Привалова, Світлана (старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету).
    Психолого-педагогічні основи вивчення мови художнього твору / Світлана Привалова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 21-24. - Бібліографія : С.24 : 21 назва. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення мови художнього твору -- восприятие текста в процессе чтения -- восприятие художественного текста -- изучение языка художественного произведения -- литературное развитие учащихся -- літературний розвиток учнів -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образне мислення -- образное мышление -- психология чтения -- психологія читання -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- старшие классы -- старші класи -- украинская литература -- українська література -- художественное восприятие -- художнє сприйняття
Анотація: Стаття присвячена проблемам вивчення творів художньої літератури в старших класах: розвиток творчих здібностей школярів, психолого-педагогічні основи сприйняття художнього тексту і читання, художнє сприймання, образне мислення учнів тощо.





    Привалова, Світлана (старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету).
    Психолого-педагогічні засади вивчення мови художнього твору старшокласниками / Світлана Привалова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 24-28. - Бібліографія : С.27-28 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення мови художнього твору -- восприятие текста в процессе чтения -- изучение языка художественного произведения -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мова художньої літератури -- образне мислення -- образное мышление -- психологические основы обучения -- психология чтения -- психологічні засади навчання -- психологія читання -- сприйняття тексту в процесі читання -- художественное восприятие -- художнє сприйняття -- язык художественной литературы
Анотація: Розглянуто психолого-педагогічні засади вивчення художніх творів в школі: особливості художнього сприймання літературного твору та його розуміння, роль образного мислення в цьому процесі, особливості психології читання у вивченні мови художніх творів .





    Фелющенко, Інна (кандидат педагогічних наук; доцент; вчитель-методист; вчитель художньої культури).
    Розвиток творчих здібностей школярів на уроках художньої культури / І. Фелющенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 21-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
світова художня культура -- мировая художественная литература -- творчо-реферативні роботи -- творческо-реферативные работы -- естетична культура -- эстетическая культура -- образне мислення -- образное мышление -- художня культура -- художественная культура -- уроки художньої культури -- уроки художественной культуры -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- приклади завдань-запитань -- примеры заданий-вопросов -- творча діяльність учнів -- творческая деятельность учеников -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учеников
Анотація: Обгрунтовується, що використання творчих завдань на уроках світової художньої культури сприяє ефективному формуванню в школярів прагнення до творчого успіху, самореалізації та самовдосконалення. Доводиться: виконання творчих завдань сприяє збудженню інтересу, потреби розвивати творчі можливості та бажання опановувати світ художньої культури. Це дає змогу культивуватидуховність, формувати естетичне середовище, культурну атмосферу життя, створює гармонію понятійного й образного, забезпечує комплексне формування творчої особистості.





    Гусак, Людмила (доктор педагогічних наук; професор кафедри іноземних мов гуманітарних спеціальностей; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки).
    Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови / Л. Гусак, З. Лещенко, О. Чухнова // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 31-36 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

   Україна
    Украина

    Луцьк

    Луцк

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- младшие школьники -- навчання іноземних мов -- обучение иностранных языков -- асоціативне навчання -- ассоциативное обучение -- методи асоціативних символів -- методы ассоциативных символов -- імітація -- имитация -- мовні матеріали -- языковые материалы -- жести -- жесты -- образи -- образы -- образне мислення -- образное мышление -- асоціації -- ассоциации -- початкові школи -- начальные школы -- досвід початкових шкіл -- опыт начальных школ
Анотація: Порушується проблема вдосконалення навчання іноземної мови молодших школярів шляхом впровадження інноваційних метидик. Особливу увагу приділено асоціативному навчанню іноземної мови у початковій школі, описано різні методи асоціативного навчання, представлено авторський підхід до навчання іноземної мови молодших школярів на основі застосування методу асоціативних символів. Обгрунтовується: метод асоціативних символів (МАС) дає можливість складний навчальний матеріал перетворити на простий, а нецікавий зробити цікавим, забезпечити умови, максимально відповідні життєвим ситуаціям, наблизити процес навчання до невимушеного сприйняття, що сприяє розв'язанню питання перевантаження дитини. Представлено техніку застосування вказаного методу, проаналізовано його переваги та недоліки, наведено резульати впровадження методу асоціативних символів у процес навчання іноземної мови у початкових школах міста Луцька.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\6.pdf

Дод.точки доступу:
Лещенко, Зінов'я (начальник відділу кадрово-методичного забезпечення управління освіти; Луцька міська рада); Чухнова, Оксана (методист управління освіти; Луцька міська рада)




    Безрукова, Світлана (вчитель зарубіжної літератури Гладківщинського НВК; Черкаська область).
    Теорія літератури - це цікаво! [Текст] / С. Безрукова // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 9. - С. 31-34 : ил. - Бібліогр.: с. 34. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- логічне мислення -- логическое мышление -- образне мислення -- образное мышление -- ейдетика -- эйдетика -- технології запам'ятовування -- технологии запоминания
Анотація: Використання асоціацій для підключення образного мислення учнів, яке забезпечує більшу ефективність запам'ятовування, при вивченні літературознавчих термінів (особливо актуальне для 5-6 класів).

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_суч_шк_2016_9\5.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)




    Баранюк, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти).
    Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини / І. Баранюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 3/4. - С. 46-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- умственное развитие -- образне мислення -- образное мышление -- виховання красою -- воспитание красотою -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- емоційно-образне виховання -- эмоционально-образное воспитание -- логіко-розумове виховання -- логико-умственное воспитание -- педагогічні системи -- педагогические системы -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие
Анотація: Досліджено науково-педагогічні концепти щодо взаємодії емоційно-образних та логіко-розумових моментів у виховному процесі, обгрунтовані Василем Сухомлинським. Найвиразніше та системно ці концепти висловлено в його відомій книжці " Серце віддаю дітям". В. Сухомлинський обстоював гармонійне поєднання естетичного (художньо-образного) та логіко-розумового вихованя, на теоретичному та практичному рівнях підтвердив висновки сучасної науки про важливість взаємодії функцій лівої та правої півкуль головного мозку. На такій інтеграції грунтується творчий, розумовий розвиток дитини. Тема гармонізації емоційно-образного та логіко-розумового виховання є ціннісним моментом у творчій спадщині видатного педагога, котрий потребує подальшого ретельного вивчення.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Павлиська загальноосвітня школа імені В.О. Сухомлинського \о ней\




    Леміжанська, Оксана (вчитель початкових класів; спеціаліст вищої категорії Дунаєвецького НВК "ЗОШ І-ІІІ ст., гімназія" Хмельницької області).
    Використання методів ейдетики у початковій школі / О. Леміжанська // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 42-45. : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- ейдетика -- эйдетика -- запам’ятовування -- запоминание -- молодші школярі -- младшие школьники -- пам’ять -- память -- образне мислення -- образное мышление -- уява -- воображение -- методи ейдетики -- методы эйдетики
Анотація: Розглядаються методи ейдетики, як один з кращих шляхів покращення запам’ятовування у молодших школярів. Методи ейдетики сприяють розвитку пам’яті, образного мислення та уяви.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\17.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Антощук, Євген Всеволодович (доктор педагогічних наук) \про нього\; Українська школа ейдетики \про неї\




    Плигань, Олена (директор; учитель-методист з української мови та літератури Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №1 з поглибленим вивченням слов’янських мов Білоцерківської міської ради Київської області).
    Творчі завдання на уроках української мови / О. Плигань, О. Колісник // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 19-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання української мови

   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- українська мова -- украинский язык -- рідна мова -- родной язык -- творчі завдання -- творческие задания -- вправи -- упражнения -- мовні ігри -- языковые игры -- мовленнєва діяльність -- речевая деятельность -- комунікативні компетентності -- коммуникативные компетентности -- 2 клас -- 2 класс -- 3 клас -- 3 класс -- 4 клас -- 4класс -- молодші школярі -- младшие школьники -- підготовка до уроків -- подготовка к урокам -- олімпіади -- олимпиады -- творчі конкурси -- творческие конкурсы -- образне мислення -- образное мышление -- логічне мислення -- логическое мышление -- мотивування до навчання -- мотивирование к обучению -- інтелектуальна активність -- интеллектуальная активность -- пошукова діяльність школярів -- поисковая деятельность школьников -- засвоєння програмного матеріалу -- усвоение программного материала -- інтерес до вивчення рідної мови -- интерес к изучению родного языка
Анотація: Пропонуються завдання, що допоможуть організації мовленнєвої діяльності, формуванню комунікативних компетентностей учнів на уроках української мови в 2-4 класах та ефективному засвоєнню програмного матеріалу, стимулюватимуть інтелектуальну активність і пошукову діяльність молодших школярів, розвиватимуть їхнє образне і логічне мислення, підвищуватимуть інтерес до вивчення рідної мови. Подані творчі завдання можуть бути використані у процесі підготовки до уроків, олімпіад та творчих конкурсів серед учнів початкових класів.

Утримувачі документа:
Cумська міська ЦБ ім. Т. Шевченка

Дод.точки доступу:
Колісник, Олена (учитель початковиїх класів; учитель-методист Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №1 з поглибленим вивченням слов’янських мов Білоцерківської міської ради Київської області)