Голуб, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
    Інтерактивні методи навчання риторики майбутніх вчителів / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 16 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- деловые игры -- дидактические игры -- дидактичні ігри -- дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- ділові ігри -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивні методи -- кейс-метод -- метод анализа ситуаций -- метод аналізу ситуацій -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- педагогическая рефлексия -- педагогические игры -- педагогические технологии -- педагогічна рефлексія -- педагогічні ігри -- педагогічні технології -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- преподавание риторики
Анотація: Автор представляє власне бачення доцільності добору інтерактивних методів у процесі навчання риторики у педагогічних ВНЗ: метод аналізу ситуацій (кейс-метод) з елементами ділової гри, мозкового штурму, рольових ігор, дискусій, тренінгу, розвитку рефле ксії як педагогічної технології; проектний метод та його складові.





    Лохвицька, Л. В. (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки і методики дошкільної освіти ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"; академік Міжнародної акдемії безпеки життєдіяльності, секретар правління EUROPEAN ASSOCIATION for SECURITY).
    Створення безпечного середовища дошкільного навчального закладу - запорука безпеки життєдіяльності дитини / Л. В. Лохвицька, Д. І. Рось // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 1. - С. 24-26. - (Методичні матеріали)
ДРНТІ
УДК
ББК 68.90
Рубрики: Безпека життєдіяльності
   Безопасность жизнедеятельности

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта України -- дошкольное образование -- державні стандарти України -- государственные стандарты Украины -- безпечні освітні середовища -- безопасные образовательные среды -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- дидактичні заняття -- дидактические игры -- сюжетно-рольові ігри -- сюжетно-ролевые игры -- безпечна поведінка дітей -- безопасное поведение детей -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- стандарти дошкільної освіти -- стандарты дошкольного образования -- конспекти занять для дітей -- конспекты занятий для детей
Анотація: Розглянуто питання організації діяльності педагогів дошкільних закладів по вихованню у дітей дошкільного віку навиків безпечної поведінки, наданню знань про безпечне поводження вдома, на вулиці, на природі, а також культивування вмінь і навичок здоров'язберігальної діяльності у дітей.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Рось, Д. І. (вихователь дошкільного навчального закладу № 7 "Орлятко" м. Біла Церква)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Пашинська, Наталія (вихователь).
    Прогулянка на весняний луг : інтегроване заняття для дітей різновікової групи з вадами зору / Н. Пашинська // Дошкільне виховання. - 2014. - № 3. - С. 28-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.53
Рубрики: Дошкільне виховання
   Дошкольное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
корекція зору -- дидактичні ігри -- затуманений зір -- амбліопічне око -- вправи -- валеологічне виховання -- коррекция зрения -- дидактические игры -- затуманенное зрение -- амблиопия -- упражнения -- валеологическое воспитание -- інтегровані заняття -- интегрированные занятия -- діти з вадами зору -- дети с проблемами зрения
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей різновікової групи з вадами зору, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з рослинним світом рідного краю, зокрема з луговими квітами; збагачувати словник назвами квітів; викликати позитивний емоційний відгук на зміни в довкіллі, що відбулися навесні; учити милуватися красою природи; розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності; виховувати бережливе та свідоме ставлення до живої природи

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_3\10.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ




    Марчук, Людмила (вихователь).
    Як Курчатко шукало свою маму : інтегровані заняття в пісочниці для дітей раннього віку / Л. Марчук, Н. Пашкова // Дошкільне виховання. - 2014. - № 3. - С. 30-31. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.575.1
Рубрики: Дошкільне виховання
   Дошкольное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри -- гра з піском -- вправи -- дидактические игры -- игры с песком -- упражнения -- інтегровані заняття в пісочниці -- интегрированные занятия в песочнице -- діти раннього віку -- дети раннего возраста
Анотація: Подано приклад інтегрованого заняття в пісочниці для дітей раннього віку, мета якого - закріплювати знання дітей про властивості піску та способи дій з ним; продовжувати формувати уявлення про свійських тварин і їхніх дитинчат, уміння звуконаслідувати їх; уточнювати поняття "великий", "маленький", "багато"; формувати знання про геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник; закріплювати вміння розпізнавати предмети на дотик; та ін.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_3\11.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Пашкова, Наталія (вчитель-логопед)




    Голуб, Тетяна (вихователь).
    Цікаві ігри з грамоти / Т. Голуб // Дошкільне виховання. - 2014. - № 4. - С. 13-14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.575.2
Рубрики: Дидактичні ігри (розвивальні ігри)
   Дошкільна педагогіка

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
геометричне лото -- геометрическое лото -- дидактичні ігри -- дидактические игры -- основи грамоти -- основы граммоты
Анотація: Пропонується добірка дидактичних ігор для дітей різного віку.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_4\5.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ




    Демченко, Олена (музичний керівник).
    Хмаринки-цікавинки : музичне тематичне заняття для старших дошкільнят / О. Демченко // Дошкільне виховання. - 2014. - № 4. - С. 36-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.544.32
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
музичне виховання -- флейта -- хореографія -- психогімнастика -- дідактичні ігри -- музыкальное воспитание -- хореография -- психогимнастика -- дидактические игры -- музичні тематичні заняття -- музыкальные тематические занятия
Анотація: На поданому тематичному занятті діти вчаться помічати красу об'єктів і явищ довкілля, відтворювати її мімікої, рухами, грою на музичних інструментах, що розвиває музичні здібності та почуття прекрасного у дітей.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_4\14.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Косенко, Віктор Степанович (український композитор; педагог; піаніст ; 1896-1938) \про нього\; Дощик, п'єса \о произв.\Хмаринки-веселинки, хореографічний етюд \о произв.\




    Антощук, Євген (почесний доктор педагогічних наук; інструктор-методист).
    Ейдетичні вправи для пам'яті й уяви / Є. Антощук // Дошкільне виховання. - 2014. - № 1. - С. 18-19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.575.23
Рубрики: Дошкільна освіта
   Дошкольное образование

Кл.слова (ненормовані):
тактильні табличкі -- синестезія -- ейдетизм -- тактильные таблички -- синестезия -- эйдетизм -- дидактичні ігри -- дидактические игры -- розвівальні ігри -- развивающие игры
Анотація: Ейдетика - чудовий засіб для розвитку пам'яті, образного та асоціативного мислення. Лише задіючи всі органи чуття, можна відтворити в уяві малюка максимально повний образ, закріпити комплексне уявлення про явище чи предмет, - переконаний засновник Української школи ейдетики, добірка ігор якого подається в статті.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_1\5.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ




    Єфіменко, Людмила (вихователь).
    Математичні зимові пригоди : підсумкове заняття для молодших дошкільнят / Л. Єфіменко // Дошкільне виховання. - 2014. - № 1. - С. 28-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.414
Рубрики: Дошкільна освіта
   Дошкольное образование

Кл.слова (ненормовані):
математика -- ігри -- вправи -- игры -- упражнения -- математических способностей -- математичні здібності -- дидактичні ігри -- дидактические игры -- итоговые занятия -- підсумкові заняття
Анотація: Компетентісний підхід передбачає, що показником сформованості у дітей елементарних математичних уявлень є здатність застосовувати набуті знання у практичній діяльності. Тому підсумкове заняття найкраще проводити у формі гри-подорожі, насиченої завданнями різного спрямування, що пов'язані між собою певним сюжетом. Саме така організація роботи створює найбільше можливостей для прояву малюками своєї компетентності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_1\7.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ




    Коваленко, Ольга (вчитель-логопед).
    Краса дивовижна сніжинки, розтопить у серці крижинку : інтегроване заняття для старших дошкільнят / О. Коваленко, С. Руденко, О. Кліманова // Дошкільне виховання. - 2014. - № 1. - С. 32-34. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.413
Рубрики: Розвиваюче навчання
   Развивающее обучение

Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- дидактичні ігри -- аплікація -- мовленнєві вправи -- логопедия -- дидактические игры -- аппликация -- речевые упражнения -- мовні вправи -- интегрированные занятия -- інтегровані заняття -- старшие дошкольники -- старші дошкільнята
Анотація: Практика довела: заняття, які проводять фахівці разом, - дуже ефективні, оскількі дають змогу інтегрувати знання з різних галузей психолого-педагогічної науки та фахову майстерність для розв'язання однієї проблеми. Розробляючи спільне заняття, різні спеціалісти узгоджують свої завдання, підходи, форми та методи роботи, забезпечуючи таким чином єдиний комплексний вплив на розвиток дитини. Подаємо для прикладу одне з таких занять.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_1\9.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Руденко, Світлана (практичний психолог); Кліманова, Оксана (вихователь)




    Продайкова, Юлія (вихователь).
    Загадковий світ предметів / Ю. Продайкова // Дошкільне виховання. - 2014. - № 2. - С. 21-23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.415
Рубрики: Дошкільне виховання
   Дошкольное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
міні-музеї -- лабораторії -- дидактичні ігри -- дослідницька діяльність -- заняття-спостереження -- мини-музеи -- лаборатории -- дидактические игры -- исследовательская деятельность -- занятия-наблюдения -- навколишній світ -- окружающий мир -- старші дошкільнята -- старшие дошкольники
Анотація: Розглянуто проблему пізнання дошкільниками навколишнього світу через пошуково-дослідницьку діяльність. Висвітлено організацію предметно-розвивального середовища у дошкільному навчальному закладі № 427 м. Харкова. Подано розробку заняття-спостереження для старших дошкільнят, що має на меті формувати уявлення дітей про предметний світ, властивості різних матеріалів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_2\8.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Годинник і магніт: цікаво про знайоме, заняття-спостереження для старших-дошкільнят \о нем\




    Левченко, Наталя (завідувач).
    Казка взимку оживає : інтегроване заняття для молодших дошкільнят / Н. Левченко, О. Ребрик // Дошкільне виховання. - 2014. - № 2. - С. 27-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта
   Дошкольное образование

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані заняття -- дидактичні ігри -- методи моделювання -- гра-хованка -- моделювання казки -- интегрованные занятия -- дидактические игры -- методы моделирования -- игра-прятки -- моделирование сказки
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для молодших школярів, що має на меті закріплювати знання дітей про сезонні зимові явища; учити відтворювати послідовність подій у казці за допомогою методу моделювання; вправляти у використанні засобів інтонаційної виразності під час роботи з казкою; розвивати уяву, пам'ять, логічне мислення, творчість та емоційну чутливість.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_2\10.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Ребрик, Олена (вихователь)




    Прудова, Наталія (вихователь).
    Стосунки, побудовані на довірі та повазі / Н. Прудова // Дошкільне виховання. - 2014. - № 6. - С. 10-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.51
Рубрики: Моральне виховання
   Моральное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- робота з родиною -- творчість -- дидактичні ігри -- вправи -- проектна діяльність -- моральное воспитание -- работа с семьей -- творчество -- дидактические игры -- упражнения -- проектная деятельность
Анотація: Розглядаються питання взаємодії дошкільного закладу і сім'ї щодо морального виховання дітей. Подано розробку заняття для старших дошкільнят "День народження сім'ї", мета якого - формувати в дітей уявлення про сім'ю, її склад, родинні стосунки; формувати розуміння значення любові і дружби в сім'ї; розвивати зв'язне і доказове мовлення, логічне мислення, уяву, пам'ять; виховувати любов та повагу до всіх членів сім'ї; залучати батьків до освітнього процесу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_6\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
День народження сім'ї, заняття для старших дошкільнят \о произв.\




    Кожевникова, Тетяна (директор).
    Пізнавальний цирк : підсумкове заняття для старших дошкільнят із ФФНМ / Т. Кожевникова, Т. Юрчук // Дошкільне виховання. - 2014. - № 10. - С. 24-26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.57
Рубрики: Логопедія
   Логопедия

Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- дидактичні вправи -- логопедия -- дидактические игры -- старші дошкільнята -- старшие дошкольники -- приклади занять -- примеры занятий
Анотація: Подано розробку заняття для старших дошкільнят із ФФНМ (фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення), мета якого - навчити дітей розуміти звернене до них мовлення і виконувати словесні інструкції педагога з першого разу; закріплювати вміння визначати перший звук у слові, ділити слова на склади, називати слово із заданим звуком, виразно розповідати вірші з опорою на малюнок; заохочувати описувати тварин за картою-схемою; формувати звичку контролювати звуковимову; виховувати свідоме ставлення до власного мовлення та ін.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_10\9.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Юрчук, Тетяна (вихователь)




    Ковальчук, Любов (завідувач).
    Фестиваль професій : інтегроване заняття для старших дошкільнят / Л. Ковальчук, О. Тізиш // Дошкільне виховання. - 2015. - № 4. - С. 26-27. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.53
Рубрики: Трудове виховання
   Трудовое обучение

Кл.слова (ненормовані):
заняття -- дидактичні ігри -- творчі завдання -- пальчикова гімнастика -- прислів'я -- приказки -- занятия -- дидактические игры -- творческие занятия -- пальчиковая гимнастика -- пословицы -- поговорки -- інтегровані заняття -- интегрированные занятия -- старші дошкільнята -- старшие дошкольники
Анотація: Слід змалку залучати дітей до посильної трудової діяльності, ознайомлювати їх з професіями найближчих дорослих. Проявити і закріпити набуті уявлення, вміння,творче мислення допоможе малятам поданий фестиваль майстерності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_4\9.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Тізиш, Олена (вихователь-методист)




    Майданюк, Аніта (викладач).
    Реве віл на сто гір : інтегроване заняття для старших дошкільнят / А. Майданюк // Дошкільне виховання. - 2015. - № 4. - С. 30-32. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.415
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані заняття -- природознавство -- явища природи -- пальчикова гімнастика -- вірші -- дидактичні ігри -- прикмети -- вправи -- акровірш -- интегрированные занятия -- природоведение -- явления природы -- пальчиковая гимнастика -- стихотворения -- дидактические игры -- приметы -- упражнения -- акростих -- ознайомлення з навколишнім світом -- ознакомление с окружающим миром -- гроза
Анотація: Подано заняття з досліду такого явища природи як гроза.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_4\11.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович ( український письменник; учений; громадський діяч ; 1856-1916) \про нього\; Познанська, Марія Авакумівна ( українська радянська поетеса ; 1917-1995) \про неї\; Довжик, Василь (Должиков Василь Михайлович ; український поет і прозаїк; перекладач; драматург; актор театру і кіно; ведучий літературних програм Національної радіокомпанії України ; 1943-) \про нього\; Гримить!, вірш \о произв.\; Грім, вірш \о произв.\




    Остапченко, Олена (старший викладач Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Проблемні завдання та дидактичні ігри у вивченні фразеологічних ресурсів української мови / О. Остапченко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 5. - С. 32-37. - Бібліографія : С.37 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- дидактические игры -- дидактичні ігри -- игровые методы обучения -- ігрові методи навчання -- лингводидактические игры -- лінгводидактичні ігри -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчальні завдання -- навчання фразеології -- обучение фразеологии -- украинский язык -- українська мова -- учебные задания -- фразеология украинского языка -- фразеологія української мови
Анотація: Автор пропонує розроблені завдання і лінгвістичні ігри, які мають допомогти викладачу і учням під час оволодіння фразеологічними ресурсами української мови.





    Киричок, Любов (вихователь).
    Чи може транспорт бути шкідливим? : заняття для старших дошкільнят / Л. Киричок // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 32-33. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.528
Рубрики: Екологічне виховання
   Экологическое воспитание

Кл.слова (ненормовані):
бесіди -- дидактичні ігри -- вправи -- екологічне виховання -- беседы -- дидактические игры -- упражнения -- экологическое воспитание -- старші дошкільнята -- старшие дошкольники -- екологічний транспорт -- экологический транспорт -- екологічна свідомість -- экологическое мировоззрение
Анотація: Важливо, щоб діти змалку усвідомили, як небезпечно завдавати шкоди довкіллю, перейнялися бажанням дбати про чистоту прроди. Пропоноване заняття спонукає дошкільнят до власних роздумів та висновків з цього приводу

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_6\12.pdf




    Майданюк, Аніта (викладач).
    Дітям про їхні громадянські обов'язки : заняття для старших дошкільнят / А. Майданюк // Дошкільне виховання. - 2015. - № 8. - С. 26-27
Рубрики: Громадянське виховання
   Гражданское воспитание

Кл.слова (ненормовані):
вправи -- бесіди -- дидактичні ігри -- фізкультхвилинки -- вірші -- музеї -- упражнения -- беседы -- дидактические игры -- физкульминуты -- стихотворения -- старші дошкільнята -- старшие дошкольники -- правове виховання -- правовое воспитание -- обов'язкі маленьких громадян -- обязательства старших дошкольников
Анотація: До вашої уваги - розробка заняття, спрямованого на ознайомлення старших дошкільнят з доступними їхньому вікові обов'язками громадян,визначеними Конституцією і законами України.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Майданюк, Аніта (викладач) \про неї\; Гринько, Варвара Пилипівна (поетеса ; 1937-) \про неї\; Мандрівка Україною, фізкультхвилинка \про неї\; У музеї, вірш \о произв.\Рідна мова, вірш \о произв.\




    Зайцева, Інна (вихователь).
    Де живуть гудзики? : заняття для дітей раннього віку / І. Зайцева // Дошкільне виховання. - 2015. - № 10. - С. 28-29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.41
Рубрики: Розумовий розвиток дошкільників
   Умственное развитие дошкольников

Кл.слова (ненормовані):
корекційні килимки -- дидактичні ігри -- тактильні вправи -- дошкільнята -- дошкольники -- коррекционные коврики -- дидактические игры -- тактильные упражнения
Анотація: Гра з гудзиками позитивно впливає на емоційний стан малят, створює додаткові можливості для розвитку їхньої тактильної чутливості, сприяє формуванню необхідних життєвих навичок. Приклад заняття подається у статті.


Дод.точки доступу:
Кольорові доріжки, дидактична гра \о произв.\; Добери за формою, дидактична гра \о произв.\; Закрий віконце, дидактична вправа \о произв.\; Сопілочка, пальчикова справа \о произв.\; Черепашки, дидактична гра \о произв.\; Гудзикові галявини, посібник \о произв.\




    Лазько, Надія (вихователь).
    Квітник у парасольці : комбіноване заняття для старших дошкільнят / Н. Лазько, Т. Лазько // Дошкільне виховання. - 2015. - № 10. - С. 30-31. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.544.27
Рубрики: Розвиток здібностей дитини в галузі образотворчого мистецтва
   Развитие способностей детей в области изобразительного искусства

Кл.слова (ненормовані):
екскурсії-огляди -- комбіновані заняття -- дидактичні ігри -- старші дошкільники -- старшие дошкольники -- бесіди -- образотворча діяльність -- экскурсии-обзоры -- комбинированные занятия -- дидактические игры -- беседы -- изобразительная деятельность
Анотація: Подається заняття, яке допоможе навчитися милуватися природою, знаходити незвичайне навколо себе, покаже дітям красу осені.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Лазько, Тетяна (вихователь); Осінь яка?, мовленнєва вправа \о произв.\Осіння краса, екскурсія-огляд \про неї\; Знайди помилку, дидактична гра \о произв.\; Незвичайний квітник, бесіда-пригадування \про неї\; Квітник у парасольці, комбіноване заняття \о произв.\