Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=специализированные программные комплексы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Фаріон, Ніна Олександрівна (аспірант кафедри економіки підприємництва Київського національного університету технологій та дизайну).
    Система дистанційного корпоративного управління в публічних акціонерних товариствах [Текст] / Н. О. Фаріон // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016/2. - № 12. - С. 425-438 : кол.іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291(4УКР)с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Типы предприятий по видам собственности

   Типи підприємств за видами власності

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
акционеры -- акціонери -- методология корпоративного управления -- методологія корпоративного управління -- дистанционное корпоративное управление -- дистанційне корпоративне управління -- информационные технологии -- інформаційні технології -- общие собрания -- загальні збори -- эффективность акционерных обществ -- ефективність акціонерних товариств -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- публичные акционерные общества -- публічні акціонерні товариства -- специализированные программные комплексы -- спеціалізовані програмні комплекси -- управленческие системы -- управлінські системи
Анотація: Теоретично обґрунтовано необхідність створення системи дистанційного корпоративного управління в публічних акціонерних товариствах шляхом розробки та впровадження відповідного програмного комплексу для досягнення компромісу між власниками великих та дрібних пакетів акцій та підвищення ефективності проведення загальних зборів акціонерів. Детально розкрито механізм роботи вказаної програми та методику її використання, а також ефект від її впровадження.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
MySQL, программное обеспечение \о произв.\; Об акционерных обществах, закон Украины \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Яренко, Анатолій Валерійович (каедидат економічних наук; доцент кафедри економічної кітернетики та маркетингу Київського університету технологій та дизайну; м.Київ).
    Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах [Текст] / А. В. Яренко, Н. В. Раллє // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016/2. - № 12. - С. 449-457 : кол.іл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290с-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- методология управления персоналом -- методологія управління персоналом -- кадровый менеджмент -- кадровий менеджмент -- качественное оценивание -- якісне оцінювання -- кибернетические системы -- кібернетичні системи -- компании -- компанії -- маркетинговая методология -- маркетингова методологія -- материальное поощрение -- матеріальне заохочення -- организационные критерии -- організаційні критерії -- программное обеспечение -- програмне забезпечення -- рекрутинг -- социальные сети -- соціальні мережі -- специализированные программные комплексы -- спеціалізовані програмні комплекси -- трудовое участие -- трудова участь -- трудовая мотивация -- трудова мотивація -- управленческое моделирование -- управлінське моделювання -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Розглянуто маркетингові методологічні підходи до матеріальної мотивації персонала підприємства. На прикладі запропонованої математичної моделі аргументовано необхідність застосування мотиваційних критеріїв ефективності під час оцінювання якості праці. Розробки впроваджено в кібернетичній системі у вигляді програмного комплексу. Величезний масив інформації, яку містять соціальні мережі, дає можливість використовувати її компаніям для цілей власного бізнесу: від прямих продажів до маркетингу та рекрутингу. Про останній пункт - нижче.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Раллє, Наталія Вікторівна (кандидат економічних наук; асистент кафедри економічної кібернетикиі маркетингу Київського національного університету технологій та дизайну; м.Київ; Україна)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)