Мхитарян, Ольга (аспірантка; Миколаїв).
    Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
важкі діти -- дети с низким уровнем учебных достижений -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- качество образования -- корекційна педагогіка -- корекційна психологія -- коррекционная педагогика -- коррекционная психология -- литературное образование -- литературные знания -- литературные умения -- літературна освіта -- літературні знання -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- отстающие ученики -- педагогический оптимизм -- педагогический такт -- педагогічний оптимізм -- педагогічний такт -- принципи навчання -- принципы обучения -- слабовстигаючі діти -- слабоуспевающие дети -- трудные дети -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- якість освіти
Анотація: Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.





    Романишина, Наталія (кандидат філологічних наук; доцент; Рівне).
    Формування теоретичних і практичних жанрових умінь розпізнавання оповідання-портрета / Наталія Романишина // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 4. - С. 11-15. - Бібліографія : С. 15 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- литературные умения -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- оповідання-портрет -- персонажи -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- рассказ-портрет -- украинская литература -- українська література -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- характер в литературе
Анотація: Автор пропонує методику теоретичного обгрунтування терміну "оповідання-портрет", обравши малу прозу В. Винниченка прикладом для визначення і застосування поняття.


Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир (письменник; політичний діяч ; 1880-1951) \о нем\




    Лазаренко, Ірина (аспірантка; Миколаїв).
    Розвиток методичної думки про формування учнівських умінь аналізувати худолжній твір / Ірина Лазаренко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 4. - С. 7-10. - Бібліографія : С. 10 : 27 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- история методики преподавания украинской литературы -- історія методики викладання літератури -- литературные умения -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь
Анотація: У статті розкриваються погляди фахівців на процес формування учнівських умінь аналізувати художній твір у різні періоди розвитку методичної думки.





    Лазаренко, Ірина (аспірантка; Миколаїв).
    Актуальний рівень учнівських умінь аналізувати епічні твори (7 - 9 класи) / І. Лазаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 12. - С. 16-19. - Література : С.18-19 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- епічні твори -- литературные умения -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- читательские умения -- читацькі вміння -- эпопея -- эпический жанр -- епічні твори
Анотація: У статті висвітлено результати констатувального зрізу, який довів, що питання психологічного аспекту аналізу художнього твору та реалізація його в технологізованій площині цікавить вчительсько-учнівський загал, потребує розвитку та вдосконалення.





    Соловйова, Наталія (учителька української мови та літератури).
    Психологічний аналіз характерологічних особливостей героя літературного твору / Н. Соловйова // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 12. - С. 19-21. - Література : С.21 : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- литературные умения -- литературные герои -- літературні герої -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- психологизм -- психологический анализ в литературе -- психологізм -- психологічний аналіз -- украинская литература -- українська література -- характер в литературе
Анотація: Автор доводить необхідність знань про здобутки психології у царині вивчення характеру у структурі особистості. Ці знання необхідні учням для того, щоб вони могли осягнути характерологічні особливості героя літературного твору під час аналізу художнього твору.





    Гончаренко, Ольга (вчитель української мови і літератури Пастирської ЗОШ І-ІІІ ступенів; Черкаська область).
    Формування літературно-аналітичних умінь учнів : матеріали до аналізу повісті Г. Квітки-Основ'яненка "Конотопська відьма" / О. Гончаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 4. - С. 28-31. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналитико-синтетические умения -- аналіз художнього тексту в школі -- аналітико-синтетичні вміння -- литературные умения -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок анализа художественного произведения -- урок аналізу художнього твору
Анотація: Пропонується розробка уроку української літераури (урок аналізу художнього тексту) з вивчення повісті Квітки-Основ'яненка "Конотопська відьма".


Дод.точки доступу:
Квітка-Основ'яненко, Г. (письменник ; 1778-1843) \про нього\; Квитка-Основьяненко, Григорий (писатель ; 1778-1843) \о нем\; Конотопська відьма, повість \о произв.\




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ).
    Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 26-31. - Література : С.31 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- компетенции -- компетенції -- литературное образование -- литературные умения -- літературна освіта -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навички -- навыки -- педагогическая терминология -- педагогічна термінологія -- украинская литература -- українська література -- умения -- уміння -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Присвячено проблемам становлення термінології, методології, методики компетентнісно зорієнтованого навчання літератури.