Сорабі Сафа, Нодер (аспірант кафедри інформатики Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія).
    Вивчення "електронної довіри" і "електронної задоволеності" клієнтів задля формування "електронної вірності" : на прикладі іранської електронної комерції / Сорабі Сафа Н., Акмал Ісмаїл М. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 492-502 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5ІРН)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Маркетинг

   Иран
    Іран

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- ИТ -- ІТ -- клиентская лояльность -- клієнтська лояльність -- статистический анализ -- статистичний аналіз -- электронная стоимость -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронная удовлетворенность -- електронна задоволеність -- электронное доверие -- електронна довіра -- электронные покупатели -- електронні покупці
Анотація: Розглянуто дві проблеми. По-перше, компанії легко втрачають електронних клієнтів у сучасному конкурентному бізнесі-середовищі. По-друге, створення клієнтської бази вимагає тривалого часу і витрат. Ці дві проблеми лежать в основі даного дослідження клієнтської лояльності в електронній комерції, і основна мета статті - знайти способи збільшити довіру, задоволеність і лояльність електронних покупців. Огляд літератури і опитування експертів у цій області показали, "електронна задоволеність" "електорнна довіра" - два найважливішів чинники впливу на "електронну лояльність". 6 гіпотез показують залежність між технологічним, організаційними, клієнтськими чинниками і "електронною задоволеністю", "електронною довірою", дві гіпотези демонструють стосунки між "електронною задоволеністю", "електронною довірою" і "електронною лояльністю". Для перевірки надійності моделі використано статистичний аналіз.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Акмал Ісмаїл, Майзатур (старший викладач кафедри інформатики Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія)




    Безус, Р. М. (кандидат економічних наук; доцент; Дніпропетровський державний аграрний університет).
    Соціальні мережі у просуванні продукції органічного агровиробництва / Р. М. Безус // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 5. - С. 25-30 : рис., табл. - (Економіка агропромислового виробництва). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Аграрне виробництво

   Аграрное производство

Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- сельское хозяйство -- продукція органічного агровиробництва -- продукция органического агропроизводства -- органічна продукція -- органическая продукция -- ринок органічної продукції -- рынок органической продукции -- покупці органічної продукції -- покупатели органической продукции -- Інтернет -- Интернет -- електронні джерела -- электронные источники -- соціальні мережі -- социальные сети -- відкриті соціальні мережі -- открытые социальные сети
Анотація: Розглянуто роль відкритих соціальних мереж у формування довіри споживачів і перспективи використання таких мереж для реалізації продукції органічного агровиробництва.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017




    Чжан, Хун (професор департаменту управління будівнцтвом Університету Цінхуа; м. Пекін; КНР; доктор економічних наук; професор).
    Дослідження впливу наполегливості покупців у пошуку житла на основі експериментального методу економіки / Х. Чжан, Я. Чжан, Л. Жуй // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 525-532 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.441в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика жилищно-коммунального хозяйства

   Економіка житлово-комунального господарства

Кл.слова (ненормовані):
вторичное жилье -- вторинне житло -- жилая недвижимость -- жила нерухомість -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- поисковая настойчивость -- пошукова наполегливість -- покупатели недвижимости -- покупці нерухомості -- рынок жилья -- ринок житла -- рыночные посредники -- ринкові посередники -- экспериментальная методология -- експериментальна методологія
Анотація: Досліджено вплив наполегливості покупців на процес пошуку житла на вторинному ринку на основі експериментального методу. За результатами експерименту було проведено аналіз впливу наполегливості пошуку в двох напрямках: на покупця і на посередника. Результати експерименту показали, що рівень наполегливості пошуку істотно не впливає на вигоду покупця. Що стосується посередників, то рівень наполегливості покупця суттєво не вливає на вигоду посередника, жорсткість конкуренції між посередниками та їхні стратегії конкуренції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чжан, Ян (PhD студент Університету Цінхуа; м. Пекін; КНР); Жуй, Лі (старший викладач наукового центру ресурсів, навколишнього середовища й регіональної економіки Економічного інституту Сіанського університету фінансів й економіки Китаю; КНР; PhD (філософія))




    Кондрашова, Галина Павлівна (доцент кафедри банківської справи Кримського економічного інституту Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана; м.Симферополь; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Програма "Житловий крок" - альтернатива іпотечному житловому кредитуванню / Г. П. Кондрашова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 136-142 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.2(4УКР)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Кредитование

   Кредитування

   Росія
    Росcия

Кл.слова (ненормовані):
методология стратегического управления -- методологія стратегічного управління -- жилищная политика -- житлова політика -- арендаторы жилья -- орендарі житла -- ипотечное кредитование -- іпотечне кредитування -- кредитные программы -- кредитні програми -- накопительные механизмы -- накопичувальні механізми -- покупатели жилья -- покупці житла -- цивилизованная аренда -- цивілізована оренда
Анотація: Викладено сутність програми «Житловий крок», яка дозволяє придбати особисте житло альтернативним іпотеці способом, зокрема за допомогою накопичувального механізму та механізму цивілізованої оренди. Виявлено переваги механізму цієї програми в порівнянні з механізмом програм іпотечного житлового кредитування. Викладено основні етапи практичної реалізації альтернативної програми.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Жилищный шаг, программа кредитования жилья \о произв.\




    Строкович, Г. В. (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри економіки підприємства).
    Принципи взаємодії підприємства з постачальниками та покупцями / Г. В. Строкович // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. - № 9/10 (1). - С. 64-66 : мал., портр. - (Економіка та управління підприємствами). - Бібліогр. наприкінці ст., 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економіка підприємства
   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
економіка підприємства -- экономика предприятия -- функціонування підприємств -- функционирование предприятий -- схема якісного функціонування підприємства -- схема качественного функционирования предприятия -- життєвий цикл підприємств -- жизненный цикл предприятий -- адаптивність підприємств -- адаптивность предприятий -- адаптивні системи -- адаптивные системы -- головні стейкхолдери -- основные стейкхолдеры -- постачальники -- поставщики -- покупці -- покупатели -- взаємодія підприємства і стейкхолдерів -- взаимодействие предприятия и стейкхолдеров -- принципи взаємодії -- принципы взаимодействия
Анотація: Визначено принципи якісного функціонування підприємств. Автором розроблено схему процесу функціонування підприємства, яка враховує систему цінностей соціуму. Запропоновано матрицю принципів взаємодії підприємства з головними стейкхолдерами - постачальниками та покупцями.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017




    Троянек, Радослав (співробітник кафедри інвестування та нерухомості Познанського економічного університету; м.Познань; Польща; PhD).
    Покупці на ринку житла на прикладі м.Познань : (Польща) / Р. Троянек // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 535-542 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(4ПОЛ)в7-5 + 65.053(4ПОЛ)в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров, 2010-2011 гг.

   Торгівля окремими видами товарів, 2010-2011 рр.

   Экономический анализ

   Економічний аналіз

   Польша
    Польща

    Познань

Кл.слова (ненормовані):
жилье -- житло -- жилищный рынок -- житловий ринок -- покупатели жилья -- покупці житла -- ринок житла -- рынок жилья
Анотація: Зроблено спробу виділити характеристики і вподобання покупців на ринку житла в м. Познань. Для цього були зібрані дані про угоди на первинному і вторинному ринках житла в період між 2010 і 2011 роками. Для аналізу використовувалися тільки дані по квартирах у багатоквартирних будинках, оскільки в Польщі у великих містах вони складають до 90% житлової нерухомості. Аналіз відноситься тільки до найбільших груп покупців (жінки, чоловіки і подружні пари – ці категорії покупців здійснили 91% угод у розглянутий період), використані дані по 5037 операціях.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Акт_пробл_економ_2013_12\65.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Андрощук, Геннадій
    Суперечка "золотих ведмедиків": Goldbear vs Lindt Teddy (об'ємний продукт може порушити словесний товарний знак) / Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2014. - № 1. - С. 58-59. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263) . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- товарні знаки -- товарные знаки -- зареєстровані права -- зарегистрированные права -- покупці -- покупатели
Анотація: У статті з'ясовано особливості відмови реєстрації в Німеччині словесного товарного знака Goldbaren (Goldbear) німецького виробника мармеладних ведмедиків Haribo.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна




    Бєловолова, Н. Н. (фінансовий директор ТОВ "Сокол-КР").
    Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств [Текст] / Н. Н. Бєловолова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 169-172 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.301в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленного предприятия

   Економіка промислового підприємства

Кл.слова (ненормовані):
исследовательское моделирование -- дослідницьке моделювання -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- комплексные маркетинговые исследования -- комплесні маркетингові дослідження -- концепцептуальные основы -- концептуальні засади -- покупатели -- покупці -- покупки -- купівлі -- потенциальные клиенты -- потенційні клієнти -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- продвижение товара -- просування товару -- производители -- виробники
Анотація: Досліджено сучасні моделі маркетингових досліджень поведінки споживачів у процесі виробництва і реалізації продукції. Охарактеризовано кожну модель поведінки споживачів та визначено їхні особливості. Виокремлено сутність кожної складової дослідженої концепції та зазначено їхнє місце і роль у процесі маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано шляхи вирішення проблем, які пов'язані із залученням потенційних клієнтів з метою розширення асортименту продукції, і на цій основі зростання чистого доходу і прибутку підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бухалова, Наталия.
    Быть украинцем сегодня: мода, вынужденность или новая ценность? [Текст] / Наталия Бухалова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 4-11 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- потребители товаров -- споживачі товарів -- покупатели товаров -- покупці товарів -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- потребительское поведение -- українська ідентичність в рекламі -- украинская идентичность в рекламе -- національні виробники -- национальные производители -- вітчизняні виробники -- отечественные производители -- товары украинских производителей -- товарі українських виробників -- споживчий патріотизм -- потребительский патриотизм
Анотація: Рассмотрены результаты первого этапа большого исследовательского проекта UMG.





    Колодійчук, А. В. (кандидат економічних наук; викладач Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Аналіз органзаційної, морфологічної структури та функцій нових технологічних просторових форм виробництва у прикордонні [Текст] / А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 10. - С. 124-127 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(45) + 65.39(4УКР)с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- информатизация -- інформатизація -- інформація як товар -- информация как товар -- информационное общество -- інформаційне суспільство -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- інформаційний ринок -- инфраструктура производства -- інфраструктура виробництва -- кластеры -- кластери -- национальные экономики -- національні економіки -- новые пространственные формы производства -- нові просторові форми виробництва -- организационные формы -- організаційні форми -- покупатели -- покупці -- продуценты -- продуценти -- регионы -- регіони -- специализация регионов -- спеціалізація регіонів -- технопарки -- трансграничное пространство -- транскордонний простір -- украинское приграничье -- українське прикордоння -- прикордонні території -- приграничные территории -- трансграничное сотрудничество -- транскордонне співробітництво -- факторы производства -- фактори виробництва -- экономическое пространство -- економічний простір -- інтернет
Анотація: Окреслено особливості морфологічної та організаційної структури нових просторових форм виробництва у прикордонні. Проаналізовано їхні функції. Показана їх роль як продуцентів інформаційних ресурсів і покупців інформації як товару. На цій основі виявлено шляхи прискорення побудови інформаційного суспільства в Україні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\




   
    Зростання галузі прямого продажу за рік - майже 30 % [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 65. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 2015 р.

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ринок прямого продажу -- торгівля -- бізнес- процеси -- динаміка ринку -- масові покупці -- парфюмерно-косметичний ринок -- рынок прямых продаж -- торговля -- бизнес- процессы -- динамика рынка -- массовые покупатели -- парфюмерно-косметический рынок
Анотація: Стаття представлена Українською асоціацією прямого продажу (УАПП) та окреслює стан українського ринку прямого продажу у 2015 році.





    Фролов, О. (аспірант кафедри господарського права Київського національного університету імені Тараса Шевченка; юрист київського офісу міжнародної юридичної фірми CMS Cameron McKenna).
    Арбітрабельність спорів щодо приватизації державного майна / О. Фролов // Право України. - 2016. - № 6. - С. 167-187. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Проблеми арбітрабельності спорів щодо приватизації державного майна до набрання чинності Законом № 1005-VІІІ ; Позов Генеральної прокуратури України проти Закритого акціонерного товариства «АвтоВАЗ-Інвест», ; Позов Генеральної прокуратури України в інтересах держави в особі КМУ до ФДМУ та АрселорМіттал Дуізбург ГмбХ ; Арбітрабельність спорів щодо приватизації державного майна після набрання чинності Законом № 1005-VІІІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Право
   Международное публичное право

   Міжнародне публічне право

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
арбитрабельность споров -- арбітрабельність спорів -- арбитражные суды -- арбітражні суди -- арбитражные трибуналы -- арбітражні трибунали -- государственное имущество -- державне майно -- государственные потребности -- державні потреби -- договора купли-продажи -- договори купівлі-продажу -- имущественные правоотношения -- майнові правовідносини -- иностранные покупатели -- інозмні покупці -- исковое судопроизводство -- позовне судочинство -- международный коммерческий арбитраж -- міжнародний комерційний арбітраж -- отчуждение объектов -- відчуження об'єктів -- приватизация государственного имущества -- приватизація державного майна -- разрешение споров -- вирішення спорів -- судебная практика -- судова практика -- хозяйственные споры -- господарські спори
Анотація: Досліджено арбітрабельність спорів, які виникають між органом приватизації та покупцем у зв'язку з договором купівлі-продажу об'єкта приватизації чи на його підставі. Автором встановлено, що до набуття чинності Законом України від 16 лютого 2016 р. N2 1005-\/ІІІ «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення процесу приватизації» спори між органом приватизації та покупцем стосовно відчуження об'єктів приватизації могли передаватися до міжнародного комерційного арбітражу. Також на підставі аналізу судової практики спорів щодо договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, які містили арбітражні застереження, встановлено, що деякі аргументи проти арбітрабельності зазначеної категорії спорів не втратили актуальності і після набуття чинності зазначеним Законом.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Право_Укр_2016_6\18.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Европейская конвенция о внешнеторговом арбитраже 1961 г. \о произв.\; Международный коммерческий арбитражный суд при ТПП Украины \о нем\; Міжнародний комерційний арбітраж при Торговельно-промисловій палаті України \о нем\; О международном комерческом арбитраже, Закон Украины 1994 г. \о произв.\; Про міжнародний комерційний арбітраж, закон України \о произв.\; О приватизации государственного имущества, Закон Украины \о произв.\; Про приватизацію державного майна, закон України \о произв.\




    Гуштан, Т. В. (асистент кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Сутність управління асортиментом в діяльності торговельного підприємства [Текст] / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 91-94 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.421г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

Кл.слова (ненормовані):
закупочные цены -- закупівельні ціни -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- поставщики -- постачальники -- потенциальные покупатели -- потенційні покупці -- потребители -- споживачі -- рентабельность торговых предприятий -- рентабельність торгових підприємств -- рыночный спрос -- риновий попит -- товарная политика -- товарна політика -- товарные ассортименты -- товарні асортименти -- классификации товарного ассортимента -- класифікація товарного асортименту -- класифікація споживачів товарів -- классификация потребителей товаров -- торговые сети -- торговельні мережі -- управленчекое планирование -- управлінське планування -- финансы торговых предприятий -- фінанси торгових підприємств -- целевая направленность -- цілова спрямованість -- экономическая эффективность торговых предприятий -- економічна ефективність торгових підприємств
Анотація: Розглянуто сутність управління асортиментом в діяльності торговельних мереж. Визначено, що асортимент є одним з вихідних і найважливіших пунктів здійснення ефективної діяльності підприємства, і вміла та розумна його розробка є однією із запорук успіху. Запропоновано класифікацію товарів за їх характеристиками, частотою попиту на товари, стабільністю і характером попиту, що пред'являється з боку споживачів. Сформульовано завдання формування товарного асортименту, яке полягає у тому, щоб запропонувати потенційним покупцям можливість задоволення різних груп потреб (або декілька варіантів задоволення однієї потреби) в одному місці, у одного торговця. Наведені заходи щодо ефективного управління товарним асортиментом підприємства.

Утримувачі документа:
ДЦГБ




    Тарасов, Д. (практикуючий юрист; випускник Академії Всесвітньої організації інтелектуальної власності "Авторське право та суміжні права").
    Правила регулювання цифрових контрактів в ЄС [Текст] / Д. Тарасов // Інтелектуальна власність в Україні. - 2017. - № 7. - С. 33-39 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- цифрові контракти -- цифровые контракты -- цифровий контент -- цифровой контент -- дистанційна торгівля -- дистанционная торговля -- користувачі -- пользователи -- директиви -- директивы -- авторські права -- авторские права -- суміжні права -- смежные права -- цифрове середовище -- цифровая среда -- права споживачів -- права потребителей -- покупці -- покупатели
Анотація: В статті розглядається ідея регулювання цифрових контрактів, до якої звернулася Європейська комісія, після невдалого обговорення Регламенту про загальноєвропейське торгове право.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)




    Гуштан, Т. В. (кандидат економчних наук; викладач кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Основні положення формування інформаційних ресурсів і комунікацій в категорійному менеджменті / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 11. - С. 70-74 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 65.421с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Теория менеджмента

   Теорія менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
автоматизация -- автоматизація -- бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- информационное обеспечение торговли -- інформаційне забезпечення торгівлі -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- категорийный менеджмент -- категорійний менеджмент -- коммуникационные взаимодействия -- комунікаційні взаємодії -- покупатели -- покупці -- поставщики -- постачальники -- товарный ассортимент -- товарний асортимент -- торговые сети -- торговельні мережі -- управленческие методы -- управлінські методи -- электронные ресурсы -- електронні ресурси
Анотація: Розглянуто взаємозв'язок стратегії розвитку бізнесу, інформаційних ресурсів та інформаційно-комунікаційних технологій. Дано визначення категорійного менеджменту, як процесу спільного управління товарними категоріями роздрібною мережею і виробником. Зазначено, що управління категоріями - це стратегічна співпраця роздрібного оператора і постачальника, при якому сторони управляють категорією як стратегічною одиницею і досягають її зростання шляхом набору дій, орієнтованих на покупця. Наведено структуру інформаційних ресурсів мережних підприємств торгівлі. Розглянуто три варіанти автоматизації за типом каналів зв'язку, зокрема: он-лайнова система, механізм реплікації, зв'язок на базі документів.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске