Співаковська, Т. (кандидат економічних наук).
    Конкурентні стратегії компаній: класифікація стратегічних альтернатив та інструментів формування / Т. Співаковська // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 36-41 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
ББК 365.291.3
РУБ 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
конкурентні стратегії -- конкурентна поведінка -- класифікація стратегій -- стратегічні альтернативи -- інструменти маркетингу -- конкурентные стратегии -- конкурентное поведение -- классификация стратегий -- стратегические альтернативы
Анотація: Запропоновано класифікацію конкурентних стратегій.


Дод.точки доступу:
Дорогань, С.




    Ковтун, О. (доцент; кандидат економічних наук).
    Стратегічні альтернативи для бізнесу та конкуренція в сучасній економіці / О. Ковтун // Економіка України : науковий журнал. - 2012. - № 6. - С. 54-65 : рис. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 65.290
Рубрики: Економіка
   Бізнес. Підприємництво, 2010-2011 рр.

   Экономика

   Бизнес. Предпринимательство, 2010-2011 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
трансформаційні економіки -- стратегії підприємств -- стратегічні альтернативи -- система СА -- мале підприємництво -- середнє підприємництво -- конкурентоспроможні підприємства -- конкурентні стратегії -- менеджмент підприємств -- трансформационные экономики -- стратегии предприятий -- стратегические альтернативы -- малое предпринимательство -- среднее предпринимательство -- конкурентоспособные предприятия -- конкурентные стратегии -- менеджмент предприятий
Анотація: Розглянуто систематизований перелік стратегічних сценаріїв поведінки й розвитку підприємств у трансформаційній економіці та загальні принципи їх вибору залежно від типу, мети, ресурсних і конкурентних можливостей, характеру діяльності та специфіки ситуацій, в яких вони можуть опинитися.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Стирський, М. В. (кандидат економічних наук).
    Глобальне середовище формування конкурентних стратегій фондових бірж України / М. В. Стирський // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2012. - № 5. - С. 78-88 : табл. - Библиогр.: в сносках
УДК
ББК 65.264
Рубрики: Економіка
   Ринок цінних паперів, 1990-2010 рр.

   Экономика

   Рынок ценных бумаг, 1990-2010 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
ринок цінних паперів -- цінні папери -- фондові біржі -- ринки капіталу -- національні ринки капіталу -- ринки акцій -- капіталізація ринків -- конкурентні стратегії -- фінансові центри -- зарубіжні фінансові центри -- консолідація бірж -- біржова статистика -- рынок ценных бумаг -- ценные бумаги -- фондовые биржи -- рынки капитала -- национальные рынки капитала -- рынки акций -- капитализация рынков -- конкурентные стратегии -- финансовые центры -- зарубежные финансовые центры -- консолидация бирж -- биржевая статистика
Анотація: Проаналізовано головні тенденції трансформації глобального конкурентного середовища фондових бірж. Досліджено конкурентні стратегії зарубіжних фінансових центрів. Розглянуто перспективи українських фондових бірж в умовах зближення й консолідації національних ринків капіталу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Яців, І. Б. (кандидат економічних наук; Львівський національний аграрний університет; м.Львів; Україна).
    Інтеграційні відносини як чинник зміцнення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств / І. Б. Яців // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 3. - С. 105-110. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.321.8в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Селькохозяйственная кооперация

   Сільськогосподарська кооперація

Кл.слова (ненормовані):
аграрная интеграция -- аграрна інтеграція -- агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- агрохолдинги -- АПК -- конкуренция -- конкуренція -- интеграционная методология -- інтеграційна методологія -- интеграционные процессы -- інтеграційні процеси -- кластеры -- кластери -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- кооперативы -- кооперативи -- объединения предприятий АПК -- об'єднання підприємств АПК -- организационные формы -- організаційні форми -- отраслевая конкурентоспособность -- галузева конкурентоспроможність -- конкурентоспроможність АПК -- конкурентоспособность АПК -- сельскохозяйственыое предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- трансформационные потенциалы -- трансформаційні потенціали
Анотація: Розглянуто сутність та основні форми аграрної інтеграції. Досліджуються перспективи трансформації результатів інтеграційних відносин у конкурентні переваги сільськогосподарських підприємств. Сформульовані пропозиції щодо методики вибору сільськогосподарських підприємств певного варіанту організаційної форми інтеграції. Конкретні рішення мають опиратися на порівняння вигод і витрат, пов'язаних з участю підприємства в інтеграційному об'єднанні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Чжан, Хун (професор департаменту управління будівнцтвом Університету Цінхуа; м. Пекін; КНР; доктор економічних наук; професор).
    Дослідження впливу наполегливості покупців у пошуку житла на основі експериментального методу економіки / Х. Чжан, Я. Чжан, Л. Жуй // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 525-532 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.441в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика жилищно-коммунального хозяйства

   Економіка житлово-комунального господарства

Кл.слова (ненормовані):
вторичное жилье -- вторинне житло -- жилая недвижимость -- жила нерухомість -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- поисковая настойчивость -- пошукова наполегливість -- покупатели недвижимости -- покупці нерухомості -- рынок жилья -- ринок житла -- рыночные посредники -- ринкові посередники -- экспериментальная методология -- експериментальна методологія
Анотація: Досліджено вплив наполегливості покупців на процес пошуку житла на вторинному ринку на основі експериментального методу. За результатами експерименту було проведено аналіз впливу наполегливості пошуку в двох напрямках: на покупця і на посередника. Результати експерименту показали, що рівень наполегливості пошуку істотно не впливає на вигоду покупця. Що стосується посередників, то рівень наполегливості покупця суттєво не вливає на вигоду посередника, жорсткість конкуренції між посередниками та їхні стратегії конкуренції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чжан, Ян (PhD студент Університету Цінхуа; м. Пекін; КНР); Жуй, Лі (старший викладач наукового центру ресурсів, навколишнього середовища й регіональної економіки Економічного інституту Сіанського університету фінансів й економіки Китаю; КНР; PhD (філософія))




    Мезецька, К. Ю. (аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України).
    Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 186-190 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497.7г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика досуговой деятельности

   Економіка дозвілля

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренды -- бренди -- внутриотраслевые экономические преимущества -- внутрішньогалузеві економічні переваги -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- предприятия -- підприємства -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування -- рекламные технологии -- рекламні технології -- социо-культурная сфера -- соціо-культурна сфера -- торговые марки -- торгові марки -- соціальна реклама -- социальная реклама -- реклама в культурній сфері -- реклама в культурной сфере
Анотація: Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Ахметов, Дархан (докторант PhD Казахського економічного університету імені Т.Рискулова; м.Алмати; викладач Рудненського індустріального інституту; м.Рудний; Казахстан).
    Формування конкурентної стратегії підприємства на основі зміни його фінансової стійкості / Д. С. Ахметов, Т. Т. Букаєва // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 2. - С. 130-140 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(5КАЗ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятия

   Фінанси підприємства

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
инвестиция -- інвестиція -- конкуренция -- конкуренція -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- стратегия развития -- стратегія розвитку -- финансовая устойчивость предприятий -- фінансова стійкість підприємств -- устойчивость предприятий -- стійкість підприємств
Анотація: Розглянуто деякі питання формування конкурентної стратегії розвитку підприємства в Республіці Казахстан, а також методи та іструменти аналізу діяльності підприємства в умовах конкуренції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Букаєва, Турсин (докторант PhD Університету Париж-Сорбонна; м.Париж; Франція; представник Казахстансько-французького проекту в галузі сільського господарства; м.Рудний; Казахстан)




    Баклан, Олег (кандидат юридичних наук; доцент; професор кафедри цивільних та кримінально-правових дисциплін Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі).
    Щодо конкурентоспроможності підприємств : організаційно-прикладні питання / О. В. Баклан // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2014. - № 7. - С. 94-99. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- методи оцінки конкурентних стратегій -- методы оценки конкурентных стратегий -- BCG Matrix -- ансофф матриця -- Shell method -- McKinsey/GE Business Screen -- Arthur D. Little method -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти
Анотація: Розглянуто деякі думки окремих вчених стосовно теоретико-прикладних питань щодо формування конкурентної стратегії розвитку підприємств та деяких методів оцінки конкурентних стратегій підприємств, відмічено їх окремі недоліки та характерні риси щодо змісту. На підставі зробленого аналізу висловлені рекомендації організаційно-прикладного характеру стосовно окресленої проблематики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Бєлова, Т. Г. (кандидат економічних наук.; доцент; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Методичні підходи щодо формування стратегічного набору підприємства / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, О. В. Безпалько // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 6. - С. 123-128. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Методологія стратегічного управління

Кл.слова (ненормовані):
методология стратегического управления -- методологія стратегічного управління -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- миссия предприятий -- місія підприємствв -- общие стратегии -- загальні стратегії -- организационные этапы -- організаційні етапи -- продуктовые стратегии -- продуктові стратегії -- системные составляющие -- системні складові -- стратегические наборы предприятий -- стратегічні набори підприємств -- управленческие стратегии предприятий -- управлінські стратегії підприємств -- функциональные стратегии -- функціональні стратегії
Анотація: Розглянуто методичні підходи щодо формування стратегічного набору. Визначено сутність та складові стратегічного набору. Доведено необхідність урахування впливу чинників зовнішнього і внутрішнього середовища при виборі відповідних стратегій. Обгрунтовано етапи, за якими має відбуватися процес формування стратегічного набору.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Крайнюченко, О.Ф. (кандидат економічних наук.; доцент; Національний університет харчових технологій; Україна); Безпалько, О.В. (кандидат економічних наук.; доцент; Національний університет харчових технологій; Україна)




    Кудирко, Ольга (асистент кафедри маркетингу).
    Фактори конкурентного середовища ринку маркетингових досліджень / О. Кудирко // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 58-65 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- дослідницький ринок -- исследовательский рынок -- фактори конкуренції -- факторы конкуренции -- інтегровані об'єднання компаній -- интегрированнные объединения компаний -- інформаційна економіка -- информационная экономика -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии
Анотація: Розглянуто фактори конкурентного середовища вітчизняного ринку маркетингових досліджень.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"




    Круподера, А. С. (аспірантка; Національна академія підготовки керівних каждрів культури і мистецтв).
    Бенчмаркінг у виставковій діяльності підприємств як засіб підвищення конкурентоспроможності / А. С. Круподера // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - С. 183-186 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Методология маркетинга

   Методологія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркинг -- виды бенчмаркинга -- види бенчмаркингу -- фазы бенчмаркинга -- фази бенчмаркингу -- выставочная деятельность -- виставкова діяльність -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- маркетинговые технологии -- маркетингнові технології
Анотація: Проаналізовано сутність технології бенчмаркингу та її характеристики: розглянуто види та фази бенчмаркингу. Досліджено ефективність використання бенчмаркингу у виставковій діяльності підприємства для підвищення його конкурентоспроможності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Біленький, О. Ю. (доктор економічних наук; професор кафедри міжнародного обліку і аудиту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
    Бенчмаркінг як інструмент стратегічного аналізу: світовий досвід [Текст] / О. Ю. Біленький // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 7/8, № 7. - С. 56-58. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(0)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   США
    Япония

    Японія

    Украина

    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркинг -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- иностранные фирмы -- іноземні фірми -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- конкурентный анализ -- конкурентний аналіз -- маркетинговые технологии -- маркетингнові технології -- стратегический анализ -- стратегічний аналіз -- эталонное сопоставление -- еталонне співставлення
Анотація: Досліджено процес еталонного співставлення (бенчмаркінг), що на сьогодні є одним з методів ефективнії стратегії бізнесу. Визначено теоретико-практичні аспекти застосування бенчмаркінгу в зарубіжних країнах. Розглянуті досвід реалізації конкурентної стратегії зарубіжними фірмами та виявлені напрями, які можлива застосувати в Україні. Визначено, що концепція бенчмаркінгу є актуальною для українських підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Институт стратегического планирования Кембриджа, американский НИИ \о нем\




    Труніна, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; доцент кафедри економітки Східно-Українського національного університету ім. В.Даля; м.Краматорськ).
    Розробка конкурентної сртратегії суб'єкта підприємницької діяльності на основі компетентісного підходу [Текст] / Ірина Михайлівна Труніна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 206-213 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.9(0)09г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Национальная экономика

   Національна економіка

   Частное предпринимательство

   Приватне підприємництво

Кл.слова (ненормовані):
компетентностный подход -- компетентісний підхід -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність -- рыночное функционирование -- ринкове функціонування -- системные матрицы -- системні матриці -- стратегические альтернативы -- стратегічні альтернативи -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- управленческие влияния -- управлінські впливи
Анотація: Визначено сутність конкурентної стратегії суб'єкта підприємницької діяльності (СПІД) та загальні підходи до її розробки, що дало змогу встановити основні етапи формування конкурентної стратегії СПД. Наведено приклад реалізації конкурентної стратегії суб'єкта підприємницької діяльності як сукупності управлінських впливів на ключові сфери компетенції. Побудовано матрицю стратегічних альтернатив забезпечення конкурентоспроможності суб'єкта підприємницької діяльності з використанням компетентнісного підходу. Доведено, що універсальної підприємницької конкурентної стратегії не існує. Продемонстровано основні альтернативи конкурентної стратегії у підприємництві.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск




    Мусієнко, В. Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна).
    Використання конкурентних стратегій на підприємствах хімічної промисловості України в умовах інноваційного розвитку, як необхідна умова конкурентної боротьби [Текст] / В. Д. Мусієнко, О. О. Погудіна // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 11. - С. 36-42 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.304.14(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика химической промышленности, 2013-2015 гг.

   Економіка хімічної промисловості, 2013-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационные стратегии -- інноваційні стратегії -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- конкурентоспособность химических предприятий -- конкурентоспроможність хімічних підприємств -- химические предприятия -- хімічні підприємства -- химическая промышленность -- хімічна промисловість -- досвід українських підприємств -- опыт украинских предприятий
Анотація: Розкрито роль та значення інноваційної діяльності в умовах конкурентної боротьби, визначено основні складові ефекту інноваційної діяльності з точки зору конкурентоспроможності. Проведено аналіз конкурентоспроможності підприємств галузі хімічної промисловості, на основі аналізу побудований багатокутник конкурентоспроможності. Доведено, важливість оптимального поєднання конкурентних стратегій із стратегіями інноваційного розвитку для успішного функціонування підприємств в сучасних умовах.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Погудіна, О.О. (студентка; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна)