Яновицька, Наталія (науковий співробітник лабораторії навчання української словесності). Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Наталія Яновицька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 29-41. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): вивчення другої мови -- види вправ -- виды упражнений -- вправи -- граматичні навички -- грамматические навыки -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства Анотація: Вправи як один з найважливіших засобів формування граматичних навичок у процесі вивчення української мови як другої в школах національних меншин. |
Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України). Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України / Ольга Хорошковська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 26-29. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): вивчення другої мови -- изучение второго языка -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- школи націнальних меншин -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- підручник української мови -- принципи навчання -- принципи складання підручників -- принципы обучения -- принципы составления учебников -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка -- цели обучения -- цілі навчання -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства Анотація: Аналізуються дидактичні та лінгводидактичні принципи укладання підручників для шкіл з мовами національних меншин, ураховуючи психологічні особливості засвоєння другої мови учнями (на основі досліджень лабораторії навчання української словесності у школах національних меншин України Інституту педагогіки АПН України). |
Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; зав. лабораторії навчання української словесності). Розвиток умінь спілкуватися українською мовою у процесі вивчення мовного матеріалу (для шкіл з мовами викладання національних меншин) / Ольга Хорошковська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 29-33. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Языкознание Кл.слова (ненормовані): коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативно-орієнтовано навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовленнєві уміння -- мовні вправи -- навчання усного мовлення -- обучение устной речи -- речевые умения -- українська мова в школах національних меншин Анотація: Автор статті пропонує деякі мовні теми та вправи для розвитку мовлення у процесі навчання української мови учнів шкіл з мовами викладання національних меншин. |
Дороз, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного університету). Прецедентні феномени - базове ядро стереотипних знань учнів національних спільнот / Вікторія Дороз> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 6-11. - Бібліографія : С.11 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Языкознание Кл.слова (ненормовані): билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- прецедентні висловлювання -- прецедентні імена -- прецедентні тексти -- прецедентные высказывания -- прецедентные имена -- прецедентные тексты -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- стереотипні знання -- стереотипные знания -- українська мова в школах національних меншин -- ученики-билингвы -- учні-білінгви Анотація: Стаття присвячена мовній освіті учнів-білінгвів, соціокультурній лінії змісту філологічної освіти, а саме - належній репрезентації прецедетних феноменів мовленнєвого спілкування. Аналізуються поняття "прецедентний феномен", "прецедентне ім'я", "прецед ентний текст" тощо. |
Лавренова, Марія (учитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Іршавського району Закарпатської області). Система вправ з формування орфоепічних навичок українського літературного мовлення першокласників в умовах закарпатських говорів / Марія Лавренова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 33-36. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): закарпатские говоры -- закарпатські говірки -- литературное произношение -- літературна вимова -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- навчання орфоепії -- обучение орфоэпии -- орфоепічні вправи -- орфоепічні навички -- орфоэпические навыки -- орфоэпические упражнения -- українська мова в школах національних меншин Анотація: У статті представлено систему вправ на вироблення в учнів початкових класів правильної літературної вимови в умовах закарпатських говорів. |
Кохно, Тетяна (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Формування в учнів початкових класів умінь виразно читати на уроках українського літературного читання / Т. Кохно> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 33-38. - Література : С.38 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): виразне читання -- выразительное чтение -- литературное чтение -- літературне читання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в начальной школе -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- навчання читанню -- начальная школа -- обучение чтению -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- школи з російською мовою навчання -- школы с русским языком обучения Анотація: Розкривається значення виразного читання для сприйняття і розуміння художнього твору учнями початкових класів із російською мовою навчання. Наведено орієнтований конспект уроку літературного читання у 3 класі. |
Повхан, Катерина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Урахування результатів порівняльного аналізу як один із методів побудови підручників української мови для початкових класів ЗНЗ з угорською мовою навчання / К. Повхан> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 38-44. - Література : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): методи навчання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в начальной школе -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- методы обучения -- підручники української мови -- порівняльний аналіз -- создание учебников -- сравнительный анализ -- створення підручників -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебники украинского языка -- угорська мова навчання -- венгерский язык обучения Анотація: Порушено проблему необхідності врахування особливостей рідної мови під час створення підручників української мови для учнів-угорців. |
Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України). Особливості навчання української грамоти у 2 класі в школах з польською мовою навчання / О. Хорошковська, Н. Яновицька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 30-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Языкознание Мовознавство Кл.слова (ненормовані): методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- методы обучения -- мовленнєва діяльність -- навчання грамоти -- обучение грамоте -- речевая деятельность -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- 2 клас -- польська мова навчання -- польский язык обучения Анотація: Висвітлено специфіку навчання української грамоти учнів із польською мовою навчання, котрі вже оволоділи латиницею. Розкрито деякі методики формуванні різних видів мовленнєвої діяльності в процесі навчання грамоти. Дод.точки доступу: Яновицька, Наталія (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України) |