Маслов, Е. П. (кандидат технических наук; доцент). Методика застосування модульно-рейтингової системи контролю успішності студентів з дисципліни "Безпека життєдіяльності" на кафедрі "Забезпечення життєдіяльності НТУУ (КПІ)" / Е. П. Маслов, Ю. В. Міхєєв> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 11/12. - С. 35-37 : табл., форм.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища школа -- професійна освіта -- учбові дисципліни -- безпека життєдіяльності людини -- контроль знань -- рейтинговий контроль -- семестровий контроль -- методика розрахунку балов -- Болонський процес -- высшая школа -- профессиональное образование -- учебные дисциплины -- дисциплина БЖД -- безопасность жизнедеятельности человека -- контроль знаний -- рейтинговый контроль -- семестровый контроль -- методика расчета баллов -- Болонский процесс Анотація: Про підвищення відповідальності студентів за ефективне використання навчального часу і впровадження в навчальний процес усіх видів контолю. Дод.точки доступу: Міхєєв, Ю. В. (кандидат військових наук; доцент) Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний) |
Рабінович, П. (доктор юридичних наук; професор; член-кореспондент АПрН України; заслужений діяч науки і техніки України (Львівський національний університет імені Івана Франка)). Знання практики Європейського Суду з прав людини як передумова ефективного використання механізму їх захисту в Україні / П. Рабінович> // Право України : юридичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Право Цивільне право Право Гражданское право Україна Кл.слова (ненормовані): захист прав людини -- права людини -- права человека -- адміністративні практики -- юридична освіта -- практика суду -- контроль знань -- практичні вміння -- защита прав человека -- судовий захист -- административные практики -- юридическое образование -- практика суда -- контроль знаний -- практические умения Анотація: Про практику Європейського суду з прав людини як ефективний механізм в Україні. Дод.точки доступу: Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини, Закон України \о произв.\; Європейський суд з прав людини \о нем\; Европейский суд по правам человека \о нем\; Совет Европы \о ней\; Рада Європи \о ней\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2622ж - Б.ц.) (вільний) |
Лисенко, В. Валідні тести як метод контролю якості професійної підготовки фахівців ВНЗ / В. Лисенко, О. Зазимко, Л. Кліх> // Вища освіта України. - 2012. - № 2. - С. 68-74
Вища освіта Кл.слова (ненормовані): высшее образование -- вища освіта -- ВНЗ -- ВУЗ -- тестирование -- тестування -- контроль знаний -- контроль знань Дод.точки доступу: Зазимко, О.; Кліх, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Фальченко, Сергій (завідувач кафедри кримінального права та кримінального процесу Національної академії Служби безпеки України; кандидат юридичних наук; доцент; м. Київ). Особливості правової підготовки в Національній академії СБ України (на прикладі кримінального права) / С. Фальченко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 9. - С. 90-95. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): відомча освіта -- ведомственное образование -- правова підготовка -- правовая подготовка -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- навчальний процес -- учебный процесс -- учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- кримінальне право -- уголовное право -- контроль знаний -- контроль знань -- автоматизированный контроль знаний -- автоматизований контроль знань Анотація: Проаналізовано специфіку викладання кримінального права у Національній академії Служби безпеки України. Розкриваються особливості підготовки з кримінального права оперативного складу СБ України. Висвітлений досвід використання автоматизованого контролю знань та вмінь із кримінального права. Обгрунтована необхідність підготовки фахівців для оперативних підрозділів СБ України у відомчих навчальних закладах. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.13.pdf Дод.точки доступу: Національна академія служби безпеки України \о ней\ |
Харамда, Г. М. (доцент). Кредитно-модульна система освіти у Національному транспортному університеті / Г. М. Харамда, С. Т. Сусло> // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2014. - № 1. - С. 18-19. - (Сучасна освіта). - Бібліогр. наприкінці ст., 5 назв
Высшее образование Безпека життєдіяльності Безопасность жизнедеятельности Україна Украина Кл.слова (ненормовані): науково-технічний прогрес -- научно-технический прогресс -- інформаційні технології -- информационные технологии -- кредитно-модульна система освіти -- кредитно-модульная система образования -- модульні контрольні роботи -- модульные контрольные работы -- змістові модулі -- содержательные модули -- активність студентів -- активность студентов -- контроль знань -- контроль знаний -- людина-машина-довкілля -- человек-машина-окружающая среда -- системи взаємодії -- системы взаимодействия Анотація: Викладено особливості кредитно-модульної системи освіти при вивченні дисциплини "Безпека життєдіяльності" у Національному транспортному університеті. Утримувачі документа: КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017 Дод.точки доступу: Сусло, С. Т. (доцент кафедри "Екології та БЖД" Національно-транспортного університету); Національний транспортний університет \о нем\Методичні вказівки до вивчення нормативної дисципліни БЖД \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бєлікова, Вікторія Вікторівна (кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та методики професійного навчання; Українська інженерно-педагогічна академія; м. Харків). Модель формування цілісної контрольної діяльності у майбутніх інженерів-педагогів при методичній підготовці у ВНЗ [Текст] / В. В. Бєлікова> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2015. - № 2. - С. 78-86. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Высшее профессиональное образование Вища професійна освіта Кл.слова (ненормовані): методическая подготовка инженеров-педагогов -- методична підготовка інженерів-педагогів -- система контролю навчальної діяльності -- цілісна контрольна діяльність викладачів -- система контроля учебной деятельности -- целостная контрольная деятельность преподавателей -- подготовка инженеров-педагогов -- підготовка інженерів-педагогів -- контроль знаний -- контроль знань -- технічні дисципліни -- технические дисциплины -- будущие инженеры-педагоги -- майбутні інженери-педагогі Анотація: Теоретично обґрунтовано багатовекторну чотирирівневу модель формування цілісної контрольної діяльності у студентів інженерно-педегогічних спеціальностей при методичній підготовці у ВНЗ на основі розробленої комплексної структури цього виду професійної діяльності викладача технічних дисциплін у ПТНЗ. Утримувачі документа: УІПА |
Сікорський, Петро (доктор педагогічних наук; професор; Національний університет "Львівська політехніка"). Принципи моделювання нових контрольно-оцінювальних систем і їх застосування у середніх і вищих навчальних закладах [Текст] / П. Сікорський> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 44-50. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Організація освіти Организация образования Кл.слова (ненормовані): контроль знаний -- контроль знань -- оцінювання знань -- оценивание знаний -- навчальні предмети -- учебные предметы -- структура знаннєвих компонентів -- структура знаниевых компонентов -- форми підсумкового контролю -- формы итогового контроля -- дидактичні принципи -- дидактические принципы Анотація: Для моделювання ефективних контрольно-оцінювальних систем обгрунтовується система дидактичних принципів. Критично проаналізовано 12-бальну шкалу оцінювання у середній школі та критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. Утримувачі документа: НБ УІПА |
Шкавро, Володимир (аспірант). Становлення і розвиток форм тестового контролю в навчальних закладах / Володимир Шкавро> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 12. - С. 32-34. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): всемирная история педагогики -- всесвітня історія педагогіки -- история педагогики -- история тестирования -- історія педагогіки -- історія тестування -- контроль знаний -- контроль знань -- тести -- тестирование -- тестовий контроль -- тестовий контроль знань -- тестовый контроль -- тестовый контроль знаний -- тестування -- тесты Анотація: Окреслено генезу й розвиток тестового контролю суб'єктів навчання від доби античності, акцентовано увагу на еволюцію тестів в Україні з періоду Київської Русі донині. Підкреслено важливість застосування тестів як методичного інструменту педаг огічного контролю навчальних досягнень. Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2016_12\11.pdf |
Л 89 Тмєнова, Н. Алгоритм компонентного аналізу формульних виразів для систем електронного тестування знань [Текст] / Н. Тмєнова, Б. Сусь> // Вісн. нац. ун-ту "Львівська політехніка". - Львів, 2014. - № 803 : Інформатизація вищого навчального закладу. - С. 31-36 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Высшее образование Інформаційні технології Информационные технологии Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- інформаційні технології -- информационные технологии -- адаптивне навчання студентів -- адаптивное обучение студентов -- контроль знань -- контроль знаний -- математичні дисціпліни -- математические дисциплины -- автоматичний аналіз -- автоматический анализ -- тестування -- тестирование -- формульні вирази -- формульные выражения Дод.точки доступу: Сусь, Б. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Польгуль, Лілія (учитель російської мови та світової літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів №33 міста Вінниця). Контрольні роботи для 8 класу / Лілія Польгуль> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 44-45. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості письменників -- зарубежная литература -- зарубіжна література -- изучение творчества писателей -- контроль знаний -- контроль знань -- контрольні роботи -- контрольные работы -- 8 клас -- теми контрольних робот -- темы контрольных работ -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы Анотація: Теми контрольних робот із зарубіжної літератури для 8 класу (теми "Відродження. Бароко. Класицизм"). Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_1\6.pdf |
Матюшкіна, Тетяна (доцент Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Тестування к засіб формування предметних компетентностей у процесі навчання зарубіжної літератури / Т. Матюшкіна> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 22-25. - Література : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Литературоведение Кл.слова (ненормовані): зарубежная литература -- зарубіжна література -- история тестирования -- історія тестування -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- контроль знаний -- контроль знань -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- оценка знаний -- оцінка знань -- тестирование -- тестування -- структура тестів -- структура тестов -- види тестів -- виды тестов Анотація: Розкрита дидактична роль та специфіка тестового контролю знань учнів, коротко розглянута історія тестування, проаналізовано структуру та різновиди тестів. Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Зар_літ_в_шк_Укр_2017_5\6.pdf |
Рябовол, Наталія (здобувач кафедри української мови Київського університету ім. Б. Грінченка). Тестовий контроль навчальних досягнень майбутніх учителів української мови з морфеміки й словотвору / Н. Рябовол> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - № 6. - С. 50-52. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): контроль знаний -- контроль знань -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- морфемика -- морфеміка -- словообразование -- словотвір -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- тести з української мови -- тестирование -- тестовий контроль -- тестовий контроль знань -- тестовый контроль -- тестовый контроль знаний -- тестування -- тесты по украинскому языку -- украинский язык -- українська мова -- учителя украинского языка и литературы -- вчителі української мови і літератури -- оцінка знань -- оценка знаний Анотація: Виствітлено наукові підходи до поняття "тест" як засобу об'єктивного оцінювання знань студентів, визначено переваги тестів під час оцінювання знань студентів-філологів з морфеміки та словтвору. |
Хом'як, Іван (доктор педагогічних наук; професор). Методика оцінювання навчальних досягнень учнів / Іван Хом'як> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 7-12. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): засвоєння знань -- контроль знаний -- контроль знань -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- опитування на уроці -- опрос на уроке -- оценка знаний -- оцінка знань -- перевірка знань -- проверка знаний -- украинский язык -- українська мова -- усвоение знаний -- методики оценивания -- учебные достижения -- методики оцінювання -- навчальні досягнення Анотація: Охарактеризовано методику оцінювання навчальних досягнень учнів як кількісного показника рівня засвоєння школярами програмного матеріалу; підкреслено важливість об'єктивного оцінювання знань, умінь та навичок учнів. |
Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України). Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі / Н. Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 2-6. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Языкознание Мовознавство Кл.слова (ненормовані): ключевые компетентности -- ключові компетентності -- контроль знаний -- оценка знаний -- контроль знань -- оцінка знань -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- украинский язык -- українська мова -- навчальні досягнення -- учебные достижения Анотація: Висвітлюються різні аспекти актуальної проблеми контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови. |
Корицька, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри філософії та суспільно-гуманітарних дисциплін ). Тест як інструмент контрольно-оцінювальної діяльності вчителя: до проблеми створення й застосування / Г. Корицька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 32-35. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): засвоєння знань -- контроль знаний -- контроль знань -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- оценка знаний -- оцінка знань -- перевірка знань та умінь -- проверка знаний и умений -- тести з української мови -- тестирование -- тестування -- тесты по украинскому языку -- украинский язык -- українська мова Анотація: Автор привертає увагу до проблеми створення тесту як інструменту ефективного оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови, наголошує на важливості формулювання цілей навчання. |
Новосьолова, Валентина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури). Орієнтоване календарне планування уроків української мови й контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 8-го класу (відповідно до оновленої навчальної програми) [Текст] / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 4. - С. 30-38. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): календарне планування -- календарное планирование -- контроль знаний -- контроль знань -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические материалы -- методичні матеріали -- украинский язык -- українська мова Анотація: Автор пропонує орієнтоване календарне планування уроків української мови й контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 8-го класу (відповідно до оновленої навчальної програми). |