, м. Рівне) // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 62-63. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Рівне, 2008 р. жовтень

Кл.слова (ненормовані):
личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- особистісно орієнтоване навчання


Дод.точки доступу:
Особистісно зорієнтований підхід до навчання української мови та літератури, всеукраїнська науково-практична конференція \о ней\

Знайти схожі

10.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; заслужений учитель України; Миколаїв).
    Компендіум понять у просторі методики викладання літераури на компетентністній основі / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 48. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
компендиум -- компендіум -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- литературное образование -- літературна освіта -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- синергетика -- синергетический подход в образовании -- синергетичний підхід в освіті
Анотація: Розглянуто поняття "синергетика" (синергетично-філософська парадигма) в системі літературної освіти.


Знайти схожі

11.


    Комашко, Оксана (учитель гімназії № 1 м. Ковеля; Волинська область).
    Застосування методу проектів під час вивчення особистості письменника / Оксана Комашко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 15-17. - Бібліографія : С.16 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
биография писателя -- біографія письменника -- вивчення біографії письменника -- литературное образование -- літературна освіта -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- навчальне проектування -- технологии обучения -- технології навчання -- учебное проектирование
Анотація: Технологія проектування в історії педагогічної думки. Можливість застосування методу проектів під час вивчення біографії письменника в школі.


Знайти схожі

12.


    Мхитарян, Ольга (аспірантка; Миколаїв).
    Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
важкі діти -- дети с низким уровнем учебных достижений -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- качество образования -- корекційна педагогіка -- корекційна психологія -- коррекционная педагогика -- коррекционная психология -- литературное образование -- литературные знания -- литературные умения -- літературна освіта -- літературні знання -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- отстающие ученики -- педагогический оптимизм -- педагогический такт -- педагогічний оптимізм -- педагогічний такт -- принципи навчання -- принципы обучения -- слабовстигаючі діти -- слабоуспевающие дети -- трудные дети -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- якість освіти
Анотація: Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.


Знайти схожі

13.


    Плахотник, Василь (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
    Вправи і завдання в лінгводидактиці / Василь Плахотник // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 43-45. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вправи -- завдання -- задания -- лингводидактика -- лінгводидактика -- терминология лингводидактики -- термінологія лінгводидактики -- упражнения
Анотація: Вивчається значення та використання лінгводидактичних термінів "вправи" та "завдання".


Знайти схожі

14.


    Теплицький, Ілля (кандидат педагогічних наук).
    Комп'ютерне моделювання як інтеграційна основа навчання інформатичних дисциплін / І. Теплицький // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 26-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерне моделювання -- шкільна інформатика -- навчальні дисципліни -- педагогічні ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- об'єктно-орієнтоване програмування -- систематичне навчання моделювання -- інтеграція інформатичних дисциплін -- компьютерное моделирование -- школьная информатика -- учебные дисциплины -- педагогические ВУЗы -- высшие учебные заведения -- объектно-ориентированное программирование -- медика обучения -- методика навчання
Анотація: Про методику вивчення моделювання у педагогічних ВНЗ.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Топузов, Олег (доктор педагогічних наук; професор; заступник директора Інституту педагогіки АПН України).
    Методика формування економічних знань учнів під час вивчення курсу "Економічна і соціальна географія України" / О. Топузов, А. Шуканова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 33-40 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
географічна освіта -- навчальні предмети -- економічні знання -- учбові предмети -- навчально-пізнавальна діяльність учнів -- формування економічних знань -- методика викладання -- географическое образование -- учебные предметы -- экономические знания -- учебно-познавательная деятельность учеников -- формирование экономических знаний -- методика преподавания
Анотація: Приклади реалізації авторського підходу, що містять методичні розробки організації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення окремих програмних тем курсу "Економічна і соціальна географія України".


Дод.точки доступу:
Шуканова, Анжела (старший викладач кафедри географії та краєзнавства Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка); Економічна і соціальна географія України \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Завідова, Наталія (старший викладач кафедри іноземних мов факультету маркетингу КНЕУ).
    Фразеологізми як один із шляхів збагачення словникового складу англійської мови / Н. Завідова, З. Циганок // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 40-41. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- англійська мова -- фразеологічні звороти -- словниковий склад -- ідіоми -- фразеологічні зрощення -- фразеологічні єдності -- фразеологічні сполучення -- прислів'я -- учебные предметы -- английский язык -- фразеологические обороты -- словарный состав -- идиомы -- фразеологическое единство
Анотація: Фразеологія складає національну специфіку кожної мови, притаманна кожній мові і, таким чином, спричиняє труднощі під час перекладу.


Дод.точки доступу:
Циганок, Зоя (викладач кафедри іноземних мов факультету маркетингу КНЕУ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Котовська, Алла (методист з іноземних мов; спеціаліст вищої категорії; учитель-методист).
    Система роботи вчителя іноземної мови в школі повного дня / А. Котовська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 34-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади -- школи повного дня -- учбові предмети -- іноземні мови -- методика викладання іноземних мов -- навчальний процес -- організація уроків -- самопідготовка учнів -- позакласна робота -- форми позакласної роботи -- досвід гімназій -- комунікативне мовлення -- учебные заведения -- школы полного дня -- учебные предметы -- иностранные языки -- методика преподавания иностранных языков -- учебный процесс -- организация уроков -- самоподготовка учеников -- внеклассная работа -- формы внеклассной работы -- опыт гимназий -- коммуникативное общение
Анотація: Про форми і методи викладання іноземних мов в гімназії "Ерудит".


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Конопля, Тамара (вчитель зарубіжної літератури; спеціаліст вищої категорії).
    Компетентісний підхід у навчанні школярів на уроках зарубіжної літератури / Т. Конопля // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 43-44. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбовий процес -- учбові предмети -- зарубіжна література -- методика викладання зарубіжної літератури -- досвід гімназій -- учебный процесс -- учебные предметы -- зарубежная литература -- методика преподавания зарубежной литературы -- опыт гимназий
Анотація: Про досвід викладання зарубіжної літератури, про компетентнісний підхід у навчанні на уроках літератури.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Сологуб, Наталія (учитель історії; спеціаліст вищої категорії; старший учитель).
    Організація проектної роботи на уроках історії / Н. Сологуб // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 45-47 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- методика викладання історії -- проектна робота -- метод проектів -- проектні технології -- досвід гімназій -- учебные предметы -- методика преподавания истории -- проектная работа -- метод проектов -- проектные технологии -- опыт гимназий
Анотація: Про запровадження проектних елементів в навчальну діяльність, про проектний метод організації занять при вивченні історії.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Кравцов, Іван (учитель хімії; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Педагогічні технології в організації самопідготовки у школі повного дня : на прикладі завдань з хімії / І. Кравцов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 50-53 : рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
школи повного дня -- учбові заклади -- учбові предмети -- методика викладання хімії -- хімія -- самопідготовка учнів -- самостійна робота учнів -- інтерактивні форми роботи -- педагогічні технології -- досвід гімназій -- школы полного дня -- учебные предметы -- учебные заведения -- методика преподавания химии -- химия -- самоподготовка учеников -- самостоятельная работа учеников -- интерактивные формы работы -- педагогические технологии -- опыт гимназий
Анотація: Про технологію організації процесу самопідготовки учнів, про урочні форму організації навчальної роботи у гімназії, про використання інтерактивних форм роботи на уроках хімії.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)