Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Серкутан, Тетяна Вікторівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Серкутан, Тетяна Вікторівна (доценгт кафедри маркетингу, управління та економіки підприємства Національної академії управління; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Особливості маркетингу програмних продуктів / Т. В. Серкутан, Н. С. Шлапак, О. С. Серкутан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 5. - С. 237-240. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинг -- маркетинговая методология -- маркетингова методологія -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- рынок программного обспечения -- ринок програмного забезпечення
Анотація: Розглянуто проблеми розробки комплексу маркетингу програмного продукту з урахуванням його специфіки як товару, доведено різницю в поняттях "програмний продукт" та "програмне забезпечення" з точки зору маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Шлапак, Наталія Степанівна (завідувач кафедри менеджменту та маркетингу Приазовського державного технічного університету; м.Маріуполь; кандидат економічних наук; доцент); Серкутан, Олексій Сергійович (аспірант Національної академії управління; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)