Антонюк, Ольга (аспірантка кафедри міжнародної економіки економічного факультету). Бренд держави: особливості формування національного бренду / О. Антонюк> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 52-54. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): імідж держави -- бренд держави -- бренд государства -- бренд країни -- бренд страны -- національний бренд -- национальный бренд -- національний брендинг -- национальный брендинг -- имидж страны -- національний бренд України -- национальный бренд Украины -- просування національного бренду -- продвижение национального бренда -- торгівельні марки -- торговые марки Анотація: Розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних компаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Дзюба, Р. М. (Донецький національний університет; Вінниця). Використання кіно в процесі плейсбрендингу: приклад співпраці уряду Австралії і кіноіндустрії / Р. М. Дзюба> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 115-119. - Бібліографія : С.118-119 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Політика. Політологія Политика. Политология Австралія Австралия Кл.слова (ненормовані): Австралия -- Австралія -- бренд країни -- бренд страны -- зарубежное кино -- зарубежный опыт -- зарубіжне кіно -- зарубіжний досвід -- имидж страны -- імідж країни -- кино -- киноиндустрия -- кинофильм как канал коммуникации -- кіно -- кіноіндустрія -- кінофільм як канал комунікації -- маркетинг -- маркетингова кампанія -- маркетинговая кампания -- плейсбрендинг -- події світового рівня -- политика правительства -- політика уряду -- события мирового уровня Анотація: Презентується кейс Австралії та фільму "Австралія" як приклад ефективного використання кінематографа в процесі плейсбрендингу. Доведено, що кінофільми є вагомими та ефективними комунікаційними каналами в міжнародних відносинах, здатними впливати на ро зподіл глобальних потоків потенційних відвідувачів країни. Показано, що розміщення бренду країни в кінематографічній формі уможливлює процеси формування міжнародного іміджу країни, поліпшення репутації країни в очах спільноти інших країн. Автор демонс трує умови, при яких використання кінематографа в якості інструменту плейсбрендингу приносить найефективніші результати. Стаття також акцентує увагу на ролі державних органів у процесі успішного плейсбрендингу. В статті також порушується питання взаєм озалежності іміджу країни та іміджу її складових елементів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |