Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова методологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Хуан, Жень-Цзунь (декан та професор Коледжу економіки та фінансів Університету Хуакіау; м.Ганчжоу; Китай; PhD (фінанси)).
    Типові технології, модульний дизайн і мережевне управління при формуванні стратегії послідовника на ринку / Ж. -Ц. Хуан, С. -Ф. Ву, Ю. -Ш. Лю // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 503-513 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- маректинговая методология -- маркетингова методологія -- модульность -- модульність -- расширение продуктовой линейки -- розширення продуктової лінійки -- сетевое управление -- мережеве управління -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- типовые технологии -- типові технології
Анотація: На прикладі корпорації "MediaTek" розглянуто формування стратегій послідовника на ринку. Вийшовши на ринок порівняно пізно, корпорація еволюціонувала в постачальника послуг найвищого класу і конкурує зі світовим лідером "Qualcomm" на ринках, що розвиваються. Дані по "MediaTek" дозволили проаналізувати стратегії послідовника відносно технологій, продуктів, архітектури продукту, форм стратегічного альянсу і продуктивності. На підставі часового, подієвого і кількісного аналізу зроблено висновки: 1) послідовник на ринку схильний прийняти стратегію типових технологій, які сприятимуть розширенню лінійки продуктів; 2) для ефективного і дієвого розподілу ресурсів на НДДКР вибирається модульність як основний підхід до інновацій; 3) для зменшення ризиків у співпраці фірми-послідовники схильні купувати акції для пайової участі (більше 50%) у фірмах-партнерах модульної інновації для управління мережею; 4) фірма-послідовник може дійсно швидко технологічно розвиватиcя, але так і не здогнати лідера.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Ву, Сює-Фун (аспірант Національного університету Сунь Ятсена; м.Каохсіунг; Тайвань); Лю, Ю-Шень (аспірант Національного університету Сунь Ятсена; м.Каохсіунг; Тайвань); Qualcomm, корпорация в области информационно-коммуникационных технологий \о ней\; MediaTek, корпорация в области информационно-коммуникационных технологий \о ней\

Знайти схожі

2.


    Серкутан, Тетяна Вікторівна (доценгт кафедри маркетингу, управління та економіки підприємства Національної академії управління; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Особливості маркетингу програмних продуктів / Т. В. Серкутан, Н. С. Шлапак, О. С. Серкутан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 5. - С. 237-240. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинг -- маркетинговая методология -- маркетингова методологія -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- рынок программного обспечения -- ринок програмного забезпечення
Анотація: Розглянуто проблеми розробки комплексу маркетингу програмного продукту з урахуванням його специфіки як товару, доведено різницю в поняттях "програмний продукт" та "програмне забезпечення" з точки зору маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Шлапак, Наталія Степанівна (завідувач кафедри менеджменту та маркетингу Приазовського державного технічного університету; м.Маріуполь; кандидат економічних наук; доцент); Серкутан, Олексій Сергійович (аспірант Національної академії управління; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

3.


    Яренко, Анатолій Валерійович (каедидат економічних наук; доцент кафедри економічної кітернетики та маркетингу Київського університету технологій та дизайну; м.Київ).
    Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах [Текст] / А. В. Яренко, Н. В. Раллє // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016/2. - № 12. - С. 449-457 : кол.іл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290с-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- методология управления персоналом -- методологія управління персоналом -- кадровый менеджмент -- кадровий менеджмент -- качественное оценивание -- якісне оцінювання -- кибернетические системы -- кібернетичні системи -- компании -- компанії -- маркетинговая методология -- маркетингова методологія -- материальное поощрение -- матеріальне заохочення -- организационные критерии -- організаційні критерії -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- рекрутинг -- социальные сети -- соціальні мережі -- специализированные программные комплексы -- спеціалізовані програмні комплекси -- трудовое участие -- трудова участь -- трудовая мотивация -- трудова мотивація -- управленческое моделирование -- управлінське моделювання -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Розглянуто маркетингові методологічні підходи до матеріальної мотивації персонала підприємства. На прикладі запропонованої математичної моделі аргументовано необхідність застосування мотиваційних критеріїв ефективності під час оцінювання якості праці. Розробки впроваджено в кібернетичній системі у вигляді програмного комплексу. Величезний масив інформації, яку містять соціальні мережі, дає можливість використовувати її компаніям для цілей власного бізнесу: від прямих продажів до маркетингу та рекрутингу. Про останній пункт - нижче.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Раллє, Наталія Вікторівна (кандидат економічних наук; асистент кафедри економічної кібернетикиі маркетингу Київського національного університету технологій та дизайну; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)