Гордєєва, А. Й. Ділова гра як спосіб мотивації комунікативної діяльності майбутнх філологів у процесі формування англомовної граматичної компетенції / А. Й. Гордєєва> // Іноземні мови. - 2012. - № 2. - С. 53-56
Іноземні мови Английский язык Англійська мова Кл.слова (ненормовані): иностранные языки -- іноземні мови -- английский язык -- англійська мова -- будущие филологи -- майбутні філологи -- деловая игра -- ділова гра -- граматична компетенція -- граммматическая компетенция -- комунікативна діяльність -- коммуникативная деятельность Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1) Вільні: АІЛ (1) |
Овсієнко, Людмила (кандидат педагогічних наук; докторант ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди"). Методи навчання лінгвістики тексту в системі компетентнісної мовної освіти майбутніх учителів-словесників / Л. Овсієнко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 27-32. - Бібліограф. : С.31-32 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): активне навчання -- активное обучение -- деловая игра -- ділова гра -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- кейс-метод -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- лингвистика текста -- лингводидактика -- лінгвістика тексту -- лінгводидактика -- майбутні словесники -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методы обучения -- мовна освіта -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- портфолио -- портфоліо -- проблемная лекция -- технология портфолио -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование Анотація: Із численного арсеналу методів, адекватних завданням компетентнісного підходу, виділено такі: метод проектів, портфоліо, кейс-метод, ділова гра, рольова гра, аналіз конкретних ситуацій, активне програмоване навчання, стажування (практика), проблемна лекція. Утримувачі документа: НБ ДНУ |
Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти; член-кореспондент НАНО). Ділова гра в навчальному процесі / А. І. Богосвятська> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - 1. - С. 30-35. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): активизация обучения -- активізація навчання -- активизация познавательной деятельности -- активізація пізнавальної діяльності -- активізація навчального процесу -- активизация учебного процесса -- гра як метод навачння -- деловая игра -- ділова гра -- игра как метод обучения -- игровые технологии обучения -- ігрові технології навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методы активизации обучения -- методи активізації навчання -- технологии обучения -- технології навчання Анотація: Досліджуються теоретичні засади ігрових технологій у навчальному процесі. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_1\11.pdf |
Васильянц, М. С. (вчитель зарубіжної літератури). Ділова гра "Створюємо урок". Моделювання діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку в 5 класі / М. С. Васильянц> // О. О. Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 28-29. - (Василішина). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): активизация обучения -- активизация учебной деятельности -- активізація навчального процесу -- деловая игра -- ділова гра -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- розробка уроків -- разработка уроков Анотація: Розглянуто мотиваційний етап уроку та методи активізації діяльності учнів на уроці світової літератури. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_2\7.pdf |
Цвєткова, Ганна (доктор педагогічних наук; доцент; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова). Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін [Текст] / Г. Цвєткова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 42-48. - Бібліогр. в кінці ст. 7 Рубрики: Вища професійна освіта Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): саморозвиток -- саморазвитие -- самопізнання -- самопознание -- самовдосконалення -- самосовершенствование -- професійна самореалізація -- профессиональная самореализация -- викладачі гуманітарних дисциплін -- преподаватели гуманитарных дисциплин -- высшее образование -- вища освіта -- інноваційний педагогічний процес -- инновационный педагогический процесс -- принцип інноваційності -- принцип инновационности -- інноваційна педагогічна діяльність -- инновационная педагогическая деятельность -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- нове педагогічне мислення -- новое педагогическое мышление -- коучинг -- консультування -- консультирование -- методи навчання -- методы обучения -- проблемні круглі столи -- проблемные круглые столы -- дискусіїї -- дискуссии -- ділова гра -- деловая игра -- ігрові семінари -- игровые семинары Анотація: Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення розкрито як частину креативно-розвивального освітнього простору, найважливіше підгрунтя корпоративних цінностей університету та його традицій, що включає мотивацію на активний саморозвиток, самопізнання, самовдосконалення і викладача і студента. Основними шляхами професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін визначено процес набуття досвіду інноваційної педагогічної діяльності через інтерактивне навчання, головна мета якого - сформувати у викладача вміння переносити концепції саморозвитку, наукові дидактичні розробки до практики вищої школи. Утримувачі документа: НБ УІПА Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Заниздра, О. А. Кейс-метод – эффективная технология формирования коммуникативной компетенции [Электронный ресурс] / О. А. Заниздра> // Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Дніпропетровськ, 4-5 груд. 2015 р.) / Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ, 2015. - С. 167-169. - Режим доступа: http://eadnurt.diit.edu.ua/bitstream/123456789/4846/1/O.A.%20Zanizdra.pdf. - Полный текст (86,36 kB)
Вища освіта Кл.слова (ненормовані): труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КІМ -- высшее образование -- вища освіта -- иностранные языки -- іноземні мови -- методы обучения -- методи навчання -- личностно-ориентированное обучение -- особистісно-орієнтоване навчання -- причинно-следственные связи -- причинно-наслідкові зв'язки -- учебная мотивация -- учбова мотивація -- критическое мышление -- критичне мислення -- моделирование языковой ситуации -- моделювання мовної ситуації -- деловая игра -- ділова гра -- дискуссия -- дискусія -- мыслительный процесс -- розумовий процес -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст (86,36 kB) Дод.точки доступу: Заніздра, О. А. |
Піскова, Жанна (кандидат економічних наук; доцент Університету митної справи та фінансів, м. Дніпро). Методичні новації вивчення організації і методики податкового контролю доходів фізичних осіб для запровадження у навчальний процес / Ж. Піскова> // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2017. - № 4. - С. 41-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Высшее образование Податки Налоги Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- економіка -- экономика -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- податки -- налоги -- податкові декларації -- налоговые декларации -- податковий контроль -- налоговый контроль -- платники податків -- плательщики налогов -- тренінги -- тренинги -- кодекси -- кодексы -- ділова гра -- деловая игра Анотація: У даній роботі запропоновано методичні матеріали щодо вивчення студентами організації і методики податкового контролю доходів фізичних осіб, застосовуючи тренінгові техніки які можна запроваджувати у навчальний процес, надано прикладні методичні розробки, які пояснюють вирішення проблеми з точки зору двох ролей: платника податку і податкового інспектора. Утримувачі документа: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна Дод.точки доступу: Організація і методика податкового контролю доходів фізичних осіб, тренінг \про нього\; Дослідження законодавчо-нормативної бази податкового контролю з ПДФО, ділова гра № 1 \про неї\; Камеральна перевірка податкової декларації про майновий стан і доходи та податкового розрахунку за формою № 1ДФ, ділова гра № 2 \про неї\; Документальна перевірка ПДФО, ділова гра № 3 \про неї\; Документальне оформлення результатів податкових перевірок, ділова гра № 4 \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1) Вільні: ДБВ (1) |
Сьомкіна, Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід / Т. В. Сьомкіна, О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - N 1 (27). - С. 76-84 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2088/1987. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/122. - Зміст . - ISSN 2415-8089
Высшее образование Наука Кл.слова (ненормовані): інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- компетентність -- компетентность -- метод кейс-стаді -- метод кейс-стади -- ділова гра -- деловая игра Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст, Перейти к внешнему ресурсу: Зміст Дод.точки доступу: Воскобоєва, О. В.; Ромащенко, О. С. Є примірники у відділах: НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний) |