Макаренко, М. В. (доктор економічних наук; професор; ректор Державного економіко-технологічного університету транспорту; м. Київ; Україна).
    Соціально-економічні механізми системи транспортного обслуговування населення / М. В. Макаренко, В. П. Гудкова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць / Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 1. - С. 44-48 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

Кл.слова (ненормовані):
бюджетное финансирование -- бюджетне фінансування -- государственное регулирование -- державне регулювання -- институциональное обеспечение -- інституціональне забезпечення -- коммуникационные взаимодействия -- комунікаційні взаємодії -- методология -- методологія -- пассажирские перевозки -- пасажирські перевезення -- рыночная самоорганизация -- ринкова самоорганізація -- социально-экономические механизмы -- соціально-економічні механізми -- транспортная сфера -- транспоротна сфера -- транспортное обслуживание -- транспортне обслуговування -- частный сектор -- приватний сектор
Анотація: Соціально-економічні механізми розглянуто в контексті формування складових і особливостей функціонування сфери пасажироперевезень. Відокремлено блоки механізмів ринкової самоорганізації, державного регулювання, інституційного забезпечення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Гудкова, В. П. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки підприємств Державного економіко-технологічного університету транспорту; м. Київ; Україна)




    Гуштан, Т. В. (кандидат економчних наук; викладач кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Основні положення формування інформаційних ресурсів і комунікацій в категорійному менеджменті / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 11. - С. 70-74 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.421с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Теория менеджмента

   Теорія менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
автоматизация -- автоматизація -- бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- информационное обеспечение торговли -- інформаційне забезпечення торгівлі -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- категорийный менеджмент -- категорійний менеджмент -- коммуникационные взаимодействия -- комунікаційні взаємодії -- покупатели -- покупці -- поставщики -- постачальники -- товарный ассортимент -- товарний асортимент -- торговые сети -- торговельні мережі -- управленческие методы -- управлінські методи -- электронные ресурсы -- електронні ресурси
Анотація: Розглянуто взаємозв'язок стратегії розвитку бізнесу, інформаційних ресурсів та інформаційно-комунікаційних технологій. Дано визначення категорійного менеджменту, як процесу спільного управління товарними категоріями роздрібною мережею і виробником. Зазначено, що управління категоріями - це стратегічна співпраця роздрібного оператора і постачальника, при якому сторони управляють категорією як стратегічною одиницею і досягають її зростання шляхом набору дій, орієнтованих на покупця. Наведено структуру інформаційних ресурсів мережних підприємств торгівлі. Розглянуто три варіанти автоматизації за типом каналів зв'язку, зокрема: он-лайнова система, механізм реплікації, зв'язок на базі документів.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске




    Захаренко, Д.
    Управління клієнтоорієнтованістю підприємства: методологічний вимір / Д. Захаренко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2017. - N 3 (21). - С. 127-134. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1605/1535. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/93. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Торгівля

   Торговля

   Комунікації

   Коммуникации

Кл.слова (ненормовані):
управління -- управление -- клієнти -- клиенты -- управління клієнтоорієнтованістю -- управление клиентоориентированностью -- цінність -- ценность -- комунікаційні взаємодії -- коммуникационные взаимодействия

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)