Макаренко, М. В. (доктор економічних наук; професор; ректор Державного економіко-технологічного університету транспорту; м. Київ; Україна). Соціально-економічні механізми системи транспортного обслуговування населення / М. В. Макаренко, В. П. Гудкова> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць / Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 1. - С. 44-48 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика транспорта Економіка транспорту Кл.слова (ненормовані): бюджетное финансирование -- бюджетне фінансування -- государственное регулирование -- державне регулювання -- институциональное обеспечение -- інституціональне забезпечення -- коммуникационные взаимодействия -- комунікаційні взаємодії -- методология -- методологія -- пассажирские перевозки -- пасажирські перевезення -- рыночная самоорганизация -- ринкова самоорганізація -- социально-экономические механизмы -- соціально-економічні механізми -- транспортная сфера -- транспоротна сфера -- транспортное обслуживание -- транспортне обслуговування -- частный сектор -- приватний сектор Анотація: Соціально-економічні механізми розглянуто в контексті формування складових і особливостей функціонування сфери пасажироперевезень. Відокремлено блоки механізмів ринкової самоорганізації, державного регулювання, інституційного забезпечення. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Гудкова, В. П. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки підприємств Державного економіко-технологічного університету транспорту; м. Київ; Україна) |
Гуштан, Т. В. (кандидат економчних наук; викладач кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород). Основні положення формування інформаційних ресурсів і комунікацій в категорійному менеджменті / Т. В. Гуштан> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 11. - С. 70-74 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Экономика Економіка Экономика торгового предприятия Економіка торговельного підприємства Теория менеджмента Теорія менеджменту Кл.слова (ненормовані): автоматизация -- автоматизація -- бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- информационное обеспечение торговли -- інформаційне забезпечення торгівлі -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- категорийный менеджмент -- категорійний менеджмент -- коммуникационные взаимодействия -- комунікаційні взаємодії -- покупатели -- покупці -- поставщики -- постачальники -- товарный ассортимент -- товарний асортимент -- торговые сети -- торговельні мережі -- управленческие методы -- управлінські методи -- электронные ресурсы -- електронні ресурси Анотація: Розглянуто взаємозв'язок стратегії розвитку бізнесу, інформаційних ресурсів та інформаційно-комунікаційних технологій. Дано визначення категорійного менеджменту, як процесу спільного управління товарними категоріями роздрібною мережею і виробником. Зазначено, що управління категоріями - це стратегічна співпраця роздрібного оператора і постачальника, при якому сторони управляють категорією як стратегічною одиницею і досягають її зростання шляхом набору дій, орієнтованих на покупця. Наведено структуру інформаційних ресурсів мережних підприємств торгівлі. Розглянуто три варіанти автоматизації за типом каналів зв'язку, зокрема: он-лайнова система, механізм реплікації, зв'язок на базі документів. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: днепропетровский автор, но не о Днепропетровске |
Захаренко, Д. Управління клієнтоорієнтованістю підприємства: методологічний вимір / Д. Захаренко> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2017. - N 3 (21). - С. 127-134. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1605/1535. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/93. - Зміст . - ISSN 2415-8089
Экономика Торгівля Торговля Комунікації Коммуникации Кл.слова (ненормовані): управління -- управление -- клієнти -- клиенты -- управління клієнтоорієнтованістю -- управление клиентоориентированностью -- цінність -- ценность -- комунікаційні взаємодії -- коммуникационные взаимодействия Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст, Перейти к внешнему ресурсу: Зміст Є примірники у відділах: НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний) |