М 90 Лизанець, А. Г. Маркетинговий підхід до управління персоналом / А. Г. Лизанець, В. М. Русин> // Науковий вісник Мукачівського державного університету : журнал наукових праць. - Мукачево, 2010. - № 8 (3). - С. 172-180 : схем. - Бібліогр. в кінці ст.
УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ Кл.слова (ненормовані): УПРАВЛЕНИЕ ПЕРСОНАЛОМ -- кадры -- маркетинг персонала -- предприятия -- УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ -- кадри -- маркетинг персоналу -- підприємства Дод.точки доступу: Русин, В.М. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м. Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент). Внутрішній маркетинг і маркетинг персоналу : порівняльний аналіз / М. П. Сагайдак> // Актуальні проблеми економіки = А82/2013/7 : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 110-117. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Кл.слова (ненормовані): внешние потребители -- зовнішні споживачі -- внутренние потребители -- внутрішні споживачі -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- кадровый маркетинг -- кадровий маркетинг -- контрактный персонал -- контрактний персонал -- маркетинг персонала -- маркетинг персоналу -- терминология -- термінологія -- управление персоналом -- управління персоналом Анотація: З метою уникнення неузгодженостей у маркетинговій термінології і неприпустимості ототожнення понять здійснено порівняльний аналіз відносно нових напрямків наукової й прикладної сфери діяльності: маркетингу персоналу та внутрішнього маркетингу. На основі дослідження концептуальної парадигми кожного наукового напрямку визначено основні відмінності та взаємозв'язки між ними. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
Рофаіда, Рофі (викладач кафедри менеджменту факультету бізнесу та економічних досліджень університету Пендідікан Індонезія; м. Бандунг). Управління талантами як основна стратегія покращення організаційних показників завдяки кадровому ресурсу [Text] / Р. Рофаіда, Т. Юніарсі, Д. Састрапрайя> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 9. - P49-56 : схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Экономика Економіка Персонал. Кадры организации Персонал. Кадри організації Индонезия Індонезія Кл.слова (ненормовані): государственные предприятия -- державні підприємства -- кадровые резервы -- кадрові резерви -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- личностное развитие -- особистісний розвиток -- маркетинг персонала -- маркетинг персоналу -- мотивация персонала -- мотивація персоналу -- организационные показатели работы -- організаційні показниким праці -- полифункциональность труда -- поліфункціональність праці -- стимулирование -- стимулювання -- управление талантами -- управління талантами -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії Анотація: Теоретично представлено концепцію управління талантами. Для опису практики такого виду управління дані використано стратегічно важливих підприємств Індонезії – PT PINDAD (державне підприємство оборонного сектору) та “Телекомунікації Індонезії” (також державне підприємство). Дані для аналізу зібрано за допомогою методу аналізу літератури. Далі було використано метод описового аналізу. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Юніарсі, Тьютью (професор менеджмент-навчання факультету бізнесу та економічних досліджень університету Пендідікан Індонезія; м.Бандунг); Састрапрайя, Дісман (професор економіки факультету бізнесу та економічних досліджень університету Пендідікан Індонезія; м. Бандунг); PT PINDAD, государственное предприятие оборонного сектора Индонезии \о нем\; PT PINDAD, державне підприємство оборонного сектору Індонезії \про нього\Телекоммуникации Индонезии, государственное предприятие \о нем\; Телекомунікації Індонезії, державне підприємство \про нього\ |