Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Астахова, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Астахова, В. (ректор Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"; доктор історичних наук; професор).
    Експеримент із запровадження безперервної освіти / В. Астахова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 2. - С. 5-13. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- вища освіта -- система освіти -- національна освіта -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- беспрерывное образование -- высшее образование -- система образования -- национальное образование -- высшие учебные заведения
Анотація: Підбиваються підсумки дванадцятирічної роботи Народної української академії з реалізації власної концепції бесперервної освіти шляхом створення інтегрованого освітнього комплексу.


Дод.точки доступу:
Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст. \о ней\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Ганаба, Світлана Олександрівна (кандидат філософських наук; докторант Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. О. Ганаба // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- постфігуративна культура -- навчальна діяльність -- содержание обучения -- постфигуративная культура -- учебная деятельность -- соціокультурні зміни -- социокультурные изменения -- плинна модерність -- текущая модерность -- погляди вчених -- взгляды ученых
Анотація: Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язано з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Дод.точки доступу:
Бауман, Зигмунт (социолог ; 1925-) \о нем\; Больнов, О. \о нем\; Бейтсон, Грегори (1904-1980) \о нем\; Жиру, Г. \о нем\; Луман, Николас (немецкий социолог ; 1927-1998) \о нем\; Габермас, Юрген (німецький філософ ; 1929-) \о нем\; Ваттимо, Дж. (профессор эстетики Туринского университета) \о нем\; Фуко, Мишель (французский философ ; 1926-1984) \о нем\; Морен, Эдгар (философ; социолог ; 1921-) \о нем\; Мід, М. \о нем\; Ліотар, Ж.-Ф. (французький філософ) \о нем\; Андрущенко, В. \о нем\; Астахова, В. \о ней\; Лутай, В. \о нем\; Горбунова, Л. \о ней\; Клепко, С. \о нем\; Кочубей, Н. \о нем\; Предборська, І. \о ней\; Степаненко, І. \о нем\; Усік, О. \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)