Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пашков, В. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Пашков, В. В. (ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти; доцент; кандидат філософських наук).
    Етико-феноменологічні засади сучасної освіти / В. В. Пашков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 80-83. - Бібліографія: С. 83 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
гуманизм -- гуманізм -- етика освіти -- людина -- пізнання -- познание -- современное образование -- сучасна освіта -- феноменология образования -- феноменологія освіти -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образовательные -- ценность -- цінність -- цінності освіти -- человек -- этика образования
Анотація: У статті розглядається етико-феноменологічний підхід до освіти. Феноменологія освіти спирається на модель гуманітарного пізнання і будує пріоритети на основі індивідуалізації змістів існуючої реальності. Автор зупиняється на одному з аспектів поняття особистості - етико-феноменологічний підхід визначення особистості - екзистенціональна орієнтація на цінності.


Знайти схожі

2.


    Пашков, В. В. (кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізької академії післядипломної пед. освіти).
    Підвищення кваліфікації вчителів як чинник соціального розвитку / В. В. Пашков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 3. - С. 105-109. - Бібліографія : С.109 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- вищі навчальні заклади України -- вузы Украины -- вчителі -- высшая школа -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- подготовка учителей -- професійна діяльність -- професійна квалификация -- профессиональная деятельность -- профессиональная квалификация -- социология высшей школы -- соціологія вищої школи -- учителя
Анотація: Аналізуються стратегічні напрями розвитку системи підвищення кваліфікації вчителів. Визначається роль вчителя в функціонуванні та розвитку суспільства. Досліджено поняття "ефекти", що дозволить визначити підстави професійної рефлексії освіти педагогів.


Знайти схожі

3.


    Пашков, В. В. (ректор Запорізької академії післядипломної освіти; доцент).
    Світоглядно-методологічні засади педагогічної освіти / В. В. Пашков // Грані. - 2011. - № 5. - С. 103-107. - Література : С.107 : 4 назви
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
методология образования -- методологія освіти -- педагогическая социология -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічна соціологія -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- философия педагогики -- філософія педагогіки
Анотація: Розглядаються світоглядно-методологічні засади освіти педагогів. Визначено соціокультурні пріоритети філософії освіти та її аксіологічні аспекти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Пашков, В. В. (ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти; кандидат філософських наук; доцент).
    Парадигмальна трансформація післядипломної педагогічної освіти / В. В. Пашков // Грані. - 2011. - № 6. - С. 27-31. - Бібліографія : С. 31 : 5 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
адаптация -- адаптація -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование -- креативність -- креативность -- образовательная деятельность -- освітня діяльність -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розглядаються проблеми, пов'язані з пошуком нової парадигми підготовки людини до життя, яка б забезпечила не лише адаптивне ставлення людини до дійсності, але й розвиток дійсності відповідно до людських вимірів життя.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Пашков, В. В. (кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти).
    Ідеологія сучасної безперевної освіти / В. В. Пашков // Грані. - 2012. - № 4. - С. 77-81. - Бібліографія : С.81 : 9 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- вища освіта -- высшее непрерывное образование -- высшее образование -- метабразование -- метаосвіта -- методология образования -- методологія освіти -- непрерывное образование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розкривається ідеологія цивілізаційно-глобалістського підходу у сучасній післядипломній педагогічній освіті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Пашков, В. В. (кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізького інституту післядипломної освіти).
    Феномен "академії": соціоосвітній контекст (еволюція поглядів) / В. В. Пашков // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 7. - С. 34-39. - Література : С.39 : 7 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
академическая подготовка -- академическое образование -- академия как феномен -- академічна освіта -- академія як феномен -- вища освіта -- вища школа -- высшая школа -- высшее образование -- личность профессионала -- образование как социальный институт -- особистість професіонала -- професіонали -- професіоналізм -- профессионалы -- философия педагогики -- філософія педагогіки
Анотація: Здійснено аналіз робіт соціогуманітарного напрямку, в яких розкривається соціоосвітній зміст феномена академії, визначається подальший розвиток педагогічної післядипломної освіти в сучасних умовах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Пашков, В. В. (кандидат философских наук; ректор Запорожской академии последипломного педагогического образования).
    Роль системного подхода в современном последипломном педагогическом образовании / В. В. Пашков // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 10. - С. 31-35. - Література : С.35 : 5 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманизация образования -- гуманізація освіти -- методология педагогики -- методологія педагогики -- післядипломна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное образование -- последипломное педагогическое образование -- системний підхід -- системный подход -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Рассматривается роль системного подхода в рамках формирования новой модели последипломного педагогического образования.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Пашков, В. В. (Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Запоріжжя).
    Реалізація інноваційної концепції післядипломної педагогічної освіти: структурно-функціональна характеристика / В. В. Пашков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 6-10. - Література : С. 10 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
академия последипломного педагогического образования -- академія післядипломної педагогічної освіти -- инновационная концепция -- инновационная концепция образования -- инновации -- інноваційна концепція -- інноваційна концепція освіти -- інновації -- парадигма образования -- парадигма освіти -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- проективність -- проективность -- структура-аттрактор -- структурно-функциональная характеристика -- структурно-функціональна характеристика
Анотація: Подається структурно-функціональна характеристика роботи інституту післядипломної педагогічної освіти, який в сучасних умовах реалізує інноваційну складову. В статті показано моделювання нових способів роботи із самою освітою в рамках культур но-освітнього середовища регіону й усередині самої освітньої установи. Тому основною ідеєю дослідження й з'являється ідея академії післядипломної педагогічної освіти, яка презентується у змістах "структури-аттрактора". У розвиток моделі академії після дипломної педагогічної освіти автор включає всі сучасні підходи до реформування системи післядипломної освіти.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)