Яновицька, Наталія (науковий співробітник лабораторії навчання української словесності).
    Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Наталія Яновицька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 29-41. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- види вправ -- виды упражнений -- вправи -- граматичні навички -- грамматические навыки -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства
Анотація: Вправи як один з найважливіших засобів формування граматичних навичок у процесі вивчення української мови як другої в школах національних меншин.





    Зіневич, Лідія (методист; завідувач лабораторії гуманітарних досліджень Тернопільського ОКІППО).
    Відмінки іменників, їх значення / Лідія Зіневич // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 43-44. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
5 клас
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
відмінок -- іменники -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- падежи -- падежная семантика -- семантика відмінків -- существительные -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Урок української мови з поглибленого вивчення відмінків іменника та їх значень.





    Сосницька, Оксана (вчитель української мови та літератури; Тернопільська область).
    Узагальнення та систематизація знань з теми "Прислівник" / Оксана Сосницька // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 37-40. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання граматиці -- наречие -- обучение грамматике -- прислівник -- украинский язык -- українська мова -- урок обобщения и систематизации знаний -- урок узагальнення і систематизації знань -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Пропонується урок систематизації та узагальнення знань з теми "Прислвіник в українській мові".





    Забіяка, Віра (учитель української мови і літератури гімназії № 34 "Либідь"; Київ).
    Правопис та відмінювання іменників ІІІ відміни (урок української мови із застосуванням інтерактивних технологій, 6 клас) / Віра Забіяка // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 25-26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
відмінювання іменників -- интерактивные методы -- іменники -- інтерактивні методи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання граматиці -- навчання орфографії -- обучение грамматике -- обучение орфографии -- правопис іменників -- правописание существительных -- склонение существительных -- существительные -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Урок української мови з вивчення відмінювання та правопису іменників ІІІ відміни.





    Сарабун, Зіновія (учитель-методист Остап'ївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Тернопільської області).
    Будова слова : Урок контролю, оцінки й корекції знань. 5 клас / Зіновія Сарабун // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 47-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
будова слова -- контроль знаний -- контроль знань учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- оценка знаний -- оцінка знань -- строение слова -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Розробка уроку української мови з вичення будови слова у 5 класі.





    Яновицька, Наталія (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Граматика як лінгвістична основа формування комунікативного мовлення / Наталія Яновицька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 61-65. - Бібліографія : С.65 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-деловое обучение -- коммуникативно-деятельностный подход -- комунікативно-ділове навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві уміння -- мовні уміння учнів -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- речевая деятельность учащихся -- речевые умения -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- школи національних меньшин -- школы национальных меньшинств
Анотація: У статті розглянуто роль граматики у формуванні комунікативного мовлення, аналізуються особливості вивчення граматичного матеріалу української мови як державної у школах з польською мовою викладання.





    Колеснікова, Таїсія (учитель української мови та літератури СПМШ І-ІІІ ст. № 16 ім. М.О. Кириленка; м. Біла Церква).
    Вивчення прийменника на уроках української мови в 7 класі / Таїсія Колеснікова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 31-36. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання граматиці -- навчання морфології -- обучение грамматике -- обучение морфологии -- предлог -- прийменник -- службові частини мови -- служебные части речи -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті подано методичні розробки уроків з теми "Прийменник" у 7 класі.





    Маслюк, Галина (вчитель української мови та літератури Чернівецької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 19).
    Частини мови (Урок-практикум) / Г. Маслюк // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7-8. - С. 48-50. - ВОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення частин мови -- изучение частей речи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- урок-практикум -- части речи -- частини мови
Анотація: Автор статті пропонує розробку уроку з вивчення частин мови (на матеріалі текстів із поезій Тараса Шевченка).

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_7-8\ст.15.pdf




    Ніщенко, Мар'яна (учитель української мови та літератури; м. Золотоноша).
    Урок з теми: "Розряди прислівників за значенням" / Мар'яна Ніщенко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 44-46. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання граматиці -- навчання морфології -- наречие -- обучение грамматике -- обучение морфологии -- прислівник -- украинский язык -- українська мова -- части речи -- частини мови -- розробки уроків -- разработки уроков
Анотація: Урок української мови з вивчення розрядів прислівників за значенням.





    Попова, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри української мови).
    Теоретико-практичний аспект використання граматичних вправ на уроках української мови в старших класах [Текст] / Л. Попова // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - № 10. - С. 44-47. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
граматичні вправи -- грамматические упражнения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: На підставі аналізу наукових досліджень з лінгводидактики проаналізовано наукову літературу з обраної проблеми, узагальнено й систематизовано сформульовані науковцями визначення поняття «граматичні вправи», дібрано граматичні вправи, використання яких сприятиме формуванню граматичної компетентності учнів старшої школи.





    Олійник, Алла (учитель української мови та літератури; учитель-методист; спеціаліст вищої категорії).
    Узагальнення й систематизація вивченого з теми "Іменник" (Українська мова, 10 клас (профільний рівень) / А. Олійник // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2018. - № 1. - С. 56-59. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
іменники -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- существительные -- украинский язык -- українська мова -- урок обобщения и систематизации знаний -- урок узагальнення і систематизації знань -- урок украинского языка -- урок української мови -- розробка уроків -- разработка уроков -- 10 клас -- нтегрованы уроки-практикуми
Анотація: Автор статті пропонує розробку уроку узагальнення й систематизації знань вивченого з теми "Іменник" у 10 класі. Тип уроку - інтегрований урок-практикум.