Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Пашков, В. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Пашков
, В. В.
(ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти; доцент; кандидат філософських наук).
Етико-феноменологічні засади сучасної освіти / В. В.
Пашков
> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. -
№ 1
. - С. 80-83. - Бібліографія: С. 83 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A1
ББК
87
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
гуманизм
--
гуманізм
--
етика освіти
--
людина
--
пізнання
--
познание
--
современное образование
--
сучасна освіта
--
феноменология образования
--
феноменологія освіти
--
философия образования
--
філософія освіти
--
ценности образовательные
--
ценность
--
цінність
--
цінності освіти
--
человек
--
этика образования
Анотація:
У статті розглядається етико-феноменологічний підхід до освіти. Феноменологія освіти спирається на модель гуманітарного пізнання і будує пріоритети на основі індивідуалізації змістів існуючої реальності. Автор зупиняється на одному з аспектів поняття особистості - етико-феноменологічний підхід визначення особистості - екзистенціональна орієнтація на цінності.
Знайти схожі
>
2.
Пашков
, В. В.
(кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізької академії післядипломної пед. освіти).
Підвищення кваліфікації вчителів як чинник соціального розвитку / В. В.
Пашков
> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. -
№ 3
. - С. 105-109. - Бібліографія : С.109 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
316.74:37
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Социология
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища школа
--
вищі навчальні заклади України
--
вузы Украины
--
вчителі
--
высшая школа
--
педагогическая социология
--
педагогічна соціологія
--
підвищення кваліфікації
--
повышение квалификации
--
подготовка учителей
--
професійна діяльність
--
професійна квалификация
--
профессиональная деятельность
--
профессиональная квалификация
--
социология высшей школы
--
соціологія вищої школи
--
учителя
Анотація:
Аналізуються стратегічні напрями розвитку системи підвищення кваліфікації вчителів. Визначається роль вчителя в функціонуванні та розвитку суспільства. Досліджено поняття "ефекти", що дозволить визначити підстави професійної рефлексії освіти педагогів.
Знайти схожі
>
3.
Пашков
, В. В.
(ректор Запорізької академії післядипломної освіти; доцент).
Світоглядно-методологічні засади педагогічної освіти / В. В.
Пашков
> // Грані. - 2011. -
№ 5
. - С. 103-107. - Література : С.107 : 4 назви
УДК
316.74
ББК
60.561.9
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
методология образования
--
методологія освіти
--
педагогическая социология
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічна соціологія
--
підготовка вчителів
--
подготовка учителей
--
философия педагогики
--
філософія педагогіки
Анотація:
Розглядаються світоглядно-методологічні засади освіти педагогів. Визначено соціокультурні пріоритети філософії освіти та її аксіологічні аспекти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Пашков
, В. В.
(ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти; кандидат філософських наук; доцент).
Парадигмальна трансформація післядипломної педагогічної освіти / В. В.
Пашков
> // Грані. - 2011. -
№ 6
. - С. 27-31. - Бібліографія : С. 31 : 5 назв
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
адаптация
--
адаптація
--
вища педагогічна освіта
--
высшее педагогическое образование
--
креативність
--
креативность
--
образовательная деятельность
--
освітня діяльність
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
післядипломна педагогічна освіта
--
последипломное педагогическое образование
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Розглядаються проблеми, пов'язані з пошуком нової парадигми підготовки людини до життя, яка б забезпечила не лише адаптивне ставлення людини до дійсності, але й розвиток дійсності відповідно до людських вимірів життя.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Пашков
, В. В.
(кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти).
Ідеологія сучасної безперевної освіти / В. В.
Пашков
> // Грані. - 2012. -
№ 4
. - С. 77-81. - Бібліографія : С.81 : 9 назв
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта
--
вища освіта
--
высшее непрерывное образование
--
высшее образование
--
метабразование
--
метаосвіта
--
методология образования
--
методологія освіти
--
непрерывное образование
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Розкривається ідеологія цивілізаційно-глобалістського підходу у сучасній післядипломній педагогічній освіті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Пашков
, В. В.
(кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізького інституту післядипломної освіти).
Феномен "академії": соціоосвітній контекст (еволюція поглядів) / В. В.
Пашков
> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 7
. - С. 34-39. - Література : С.39 : 7 назв
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
академическая подготовка
--
академическое образование
--
академия как феномен
--
академічна освіта
--
академія як феномен
--
вища освіта
--
вища школа
--
высшая школа
--
высшее образование
--
личность профессионала
--
образование как социальный институт
--
особистість професіонала
--
професіонали
--
професіоналізм
--
профессионалы
--
философия педагогики
--
філософія педагогіки
Анотація:
Здійснено аналіз робіт соціогуманітарного напрямку, в яких розкривається соціоосвітній зміст феномена академії, визначається подальший розвиток педагогічної післядипломної освіти в сучасних умовах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Пашков
, В. В.
(кандидат философских наук; ректор Запорожской академии последипломного педагогического образования).
Роль системного подхода в современном последипломном педагогическом образовании / В. В.
Пашков
> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. -
№ 10
. - С. 31-35. - Література : С.35 : 5 назв
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманизация образования
--
гуманізація освіти
--
методология педагогики
--
методологія педагогики
--
післядипломна освіта
--
післядипломна педагогічна освіта
--
последипломное образование
--
последипломное педагогическое образование
--
системний підхід
--
системный подход
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Рассматривается роль системного подхода в рамках формирования новой модели последипломного педагогического образования.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
8.
Пашков
, В. В.
(Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Запоріжжя).
Реалізація інноваційної концепції післядипломної педагогічної освіти: структурно-функціональна характеристика / В. В.
Пашков
> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 7
. - С. 6-10. - Література : С. 10 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
академия последипломного педагогического образования
--
академія післядипломної педагогічної освіти
--
инновационная концепция
--
инновационная концепция образования
--
инновации
--
інноваційна концепція
--
інноваційна концепція освіти
--
інновації
--
парадигма образования
--
парадигма освіти
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
післядипломна педагогічна освіта
--
последипломное педагогическое образование
--
проективність
--
проективность
--
структура-аттрактор
--
структурно-функциональная характеристика
--
структурно-функціональна характеристика
Анотація:
Подається структурно-функціональна характеристика роботи інституту післядипломної педагогічної освіти, який в сучасних умовах реалізує інноваційну складову. В статті показано моделювання нових способів роботи із самою освітою в рамках культур но-освітнього середовища регіону й усередині самої освітньої установи. Тому основною ідеєю дослідження й з'являється ідея академії післядипломної педагогічної освіти, яка презентується у змістах "структури-аттрактора". У розвиток моделі академії після дипломної педагогічної освіти автор включає всі сучасні підходи до реформування системи післядипломної освіти.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)