Романишина, Наталія (кандидат філологічних наук; доцент; Рівне). Формування теоретичних і практичних жанрових умінь розпізнавання оповідання-портрета / Наталія Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 4. - С. 11-15. - Бібліографія : С. 15 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- литературные умения -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- оповідання-портрет -- персонажи -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- рассказ-портрет -- украинская литература -- українська література -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- характер в литературе Анотація: Автор пропонує методику теоретичного обгрунтування терміну "оповідання-портрет", обравши малу прозу В. Винниченка прикладом для визначення і застосування поняття. Дод.точки доступу: Винниченко, Володимир (письменник; політичний діяч ; 1880-1951) \о нем\ |
Лазаренко, Ірина (аспірантка; Миколаїв). Розвиток методичної думки про формування учнівських умінь аналізувати худолжній твір / Ірина Лазаренко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 4. - С. 7-10. - Бібліографія : С. 10 : 27 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- история методики преподавания украинской литературы -- історія методики викладання літератури -- литературные умения -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь Анотація: У статті розкриваються погляди фахівців на процес формування учнівських умінь аналізувати художній твір у різні періоди розвитку методичної думки. |
Лазаренко, Ірина (аспірантка; Миколаїв). Актуальний рівень учнівських умінь аналізувати епічні твори (7 - 9 класи) / І. Лазаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 12. - С. 16-19. - Література : С.18-19 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- епічні твори -- литературные умения -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- читательские умения -- читацькі вміння -- эпопея -- эпический жанр -- епічні твори Анотація: У статті висвітлено результати констатувального зрізу, який довів, що питання психологічного аспекту аналізу художнього твору та реалізація його в технологізованій площині цікавить вчительсько-учнівський загал, потребує розвитку та вдосконалення. |
Соловйова, Наталія (учителька української мови та літератури). Психологічний аналіз характерологічних особливостей героя літературного твору / Н. Соловйова> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 12. - С. 19-21. - Література : С.21 : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- литературные умения -- литературные герои -- літературні герої -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- психологизм -- психологический анализ в литературе -- психологізм -- психологічний аналіз -- украинская литература -- українська література -- характер в литературе Анотація: Автор доводить необхідність знань про здобутки психології у царині вивчення характеру у структурі особистості. Ці знання необхідні учням для того, щоб вони могли осягнути характерологічні особливості героя літературного твору під час аналізу художнього твору. |
Гончаренко, Ольга (вчитель української мови і літератури Пастирської ЗОШ І-ІІІ ступенів; Черкаська область). Формування літературно-аналітичних умінь учнів : матеріали до аналізу повісті Г. Квітки-Основ'яненка "Конотопська відьма" / О. Гончаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 4. - С. 28-31. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналитико-синтетические умения -- аналіз художнього тексту в школі -- аналітико-синтетичні вміння -- литературные умения -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок анализа художественного произведения -- урок аналізу художнього твору Анотація: Пропонується розробка уроку української літераури (урок аналізу художнього тексту) з вивчення повісті Квітки-Основ'яненка "Конотопська відьма". Дод.точки доступу: Квітка-Основ'яненко, Г. (письменник ; 1778-1843) \про нього\; Квитка-Основьяненко, Григорий (писатель ; 1778-1843) \о нем\; Конотопська відьма, повість \о произв.\ |
Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ). Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички / А. Фасоля> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 26-31. - Література : С.31 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- компетенции -- компетенції -- литературное образование -- литературные умения -- літературна освіта -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навички -- навыки -- педагогическая терминология -- педагогічна термінологія -- украинская литература -- українська література -- умения -- уміння -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование Анотація: Присвячено проблемам становлення термінології, методології, методики компетентнісно зорієнтованого навчання літератури. |