Яновицька, Наталія (науковий співробітник лабораторії навчання української словесності). Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Наталія Яновицька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 29-41. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): вивчення другої мови -- види вправ -- виды упражнений -- вправи -- граматичні навички -- грамматические навыки -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства Анотація: Вправи як один з найважливіших засобів формування граматичних навичок у процесі вивчення української мови як другої в школах національних меншин. |
Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України). Засвоєння якостей досконалого мовлення як передумова вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 14-17. - Бібліографія : С.17 : 14 назв. - В библиотеке ДНУ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): виразність мовлення -- выразительность речи -- доречність мовлення -- досконале мовлення -- змістовність мовлення -- качества речи -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные характеристики правильной речи -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- культура мови -- культура мовлення -- культура речи -- логичность речи -- логічність мовлення -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва культура -- мовні норми -- правильність мовлення -- правильность речи -- содержательность речи -- точність мовлення -- точность речи -- украинский язык -- українська мова -- уместность речи -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- чистота мовлення -- чистота речи -- языковые нормы -- якості мовлення Анотація: Мета статті - акцентувати увагу словесників на питаннях культури мовлення, з'ясувати ключові поняття цього аспекту навчання мови, охарактеризувати основні якості гарного мовлення, визначити методичні параметри роботи над розвитком відповідних умінь і навичок. |
Козир, Маргарита (аспірантка Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка). Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів / Маргарита Козир> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 5-7. - Бібліографія : С.7 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Языкознание Кл.слова (ненормовані): дискусионные умения -- дискусійні вміння -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- приемы обучения -- прийоми навчання -- системний підхід у навчанні -- системный подход в обучении Анотація: Визначаються лінгводидактичні засади та визначення таких категорій, як системний підхід, методи, прийоми та навички у процесі розвитку дискусійних умінь на уроках української мови. |
Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України). Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови (академічний рівень) / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 24-27. - Бібліографія : С.27 : 11 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): коммуникативная компетенция -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва компетенція -- програми і стандарти з української мови -- программы и стандарты по украинскому языку -- развимтие речи учащихся -- речевая компетенция -- розвиток мовлення учнів -- старшеклассники -- старшокласники Анотація: Розкриваються особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови, а саме розвиток мовленнєвих і комунікативних компетенцій, комунікативних умінь і навичок. |
Самсонкин, В. Н. (доктор технических наук). Отбор и подготовка персонала для обеспечения международных пассажирских перевозок / В. Н. Самсонкин, З. П. Мазуренко> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 40-43 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Перевозки пассажирские Залізничний транспорт Перевезення пасажирські Украина Україна Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- перевозки пассажирские -- перевозки международные -- подготовка кадров -- психология на железнодорожном транспорте -- обслуживание пассажиров в поездах -- проводники вагонов -- пассажиры -- качество обслуживания -- культура обслуживания -- потребности пассажиров -- повышение профессионального мастерства -- коммуникативные навыки -- обучение -- залізничний транспорт -- перевезення пасажирські -- перевезення міжнародні -- підготовка кадрів -- психологія на залізничному транспорті -- обслуговування пасажирів в потягах -- провідники вагонів -- пасажири -- якість обслуговування -- культура обслуговування -- потреби пасажирів -- підвищення професійної майстерності -- комунікативні навики -- навчання Анотація: О подготовке кадров для обслуживания пассажиров в поездах международных линий с психологической точки зрения. Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Мазуренко, З.П. (психолог) Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (03.11.2009р. Інв.2980ж - Б.ц.) (вільний) |
Глущенко, Лілія (учитель української мови та літератури ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України). Проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у контексті сучасного змісту шкільної літературної освіти / Л. Глущенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 47-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): читацька компетентність -- мотивація уроку -- комунікативні навички -- шкільна літературна освіта -- літературна освіта -- методика викладання -- учбові предмети -- література -- аналіз художнього твору -- структурні елементи уроку -- читательская компетентность -- мотивация урока -- коммуникативные навыки -- школьное литературное образование -- литературное образование -- методика преподавания -- учебные предметы -- литература -- анализ художественного произведения -- стркутурные элементы урока Анотація: Розглянуто проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у процесі комплексного вирішення питань сучасного викладання української літератури. Дод.точки доступу: Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5 - 7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 20-24. - Література : С.24 : 10 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): аудирование -- аудіювання -- восприятие и понимание речи -- восприятие и понимание текста -- говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєва компетенція -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- речевая деятельность учащихся -- речевая компетентность -- связная речь -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- украинский язык -- українська мова Анотація: На основі досліджень в галузі психолінгвістики розкривається зміст понять сприймання як різновиду мовленнєвої діяльності людини, розуміння, його рівні, особливості аудіювання й читання. |
Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету). Розвиток мовленнєвої компетентності дев'ятикаласників / С. Цінько> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 16-19. - Література : С.19 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- связная речь -- украинский язык -- українська мова Анотація: Пропонуються шляхи розвитку мовленнєвої компетентості учнів на прикладі уроку розвитку мовлення за темою "Види мовленнєвої діяльності. Текст, його основні ознаки. Стилі, типи мовлення". |
Яремчук, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент Севастопольського інституту банківської справи). Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння учнів 5-6 класів / Н. Яремчук> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 10-16. - Література : С.15-16 : 28 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- связная речь -- украинский язык -- українська мова Анотація: Визначено лінгводидактичні засади вдосконалення навичок говоріння, виділено новітні технології, що спонукають учнів 5-6 класів продукувати висловлювання у процесі спілкування. |
Ребрина, Анатолій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри здоров'я людини та фізичного виховання). Формування комунікативності у студентів засобами фізичного виховання / А. Ребрина> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 52-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): комунікативність студентів -- коммуникативность студентов -- формування комунікативності -- формирование коммуникативности -- комунікативні навички -- коммуникативные навыки -- патриотичне виховання -- патриотическое воспитание -- фізичне виховання -- физическое воспитание -- фізична культура -- физическая культура -- засоби фізичної культури -- средства физической культуры -- комплекси завдань -- комплексы заданий Анотація: Проаналізовано науково-методичну, психолого-педагогічну та спеціальну літературу з проблеми формування комунікативності та патриотичного виховання, з'ясовано значення понять "формування", "комунікативність", "патріотизм", "виховання", виявлено засоби формування комунікативності студентів як елементу патриотичного виховання громадянина України. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |
Сергієнко, Тамара (викладач кафедри україністики). Науково-теоретичні засади формування навичок фахової комунікації в іноземних студентів медичних університетів / Т. Сергієнко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2017. - № 4. - С. 61-67 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБІЛОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): професійні медичні комунікації -- профессиональные медицинские коммуникации -- навики медичної комунікації -- навыки медицинской коммуникации -- комунікативні навички -- коммуникативные навыки -- українська мова -- украинский язык -- іноземні студенти -- иностранные студенты -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- медичні університети -- медицинские университеты -- базові поняття -- базовые понятия -- комунікативні навички лікаря -- коммуникативные навыки врача -- аудитивні навички -- аудитивные навыки -- інтерпрофесійна комунікація -- интепрофессиональная коммуникация -- навички говоріння -- навыки общения -- інтерпрофесійне спілкування -- интерпрофессиональное общение Анотація: З'ясовано науково-теоретичні засади формування комунікативних навичок українською мовою в іноземних студентів медичних університетів. Використано теоретичні та емпіричні методи дослідження. Проаналізовано парадигму базових понять. Виявлено репертуар навичок фахової медичної комунікації. |